STEELVENT Salgó Rally a Q8Oils kupáért - Rally1 - Gy5

Rallylive.hu - Abszolút - Gy5 szakasz eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
#33 Volkswagen Polo R5
RC2
19:23.2
81.2
2.
-
#93 Škoda Fabia R5
RC2
19:44.3 +21.1
+21.1
79.8
0.80
3.
-
#5 Škoda Fabia R5 EVO
RC2
19:53.4 +30.2
+9.1
79.2
1.15
4.
-
#1 Škoda Fabia Rally2 EVO
RC2
19:59.9 +36.7
+6.5
78.7
1.40
5.
-
#9 Ford Fiesta R5 MK II
RC2
20:01.6 +38.4
+1.7
78.6
1.46
6.
-
#18 Škoda Fabia R5
RC2
20:09.6 +46.4
+8.0
78.1
1.77
7.
-
#7 Škoda Fabia R5
RC2
20:14.4 +51.2
+4.8
77.8
1.95
8.
-
#20 Ford Fiesta R5
RC2
20:14.5 +51.3
+0.1
77.8
1.96
9.
-
#17 Škoda Fabia R5
RC2
20:20.6 +57.4
+6.1
77.4
2.19
10.
-
#15 Volkswagen Polo R5 Gti
2
20:22.5 +59.3
+1.9
77.3
2.26
11.
-
#76 Škoda Fabia R5
RC2
20:26.9 +1:03.7
+4.4
77.0
2.43
12.
-
#19 Škoda Fabia R5
RC2
20:54.9 +1:31.7
+28.0
75.3
3.49
13.
-
#31 Mitsubishi Lancer Evo IX.
3
20:56.2 +1:33.0
+1.3
75.2
3.54
14.
-
#73 Hyundai I20 R5
RC2
21:13.5 +1:50.3
+17.3
74.2
4.20
15.
-
#13 Ford Fiesta R5
RC2
21:16.9 +1:53.7
+3.4
74.0
4.33
16.
-
#23 Škoda Fabia R5
RC2
21:17.9 +1:54.7
+1.0
73.9
4.37
17.
-
#32 Mitsubishi Lancer Evo IX.
RC2
21:28.7 +2:05.5
+10.8
73.3
4.78
18.
-
#99 Škoda Fabia R5
RC2
21:31.4 +2:08.2
+2.7
73.1
4.89
19.
-
#12 Škoda FABIA R5
2
21:38.9 +2:15.7
+7.5
72.7
5.17
20.
-
#54 Mitsubishi Lancer Evo VI.
14
21:39.4 +2:16.2
+0.5
72.7
5.19
21.
-
#49 Mitsubishi Evo 9 RS
14
21:48.2 +2:25.0
+8.8
72.2
5.53
22.
-
#8 Ford Fiesta R5 MK II
RC2
22:06.5 +2:43.3
+18.3
71.2
6.22
23.
-
#22 Škoda Fabia R5
RC2
22:16.4 +2:53.2
+9.9
70.7
6.60
24.
-
#67 BMW M3
14
22:21.1 +2:57.9
+4.7
70.4
6.78
25.
-
#37 Mitsubishi Lancer Evo IX.
RC2
22:25.3 +3:02.1
+4.2
70.2
6.94
26.
-
#51 Mitsubishi Lancer Evo IX.
14
22:38.9 +3:15.7
+13.6
69.5
7.46
27.
-
#58 Mitsubishi Lancer Evo VI.
14
22:45.4 +3:22.2
+6.5
69.2
7.71
28.
-
#40 Ford Fiesta Rally4
RC4
22:49.9 +3:26.7
+4.5
69.0
7.88
29.
-
#47 Ford Fiesta R4T
RC4
22:50.8 +3:27.6
+0.9
68.9
7.91
30.
-
#3 Ford Fiesta R5 MK II
RC2
22:54.2 +3:31.0
+3.4
68.7
8.04
31.
-
#59 BMW E36 M3
14
22:57.8 +3:34.6
+3.6
68.6
8.18
32.
-
#43 Ford Fiesta R2T 19
RC4
23:01.3 +3:38.1
+3.5
68.4
8.31
33.
-
#29 Peugeot 208 R2
RC4
23:01.6 +3:38.4
+0.3
68.4
8.32
34.
-
#45 Ford Fiesta Rally4
RC4
23:02.8 +3:39.6
+1.2
68.3
8.37
35.
-
#95 Lada VFTS
12
23:03.4 +3:40.2
+0.6
68.3
8.39
36.
-
#2 Škoda Fabia R5
RC2
23:16.7 +3:53.5
+13.3
67.6
8.90
37.
-
#75 Lada VFTS
12
23:21.6 +3:58.4
+4.9
67.4
9.09
38.
-
#26 Peugeot 208 R2
RC4
23:21.9 +3:58.7
+0.3
67.4
9.10
39.
-
#81 Citroën C2R2
12
23:22.1 +3:58.9
+0.2
67.4
9.10
40.
-
#70 BMW E36
13
23:24.0 +4:00.8
+1.9
67.3
9.18
41.
-
#46 Peugeot 208 R2
6
23:33.2 +4:10.0
+9.2
66.8
9.53
42.
-
#24 Citroën C3 R5
RC2
23:35.8 +4:12.6
+2.6
66.7
9.63
43.
-
#78 Lada 21053 VFTS
12
23:38.9 +4:15.7
+3.1
66.6
9.74
44.
-
#42 Peugeot 208 R2
6
23:46.4 +4:23.2
+7.5
66.2
10.03
45.
-
#27 Peugeot 208 R2
RC4
23:53.9 +4:30.7
+7.5
65.9
10.32
46.
-
#63 BMW M3
14
23:55.2 +4:32.0
+1.3
65.8
10.37
47.
-
#11 Škoda Fabia R5
RC2
24:04.1 +4:40.9
+8.9
65.4
10.71
48.
-
#88 Honda Civic
12
24:04.7 +4:41.5
+0.6
65.4
10.73
49.
-
#28 Peugeot 208 R2
RC4
24:05.1 +4:41.9
+0.4
65.4
10.74
50.
-
#72 Ford Mk2
13
24:06.0 +4:42.8
+0.9
65.3
10.78
51.
-
#10 Citroën C3 R5
2
24:06.1 +4:42.9
+0.1
65.3
10.78
52.
-
#4 Škoda Fabia Rally2 EVO
2
24:12.6 +4:49.4
+6.5
65.0
11.03
53.
-
#66 BMW 1
14
24:12.7 +4:49.5
+0.1
65.0
11.03
54.
-
#21 Škoda Fabia R5
RC2
24:28.9 +5:05.7
+16.2
64.3
11.65
55.
-
#56 Mitsubishi Lancer Evo VI.
14
24:30.2 +5:07.0
+1.3
64.3
11.70
56.
-
#62 BMW E86 Z4M
14
24:40.0 +5:16.8
+9.8
63.8
12.07
57.
-
#94 Lada VFTS
12
24:40.1 +5:16.9
+0.1
63.8
12.08
58.
-
#84 Lada 2107
13
24:48.3 +5:25.1
+8.2
63.5
12.39
59.
-
#82 Toyota Corolla
13
24:55.8 +5:32.6
+7.5
63.2
12.68
60.
-
#55 Mitsubishi Lancer Evo IX.
14
25:29.2 +6:06.0
+33.4
61.8
13.95
61.
-
#89 Honda Civic
7
25:29.7 +6:06.5
+0.5
61.8
13.97
=
-
#77 Lada 2101
12
25:29.7 +6:06.5
61.8
13.97
63.
-
#74 Lada 2107
13
25:32.2 +6:09.0
+2.5
61.7
14.06
64.
-
#80 Lada VFTS
13
25:52.2 +6:29.0
+20.0
60.9
14.82
65.
-
#60 BMW E36 M3
14
25:55.8 +6:32.6
+3.6
60.7
14.96
66.
-
#48 Peugeot 208 R2
RC4
28:14.6 +8:51.4
+2:18.8
55.7
20.25
67.
-
#97 Audi S 2
14
30:21.2 +10:58.0
+2:06.6
51.9
25.08
=
-
#68 Nissan 350Z
14
30:21.2 +10:58.0
51.9
25.08
69.
-
#91 Lada VAZ 21011
HK1
30:22.5 +10:59.3
+1.3
51.8
25.13
Rallylive.hu - Abszolút - Gy5 összetett eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
2.
-
RC2
47:28.3

90.1
2.
1.
-
RC2
48:00.4
+32.1
+32.1
89.1
0.45
3.
4.
-
RC2
48:17.1
+48.8
+16.7
88.6
0.68
4.
7.
-
RC2
48:37.3
+1:09.0
+20.2
88.0
0.97
5.
-
RC2
48:57.5
+1:29.2
+20.2
87.4
1.25
6.
9.
-
RC2
49:25.2
+1:56.9
+27.7
86.6
1.64
7.
12.
-
RC2
49:55.1
+2:26.8
+29.9
85.7
2.06
8.
11.
-
RC2
50:01.2
+2:32.9
+6.1
85.5
2.14
9.
13.
-
2
50:23.2
+2:54.9
+22.0
84.9
2.45
10.
-
RC2
51:20.5
+3:52.2
+57.3
83.3
3.26
11.
17.
-
RC2
51:27.4
10.0
+3:59.1
+6.9
83.1
3.35
12.
16.
-
RC2
51:35.7
+4:07.4
+8.3
82.9
3.47
13.
21.
-
3
51:51.7
+4:23.4
+16.0
82.5
3.69
14.
19.
-
RC2
52:05.7
+4:37.4
+14.0
82.1
3.89
15.
22.
-
RC2
52:17.6
+4:49.3
+11.9
81.8
4.06
16.
3.
-
2
52:20.3
+4:52.0
+2.7
81.7
4.09
17.
18.
-
2
52:24.5
+4:56.2
+4.2
81.6
4.15
18.
11.
-
RC2
52:28.5
+5:00.2
+4.0
81.5
4.21
19.
23.
-
RC2
52:37.5
+5:09.2
+9.0
81.3
4.34
20.
28.
-
RC2
52:40.4
+5:12.1
+2.9
81.2
4.38
21.
20.
-
14
52:43.2
+5:14.9
+2.8
81.2
4.42
22.
6.
-
RC2
52:52.7
+5:24.4
+9.5
80.9
4.55
23.
8.
-
2
53:05.0
+5:36.7
+12.3
80.6
4.72
24.
14.
-
RC2
53:49.4
+6:21.1
+44.4
79.5
5.34
25.
24.
-
14
53:53.9
10.0
+6:25.6
+4.5
79.4
5.41
26.
44.
-
RC2
54:30.9
+7:02.6
+37.0
78.5
5.93
27.
25.
-
14
54:44.0
+7:15.7
+13.1
78.2
6.11
28.
34.
-
RC2
54:49.4
+7:21.1
+5.4
78.0
6.19
29.
26.
-
RC2
54:49.6
+7:21.3
+0.2
78.0
6.19
30.
15.
-
RC2
54:50.3
+7:22.0
+0.7
78.0
6.20
31.
27.
-
RC2
54:53.3
+7:25.0
+3.0
78.0
6.24
32.
30.
-
RC4
55:39.1
+8:10.8
+45.8
76.9
6.88
33.
29.
-
RC4
55:49.0
+8:20.7
+9.9
76.7
7.02
34.
31.
-
RC4
55:59.4
+8:31.1
+10.4
76.4
7.17
35.
33.
-
RC4
56:14.5
+8:46.2
+15.1
76.1
7.38
36.
38.
-
14
56:24.0
+8:55.7
+9.5
75.9
7.51
37.
32.
-
RC4
56:29.8
+9:01.5
+5.8
75.7
7.59
38.
36.
-
RC2
56:39.9
+9:11.6
+10.1
75.5
7.74
39.
37.
-
12
56:46.1
+9:17.8
+6.2
75.4
7.82
40.
41.
-
13
57:04.9
+9:36.6
+18.8
75.0
8.09
41.
42.
-
12
57:15.4
+9:47.1
+10.5
74.7
8.23
42.
40.
-
6
57:26.3
+9:58.0
+10.9
74.5
8.39
43.
39.
-
14
57:26.6
+9:58.3
+0.3
74.5
8.39
44.
48.
-
14
57:31.4
1:00.0
+10:03.1
+4.8
74.4
8.46
45.
46.
-
RC4
58:23.9
+10:55.6
+52.5
73.3
9.19
46.
45.
-
14
58:26.9
+10:58.6
+3.0
73.2
9.24
47.
-
13
58:31.0
+11:02.7
+4.1
73.1
9.29
48.
54.
-
6
59:07.4
10.0
+11:39.1
+36.4
72.4
9.80
49.
35.
-
14
59:15.9
+11:47.6
+8.5
72.2
9.92
50.
52.
-
12
59:19.4
50.0
+11:51.1
+3.5
72.1
9.97
51.
57.
-
12
59:25.1
50.0
+11:56.8
+5.7
72.0
10.05
52.
56.
-
12
59:29.4
+12:01.1
+4.3
71.9
10.11
53.
50.
-
14
59:33.2
+12:04.9
+3.8
71.8
10.17
54.
64.
-
14
59:37.8
10.0
+12:09.5
+4.6
71.8
10.23
55.
51.
-
14
59:42.3
+12:14.0
+4.5
71.7
10.29
56.
55.
-
13
1:00:28.5
+13:00.2
+46.2
70.7
10.94
57.
53.
-
14
1:00:52.5
+13:24.2
+24.0
70.3
11.28
58.
62.
-
RC4
1:01:33.2
30.0
+14:04.9
+40.7
69.5
11.85
59.
67.
-
RC4
1:01:45.7
6:00.0
+14:17.4
+12.5
69.3
12.02
60.
-
12
1:01:48.1
+14:19.8
+2.4
69.2
12.06
61.
43.
-
RC4
1:02:08.1
10.0
+14:39.8
+20.0
68.9
12.34
62.
61.
-
13
1:02:08.8
1:30.0
+14:40.5
+0.7
68.8
12.35
63.
58.
-
13
1:02:23.1
10.0
+14:54.8
+14.3
68.6
12.55
64.
59.
-
13
1:02:39.7
1:50.0
+15:11.4
+16.6
68.3
12.78
65.
-
7
1:03:31.5
40.0
+16:03.2
+51.8
67.4
13.51
66.
-
12
1:04:15.2
10.0
+16:46.9
+43.7
66.6
14.12
67.
63.
-
14
1:13:18.0
5:00.0
+25:49.7
+9:02.8
58.4
21.73
68.
-
HK1
1:17:18.1
2:20.0
+29:49.8
+4:00.1
55.3
25.10
69.
-
14
1:25:36.3
15:00.0
+38:08.0
+8:18.2
50.0
32.09
RallyeRádió - FM103.8 - Információ (31)
Gy5 13:45 #54 Molnár István - Fekete Zsolt : Ez egy horror gyorsasági, de nagyon élveztük. :) Minden kanyar veszélyes, csúszik, de vigyorgunk a végén.
Gy5 13:30 #51 Bacsa Tamás - Hanyik Gergely : Nagyon saras a pálya, egyébként jó lenne, én nagyon élvezném.
Gy5 13:29 #47 ifj.Fekete László - Fekete László : Izgalmas. :)
Gy5 13:25 #43 Trencsényi Vince - Pannuska Dávid : Az előző körben jobbat sikerült jönni, a közepén elkezdett szakadni az eső, de ez van.
Gy5 13:24 #37 Barna Tibor - Barna Bence : A második felére eleredt az eső, a végére teljesen csúszkáltunk rajta.
Gy5 13:22 #32 Kurtos Róbert - Fridrik Gergő : Kicsit rosszabb volt, mint az előző körünk, de jó volt egyébként.
Gy5 13:20 #29 Német Gábor - Adorján Szabolcs : Nagyon nehéz ez a pálya. Szerencsére nem hibáztunk, nem mertem többet vállalni, nagyon nehéz úton maradni.
Gy5 13:19 #28 Hibján József - Szollár Csaba : Valami gond van a kocsival, szaggat. Megnézzük, hogy tudjuk-e folytatni tovább a versenyt.
Gy5 13:14 #26 Maricsek Miklós - Paizs Róbert : Nagyon nehéz. A közepétől elkezdett esni az eső, de ez az igazi rally, tetszik! :)
Gy5 13:12 #31 Tomáš Ondrej - Jakub Slovák : Elégedett vagyok.
Gy5 13:10 #21 Ollé Sasa - Ollé Rebeka : Jó volt, csak becsúsztunk egy árokba.
Gy5 13:10 #24 Csucsu - Tóth Imre : Sajnos defekttel jöttünk le, úgyhogy túlzottan jó nem volt.
Gy5 13:05 #19 Vizelli Károly - Nagy Péter : Két autót is kellett előznünk, ott sok maradt. Amúgy élveztük, nagyon jó volt.
Gy5 13:04 #99 Trencsényi József - Verba Gábor : Ránk szakadt az eső bent, tiszta takony, nyálka az egész.
Gy5 13:03 #11 Dudás Gergő - Tóth Zsolt : Defektet kaptunk. Pedig nagyon jót jöttünk, nagyon tetszett. Lassan járhatatlan a pálya, lent megyünk a szakadék mellett, kezd kemény lenni a sztori.
Gy5 13:01 #20 Klausz Kristóf - Csányi Botond : Szerintem a pálya borzalmas. Nagyon sokat csúszkáltunk, a közepén letiltott a computer, volt azért kaland bőven.
Gy5 13:00 #18 Botka Dávid - Gáll Csaba : Jó volt, de utolértük az előttünk lévőt. Nem vett észre sajnos, pedig nagyon jó lett volna.
Gy5 12:59 #76 Osváth Péter - Papp Tamás : Slickkel jöttünk, de esik a pálya közepén az eső. Mindent úgy csinálunk, ahogy kell, de mindig van egy pici, ami elrontja.
Gy5 12:58 #17 Bútor Róbert - Tagai Róbert : Próbáltunk jönni, ahogy tudtunk, nem panaszkodhatunk.
Gy5 12:58 #3 Bodolai László - Deák Attila : Az a kérdésem, hogy hány defektem van...
Gy5 12:57 #2 Német László - Szabó István : Egy kört majdnem megtettünk teljesen és akkor kaptunk defektet.
Gy5 12:55 #93 Csomós Miklós - Nagy Attila : Minden rendben volt. Próbáltunk egy tisztát menni.
Gy5 12:54 #8 Balogh Jani - Holczer Dániel : Rögtön az első kilométeren kaptunk egy defektet. A versenynek nekünk itt vége van.
Gy5 12:54 #15 Jaroslav Melichárek - Martin Tureček : Őrült gyorsasági. :)
Gy5 12:50 #10 Lukasz Kotarba - Tomasz Kotarba : Háromszor lecsúsztunk a pályáról.
Gy5 12:50 #10 Lukasz Kotarba - Tomasz Kotarba : Háromszor lecsúsztunk a pályáról.
Gy5 12:48 #33 Turán Frigyes - Bagaméri László : Nagyon jó volt, a többiek kaptak fél percet.
Gy5 12:47 #5 Velenczei Ádám - Szőke Tamás : Becsúsztunk egy helyen, azt hittem, hogy nem jövünk ki, de nagyon nagy szerencsénk volt.
Gy5 12:46 #7 Grzegorz Grzyb - Michal Poradzisz : Nagyon nehéz pálya.
Gy5 12:44 #9 Hadik András - Kertész Krisztián : Az eső a legkevesebb. Tiszta sár a pálya, ha ettől gyorsabban jövünk, akkor biztos, hogy valahol beesünk az árokba.
Gy5 12:40 #1 Vincze Ferenc - Bacigal Igor : Leszakadt az eső, mi meg kijöttünk slicckel, katasztrófa volt, a pálya jó, de ide való, vizes gumival kellett volna mennünk.
Büntetések
Gyors Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó
Kat. Büntetés / oka
Gy5 
Keszler Mátyás
-
Kugel Tibor
#97 Audi S 2
14
5:00.0
FT. kevesebb kör
Gy5 
Schuck János
-
Gonda Dániel
#68 Nissan 350Z
14
5:00.0
FT. kevesebb kör