STEELVENT Salgó Rally a Q8Oils kupáért - Rally1 - Gy3

Rallylive.hu - Abszolút - Gy3 szakasz eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
#9 Ford Fiesta R5 MK II
RC2
4:47.0
119.8
2.
-
#33 Volkswagen Polo R5
RC2
4:48.0 +1.0
+1.0
119.4
0.10
3.
-
#4 Škoda Fabia Rally2 EVO
2
4:51.9 +4.9
+3.9
117.8
0.51
4.
-
#7 Škoda Fabia R5
RC2
4:53.0 +6.0
+1.1
117.3
0.63
5.
-
#1 Škoda Fabia Rally2 EVO
RC2
4:53.6 +6.6
+0.6
117.1
0.69
6.
-
#5 Škoda Fabia R5 EVO
RC2
4:53.8 +6.8
+0.2
117.0
0.71
7.
-
#93 Škoda Fabia R5
RC2
4:55.6 +8.6
+1.8
116.3
0.90
8.
-
#8 Ford Fiesta R5 MK II
RC2
4:56.1 +9.1
+0.5
116.1
0.95
9.
-
#3 Ford Fiesta R5 MK II
RC2
5:00.0 +13.0
+3.9
114.6
1.36
10.
-
#24 Citroën C3 R5
RC2
5:01.3 +14.3
+1.3
114.1
1.50
=
-
#11 Škoda Fabia R5
RC2
5:01.3 +14.3
114.1
1.50
12.
-
#20 Ford Fiesta R5
RC2
5:03.4 +16.4
+2.1
113.3
1.72
13.
-
#73 Hyundai I20 R5
RC2
5:03.5 +16.5
+0.1
113.3
1.73
=
-
#17 Škoda Fabia R5
RC2
5:03.5 +16.5
113.3
1.73
15.
-
#76 Škoda Fabia R5
RC2
5:04.7 +17.7
+1.2
112.8
1.85
16.
-
#2 Škoda Fabia R5
RC2
5:04.8 +17.8
+0.1
112.8
1.86
17.
-
#54 Mitsubishi Lancer Evo VI.
14
5:06.5 +19.5
+1.7
112.2
2.04
18.
-
#10 Citroën C3 R5
2
5:07.0 +20.0
+0.5
112.0
2.09
19.
-
#49 Mitsubishi Evo 9 RS
14
5:08.1 +21.1
+1.1
111.6
2.21
20.
-
#18 Škoda Fabia R5
RC2
5:08.2 +21.2
+0.1
111.6
2.22
21.
-
#51 Mitsubishi Lancer Evo IX.
14
5:08.8 +21.8
+0.6
111.3
2.28
22.
-
#19 Škoda Fabia R5
RC2
5:09.3 +22.3
+0.5
111.2
2.34
23.
-
#15 Volkswagen Polo R5 Gti
2
5:09.9 +22.9
+0.6
110.9
2.40
24.
-
#23 Škoda Fabia R5
RC2
5:10.1 +23.1
+0.2
110.9
2.42
25.
-
#67 BMW M3
14
5:10.6 +23.6
+0.5
110.7
2.47
26.
-
#99 Škoda Fabia R5
RC2
5:10.7 +23.7
+0.1
110.7
2.48
27.
-
#21 Škoda Fabia R5
RC2
5:11.9 +24.9
+1.2
110.2
2.61
28.
-
#45 Ford Fiesta Rally4
RC4
5:12.7 +25.7
+0.8
109.9
2.69
29.
-
#22 Škoda Fabia R5
RC2
5:14.3 +27.3
+1.6
109.4
2.86
30.
-
#31 Mitsubishi Lancer Evo IX.
3
5:15.5 +28.5
+1.2
109.0
2.98
31.
-
#13 Ford Fiesta R5
RC2
5:17.3 +30.3
+1.8
108.4
3.17
32.
-
#32 Mitsubishi Lancer Evo IX.
RC2
5:20.6 +33.6
+3.3
107.2
3.52
33.
-
#37 Mitsubishi Lancer Evo IX.
RC2
5:23.8 +36.8
+3.2
106.2
3.85
34.
-
#75 Lada VFTS
12
5:25.1 +38.1
+1.3
105.8
3.99
35.
-
#12 Škoda FABIA R5
2
5:25.2 +38.2
+0.1
105.7
4.00
36.
-
#70 BMW E36
13
5:25.9 +38.9
+0.7
105.5
4.07
37.
-
#60 BMW E36 M3
14
5:26.3 +39.3
+0.4
105.4
4.12
38.
-
#26 Peugeot 208 R2
RC4
5:26.7 +39.7
+0.4
105.2
4.16
39.
-
#40 Ford Fiesta Rally4
RC4
5:27.6 +40.6
+0.9
104.9
4.25
40.
-
#78 Lada 21053 VFTS
12
5:28.5 +41.5
+0.9
104.7
4.35
41.
-
#29 Peugeot 208 R2
RC4
5:29.9 +42.9
+1.4
104.2
4.49
42.
-
#62 BMW E86 Z4M
14
5:30.3 +43.3
+0.4
104.1
4.53
43.
-
#66 BMW 1
14
5:30.5 +43.5
+0.2
104.0
4.55
44.
-
#63 BMW M3
14
5:30.8 +43.8
+0.3
103.9
4.59
45.
-
#28 Peugeot 208 R2
RC4
5:32.0 +45.0
+1.2
103.6
4.71
46.
-
#14 Ford Fiesta R2
6
5:32.7 +45.7
+0.7
103.3
4.79
47.
-
#81 Citroën C2R2
12
5:34.1 +47.1
+1.4
102.9
4.93
48.
-
#59 BMW E36 M3
14
5:34.7 +47.7
+0.6
102.7
4.99
49.
-
#46 Peugeot 208 R2
6
5:35.0 +48.0
+0.3
102.6
5.03
50.
-
#88 Honda Civic
12
5:37.1 +50.1
+2.1
102.0
5.25
51.
-
#48 Peugeot 208 R2
RC4
5:37.8 +50.8
+0.7
101.8
5.32
=
-
#43 Ford Fiesta R2T 19
RC4
5:37.8 +50.8
101.8
5.32
53.
-
#47 Ford Fiesta R4T
RC4
5:40.9 +53.9
+3.1
100.9
5.64
54.
-
#72 Ford Mk2
13
5:41.6 +54.6
+0.7
100.6
5.72
55.
-
#42 Peugeot 208 R2
6
5:42.8 +55.8
+1.2
100.3
5.84
56.
-
#87 Renault Megane Maxi
5
5:43.0 +56.0
+0.2
100.2
5.86
57.
-
#80 Lada VFTS
13
5:46.7 +59.7
+3.7
99.2
6.25
58.
-
#27 Peugeot 208 R2
RC4
5:46.8 +59.8
+0.1
99.1
6.26
59.
-
#82 Toyota Corolla
13
5:47.1 +1:00.1
+0.3
99.0
6.29
60.
-
#56 Mitsubishi Lancer Evo VI.
14
5:47.8 +1:00.8
+0.7
98.8
6.37
61.
-
#84 Lada 2107
13
5:51.9 +1:04.9
+4.1
97.7
6.80
62.
-
#55 Mitsubishi Lancer Evo IX.
14
5:53.4 +1:06.4
+1.5
97.3
6.95
63.
-
#74 Lada 2107
13
5:55.5 +1:08.5
+2.1
96.7
7.17
64.
-
#58 Mitsubishi Lancer Evo VI.
14
5:56.1 +1:09.1
+0.6
96.5
7.24
65.
-
#68 Nissan 350Z
14
5:58.7 +1:11.7
+2.6
95.8
7.51
66.
-
#94 Lada VFTS
12
6:03.9 +1:16.9
+5.2
94.5
8.05
67.
-
#85 Ford Fiesta ST 150
5
6:05.4 +1:18.4
+1.5
94.1
8.21
68.
-
#89 Honda Civic
7
6:11.0 +1:24.0
+5.6
92.7
8.80
69.
-
#97 Audi S 2
14
6:18.4 +1:31.4
+7.4
90.9
9.57
70.
-
#91 Lada VAZ 21011
HK1
6:59.0 +2:12.0
+40.6
82.1
13.82
71.
-
#77 Lada 2101
12
7:03.6 +2:16.6
+4.6
81.2
14.30
72.
-
#95 Lada VFTS
12
7:22.4 +2:35.4
+18.8
77.7
16.27
73.
-
#53 Ford Fiesta Proto
14
8:27.6 +3:40.6
+1:05.2
67.7
23.10
Rallylive.hu - Abszolút - Gy3 összetett eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
RC2
26:01.3

93.2
2.
3.
-
RC2
26:05.5
+4.2
+4.2
93.0
0.10
3.
2.
-
2
26:08.2
+6.9
+2.7
92.8
0.17
4.
-
RC2
26:23.2
+21.9
+15.0
91.9
0.54
5.
7.
-
RC2
26:42.9
+41.6
+19.7
90.8
1.03
6.
5.
-
RC2
26:46.3
+45.0
+3.4
90.6
1.11
7.
8.
-
RC2
26:51.3
+50.0
+5.0
90.3
1.24
8.
6.
-
2
26:54.2
+52.9
+2.9
90.2
1.31
9.
-
RC2
27:06.8
+1:05.5
+12.6
89.5
1.62
10.
-
RC2
27:11.1
+1:09.8
+4.3
89.2
1.73
11.
-
RC2
27:30.7
+1:29.4
+19.6
88.2
2.21
12.
13.
-
RC2
27:31.6
+1:30.3
+0.9
88.1
2.23
13.
12.
-
RC2
27:39.6
+1:38.3
+8.0
87.7
2.43
14.
-
2
27:56.5
+1:55.2
+16.9
86.8
2.85
15.
17.
-
RC2
28:07.4
+2:06.1
+10.9
86.3
3.12
16.
15.
-
RC2
28:13.6
+2:12.3
+6.2
85.9
3.27
17.
18.
-
RC2
28:14.1
+2:12.8
+0.5
85.9
3.28
18.
16.
-
RC2
28:22.7
10.0
+2:21.4
+8.6
85.5
3.50
19.
-
2
28:36.3
+2:35.0
+13.6
84.8
3.83
20.
-
RC2
28:37.2
+2:35.9
+0.9
84.8
3.86
21.
-
3
28:45.2
+2:43.9
+8.0
84.4
4.05
22.
24.
-
14
28:47.7
+2:46.4
+2.5
84.2
4.12
23.
-
RC2
28:48.8
+2:47.5
+1.1
84.2
4.14
24.
22.
-
RC2
28:55.5
+2:54.2
+6.7
83.9
4.31
25.
-
14
29:02.0
10.0
+3:00.7
+6.5
83.6
4.47
26.
27.
-
14
29:56.4
+3:55.1
+54.4
81.0
5.81
27.
26.
-
RC2
30:09.4
+4:08.1
+13.0
80.4
6.14
28.
30.
-
RC2
30:25.2
+4:23.9
+15.8
79.7
6.53
29.
33.
-
RC4
30:33.5
+4:32.2
+8.3
79.4
6.73
30.
28.
-
RC4
30:36.3
+4:35.0
+2.8
79.3
6.80
31.
29.
-
RC4
30:38.9
+4:37.6
+2.6
79.1
6.87
32.
43.
-
RC2
30:39.1
+4:37.8
+0.2
79.1
6.87
33.
34.
-
14
30:48.2
+4:46.9
+9.1
78.8
7.10
34.
35.
-
RC4
30:51.1
+4:49.8
+2.9
78.6
7.17
35.
37.
-
12
30:52.1
+4:50.8
+1.0
78.6
7.19
36.
32.
-
14
30:53.2
+4:51.9
+1.1
78.5
7.22
37.
31.
-
RC4
30:54.5
+4:53.2
+1.3
78.5
7.25
38.
36.
-
14
30:56.0
+4:54.7
+1.5
78.4
7.29
39.
-
13
31:07.6
+5:06.3
+11.6
77.9
7.58
40.
45.
-
RC2
31:11.8
+5:10.5
+4.2
77.8
7.68
41.
38.
-
6
31:12.3
+5:11.0
+0.5
77.7
7.69
42.
40.
-
12
31:17.6
+5:16.3
+5.3
77.5
7.82
43.
42.
-
14
31:18.0
+5:16.7
+0.4
77.5
7.83
44.
48.
-
RC2
31:22.2
+5:20.9
+4.2
77.3
7.94
45.
41.
-
RC4
31:31.9
10.0
+5:30.6
+9.7
76.9
8.18
46.
44.
-
13
31:39.7
+5:38.4
+7.8
76.6
8.37
47.
50.
-
RC4
31:59.9
+5:58.6
+20.2
75.8
8.87
48.
46.
-
14
32:00.8
1:00.0
+5:59.5
+0.9
75.8
8.89
49.
59.
-
RC2
32:05.7
+6:04.4
+4.9
75.6
9.01
50.
52.
-
14
32:09.4
+6:08.1
+3.7
75.4
9.10
51.
-
13
32:26.2
+6:24.9
+16.8
74.8
9.52
52.
57.
-
6
32:27.9
+6:26.6
+1.7
74.7
9.56
53.
55.
-
14
32:34.5
+6:33.2
+6.6
74.5
9.73
54.
47.
-
12
32:43.3
50.0
+6:42.0
+8.8
74.1
9.94
55.
61.
-
5
32:46.6
+6:45.3
+3.3
74.0
10.02
56.
-
14
32:48.2
+6:46.9
+1.6
73.9
10.06
57.
64.
-
6
33:15.1
10.0
+7:13.8
+26.9
73.0
10.73
58.
54.
-
5
33:21.2
30.0
+7:19.9
+6.1
72.7
10.88
59.
66.
-
12
33:23.3
+7:22.0
+2.1
72.7
10.93
60.
65.
-
13
33:43.9
10.0
+7:42.6
+20.6
71.9
11.44
61.
49.
-
12
33:49.8
50.0
+7:48.5
+5.9
71.7
11.59
62.
67.
-
12
34:13.8
+8:12.5
+24.0
70.9
12.18
63.
53.
-
13
34:28.2
1:50.0
+8:26.9
+14.4
70.4
12.54
64.
63.
-
13
34:31.3
1:30.0
+8:30.0
+3.1
70.3
12.61
65.
69.
-
14
34:46.0
+8:44.7
+14.7
69.8
12.98
66.
68.
-
7
35:07.9
40.0
+9:06.6
+21.9
69.0
13.52
67.
70.
-
RC4
35:15.0
30.0
+9:13.7
+7.1
68.8
13.70
68.
58.
-
14
35:29.0
+9:27.7
+14.0
68.4
14.04
69.
72.
-
14
35:44.8
10.0
+9:43.5
+15.8
67.9
14.43
70.
71.
-
12
36:21.6
10.0
+10:20.3
+36.8
66.7
15.34
71.
73.
-
RC4
36:32.8
6:00.0
+10:31.5
+11.2
66.4
15.62
72.
74.
-
HK1
43:35.7
2:20.0
+17:34.4
+7:02.9
55.6
26.08
73.
75.
-
14
52:27.4
15:00.0
+26:26.1
+8:51.7
46.2
39.23
RallyeRádió - FM103.8 - Információ (55)
Gy3 10:31 #84 Tóth Attila - Tóth István : Volt egy kis fennforgás az előzőnél, az etapot nagyon rövidre mérték.
Gy3 10:30 #78 Bodogán Ferenc - Velezdi Eszter : Megvagyunk, nem mentünk valami nagyon jót, problémáink vannak. Fele más gumikkal vagyunk. A három vizes gumi nem segített az aszfalton.
Gy3 10:22 #81 Berta László - Császár László : Minden rendben van. Autó bírja, a gumiválasztás jó volt.
Gy3 10:17 #80 Kiscsatári Imre - Diós Dani : Ez egy kicsit megizzasztott, így is kikéstünk 1 percet. Jól leszaladtunk szerintem.
Gy3 10:17 #75 Veréb Zoltán - Eperjesi Péter : Jól vagyunk, 8 hónap után nem olyan rossz visszaülni az autóba.
Gy3 10:16 #74 Molnár Attila - Molnár László : Minden rendben van, kezdésnek jó volt ez a kör.
Gy3 10:15 #72 Ráti Gergő - Gerebitz Márk : Volt sok hiba, alig értünk ide, majdnem kikéstünk, nem voltunk túl összeszedettek.
Gy3 10:14 #70 Kocsomba Károly - Bárdos Péter : A körgyorsasági annyira szuper! Nagyon élveztük, nagyon jó most már.
Gy3 10:12 #68 Schuck János - Gonda Dániel : Nem a mi versenyünk egyelőre, minden gyorsaságin van valami rumlink.
Gy3 10:12 #67 Szilágyi Patrik - Deák Henrietta : Próbáltunk jó időt jönni, a gumi hátul nagyon csúszkált.
Gy3 10:09 #66 Somogyi Zoltán - Soós István : Szuperül érezzük magunkat, ez az első versenyünk az autóval, most lett kész csütörtökön. Nagyon szuper a verda.
Gy3 10:06 #63 Novák Balázs - Jagadics Gábor : A pálya feléig nem mertünk menni, mikor éreztük hogy van tapadás, akkor nyomtuk neki.
Gy3 10:05 #60 Tajmel Tibor - Kovács István : Az előző gyors nagyon kalandos, ezen meg csak lejöttünk.
Gy3 10:04 #59 Berki Gábor - Berki-Antal Szandra : Nagyon jó ez a pálya, elfogyott a benzinünk szerintem. Tele tankkal jöttünk ki, ezt megszívtuk.
Gy3 10:02 #58 Galgóczi Norbert - Kollár Mihály : Egy ponton kigyulladt az olajnyomás lámpánk, de most rendben van, nem tudom, hogy mi lehetett. Ezt a szakaszt nem élveztük.
Gy3 09:59 #55 László István - Holló Barnabás : Minden rendben van, ez a gyors jó volt.
Gy3 09:58 #48 Strider Zoltán - Apkó András : Letaláltunk ezen is. Alkalmazkodni kell nagyon a körülményekhez, tépkedjük az oroszlán bajszát. :)
Gy3 09:56 #51 Bacsa Tamás - Hanyik Gergely : Küzdöttem az autóval, elment a fék a hosszú gyors végére, fenntartással voltam minden kanyarnál, hogy megáll-e. Ahhoz képest viszonylag jót jöttünk.
Gy3 09:54 #49 Rongits Attila - Hannus László : Jó volt, egy picit vizes volt az eleje. Tetszett.
Gy3 09:53 #42 Kamil Švec - Erik Švec : Minden rendben van.
Gy3 09:51 #47 ifj.Fekete László - Fekete László : Minden rendben volt, gumit cseréltünk. Az előző gyors szenvedős volt, de leértünk.
Gy3 09:48 #43 Trencsényi Vince - Pannuska Dávid : Elment az átbeszélőnk.
Gy3 09:46 #40 Jánosa Ákos - Rubóczky Attila : Nem vagyunk elégedettek, mert defektet kaptunk az előző gyorson, fel kellett raknunk a kemény gumit és ez ide nem volt alkalmas.
Gy3 09:45 #14 Martin Koiš - Andrej Siska : Rendben volt ez a szakasz.
Gy3 09:43 #37 Barna Tibor - Barna Bence : Ezekkel a vizes gumikkal csak billegtünk, mint egy komphajó.
Gy3 09:43 #32 Kurtos Róbert - Fridrik Gergő : Felébredtünk. Reggel nem volt kávé, de az előzőn felébredtünk, megyünk, ahogy tudunk.
Gy3 09:42 #27 Hangodi Bendegúz - Patkó Gábor : Jó a gyors nagyon. Volt egy problémánk a kerékcserével az előző etapon. A következőre összeszedjük magunkat.
Gy3 09:41 #29 Német Gábor - Adorján Szabolcs : Az előző gyorson negyedikben maradt a váltó. A nagy féktávokat nem mertem erőltetni.
Gy3 09:39 #28 Hibján József - Szollár Csaba : Nagyon meleg itt bent. A hosszú gyors nagyon nem a kedvünkre való.
Gy3 09:37 #26 Maricsek Miklós - Paizs Róbert : Néha féktávon felúszott. Most már nagyon élvezem.
Gy3 09:36 #31 Tomáš Ondrej - Jakub Slovák : Jó volt, élveztük. Jó gumikat választottunk. A kettes a kedvenc gyorsom. :)
Gy3 09:35 #23 Órai Balázs - Vrezgó Balázs : Egész jó volt, de még mindig nagyon billegünk. Az idő nem lett annyira vészesen rossz.
Gy3 09:35 #22 Tóth Tibor - Szabó József : Tetszett, jobb volt, mint az előző, ez az esőgumi nem igazán ide való.
Gy3 09:33 #19 Vizelli Károly - Nagy Péter : Teljesen tiszta volt, jó volt a gyors. Defektet kaptunk az előző gyorson. Kicsit olyan tapogatózós volt, jobban szeretem amikor dzsuvás, sáros. :)
Gy3 09:32 #21 Ollé Sasa - Ollé Rebeka : Az előző nagyon élveztük, nagyon vigyorogtunk. A kettes gyorsért érdemes élni! :)
Gy3 09:30 #13 Kovács Antal - Istovics Gergely : Majdnem, hogy értékelhetetlen a teljesítményünk. Próbálunk vigyázni magunkra is, meg az autóra is.
Gy3 09:29 #73 Lovász Pál - Kürti Tamás : Örülünk, hogy itt vagyunk, jó a kocsi, élvezzük. :)
Gy3 09:28 #99 Trencsényi József - Verba Gábor : Mondanám, hogy minden rendben, de nincs semmi. Most fele más gumik vannak fent, teljesen káosz.
Gy3 09:27 #20 Klausz Kristóf - Csányi Botond : Az ilyen jellegű pályákat annyira nem preferálom, az előző viszont tetszett!
Gy3 09:26 #18 Botka Dávid - Gáll Csaba : Minden rendben, megpróbálunk normálisan menni. Cserélünk gumikat, megpróbálunk újat feltenni és gyorsulni.
Gy3 09:24 #76 Osváth Péter - Papp Tamás : Defektet kaptunk az előzőn. Vizes gumival vagyunk kint most.
Gy3 09:23 #17 Bútor Róbert - Tagai Róbert : A kettes gyorson kaptunk egy defektet, meg kellett állnunk kicserélni. A nézőknek autózunk. Ekkora hátránnyal nincs miért harcolni, inkább színezem. :)
Gy3 09:22 #93 Csomós Miklós - Nagy Attila : Nehéz ez az R5. Azt se tudom, milyen gumit tegyünk fel. Gyűjtjük a tapasztalatot, aztán meglátjuk.
Gy3 09:21 #3 Bodolai László - Deák Attila : Csak mocorog a vizen a hátulja. Picit óvatosak voltunk, ez látszik az időnkön is.
Gy3 09:20 #2 Német László - Szabó István : Az előzőn kaptunk egy defektet, nem cseréltük ki, lejöttünk vele, rossz döntés volt, a verseny nekünk elúszott szerintem.
Gy3 09:19 #15 Jaroslav Melichárek - Martin Tureček : Nehéz pálya.
Gy3 09:17 #8 Balogh Jani - Holczer Dániel : Kicsit furcsa ezzel a gumival menni olyan helyeken, ahol foltos.
Gy3 09:16 #33 Turán Frigyes - Bagaméri László : Szerintem jó lesz. Az autó fantasztikus, jól is gumiztunk.
Gy3 09:15 #10 Lukasz Kotarba - Tomasz Kotarba : Rendben volt a gyorsasági szakasz.
Gy3 09:14 #5 Velenczei Ádám - Szőke Tamás : Azt gondoltam, hogy az erdős részek vizesebbek lesznek.
Gy3 09:13 #7 Grzegorz Grzyb - Michal Poradzisz : A második szakasz nem volt jó nekünk, de most minden rendben.
Gy3 09:12 #9 Hadik András - Kertész Krisztián : A körgyorson voltak problémáink, lecsúsztunk az útról, le vagyunk maradva. Egyébként minden oké.
Gy3 09:11 #4 Martin Koči - Imrich Ferencz : Jó gyorsasági szakasz.
Gy3 09:08 #1 Vincze Ferenc - Bacigal Igor : A gyorsasági nagyon tetszik, próbáltuk a gumiból kihozni a legtöbbet.
Gy3 09:07 Információink forrása a Rallye Rádió.
Büntetések
Gyors Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó
Kat. Büntetés / oka
Gy3 
Vizelli Károly
-
Nagy Péter
#19 Škoda Fabia R5
RC2
10.0
1mLate
Gy3 
Hangodi Bendegúz
-
Patkó Gábor
#27 Peugeot 208 R2
RC4
20.0
2mLate
Gy3 
Strider Zoltán
-
Apkó András
#48 Peugeot 208 R2
RC4
10.0
1mLate
Gy3 
Maciej Lubiak
-
Tomasz Borko
#46 Peugeot 208 R2
6
10.0
1mLate
Gy3 
Molnár István
-
Fekete Zsolt
#54 Mitsubishi Lancer Evo VI.
14
10.0
1mLate
Gy3 
Kiscsatári Imre
-
Diós Dani
#80 Lada VFTS
13
10.0
1mLate
Gy3 
Fenyvesi Gábor
-
Sztrakon Bence
#77 Lada 2101
12
10.0
1mLate
Gy3 
Erik Melioris
-
Marcel Slamka
#85 Ford Fiesta ST 150
5
30.0
3mLate
Gy3 
Riskó Dániel
-
Csák Alex
#82 Toyota Corolla
13
1:30.0
9mLate
Gy3 
Bartha Aurél
-
Szarka Dávid
#88 Honda Civic
12
50.0
5mLate
Gy3 
Štefan Kubacka
-
Jana Kubacková
#89 Honda Civic
7
40.0
4mLate
Gy3 
Bacsa Tamás
-
Hanyik Gergely
#51 Mitsubishi Lancer Evo IX.
14
10.0
1mLate
Gy3 
Jaroslav Petran
-
Milan Holbus
#91 Lada VAZ 21011
HK1
1:20.0
8mLate
Gy3 
Molnár Attila
-
Molnár László
#74 Lada 2107
13
1:00.0
6mLae
Gy3 
Mócsány Zsolt
-
Gregus Ferenc
#95 Lada VFTS
12
20.0
2mLate