STEELVENT Salgó Rally a Q8Oils kupáért - Rally1 - Gy8

Rallylive.hu - Abszolút - Gy8 szakasz eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
#33 Volkswagen Polo R5
RC2
19:03.0
82.6
2.
-
#5 Škoda Fabia R5 EVO
RC2
19:20.8 +17.8
+17.8
81.4
0.68
3.
-
#20 Ford Fiesta R5
RC2
19:23.5 +20.5
+2.7
81.2
0.78
4.
-
#1 Škoda Fabia Rally2 EVO
RC2
19:29.8 +26.8
+6.3
80.8
1.02
5.
-
#9 Ford Fiesta R5 MK II
RC2
19:30.1 +27.1
+0.3
80.7
1.03
6.
-
#93 Škoda Fabia R5
RC2
19:31.4 +28.4
+1.3
80.6
1.08
7.
-
#4 Škoda Fabia Rally2 EVO
2
19:35.8 +32.8
+4.4
80.3
1.25
8.
-
#17 Škoda Fabia R5
RC2
19:41.6 +38.6
+5.8
79.9
1.47
9.
-
#11 Škoda Fabia R5
RC2
19:43.2 +40.2
+1.6
79.8
1.53
10.
-
#18 Škoda Fabia R5
RC2
19:52.1 +49.1
+8.9
79.2
1.87
11.
-
#19 Škoda Fabia R5
RC2
20:09.4 +1:06.4
+17.3
78.1
2.53
12.
-
#76 Škoda Fabia R5
RC2
20:13.7 +1:10.7
+4.3
77.8
2.69
13.
-
#7 Škoda Fabia R5
RC2
20:19.4 +1:16.4
+5.7
77.5
2.91
14.
-
#10 Citroën C3 R5
2
20:24.4 +1:21.4
+5.0
77.2
3.10
15.
-
#31 Mitsubishi Lancer Evo IX.
3
20:29.6 +1:26.6
+5.2
76.8
3.30
16.
-
#99 Škoda Fabia R5
RC2
20:34.5 +1:31.5
+4.9
76.5
3.49
17.
-
#3 Ford Fiesta R5 MK II
RC2
20:35.3 +1:32.3
+0.8
76.5
3.52
18.
-
#21 Škoda Fabia R5
RC2
20:35.7 +1:32.7
+0.4
76.4
3.53
19.
-
#23 Škoda Fabia R5
RC2
20:39.1 +1:36.1
+3.4
76.2
3.66
20.
-
#54 Mitsubishi Lancer Evo VI.
14
20:51.9 +1:48.9
+12.8
75.5
4.15
21.
-
#24 Citroën C3 R5
RC2
20:55.0 +1:52.0
+3.1
75.3
4.27
22.
-
#32 Mitsubishi Lancer Evo IX.
RC2
20:55.6 +1:52.6
+0.6
75.2
4.29
23.
-
#12 Škoda FABIA R5
2
20:56.3 +1:53.3
+0.7
75.2
4.32
24.
-
#13 Ford Fiesta R5
RC2
20:57.5 +1:54.5
+1.2
75.1
4.36
25.
-
#51 Mitsubishi Lancer Evo IX.
14
21:09.1 +2:06.1
+11.6
74.4
4.81
26.
-
#49 Mitsubishi Evo 9 RS
14
21:25.6 +2:22.6
+16.5
73.5
5.43
27.
-
#37 Mitsubishi Lancer Evo IX.
RC2
21:33.4 +2:30.4
+7.8
73.0
5.73
28.
-
#47 Ford Fiesta R4T
RC4
21:48.0 +2:45.0
+14.6
72.2
6.29
29.
-
#73 Hyundai I20 R5
RC2
21:59.2 +2:56.2
+11.2
71.6
6.71
30.
-
#78 Lada 21053 VFTS
12
22:08.8 +3:05.8
+9.6
71.1
7.08
31.
-
#26 Peugeot 208 R2
RC4
22:20.5 +3:17.5
+11.7
70.5
7.53
32.
-
#43 Ford Fiesta R2T 19
RC4
22:21.1 +3:18.1
+0.6
70.4
7.55
33.
-
#46 Peugeot 208 R2
6
22:24.7 +3:21.7
+3.6
70.2
7.69
34.
-
#95 Lada VFTS
12
22:30.7 +3:27.7
+6.0
69.9
7.92
35.
-
#40 Ford Fiesta Rally4
RC4
22:32.2 +3:29.2
+1.5
69.9
7.97
36.
-
#60 BMW E36 M3
14
22:35.7 +3:32.7
+3.5
69.7
8.11
37.
-
#75 Lada VFTS
12
22:38.1 +3:35.1
+2.4
69.6
8.20
38.
-
#45 Ford Fiesta Rally4
RC4
22:42.2 +3:39.2
+4.1
69.3
8.35
39.
-
#81 Citroën C2R2
12
22:45.3 +3:42.3
+3.1
69.2
8.47
=
-
#42 Peugeot 208 R2
6
22:45.3 +3:42.3
69.2
8.47
41.
-
#58 Mitsubishi Lancer Evo VI.
14
22:52.8 +3:49.8
+7.5
68.8
8.76
42.
-
#27 Peugeot 208 R2
RC4
22:54.6 +3:51.6
+1.8
68.7
8.83
43.
-
#63 BMW M3
14
22:58.1 +3:55.1
+3.5
68.5
8.96
44.
-
#59 BMW E36 M3
14
23:00.3 +3:57.3
+2.2
68.4
9.04
45.
-
#29 Peugeot 208 R2
RC4
23:00.5 +3:57.5
+0.2
68.4
9.05
46.
-
#70 BMW E36
13
23:32.1 +4:29.1
+31.6
66.9
10.26
47.
-
#15 Volkswagen Polo R5 Gti
2
23:35.4 +4:32.4
+3.3
66.7
10.38
48.
-
#84 Lada 2107
13
23:38.1 +4:35.1
+2.7
66.6
10.48
49.
-
#48 Peugeot 208 R2
RC4
23:40.3 +4:37.3
+2.2
66.5
10.57
50.
-
#74 Lada 2107
13
23:44.8 +4:41.8
+4.5
66.3
10.74
51.
-
#94 Lada VFTS
12
23:46.4 +4:43.4
+1.6
66.2
10.80
52.
-
#55 Mitsubishi Lancer Evo IX.
14
24:03.9 +5:00.9
+17.5
65.4
11.47
53.
-
#56 Mitsubishi Lancer Evo VI.
14
24:44.9 +5:41.9
+41.0
63.6
13.03
54.
-
#89 Honda Civic
7
25:20.6 +6:17.6
+35.7
62.1
14.39
55.
-
#28 Peugeot 208 R2
RC4
25:38.4 +6:35.4
+17.8
61.4
15.07
56.
-
#72 Ford Mk2
13
25:59.2 +6:56.2
+20.8
60.6
15.86
57.
-
#91 Lada VAZ 21011
HK1
28:21.7 +9:18.7
+2:22.5
55.5
21.29
58.
-
#62 BMW E86 Z4M
14
29:55.0 +10:52.0
+1:33.3
52.6
24.85
59.
-
#68 Nissan 350Z
14
30:01.4 +10:58.4
+6.4
52.4
25.09
60.
-
#97 Audi S 2
14
36:05.7 +17:02.7
+6:04.3
43.6
38.97
=
-
#22 Škoda Fabia R5
RC2
36:05.7 +17:02.7
43.6
38.97
Rallylive.hu - Abszolút - Gy8 összetett eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
RC2
1:13:33.6

91.1
2.
3.
-
RC2
1:14:48.5
+1:14.9
+1:14.9
89.6
0.67
3.
2.
-
RC2
1:14:49.7
+1:16.1
+1.2
89.6
0.68
4.
-
RC2
1:15:19.4
+1:45.8
+29.7
89.0
0.95
5.
6.
-
RC2
1:16:21.8
+2:48.2
+1:02.4
87.8
1.51
6.
5.
-
RC2
1:16:38.8
+3:05.2
+17.0
87.5
1.66
7.
-
RC2
1:17:18.1
+3:44.5
+39.3
86.7
2.01
8.
-
RC2
1:17:48.8
+4:15.2
+30.7
86.2
2.28
9.
12.
-
2
1:19:14.9
+5:41.3
+1:26.1
84.6
3.05
10.
14.
-
RC2
1:19:25.1
+5:51.5
+10.2
84.4
3.15
11.
-
RC2
1:19:31.5
10.0
+5:57.9
+6.4
84.3
3.20
12.
19.
-
RC2
1:20:00.0
+6:26.4
+28.5
83.8
3.46
13.
-
RC2
1:20:24.8
+6:51.2
+24.8
83.4
3.68
14.
15.
-
3
1:20:27.3
20.0
+6:53.7
+2.5
83.3
3.70
15.
18.
-
RC2
1:20:45.8
+7:12.2
+18.5
83.0
3.87
16.
-
2
1:20:59.8
+7:26.2
+14.0
82.8
3.99
17.
-
RC2
1:21:01.3
+7:27.7
+1.5
82.7
4.01
18.
10.
-
RC2
1:21:03.6
+7:30.0
+2.3
82.7
4.03
19.
22.
-
2
1:21:06.4
+7:32.8
+2.8
82.7
4.05
20.
9.
-
2
1:21:24.4
+7:50.8
+18.0
82.4
4.21
21.
-
RC2
1:21:29.6
+7:56.0
+5.2
82.3
4.26
22.
25.
-
RC2
1:21:34.6
+8:01.0
+5.0
82.2
4.30
23.
20.
-
14
1:21:48.5
+8:14.9
+13.9
82.0
4.43
24.
23.
-
RC2
1:22:10.7
+8:37.1
+22.2
81.6
4.63
25.
24.
-
14
1:22:53.9
10.0
+9:20.3
+43.2
80.9
5.01
26.
-
RC2
1:22:59.4
+9:25.8
+5.5
80.8
5.06
27.
-
RC2
1:23:02.0
+9:28.4
+2.6
80.7
5.09
28.
30.
-
RC2
1:24:33.4
+10:59.8
+1:31.4
79.3
5.90
29.
31.
-
RC4
1:26:14.1
+12:40.5
+1:40.7
77.7
6.81
30.
32.
-
RC4
1:26:17.0
+12:43.4
+2.9
77.7
6.83
31.
34.
-
RC4
1:26:36.9
+13:03.3
+19.9
77.4
7.01
32.
35.
-
RC4
1:26:53.4
+13:19.8
+16.5
77.2
7.16
33.
-
RC4
1:26:57.9
+13:24.3
+4.5
77.1
7.20
34.
37.
-
12
1:27:39.3
+14:05.7
+41.4
76.5
7.57
35.
36.
-
14
1:27:48.5
+14:14.9
+9.2
76.4
7.65
36.
44.
-
14
1:28:09.7
10.0
+14:36.1
+21.2
76.0
7.84
37.
39.
-
12
1:28:39.9
+15:06.3
+30.2
75.6
8.11
38.
40.
-
6
1:28:43.0
+15:09.4
+3.1
75.6
8.14
39.
38.
-
13
1:28:58.1
+15:24.5
+15.1
75.4
8.27
40.
41.
-
14
1:29:01.7
+15:28.1
+3.6
75.3
8.31
41.
42.
-
14
1:29:02.0
1:00.0
+15:28.4
+0.3
75.3
8.31
42.
45.
-
6
1:29:42.6
10.0
+16:09.0
+40.6
74.7
8.67
43.
46.
-
14
1:29:58.7
+16:25.1
+16.1
74.5
8.82
44.
50.
-
12
1:30:05.0
+16:31.4
+6.3
74.4
8.87
45.
49.
-
12
1:30:12.3
50.0
+16:38.7
+7.3
74.3
8.94
46.
56.
-
RC4
1:31:44.2
6:00.0
+18:10.6
+1:31.9
73.1
9.76
47.
43.
-
RC4
1:32:25.8
+18:52.2
+41.6
72.5
10.13
48.
54.
-
RC4
1:32:37.3
30.0
+19:03.7
+11.5
72.4
10.24
49.
52.
-
14
1:33:11.7
+19:38.1
+34.4
71.9
10.54
50.
47.
-
13
1:33:28.4
+19:54.8
+16.7
71.7
10.69
51.
55.
-
13
1:33:30.9
+19:57.3
+2.5
71.7
10.72
52.
53.
-
14
1:33:46.5
+20:12.9
+15.6
71.5
10.85
53.
57.
-
RC4
1:34:34.7
10.0
+21:01.1
+48.2
70.9
11.29
54.
58.
-
12
1:35:05.4
30.0
+21:31.8
+30.7
70.5
11.56
55.
51.
-
14
1:37:55.5
+24:21.9
+2:50.1
68.5
13.08
56.
59.
-
7
1:38:10.9
40.0
+24:37.3
+15.4
68.3
13.22
57.
60.
-
13
1:38:15.6
1:50.0
+24:42.0
+4.7
68.2
13.26
58.
28.
-
RC2
1:38:42.9
+25:09.3
+27.3
67.9
13.51
59.
61.
-
14
1:52:24.3
5:00.0
+38:50.7
+13:41.4
59.6
20.86
60.
62.
-
HK1
1:55:57.6
2:20.0
+42:24.0
+3:33.3
57.8
22.77
61.
63.
-
14
2:11:07.9
15:00.0
+57:34.3
+15:10.3
51.1
30.91
RallyeRádió - FM103.8 - Információ (21)
Gy8 18:15 #47 ifj.Fekete László - Fekete László : Rendben volt minden, viszonylag jót jöttünk.
Gy8 18:15 #40 Jánosa Ákos - Rubóczky Attila : Egész jó. Közepes.
Gy8 18:13 #28 Hibján József - Szollár Csaba : Defektet kaptunk, nem tudom, hogy hol, de még az elején.
Gy8 18:02 #26 Maricsek Miklós - Paizs Róbert : Szárazabb, oda kell figyelni, 1-2 helyen van már csak nyálkásabb rész.
Gy8 18:02 #19 Vizelli Károly - Nagy Péter : Nagyon tetszett, teljesen jó volt.
Gy8 18:01 #21 Ollé Sasa - Ollé Rebeka : Legalább nem volt semmi, nem volt defektünk, nem estünk be.
Gy8 18:01 #13 Kovács Antal - Istovics Gergely : Azért annak örülünk, hogy többet nem kell menni rajta. :)
Gy8 18:00 #24 Csucsu - Tóth Imre : Végre letudtunk jönni úgy, hogy nem történt semmi galiba.
Gy8 17:54 #99 Trencsényi József - Verba Gábor : Van bent feladat, szét van esve a pálya. Jobb volt, mint az előző körökben, nem kaptunk defektet.
Gy8 17:54 #20 Klausz Kristóf - Csányi Botond : Időre jó lett nagyon, érzésre is jó volt.
Gy8 17:52 #11 Dudás Gergő - Tóth Zsolt : Ez az első normális, amit letudtunk jönni. Nagyon élveztük.
Gy8 17:50 #76 Osváth Péter - Papp Tamás : Az első kört elóvatoskodtam, de nagyjából jókat jöttünk.
Gy8 17:49 #18 Botka Dávid - Gáll Csaba : A végére kezdtünk csúszkálni, elkopott a gumi, de jó volt nagyon.
Gy8 17:48 #17 Bútor Róbert - Tagai Róbert : Még mindig tapogatózós, nem bírom elhinni, hogy ilyen csúszós pályán ilyen tempókat lehet menni.
Gy8 17:43 #3 Bodolai László - Deák Attila : Nagyon rommá van a pálya, vigyázni kellett az autóra.
Gy8 17:41 #33 Turán Frigyes - Bagaméri László : Szerintem jó volt. Most már el kell vegyük a gázt egy kicsit, több, mint egy perccel vezetünk.
Gy8 17:39 #7 Grzegorz Grzyb - Michal Poradzisz : Örülünk, hogy itt vagyunk és túléltük. :)
Gy8 17:38 #9 Hadik András - Kertész Krisztián : A pálya nem lett jobb, de amúgy minden rendben van vele.
Gy8 17:32 #1 Vincze Ferenc - Bacigal Igor : Az előző gyors után tönkrement a jobb hátsó gátlónk. A kocsi nem úgy viselkedett, ahogy szerettem volna, de próbáltuk belőle a maximumot kihozni.
Gy8 17:08 Az előfutók már a pályán vannak.
Gy8 08:09 Információink forrása a Rallye Rádió.
Büntetések
Gyors Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó
Kat. Büntetés / oka
Gy8 
Keszler Mátyás
-
Kugel Tibor
#97 Audi S 2
14
5:00.0
FT.kevesebb kör