STEELVENT Salgó Rally a Q8Oils kupáért - Rally1 - Gy4

Rallylive.hu - Abszolút - Gy4 szakasz eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
#1 Škoda Fabia Rally2 EVO
RC2
1:59.2
140.1
2.
-
#4 Škoda Fabia Rally2 EVO
2
1:59.5 +0.3
+0.3
139.8
0.06
3.
-
#33 Volkswagen Polo R5
RC2
1:59.6 +0.4
+0.1
139.7
0.09
4.
-
#9 Ford Fiesta R5 MK II
RC2
1:59.7 +0.5
+0.1
139.5
0.11
5.
-
#7 Škoda Fabia R5
RC2
2:00.2 +1.0
+0.5
139.0
0.22
6.
-
#5 Škoda Fabia R5 EVO
RC2
2:00.5 +1.3
+0.3
138.6
0.28
7.
-
#2 Škoda Fabia R5
RC2
2:01.0 +1.8
+0.5
138.0
0.39
8.
-
#93 Škoda Fabia R5
RC2
2:01.7 +2.5
+0.7
137.3
0.54
9.
-
#11 Škoda Fabia R5
RC2
2:02.3 +3.1
+0.6
136.6
0.67
10.
-
#3 Ford Fiesta R5 MK II
RC2
2:02.7 +3.5
+0.4
136.1
0.75
11.
-
#8 Ford Fiesta R5 MK II
RC2
2:02.9 +3.7
+0.2
135.9
0.80
12.
-
#76 Škoda Fabia R5
RC2
2:03.6 +4.4
+0.7
135.1
0.95
13.
-
#20 Ford Fiesta R5
RC2
2:03.9 +4.7
+0.3
134.8
1.01
14.
-
#15 Volkswagen Polo R5 Gti
2
2:04.2 +5.0
+0.3
134.5
1.08
15.
-
#17 Škoda Fabia R5
RC2
2:04.6 +5.4
+0.4
134.1
1.16
16.
-
#10 Citroën C3 R5
2
2:04.7 +5.5
+0.1
134.0
1.19
17.
-
#18 Škoda Fabia R5
RC2
2:05.9 +6.7
+1.2
132.7
1.44
18.
-
#99 Škoda Fabia R5
RC2
2:06.2 +7.0
+0.3
132.4
1.51
=
-
#24 Citroën C3 R5
RC2
2:06.2 +7.0
132.4
1.51
20.
-
#49 Mitsubishi Evo 9 RS
14
2:07.3 +8.1
+1.1
131.2
1.75
21.
-
#21 Škoda Fabia R5
RC2
2:07.8 +8.6
+0.5
130.7
1.85
22.
-
#73 Hyundai I20 R5
RC2
2:08.1 +8.9
+0.3
130.4
1.92
23.
-
#12 Škoda FABIA R5
2
2:09.3 +10.1
+1.2
129.2
2.18
24.
-
#19 Škoda Fabia R5
RC2
2:09.8 +10.6
+0.5
128.7
2.28
25.
-
#31 Mitsubishi Lancer Evo IX.
3
2:10.3 +11.1
+0.5
128.2
2.39
26.
-
#23 Škoda Fabia R5
RC2
2:10.9 +11.7
+0.6
127.6
2.52
27.
-
#13 Ford Fiesta R5
RC2
2:11.6 +12.4
+0.7
126.9
2.67
28.
-
#22 Škoda Fabia R5
RC2
2:11.7 +12.5
+0.1
126.8
2.69
29.
-
#45 Ford Fiesta Rally4
RC4
2:12.7 +13.5
+1.0
125.9
2.91
30.
-
#40 Ford Fiesta Rally4
RC4
2:12.9 +13.7
+0.2
125.7
2.95
31.
-
#51 Mitsubishi Lancer Evo IX.
14
2:13.0 +13.8
+0.1
125.6
2.97
32.
-
#32 Mitsubishi Lancer Evo IX.
RC2
2:13.3 +14.1
+0.3
125.3
3.04
33.
-
#54 Mitsubishi Lancer Evo VI.
14
2:13.6 +14.4
+0.3
125.0
3.10
34.
-
#37 Mitsubishi Lancer Evo IX.
RC2
2:14.9 +15.7
+1.3
123.8
3.38
35.
-
#26 Peugeot 208 R2
RC4
2:16.8 +17.6
+1.9
122.1
3.79
36.
-
#43 Ford Fiesta R2T 19
RC4
2:18.7 +19.5
+1.9
120.4
4.20
37.
-
#29 Peugeot 208 R2
RC4
2:18.9 +19.7
+0.2
120.3
4.25
=
-
#28 Peugeot 208 R2
RC4
2:18.9 +19.7
120.3
4.25
39.
-
#46 Peugeot 208 R2
6
2:19.1 +19.9
+0.2
120.1
4.29
40.
-
#14 Ford Fiesta R2
6
2:21.0 +21.8
+1.9
118.5
4.70
41.
-
#48 Peugeot 208 R2
RC4
2:21.6 +22.4
+0.6
118.0
4.83
42.
-
#47 Ford Fiesta R4T
RC4
2:22.1 +22.9
+0.5
117.6
4.94
43.
-
#77 Lada 2101
12
2:23.9 +24.7
+1.8
116.1
5.32
44.
-
#27 Peugeot 208 R2
RC4
2:24.3 +25.1
+0.4
115.8
5.41
45.
-
#67 BMW M3
14
2:26.5 +27.3
+2.2
114.0
5.88
46.
-
#78 Lada 21053 VFTS
12
2:27.2 +28.0
+0.7
113.5
6.03
47.
-
#42 Peugeot 208 R2
6
2:27.6 +28.4
+0.4
113.2
6.12
48.
-
#88 Honda Civic
12
2:31.4 +32.2
+3.8
110.3
6.94
49.
-
#95 Lada VFTS
12
2:31.9 +32.7
+0.5
110.0
7.05
=
-
#60 BMW E36 M3
14
2:31.9 +32.7
110.0
7.05
51.
-
#75 Lada VFTS
12
2:32.4 +33.2
+0.5
109.6
7.16
52.
-
#59 BMW E36 M3
14
2:33.0 +33.8
+0.6
109.2
7.28
53.
-
#70 BMW E36
13
2:33.3 +34.1
+0.3
109.0
7.35
54.
-
#55 Mitsubishi Lancer Evo IX.
14
2:35.1 +35.9
+1.8
107.7
7.74
55.
-
#63 BMW M3
14
2:35.4 +36.2
+0.3
107.5
7.80
56.
-
#81 Citroën C2R2
12
2:35.7 +36.5
+0.3
107.3
7.87
57.
-
#56 Mitsubishi Lancer Evo VI.
14
2:37.6 +38.4
+1.9
106.0
8.28
58.
-
#74 Lada 2107
13
2:39.3 +40.1
+1.7
104.9
8.64
59.
-
#82 Toyota Corolla
13
2:41.7 +42.5
+2.4
103.3
9.16
60.
-
#62 BMW E86 Z4M
14
2:43.8 +44.6
+2.1
102.0
9.61
61.
-
#58 Mitsubishi Lancer Evo VI.
14
2:45.2 +46.0
+1.4
101.1
9.91
62.
-
#72 Ford Mk2
13
2:45.3 +46.1
+0.1
101.1
9.94
63.
-
#80 Lada VFTS
13
2:47.0 +47.8
+1.7
100.0
10.30
64.
-
#97 Audi S 2
14
2:47.7 +48.5
+0.7
99.6
10.45
65.
-
#89 Honda Civic
7
2:53.9 +54.7
+6.2
96.1
11.79
66.
-
#94 Lada VFTS
12
2:54.2 +55.0
+0.3
95.9
11.85
67.
-
#66 BMW 1
14
2:56.2 +57.0
+2.0
94.8
12.28
68.
-
#68 Nissan 350Z
14
3:10.8 +1:11.6
+14.6
87.5
15.43
69.
-
#84 Lada 2107
13
3:14.0 +1:14.8
+3.2
86.1
16.12
70.
-
#91 Lada VAZ 21011
HK1
3:19.9 +1:20.7
+5.9
83.6
17.39
Rallylive.hu - Abszolút - Gy4 összetett eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
RC2
28:00.5

96.5
2.
-
RC2
28:05.1
+4.6
+4.6
96.3
0.10
3.
-
2
28:07.7
+7.2
+2.6
96.1
0.16
4.
-
RC2
28:23.7
+23.2
+16.0
95.2
0.51
5.
-
RC2
28:43.1
+42.6
+19.4
94.2
0.95
6.
-
RC2
28:48.6
+48.1
+5.5
93.9
1.07
7.
-
RC2
28:53.0
+52.5
+4.4
93.6
1.16
8.
-
2
28:58.9
+58.4
+5.9
93.3
1.30
9.
-
RC2
29:10.7
+1:10.2
+11.8
92.7
1.56
10.
-
RC2
29:14.0
+1:13.5
+3.3
92.5
1.63
11.
-
RC2
29:34.3
+1:33.8
+20.3
91.4
2.08
=
-
RC2
29:34.3
+1:33.8
91.4
2.08
13.
-
RC2
29:45.5
+1:45.0
+11.2
90.9
2.33
14.
-
2
30:00.7
+2:00.2
+15.2
90.1
2.67
15.
-
RC2
30:13.6
+2:13.1
+12.9
89.5
2.95
16.
-
RC2
30:21.4
+2:20.9
+7.8
89.1
3.13
17.
-
RC2
30:22.2
+2:21.7
+0.8
89.0
3.14
18.
-
RC2
30:32.5
10.0
+2:32.0
+10.3
88.5
3.37
19.
-
2
30:45.6
+2:45.1
+13.1
87.9
3.66
20.
-
RC2
30:48.8
+2:48.3
+3.2
87.8
3.73
21.
22.
-
14
30:55.0
+2:54.5
+6.2
87.5
3.87
22.
21.
-
3
30:55.5
+2:55.0
+0.5
87.4
3.88
23.
-
RC2
30:59.7
+2:59.2
+4.2
87.2
3.98
24.
-
RC2
31:08.8
+3:08.3
+9.1
86.8
4.18
25.
-
14
31:15.0
10.0
+3:14.5
+6.2
86.5
4.32
26.
-
14
32:22.9
+4:22.4
+1:07.9
83.5
5.82
27.
-
RC2
32:24.3
+4:23.8
+1.4
83.5
5.85
28.
-
RC2
32:36.9
+4:36.4
+12.6
82.9
6.13
29.
32.
-
RC2
32:38.8
+4:38.3
+1.9
82.8
6.17
30.
29.
-
RC4
32:46.2
+4:45.7
+7.4
82.5
6.34
31.
30.
-
RC4
32:49.2
+4:48.7
+3.0
82.4
6.41
32.
31.
-
RC4
32:57.8
+4:57.3
+8.6
82.0
6.60
33.
34.
-
RC4
33:07.9
+5:07.4
+10.1
81.6
6.82
34.
37.
-
RC4
33:13.2
+5:12.7
+5.3
81.4
6.94
35.
40.
-
RC2
33:18.0
+5:17.5
+4.8
81.2
7.04
36.
33.
-
14
33:20.1
+5:19.6
+2.1
81.1
7.09
37.
44.
-
RC2
33:23.2
+5:22.7
+3.1
81.0
7.16
38.
35.
-
12
33:24.5
+5:24.0
+1.3
80.9
7.19
39.
36.
-
14
33:26.2
+5:25.7
+1.7
80.9
7.23
40.
38.
-
14
33:31.4
+5:30.9
+5.2
80.7
7.34
41.
-
6
33:39.9
+5:39.4
+8.5
80.3
7.53
42.
39.
-
13
33:40.9
+5:40.4
+1.0
80.3
7.55
43.
42.
-
12
33:53.3
+5:52.8
+12.4
79.8
7.83
44.
45.
-
RC4
33:53.5
10.0
+5:53.0
+0.2
79.8
7.83
45.
49.
-
RC2
34:10.3
+6:09.8
+16.8
79.1
8.21
46.
43.
-
14
34:14.2
+6:13.7
+3.9
79.0
8.29
47.
-
RC4
34:18.8
+6:18.3
+4.6
78.8
8.39
48.
46.
-
13
34:25.0
+6:24.5
+6.2
78.6
8.53
49.
48.
-
14
34:46.0
1:00.0
+6:45.5
+21.0
77.8
9.00
50.
52.
-
6
34:48.9
+6:48.4
+2.9
77.7
9.06
51.
50.
-
14
34:53.2
+6:52.7
+4.3
77.5
9.16
52.
53.
-
14
35:12.1
+7:11.6
+18.9
76.8
9.58
53.
54.
-
12
35:14.7
50.0
+7:14.2
+2.6
76.7
9.63
54.
56.
-
14
35:23.3
+7:22.8
+8.6
76.4
9.82
55.
57.
-
6
35:34.2
10.0
+7:33.7
+10.9
76.0
10.07
56.
51.
-
13
35:40.2
+7:39.7
+6.0
75.8
10.20
57.
59.
-
12
35:50.5
+7:50.0
+10.3
75.4
10.43
58.
61.
-
12
36:21.7
50.0
+8:21.2
+31.2
74.4
11.12
59.
60.
-
13
36:30.9
10.0
+8:30.4
+9.2
74.1
11.32
60.
63.
-
13
37:07.5
1:50.0
+9:07.0
+36.6
72.8
12.14
61.
62.
-
12
37:08.0
+9:07.5
+0.5
72.8
12.15
62.
64.
-
13
37:13.0
1:30.0
+9:12.5
+5.0
72.7
12.26
63.
67.
-
RC4
37:39.3
30.0
+9:38.8
+26.3
71.8
12.84
64.
65.
-
14
37:56.8
+9:56.3
+17.5
71.3
13.23
65.
69.
-
14
37:58.4
10.0
+9:57.9
+1.6
71.2
13.27
66.
-
7
38:01.8
40.0
+10:01.3
+3.4
71.1
13.34
67.
70.
-
12
38:45.5
10.0
+10:45.0
+43.7
69.8
14.31
68.
71.
-
RC4
38:54.9
6:00.0
+10:54.4
+9.4
69.5
14.52
69.
72.
-
HK1
46:55.6
2:20.0
+18:55.1
+8:00.7
57.6
25.19
70.
73.
-
14
55:15.1
15:00.0
+27:14.6
+8:19.5
48.9
36.27
RallyeRádió - FM103.8 - Információ (30)
Gy4 12:31 #55 László István - Holló Barnabás : Megjött a víz, nekünk vizes gumi van fent, próbálkozunk.
Gy4 12:29 #48 Strider Zoltán - Apkó András : Nem gondoltuk, hogy itt leszakad az eső. A végére kapott el, sokat nem vesztettünk. De a többi pályára nem lesz jó.
Gy4 12:25 #49 Rongits Attila - Hannus László : A következő gyorsra gumiztunk.
Gy4 12:23 #43 Trencsényi Vince - Pannuska Dávid : Ez most megint nem sikerült olyan jól, az átbeszélő problémát úgy-ahogy orvosoltuk.
Gy4 12:21 #40 Jánosa Ákos - Rubóczky Attila : Sokkal jobb volt így másodjára.
Gy4 12:21 #37 Barna Tibor - Barna Bence : Érzésre jó volt.
Gy4 12:20 #32 Kurtos Róbert - Fridrik Gergő : Nem erre gumiztunk, hanem a következőre, ez van, megyünk.
Gy4 12:18 #27 Hangodi Bendegúz - Patkó Gábor : A következő körre összeszedettebbek leszünk, megpróbálunk nem kikésni sehonnan és a kézifékre is figyelünk.
Gy4 12:18 #29 Német Gábor - Adorján Szabolcs : Minden rendben szerencsére.
Gy4 12:17 #28 Hibján József - Szollár Csaba : Most már egész jó volt, próbáljuk összeszedni magunkat. Egy fokkal keményítettünk a gumikon.
Gy4 12:15 #26 Maricsek Miklós - Paizs Róbert : Minden rendben, élvezzük, bár az esőgumival rossz volt lejönni.
Gy4 12:15 #31 Tomáš Ondrej - Jakub Slovák : Minden rendben, minden oké, tetszik.
Gy4 12:14 #23 Órai Balázs - Vrezgó Balázs : Sokkal jobb, mint az előbb volt, de még kicsit csajoskodtam.
Gy4 12:12 #22 Tóth Tibor - Szabó József : Esőgumikon vagyunk, csúszkálunk.
Gy4 12:11 #19 Vizelli Károly - Nagy Péter : Ezt már jobbnak éreztük, mint az előző körben. Tetszik minden.
Gy4 12:10 #21 Ollé Sasa - Ollé Rebeka : Jó gumit raktunk fel, bátrabban mentünk. Ez egy jó hétvége, élvezzük. :)
Gy4 12:09 #13 Kovács Antal - Istovics Gergely : Minden szuper, megyünk, élvezzük.
Gy4 12:08 #24 Csucsu - Tóth Imre : Sokkal jobban sikerült, már ismerősebb volt a pálya. Az autó tökéletesen üzemel.
Gy4 12:08 #73 Lovász Pál - Kürti Tamás : Feltettük a vizes gumit a következő körre, ide nem volt jó.
Gy4 12:03 #99 Trencsényi József - Verba Gábor : Picit szárazabb lett a pálya, melegebb az idő, másik gumival próbálkozunk.
Gy4 12:02 #76 Osváth Péter - Papp Tamás : Nem sok kanyar van, kettőt elrontottam, de meg fog látszani az eredményen.
Gy4 12:01 #17 Bútor Róbert - Tagai Róbert : Kicsit valahogy mellette vagyunk ennek a versenynek.
Gy4 12:00 #93 Csomós Miklós - Nagy Attila : Csúszkálunk sokat, főleg a tempósokban.
Gy4 11:58 #3 Bodolai László - Deák Attila : Pár helyen meglepett, hogy felhordásos lett, de megoldottuk.
Gy4 11:55 #12 Igor Drotár - Matus Lejko : Rendben volt minden.
Gy4 11:53 #10 Lukasz Kotarba - Tomasz Kotarba : Jobbak voltunk, de elég lassúnak tűnt.
Gy4 11:51 #5 Velenczei Ádám - Szőke Tamás : Próbáltuk nyomni, ahogy tudtuk. A következő lesz a mérvadó.
Gy4 11:50 #9 Hadik András - Kertész Krisztián : Minden oké, gyakorlatilag egy kicsit elúszott a versenyünk a körgyors miatt, de minden rendben van.
Gy4 11:46 #1 Vincze Ferenc - Bacigal Igor : Kicsit próbáltam gyorsabban jönni, meg módosítottunk a beállításokon ezekre a jobb minőségű utakra.
Gy4 10:00 Információink forrása a Rally Rádió.