STEELVENT Salgó Rally a Q8Oils kupáért - Rally1 - Gy7

Rallylive.hu - Abszolút - Gy7 szakasz eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
#33 Volkswagen Polo R5
RC2
2:04.7
134.0
2.
-
#9 Ford Fiesta R5 MK II
RC2
2:06.2 +1.5
+1.5
132.4
0.32
3.
-
#1 Škoda Fabia Rally2 EVO
RC2
2:06.8 +2.1
+0.6
131.7
0.45
4.
-
#5 Škoda Fabia R5 EVO
RC2
2:06.9 +2.2
+0.1
131.6
0.47
5.
-
#4 Škoda Fabia Rally2 EVO
2
2:07.6 +2.9
+0.7
130.9
0.62
6.
-
#20 Ford Fiesta R5
RC2
2:07.7 +3.0
+0.1
130.8
0.65
7.
-
#93 Škoda Fabia R5
RC2
2:07.8 +3.1
+0.1
130.7
0.67
8.
-
#7 Škoda Fabia R5
RC2
2:08.2 +3.5
+0.4
130.3
0.75
9.
-
#11 Škoda Fabia R5
RC2
2:09.5 +4.8
+1.3
129.0
1.03
10.
-
#15 Volkswagen Polo R5 Gti
2
2:09.9 +5.2
+0.4
128.6
1.12
11.
-
#3 Ford Fiesta R5 MK II
RC2
2:10.6 +5.9
+0.7
127.9
1.27
12.
-
#10 Citroën C3 R5
2
2:11.2 +6.5
+0.6
127.3
1.40
13.
-
#24 Citroën C3 R5
RC2
2:11.3 +6.6
+0.1
127.2
1.42
14.
-
#76 Škoda Fabia R5
RC2
2:11.7 +7.0
+0.4
126.8
1.51
15.
-
#17 Škoda Fabia R5
RC2
2:12.1 +7.4
+0.4
126.4
1.59
16.
-
#54 Mitsubishi Lancer Evo VI.
14
2:12.4 +7.7
+0.3
126.2
1.66
17.
-
#18 Škoda Fabia R5
RC2
2:13.4 +8.7
+1.0
125.2
1.88
18.
-
#73 Hyundai I20 R5
RC2
2:14.0 +9.3
+0.6
124.7
2.00
19.
-
#99 Škoda Fabia R5
RC2
2:14.3 +9.6
+0.3
124.4
2.07
=
-
#12 Škoda FABIA R5
2
2:14.3 +9.6
124.4
2.07
21.
-
#23 Škoda Fabia R5
RC2
2:14.5 +9.8
+0.2
124.2
2.11
22.
-
#51 Mitsubishi Lancer Evo IX.
14
2:15.5 +10.8
+1.0
123.3
2.33
23.
-
#21 Škoda Fabia R5
RC2
2:16.0 +11.3
+0.5
122.8
2.44
24.
-
#19 Škoda Fabia R5
RC2
2:16.2 +11.5
+0.2
122.6
2.48
25.
-
#49 Mitsubishi Evo 9 RS
14
2:16.3 +11.6
+0.1
122.6
2.50
26.
-
#31 Mitsubishi Lancer Evo IX.
3
2:18.1 +13.4
+1.8
121.0
2.89
27.
-
#32 Mitsubishi Lancer Evo IX.
RC2
2:19.6 +14.9
+1.5
119.7
3.21
28.
-
#22 Škoda Fabia R5
RC2
2:19.7 +15.0
+0.1
119.6
3.23
29.
-
#13 Ford Fiesta R5
RC2
2:19.9 +15.2
+0.2
119.4
3.28
30.
-
#45 Ford Fiesta Rally4
RC4
2:20.1 +15.4
+0.2
119.2
3.32
=
-
#37 Mitsubishi Lancer Evo IX.
RC2
2:20.1 +15.4
119.2
3.32
32.
-
#40 Ford Fiesta Rally4
RC4
2:20.3 +15.6
+0.2
119.1
3.36
33.
-
#67 BMW M3
14
2:21.5 +16.8
+1.2
118.0
3.62
34.
-
#60 BMW E36 M3
14
2:23.5 +18.8
+2.0
116.4
4.05
=
-
#26 Peugeot 208 R2
RC4
2:23.5 +18.8
116.4
4.05
36.
-
#62 BMW E86 Z4M
14
2:24.1 +19.4
+0.6
115.9
4.18
37.
-
#43 Ford Fiesta R2T 19
RC4
2:24.5 +19.8
+0.4
115.6
4.27
38.
-
#63 BMW M3
14
2:25.5 +20.8
+1.0
114.8
4.48
39.
-
#46 Peugeot 208 R2
6
2:25.7 +21.0
+0.2
114.6
4.53
40.
-
#47 Ford Fiesta R4T
RC4
2:25.9 +21.2
+0.2
114.5
4.57
41.
-
#28 Peugeot 208 R2
RC4
2:26.7 +22.0
+0.8
113.9
4.74
42.
-
#29 Peugeot 208 R2
RC4
2:27.0 +22.3
+0.3
113.6
4.81
43.
-
#78 Lada 21053 VFTS
12
2:27.7 +23.0
+0.7
113.1
4.96
44.
-
#75 Lada VFTS
12
2:28.1 +23.4
+0.4
112.8
5.04
=
-
#48 Peugeot 208 R2
RC4
2:28.1 +23.4
112.8
5.04
46.
-
#42 Peugeot 208 R2
6
2:28.9 +24.2
+0.8
112.2
5.22
47.
-
#27 Peugeot 208 R2
RC4
2:29.3 +24.6
+0.4
111.9
5.30
48.
-
#72 Ford Mk2
13
2:29.4 +24.7
+0.1
111.8
5.32
49.
-
#59 BMW E36 M3
14
2:29.9 +25.2
+0.5
111.4
5.43
50.
-
#95 Lada VFTS
12
2:30.2 +25.5
+0.3
111.2
5.50
51.
-
#56 Mitsubishi Lancer Evo VI.
14
2:30.6 +25.9
+0.4
110.9
5.58
52.
-
#58 Mitsubishi Lancer Evo VI.
14
2:31.4 +26.7
+0.8
110.3
5.75
53.
-
#70 BMW E36
13
2:31.5 +26.8
+0.1
110.3
5.78
54.
-
#88 Honda Civic
12
2:32.0 +27.3
+0.5
109.9
5.88
=
-
#81 Citroën C2R2
12
2:32.0 +27.3
109.9
5.88
56.
-
#55 Mitsubishi Lancer Evo IX.
14
2:33.9 +29.2
+1.9
108.5
6.29
57.
-
#68 Nissan 350Z
14
2:34.5 +29.8
+0.6
108.1
6.42
58.
-
#74 Lada 2107
13
2:40.6 +35.9
+6.1
104.0
7.74
59.
-
#94 Lada VFTS
12
2:41.7 +37.0
+1.1
103.3
7.97
60.
-
#84 Lada 2107
13
2:45.6 +40.9
+3.9
100.9
8.81
61.
-
#97 Audi S 2
14
2:51.5 +46.8
+5.9
97.4
10.09
62.
-
#89 Honda Civic
7
2:52.8 +48.1
+1.3
96.7
10.37
63.
-
#91 Lada VAZ 21011
HK1
3:10.6 +1:05.9
+17.8
87.6
14.20
Rallylive.hu - Abszolút - Gy7 összetett eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
RC2
54:30.6

94.1
2.
-
RC2
55:19.9
+49.3
+49.3
92.7
0.58
3.
-
RC2
55:27.7
+57.1
+7.8
92.5
0.67
4.
-
RC2
55:48.0
+1:17.4
+20.3
91.9
0.91
5.
-
RC2
56:19.4
+1:48.8
+31.4
91.1
1.27
6.
-
RC2
56:58.3
+2:27.7
+38.9
90.0
1.73
7.
-
RC2
57:26.0
+2:55.4
+27.7
89.3
2.05
8.
-
RC2
57:35.1
+3:04.5
+9.1
89.1
2.16
9.
-
2
57:49.0
+3:18.4
+13.9
88.7
2.32
10.
-
RC2
59:04.4
+4:33.8
+1:15.4
86.8
3.20
11.
-
RC2
59:22.1
10.0
+4:51.5
+17.7
86.4
3.41
12.
13.
-
2
59:39.1
+5:08.5
+17.0
86.0
3.61
13.
12.
-
RC2
59:45.7
+5:15.1
+6.6
85.8
3.69
14.
16.
-
RC2
59:55.0
+5:24.4
+9.3
85.6
3.79
15.
14.
-
3
59:57.7
20.0
+5:27.1
+2.7
85.6
3.83
16.
17.
-
2
1:00:03.5
+5:32.9
+5.8
85.4
3.89
17.
15.
-
RC2
1:00:03.8
+5:33.2
+0.3
85.4
3.90
18.
-
RC2
1:00:10.5
+5:39.9
+6.7
85.3
3.98
19.
20.
-
RC2
1:00:16.8
+5:46.2
+6.3
85.1
4.05
20.
19.
-
14
1:00:22.9
+5:52.3
+6.1
85.0
4.12
21.
-
RC2
1:00:34.0
+6:03.4
+11.1
84.7
4.25
22.
-
2
1:00:42.0
+6:11.4
+8.0
84.5
4.34
23.
-
RC2
1:01:15.7
+6:45.1
+33.7
83.7
4.74
24.
-
14
1:01:44.8
10.0
+7:14.2
+29.1
83.1
5.08
25.
-
RC2
1:01:53.0
+7:22.4
+8.2
82.9
5.17
26.
27.
-
RC2
1:02:24.9
+7:54.3
+31.9
82.2
5.55
27.
26.
-
RC2
1:02:26.3
+7:55.7
+1.4
82.2
5.56
28.
-
RC2
1:02:37.2
+8:06.6
+10.9
81.9
5.69
29.
-
14
1:02:52.0
+8:21.4
+14.8
81.6
5.86
30.
-
RC2
1:03:00.0
+8:29.4
+8.0
81.4
5.96
31.
-
RC4
1:03:31.9
+9:01.3
+31.9
80.7
6.33
32.
-
RC4
1:03:44.8
+9:14.2
+12.9
80.5
6.48
33.
-
RC4
1:03:57.4
+9:26.8
+12.6
80.2
6.63
34.
-
RC4
1:04:15.8
+9:45.2
+18.4
79.8
6.84
35.
-
RC4
1:04:32.9
+10:02.3
+17.1
79.5
7.04
36.
37.
-
14
1:04:48.2
+10:17.6
+15.3
79.2
7.22
37.
38.
-
12
1:05:01.2
+10:30.6
+13.0
78.9
7.38
38.
39.
-
13
1:05:26.0
+10:55.4
+24.8
78.4
7.67
39.
40.
-
12
1:05:54.6
+11:24.0
+28.6
77.8
8.00
40.
41.
-
6
1:05:57.7
+11:27.1
+3.1
77.8
8.04
41.
43.
-
14
1:06:03.6
+11:33.0
+5.9
77.7
8.11
42.
-
14
1:06:09.2
1:00.0
+11:38.6
+5.6
77.5
8.17
43.
44.
-
RC4
1:06:47.4
+12:16.8
+38.2
76.8
8.62
44.
49.
-
14
1:07:17.8
10.0
+12:47.2
+30.4
76.2
8.97
45.
-
6
1:07:17.9
10.0
+12:47.3
+0.1
76.2
8.97
46.
-
14
1:07:23.0
+12:52.4
+5.1
76.1
9.03
47.
-
13
1:07:29.2
+12:58.6
+6.2
76.0
9.11
48.
-
12
1:07:36.1
50.0
+13:05.5
+6.9
75.9
9.19
49.
50.
-
12
1:07:41.6
50.0
+13:11.0
+5.5
75.8
9.25
50.
51.
-
12
1:07:56.2
+13:25.6
+14.6
75.5
9.42
51.
52.
-
14
1:08:00.5
+13:29.9
+4.3
75.4
9.47
52.
53.
-
14
1:08:26.8
+13:56.2
+26.3
74.9
9.78
53.
55.
-
14
1:09:42.6
+15:12.0
+1:15.8
73.6
10.67
54.
56.
-
RC4
1:09:42.7
30.0
+15:12.1
+0.1
73.6
10.67
55.
54.
-
13
1:09:52.8
+15:22.2
+10.1
73.4
10.79
56.
57.
-
RC4
1:09:56.2
6:00.0
+15:25.6
+3.4
73.4
10.83
57.
59.
-
RC4
1:10:54.4
10.0
+16:23.8
+58.2
72.3
11.51
58.
60.
-
12
1:11:19.0
30.0
+16:48.4
+24.6
71.9
11.79
59.
61.
-
7
1:12:50.3
40.0
+18:19.7
+1:31.3
70.4
12.86
60.
63.
-
13
1:14:30.8
1:50.0
+20:00.2
+1:40.5
68.8
14.04
61.
64.
-
14
1:22:22.9
5:00.0
+27:52.3
+7:52.1
62.3
19.56
62.
65.
-
HK1
1:27:35.9
2:20.0
+33:05.3
+5:13.0
58.6
23.22
63.
66.
-
14
1:35:02.2
15:00.0
+40:31.6
+7:26.3
54.0
28.44
RallyeRádió - FM103.8 - Információ (28)
Gy7 17:31 #97 Keszler Mátyás - Kugel Tibor : Szerintem jó lesz, ki kéne bírnom még ezt a két gyorsot.
Gy7 17:29 #89 Štefan Kubacka - Jana Kubacková : Minden oké, nagyon jó volt.
Gy7 17:28 #94 Csomor László - Keszthelyi János : Jól vagyunk, tűrhető volt.
Gy7 17:27 #74 Molnár Attila - Molnár László : A biztos célba érkezés a tervünk.
Gy7 17:25 #95 Mócsány Zsolt - Gregus Ferenc : Kell ez nekünk ma, reméljük a technika fogja bírni.
Gy7 17:24 #84 Tóth Attila - Tóth István : Be akarjuk most már fejezni. Tele voltunk technikai bajokkal.
Gy7 17:24 #78 Bodogán Ferenc - Velezdi Eszter : Minden a legnagyobb rendben, végre rendbe raktuk a kocsit.
Gy7 17:21 #81 Berta László - Császár László : Jó volt, tetszett, próbálunk sietni, így, hogy száraz a pálya. :)
Gy7 17:20 #72 Ráti Gergő - Gerebitz Márk : Biztonságit jöttünk, szeretnénk végig érni.
Gy7 17:19 #70 Kocsomba Károly - Bárdos Péter : Minden nagyon szuper, én már túllennék azon a két gyorson.
Gy7 17:17 #68 Schuck János - Gonda Dániel : Ez volt a mai első tiszta gyorsaságink, ahol nem volt semmi problémánk.
Gy7 17:15 #63 Novák Balázs - Jagadics Gábor : Két gyors van hátra, reméljük kibírja az autó. Elvileg működünk. :)
Gy7 17:12 #60 Tajmel Tibor - Kovács István : Ezen a gyorson most nem volt semmi. Be kéne érni, mert a hosszabb gyorson kaptunk defektet, nagyon nem akarunk már kockáztatni.
Gy7 17:11 #56 Gönczöl Ferenc - Kiss József : Cseréltünk gumit, meg egy kicsit bátorodtunk.
Gy7 17:10 #54 Molnár István - Fekete Zsolt : Élvezzük, szerintem jót is mentünk. Megyünk, ahogy tudunk, eddig tökéletes minden.
Gy7 17:09 #55 László István - Holló Barnabás : Valami dübörög az autóban, de nem tudjuk, hogy mi.
Gy7 17:08 #51 Bacsa Tamás - Hanyik Gergely : A mai napi első elfogadható menetelés.
Gy7 17:04 #48 Strider Zoltán - Apkó András : Majdnem hazamentünk, de úgy döntöttünk, hogy lefutjuk ezt a versenyt.
Gy7 17:03 #42 Kamil Švec - Erik Švec : Minden oké, nincsen probléma.
Gy7 17:02 #47 ifj.Fekete László - Fekete László : Minden rendben van, köszönjük szépen.
Gy7 17:01 #43 Trencsényi Vince - Pannuska Dávid : Érzésre jó, általában ilyenkor szokott rossz idő lenni.
Gy7 17:00 #40 Jánosa Ákos - Rubóczky Attila : Jó volt összességében.
Gy7 16:59 #37 Barna Tibor - Barna Bence : Volt időm nézelődni, 200al jött itt a cél előtt.
Gy7 16:58 #32 Kurtos Róbert - Fridrik Gergő : Jó volt, tetszett a dolog.
Gy7 16:57 #27 Hangodi Bendegúz - Patkó Gábor : Nagyon kihordásos 1-2 helyen, nagyon nyálkás.
Gy7 16:56 #29 Német Gábor - Adorján Szabolcs : Minden rendben.
Gy7 16:55 #28 Hibján József - Szollár Csaba : Elhárították a technikai problémát, a cél, hogy végig érjünk.
Gy7 16:28 #1 Vincze Ferenc - Bacigal Igor : Jó volt a szakasz. Kazáron sose találkoztam még ennyi sárral. Lehetne kicsit hosszabb gyors.