STEELVENT Salgó Rally a Q8Oils kupáért - Rally1 - Gy6

Rallylive.hu - Abszolút - Gy6 szakasz eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
#33 Volkswagen Polo R5
RC2
4:57.6
115.5
2.
-
#93 Škoda Fabia R5
RC2
5:02.9 +5.3
+5.3
113.5
0.55
3.
-
#5 Škoda Fabia R5 EVO
RC2
5:03.7 +6.1
+0.8
113.2
0.64
4.
-
#9 Ford Fiesta R5 MK II
RC2
5:08.4 +10.8
+4.7
111.5
1.13
5.
-
#17 Škoda Fabia R5
RC2
5:10.0 +12.4
+1.6
110.9
1.30
6.
-
#4 Škoda Fabia Rally2 EVO
2
5:11.2 +13.6
+1.2
110.5
1.42
7.
-
#1 Škoda Fabia Rally2 EVO
RC2
5:12.7 +15.1
+1.5
109.9
1.58
8.
-
#23 Škoda Fabia R5
RC2
5:13.6 +16.0
+0.9
109.6
1.68
9.
-
#7 Škoda Fabia R5
RC2
5:13.7 +16.1
+0.1
109.6
1.69
10.
-
#11 Škoda Fabia R5
RC2
5:14.6 +17.0
+0.9
109.3
1.78
11.
-
#73 Hyundai I20 R5
RC2
5:14.7 +17.1
+0.1
109.2
1.79
12.
-
#24 Citroën C3 R5
RC2
5:15.0 +17.4
+0.3
109.1
1.82
13.
-
#15 Volkswagen Polo R5 Gti
2
5:15.9 +18.3
+0.9
108.8
1.92
14.
-
#18 Škoda Fabia R5
RC2
5:17.5 +19.9
+1.6
108.3
2.08
15.
-
#21 Škoda Fabia R5
RC2
5:20.0 +22.4
+2.5
107.4
2.35
16.
-
#99 Škoda Fabia R5
RC2
5:21.2 +23.6
+1.2
107.0
2.47
17.
-
#76 Škoda Fabia R5
RC2
5:22.2 +24.6
+1.0
106.7
2.58
18.
-
#45 Ford Fiesta Rally4
RC4
5:22.8 +25.2
+0.6
106.5
2.64
19.
-
#49 Mitsubishi Evo 9 RS
14
5:23.4 +25.8
+0.6
106.3
2.70
20.
-
#22 Škoda Fabia R5
RC2
5:24.2 +26.6
+0.8
106.0
2.79
21.
-
#12 Škoda FABIA R5
2
5:24.7 +27.1
+0.5
105.9
2.84
22.
-
#20 Ford Fiesta R5
RC2
5:25.4 +27.8
+0.7
105.7
2.91
23.
-
#10 Citroën C3 R5
2
5:25.8 +28.2
+0.4
105.5
2.95
24.
-
#54 Mitsubishi Lancer Evo VI.
14
5:27.6 +30.0
+1.8
104.9
3.14
25.
-
#31 Mitsubishi Lancer Evo IX.
3
5:27.9 +30.3
+0.3
104.8
3.17
26.
-
#29 Peugeot 208 R2
RC4
5:31.0 +33.4
+3.1
103.9
3.50
27.
-
#3 Ford Fiesta R5 MK II
RC2
5:31.4 +33.8
+0.4
103.7
3.54
28.
-
#51 Mitsubishi Lancer Evo IX.
14
5:35.4 +37.8
+4.0
102.5
3.96
29.
-
#43 Ford Fiesta R2T 19
RC4
5:36.8 +39.2
+1.4
102.1
4.10
30.
-
#32 Mitsubishi Lancer Evo IX.
RC2
5:36.9 +39.3
+0.1
102.0
4.12
31.
-
#2 Škoda Fabia R5
RC2
5:37.4 +39.8
+0.5
101.9
4.17
32.
-
#13 Ford Fiesta R5
RC2
5:38.2 +40.6
+0.8
101.7
4.25
33.
-
#19 Škoda Fabia R5
RC2
5:38.5 +40.9
+0.3
101.6
4.28
34.
-
#26 Peugeot 208 R2
RC4
5:39.6 +42.0
+1.1
101.2
4.40
35.
-
#27 Peugeot 208 R2
RC4
5:40.2 +42.6
+0.6
101.1
4.46
36.
-
#60 BMW E36 M3
14
5:43.6 +46.0
+3.4
100.1
4.82
37.
-
#47 Ford Fiesta R4T
RC4
5:44.6 +47.0
+1.0
99.8
4.92
38.
-
#88 Honda Civic
12
5:44.7 +47.1
+0.1
99.7
4.93
39.
-
#46 Peugeot 208 R2
6
5:44.8 +47.2
+0.1
99.7
4.94
40.
-
#40 Ford Fiesta Rally4
RC4
5:45.4 +47.8
+0.6
99.5
5.01
41.
-
#77 Lada 2101
12
5:46.0 +48.4
+0.6
99.4
5.07
42.
-
#95 Lada VFTS
12
5:46.3 +48.7
+0.3
99.3
5.10
43.
-
#67 BMW M3
14
5:46.5 +48.9
+0.2
99.2
5.12
44.
-
#75 Lada VFTS
12
5:47.0 +49.4
+0.5
99.1
5.17
45.
-
#70 BMW E36
13
5:49.6 +52.0
+2.6
98.3
5.45
46.
-
#37 Mitsubishi Lancer Evo IX.
RC2
5:50.3 +52.7
+0.7
98.1
5.52
47.
-
#59 BMW E36 M3
14
5:54.3 +56.7
+4.0
97.0
5.94
48.
-
#28 Peugeot 208 R2
RC4
5:56.8 +59.2
+2.5
96.4
6.20
49.
-
#78 Lada 21053 VFTS
12
5:59.1 +1:01.5
+2.3
95.7
6.44
50.
-
#42 Peugeot 208 R2
6
6:02.5 +1:04.9
+3.4
94.8
6.80
51.
-
#62 BMW E86 Z4M
14
6:03.2 +1:05.6
+0.7
94.7
6.87
52.
-
#58 Mitsubishi Lancer Evo VI.
14
6:06.4 +1:08.8
+3.2
93.8
7.20
53.
-
#81 Citroën C2R2
12
6:07.2 +1:09.6
+0.8
93.6
7.29
54.
-
#82 Toyota Corolla
13
6:10.1 +1:12.5
+2.9
92.9
7.59
55.
-
#63 BMW M3
14
6:11.5 +1:13.9
+1.4
92.5
7.74
56.
-
#56 Mitsubishi Lancer Evo VI.
14
6:13.9 +1:16.3
+2.4
91.9
7.99
57.
-
#55 Mitsubishi Lancer Evo IX.
14
6:16.2 +1:18.6
+2.3
91.4
8.23
58.
-
#48 Peugeot 208 R2
RC4
6:18.2 +1:20.6
+2.0
90.9
8.44
59.
-
#94 Lada VFTS
12
6:19.2 +1:21.6
+1.0
90.7
8.54
60.
-
#89 Honda Civic
7
6:26.0 +1:28.4
+6.8
89.1
9.26
61.
-
#72 Ford Mk2
13
6:28.8 +1:31.2
+2.8
88.4
9.55
62.
-
#68 Nissan 350Z
14
6:30.4 +1:32.8
+1.6
88.1
9.72
63.
-
#97 Audi S 2
14
6:34.4 +1:36.8
+4.0
87.2
10.14
64.
-
#84 Lada 2107
13
6:38.7 +1:41.1
+4.3
86.2
10.59
65.
-
#91 Lada VAZ 21011
HK1
7:07.2 +2:09.6
+28.5
80.5
13.57
66.
-
#74 Lada 2107
13
9:10.5 +4:12.9
+2:03.3
62.5
26.48
Rallylive.hu - Abszolút - Gy6 összetett eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
RC2
52:25.9

92.5
2.
-
RC2
53:13.1
+47.2
+47.2
91.2
0.58
3.
-
RC2
53:20.8
+54.9
+7.7
90.9
0.68
4.
-
RC2
53:40.2
+1:14.3
+19.4
90.4
0.92
5.
-
RC2
54:11.2
+1:45.3
+31.0
89.5
1.30
6.
-
RC2
54:50.6
+2:24.7
+39.4
88.5
1.79
7.
-
RC2
55:12.6
+2:46.7
+22.0
87.9
2.06
8.
-
RC2
55:23.4
+2:57.5
+10.8
87.6
2.20
9.
-
2
55:39.1
+3:13.2
+15.7
87.2
2.39
10.
12.
-
RC2
56:50.4
+4:24.5
+1:11.3
85.4
3.27
11.
-
RC2
57:05.9
10.0
+4:40.0
+15.5
85.0
3.46
12.
15.
-
RC2
57:31.2
+5:05.3
+25.3
84.3
3.78
13.
16.
-
2
57:31.5
+5:05.6
+0.3
84.3
3.78
14.
13.
-
3
57:39.6
20.0
+5:13.7
+8.1
84.1
3.88
15.
14.
-
RC2
57:43.9
+5:18.0
+4.3
84.0
3.93
16.
20.
-
RC2
57:48.8
+5:22.9
+4.9
83.9
3.99
17.
-
2
57:49.2
+5:23.3
+0.4
83.9
4.00
18.
-
RC2
57:59.9
+5:34.0
+10.7
83.7
4.13
19.
21.
-
14
58:06.6
+5:40.7
+6.7
83.5
4.21
20.
22.
-
RC2
58:07.3
+5:41.4
+0.7
83.5
4.22
21.
19.
-
RC2
58:14.4
+5:48.5
+7.1
83.3
4.31
22.
23.
-
2
58:30.8
+6:04.9
+16.4
82.9
4.51
23.
24.
-
RC2
59:04.4
+6:38.5
+33.6
82.1
4.93
24.
25.
-
14
59:29.3
10.0
+7:03.4
+24.9
81.6
5.24
25.
26.
-
RC2
59:40.9
+7:15.0
+11.6
81.3
5.38
26.
30.
-
RC2
1:00:10.3
+7:44.4
+29.4
80.6
5.74
27.
28.
-
RC2
1:00:10.6
+7:44.7
+0.3
80.6
5.75
28.
31.
-
RC2
1:00:17.5
+7:51.6
+6.9
80.5
5.83
29.
27.
-
14
1:00:30.5
+8:04.6
+13.0
80.2
5.99
30.
29.
-
RC2
1:00:39.9
+8:14.0
+9.4
80.0
6.11
31.
33.
-
RC4
1:01:11.8
+8:45.9
+31.9
79.3
6.50
32.
-
RC4
1:01:24.5
+8:58.6
+12.7
79.0
6.66
33.
34.
-
RC4
1:01:30.4
+9:04.5
+5.9
78.9
6.73
34.
35.
-
RC4
1:01:51.3
+9:25.4
+20.9
78.4
6.99
35.
37.
-
RC4
1:02:09.4
+9:43.5
+18.1
78.1
7.22
36.
38.
-
RC2
1:02:17.3
+9:51.4
+7.9
77.9
7.31
37.
36.
-
14
1:02:18.3
+9:52.4
+1.0
77.9
7.33
38.
39.
-
12
1:02:33.1
+10:07.2
+14.8
77.6
7.51
39.
40.
-
13
1:02:54.5
+10:28.6
+21.4
77.1
7.77
40.
41.
-
12
1:03:22.6
+10:56.7
+28.1
76.6
8.12
41.
42.
-
6
1:03:28.8
+11:02.9
+6.2
76.4
8.20
42.
44.
-
14
1:03:37.8
1:00.0
+11:11.9
+9.0
76.2
8.31
43.
-
14
1:03:38.1
+11:12.2
+0.3
76.2
8.31
44.
45.
-
RC4
1:04:20.7
+11:54.8
+42.6
75.4
8.84
45.
48.
-
6
1:04:52.2
10.0
+12:26.3
+31.5
74.8
9.23
46.
49.
-
14
1:04:59.5
+12:33.6
+7.3
74.6
9.32
47.
-
13
1:04:59.8
+12:33.9
+0.3
74.6
9.32
48.
50.
-
12
1:05:04.1
50.0
+12:38.2
+4.3
74.6
9.38
49.
54.
-
14
1:05:05.4
10.0
+12:39.5
+1.3
74.5
9.39
50.
51.
-
12
1:05:11.4
50.0
+12:45.5
+6.0
74.4
9.47
51.
52.
-
12
1:05:28.5
+13:02.6
+17.1
74.1
9.68
52.
53.
-
14
1:05:36.4
+13:10.5
+7.9
73.9
9.78
53.
55.
-
14
1:05:56.2
+13:30.3
+19.8
73.6
10.02
54.
56.
-
13
1:07:07.2
+14:41.3
+1:11.0
72.3
10.90
55.
57.
-
14
1:07:08.7
+14:42.8
+1.5
72.3
10.92
56.
58.
-
RC4
1:07:13.4
30.0
+14:47.5
+4.7
72.2
10.98
57.
59.
-
RC4
1:07:30.3
6:00.0
+15:04.4
+16.9
71.9
11.18
58.
62.
-
13
1:08:18.9
1:30.0
+15:53.0
+48.6
71.0
11.79
59.
61.
-
RC4
1:08:26.3
10.0
+16:00.4
+7.4
70.9
11.88
60.
-
12
1:08:37.3
30.0
+16:11.4
+11.0
70.7
12.01
61.
65.
-
7
1:09:57.5
40.0
+17:31.6
+1:20.2
69.3
13.01
62.
66.
-
12
1:10:01.2
10.0
+17:35.3
+3.7
69.3
13.05
63.
64.
-
13
1:11:50.2
1:50.0
+19:24.3
+1:49.0
67.5
14.40
64.
67.
-
14
1:19:48.4
5:00.0
+27:22.5
+7:58.2
60.8
20.31
65.
68.
-
HK1
1:24:25.3
2:20.0
+31:59.4
+4:36.9
57.5
23.74
66.
69.
-
14
1:32:10.7
15:00.0
+39:44.8
+7:45.4
52.6
29.49
RallyeRádió - FM103.8 - Információ (51)
Gy6 15:13 #91 Jaroslav Petran - Milan Holbus : Szuper, minden rendben.
Gy6 15:09 #94 Csomor László - Keszthelyi János : Minden rendben van, nem megyünk túl jól. Nagyon tetszik egyébként, az autó az hibátlan. :)
Gy6 15:08 #95 Mócsány Zsolt - Gregus Ferenc : Reméljük, hogy jó lesz még egy körig a versenyparipa. :)
Gy6 15:08 #82 Riskó Dániel - Csák Alex : Kettő defektünk van, ha tudjuk, akkor cseréljük.
Gy6 15:04 #84 Tóth Attila - Tóth István : Lesz probléma a szervizparkban.
Gy6 15:03 #77 Fenyvesi Gábor - Sztrakon Bence : Folytatódik az első kör után a folyamatos szerelés. Most úgy néz ki, hogy végleg megállt az utolsó jobbos visszafordítónál. Csomagolunk, ennyi volt.
Gy6 15:01 #75 Veréb Zoltán - Eperjesi Péter : A gumizásunk kicsit szedett-vedett lett.
Gy6 15:00 #72 Ráti Gergő - Gerebitz Márk : Nem volt semmi tapadásunk, mert slick gumival mentünk és vizes az út.
Gy6 14:59 #70 Kocsomba Károly - Bárdos Péter : Nagyon jó, nem tudom mi van velem, olyan nagyon jó időket megyek, hogy nem is hiszem el. :)
Gy6 14:58 #68 Schuck János - Gonda Dániel : Nem javul a helyzet, megint a nézők szedtek ki az árokból, azt nagyon köszönjük nekik! :)
Gy6 14:58 #67 Szilágyi Patrik - Deák Henrietta : Nem mertem nagyon menni.
Gy6 14:55 #63 Novák Balázs - Jagadics Gábor : Nagyon célba szeretnénk érni.
Gy6 14:53 #60 Tajmel Tibor - Kovács István : Talán most már csak játszani kell, meg célba érni.
Gy6 14:52 #58 Galgóczi Norbert - Kollár Mihály : Minden rendben van, ez a gyors jól sikerült. Élvezzük, nagyon jó minden.
Gy6 14:51 #56 Gönczöl Ferenc - Kiss József : Nagyon izgalmasan, kalandosan jöttünk.
Gy6 14:50 #54 Molnár István - Fekete Zsolt : Eléggé vizes a pálya, csúszik. Szerintem jót jöttünk.
Gy6 14:49 #55 László István - Holló Barnabás : Gyakoroljuk az autót, nap végére hátha belejövünk.
Gy6 14:49 #51 Bacsa Tamás - Hanyik Gergely : Tetszene, csak az autó nincs teljesen egészében rendben.
Gy6 14:47 #48 Strider Zoltán - Apkó András : Nem itt volt a bajunk, a másikon volt sok baj.
Gy6 14:45 #49 Rongits Attila - Hannus László : Jó volt, nem volt ezzel semmi baj, a körgyorsaságival nem vagyunk kibékülve.
Gy6 14:43 #45 Szauer Gergő - Kerék István : Jónak tűnik, örülünk neki. Jól működik az autó, le a kalappal előtte.
Gy6 14:42 #47 ifj.Fekete László - Fekete László : Tetszett, nem volt vele probléma. Kicsit csúszott a pálya.
Gy6 14:41 #43 Trencsényi Vince - Pannuska Dávid : Hátul slick gumink van.
Gy6 14:40 #40 Jánosa Ákos - Rubóczky Attila : Slick gumi van nekünk elől, nem jó az idő, de majd megpróbáljuk a következő körben.
Gy6 14:37 #37 Barna Tibor - Barna Bence : Küszködés ez az egész. Az előbb sem sikerült a gumiválasztás. Bóklásztunk, látszik az eredményen is.
Gy6 14:36 #29 Német Gábor - Adorján Szabolcs : Az eleje elég langyos volt, mert sokat álltunk a rajtban. Tetszett, örülünk, hogy itt vagyunk.
Gy6 14:35 #28 Hibján József - Szollár Csaba : Sajnos három hengerezik a kocsink.
Gy6 14:34 #26 Maricsek Miklós - Paizs Róbert : Ez a feladat, ezt kell megoldani. Most jövök rá, hogy mennyire jó ez a Peugeot 208-as.
Gy6 14:33 #31 Tomáš Ondrej - Jakub Slovák : Minden rendben van.
Gy6 14:32 #23 Órai Balázs - Vrezgó Balázs : Sokkal jobban sikerült, kicsit óvatosabban kezdtem, de bele jöttem a végére.
Gy6 14:31 #22 Tóth Tibor - Szabó József : Végre ide való gumink van, de tetszett, jó volt.
Gy6 14:30 #19 Vizelli Károly - Nagy Péter : Tapogatózós, félelmetes volt.
Gy6 14:27 #21 Ollé Sasa - Ollé Rebeka : Az időt ne nézd, ezt hívják botozásnak.
Gy6 14:26 #24 Csucsu - Tóth Imre : Ez most egész jó volt, bár nagyon sokat álltunk előtte és így hideg volt a gumi és a fék is.
Gy6 14:25 #73 Lovász Pál - Kürti Tamás : Jól vagyunk, minden szuper. Az eső bohóckodik velünk.
Gy6 14:25 #99 Trencsényi József - Verba Gábor : Esett az eső, örülünk, hogy itt vagyunk.
Gy6 14:23 #20 Klausz Kristóf - Csányi Botond : Alapvetően a gumizásunk nem volt jó, hátul közepes van. Nem fogott.
Gy6 14:23 #11 Dudás Gergő - Tóth Zsolt : Már csak tesztelni vagyunk itt, meg megyegetünk. Tanuljuk az autót.
Gy6 14:21 #76 Osváth Péter - Papp Tamás : Az elején slicc van, nem a legjobb választás ide. A rajtban álltunk legalább 20 percet. Az elején nem mertem vállalgatni.
Gy6 14:20 #18 Botka Dávid - Gáll Csaba : Teljesen jó volt, lassan jöttünk, de az idő az jó.
Gy6 14:19 #17 Bútor Róbert - Tagai Róbert : Nagyon bizonytalan vagyok. Egyszerűen nem merek úgy menni, ahogy kellene.
Gy6 14:19 #93 Csomós Miklós - Nagy Attila : Másodikok voltunk, de szerintem rendben van.
Gy6 14:18 #3 Bodolai László - Deák Attila : Slickkel vagyunk, teljesen visszahűltek a gumik, legurultunk biztonságilag.
Gy6 14:16 #2 Német László - Szabó István : A vészvillogót is kirakhattuk volna gyakorlatilag, mert olyan tempóval jöttünk.
Gy6 14:15 #12 Igor Drotár - Matus Lejko : Nagyon jó gyorsasági!
Gy6 14:12 #33 Turán Frigyes - Bagaméri László : Fantasztikus a pálya, fantasztikus gumink van, nagyon boldogok vagyunk! :)
Gy6 14:12 #5 Velenczei Ádám - Szőke Tamás : Nem egyszerű volt, felemás gumival jöttünk. Valamikor úgy elúszott hirtelen a hátulja, hogy kezelhetetlen volt.
Gy6 14:10 #7 Grzegorz Grzyb - Michal Poradzisz : Elsősorban a Szlovák Bajnokságra koncentrálunk.
Gy6 14:10 #7 Grzegorz Grzyb - Michal Poradzisz : Elsősorban a Szlovák Bajnokságra koncentrálunk.
Gy6 14:09 #9 Hadik András - Kertész Krisztián : Nem az ideális gumink van, de ettől függetlenül próbáltunk lendületesen menni.
Gy6 14:08 #1 Vincze Ferenc - Bacigal Igor : Ennyire gyorsasági előtt még nem féltem, mint ez előtt. Mi lejöttünk azért, de nagyon óvatosan. Próbáltunk csak lassan legurulni.
Büntetések
Gyors Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó
Kat. Büntetés / oka
Gy6 
Molnár Attila
-
Molnár László
#74 Lada 2107
13
50.0
5mLate
Gy6 
Csomor László
-
Keszthelyi János
#94 Lada VFTS
12
30.0
11.sz.FT.hat.
Gy6 
Tomáš Ondrej
-
Jakub Slovák
#31 Mitsubishi Lancer Evo IX.
3
20.0
12.sz.FT.hat.