STEELVENT Salgó Rally a Q8Oils kupáért - Rally1 - Gy2

Rallylive.hu - Abszolút - Gy2 szakasz eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
#1 Škoda Fabia Rally2 EVO
RC2
19:07.2
82.3
2.
-
#33 Volkswagen Polo R5
RC2
19:15.7 +8.5
+8.5
81.7
0.32
3.
-
#4 Škoda Fabia Rally2 EVO
2
19:16.0 +8.8
+0.3
81.7
0.34
4.
-
#5 Škoda Fabia R5 EVO
RC2
19:25.4 +18.2
+9.4
81.1
0.69
5.
-
#10 Citroën C3 R5
2
19:40.7 +33.5
+15.3
80.0
1.28
6.
-
#11 Škoda Fabia R5
RC2
19:41.1 +33.9
+0.4
80.0
1.29
7.
-
#7 Škoda Fabia R5
RC2
19:46.7 +39.5
+5.6
79.6
1.51
8.
-
#93 Škoda Fabia R5
RC2
19:50.7 +43.5
+4.0
79.3
1.66
9.
-
#20 Ford Fiesta R5
RC2
19:56.3 +49.1
+5.6
79.0
1.87
10.
-
#8 Ford Fiesta R5 MK II
RC2
20:11.9 +1:04.7
+15.6
77.9
2.47
11.
-
#76 Škoda Fabia R5
RC2
20:22.2 +1:15.0
+10.3
77.3
2.86
12.
-
#18 Škoda Fabia R5
RC2
20:23.1 +1:15.9
+0.9
77.2
2.89
13.
-
#3 Ford Fiesta R5 MK II
RC2
20:25.9 +1:18.7
+2.8
77.1
3.00
14.
-
#15 Volkswagen Polo R5 Gti
2
20:38.2 +1:31.0
+12.3
76.3
3.47
15.
-
#19 Škoda Fabia R5
RC2
20:49.1 +1:41.9
+10.9
75.6
3.88
16.
-
#21 Škoda Fabia R5
RC2
20:51.1 +1:43.9
+2.0
75.5
3.96
17.
-
#24 Citroën C3 R5
RC2
21:00.9 +1:53.7
+9.8
74.9
4.33
18.
-
#12 Škoda FABIA R5
2
21:03.0 +1:55.8
+2.1
74.8
4.41
19.
-
#13 Ford Fiesta R5
RC2
21:05.1 +1:57.9
+2.1
74.7
4.49
20.
-
#73 Hyundai I20 R5
RC2
21:05.4 +1:58.2
+0.3
74.7
4.50
21.
-
#31 Mitsubishi Lancer Evo IX.
3
21:15.9 +2:08.7
+10.5
74.0
4.90
22.
-
#32 Mitsubishi Lancer Evo IX.
RC2
21:18.3 +2:11.1
+2.4
73.9
5.00
23.
-
#23 Škoda Fabia R5
RC2
21:22.6 +2:15.4
+4.3
73.7
5.16
24.
-
#49 Mitsubishi Evo 9 RS
14
21:31.9 +2:24.7
+9.3
73.1
5.51
25.
-
#51 Mitsubishi Lancer Evo IX.
14
21:32.2 +2:25.0
+0.3
73.1
5.53
26.
-
#47 Ford Fiesta R4T
RC4
22:29.6 +3:22.4
+57.4
70.0
7.71
27.
-
#37 Mitsubishi Lancer Evo IX.
RC2
22:30.7 +3:23.5
+1.1
69.9
7.76
28.
-
#67 BMW M3
14
22:31.4 +3:24.2
+0.7
69.9
7.78
29.
-
#58 Mitsubishi Lancer Evo VI.
14
22:38.0 +3:30.8
+6.6
69.6
8.03
30.
-
#29 Peugeot 208 R2
RC4
22:46.4 +3:39.2
+8.4
69.1
8.35
31.
-
#40 Ford Fiesta Rally4
RC4
22:53.5 +3:46.3
+7.1
68.8
8.62
32.
-
#59 BMW E36 M3
14
22:55.4 +3:48.2
+1.9
68.7
8.70
=
-
#43 Ford Fiesta R2T 19
RC4
22:55.4 +3:48.2
68.7
8.70
34.
-
#22 Škoda Fabia R5
RC2
22:59.4 +3:52.2
+4.0
68.5
8.85
35.
-
#75 Lada VFTS
12
23:01.3 +3:54.1
+1.9
68.4
8.92
36.
-
#42 Peugeot 208 R2
6
23:03.3 +3:56.1
+2.0
68.3
9.00
37.
-
#26 Peugeot 208 R2
RC4
23:05.2 +3:58.0
+1.9
68.2
9.07
38.
-
#60 BMW E36 M3
14
23:05.5 +3:58.3
+0.3
68.2
9.08
39.
-
#63 BMW M3
14
23:07.2 +4:00.0
+1.7
68.1
9.15
40.
-
#45 Ford Fiesta Rally4
RC4
23:07.3 +4:00.1
+0.1
68.1
9.15
41.
-
#95 Lada VFTS
12
23:11.2 +4:04.0
+3.9
67.9
9.30
42.
-
#70 BMW E36
13
23:13.3 +4:06.1
+2.1
67.8
9.38
43.
-
#81 Citroën C2R2
12
23:15.6 +4:08.4
+2.3
67.7
9.47
44.
-
#66 BMW 1
14
23:24.3 +4:17.1
+8.7
67.3
9.80
45.
-
#48 Peugeot 208 R2
RC4
23:26.0 +4:18.8
+1.7
67.2
9.86
46.
-
#72 Ford Mk2
13
23:34.8 +4:27.6
+8.8
66.8
10.20
47.
-
#99 Škoda Fabia R5
RC2
23:50.5 +4:43.3
+15.7
66.0
10.80
48.
-
#88 Honda Civic
12
23:51.7 +4:44.5
+1.2
66.0
10.84
49.
-
#9 Ford Fiesta R5 MK II
RC2
23:52.1 +4:44.9
+0.4
66.0
10.86
50.
-
#84 Lada 2107
13
23:56.3 +4:49.1
+4.2
65.8
11.02
51.
-
#74 Lada 2107
13
24:05.1 +4:57.9
+8.8
65.4
11.35
52.
-
#28 Peugeot 208 R2
RC4
24:06.8 +4:59.6
+1.7
65.3
11.42
53.
-
#85 Ford Fiesta ST 150
5
24:09.9 +5:02.7
+3.1
65.2
11.54
54.
-
#2 Škoda Fabia R5
RC2
24:13.8 +5:06.6
+3.9
65.0
11.68
55.
-
#56 Mitsubishi Lancer Evo VI.
14
24:15.6 +5:08.4
+1.8
64.9
11.75
56.
-
#62 BMW E86 Z4M
14
24:19.8 +5:12.6
+4.2
64.7
11.91
57.
-
#55 Mitsubishi Lancer Evo IX.
14
24:22.5 +5:15.3
+2.7
64.6
12.02
58.
-
#87 Renault Megane Maxi
5
24:31.8 +5:24.6
+9.3
64.2
12.37
59.
-
#65 BMW E30
14
24:34.2 +5:27.0
+2.4
64.1
12.46
60.
-
#14 Ford Fiesta R2
6
24:35.5 +5:28.3
+1.3
64.0
12.51
61.
-
#53 Ford Fiesta Proto
14
24:43.0 +5:35.8
+7.5
63.7
12.80
62.
-
#64 BMW E46
14
24:43.2 +5:36.0
+0.2
63.7
12.80
63.
-
#82 Toyota Corolla
13
24:45.4 +5:38.2
+2.2
63.6
12.89
64.
-
#17 Škoda Fabia R5
RC2
24:55.9 +5:48.7
+10.5
63.1
13.29
65.
-
#46 Peugeot 208 R2
6
25:10.0 +6:02.8
+14.1
62.6
13.83
66.
-
#80 Lada VFTS
13
25:11.9 +6:04.7
+1.9
62.5
13.90
67.
-
#94 Lada VFTS
12
25:26.3 +6:19.1
+14.4
61.9
14.45
68.
-
#78 Lada 21053 VFTS
12
25:29.4 +6:22.2
+3.1
61.8
14.57
69.
-
#89 Honda Civic
7
25:32.5 +6:25.3
+3.1
61.6
14.68
70.
-
#68 Nissan 350Z
14
26:07.7 +7:00.5
+35.2
60.3
16.03
71.
-
#27 Peugeot 208 R2
RC4
26:32.5 +7:25.3
+24.8
59.3
16.97
72.
-
#77 Lada 2101
12
26:48.3 +7:41.1
+15.8
58.7
17.57
73.
-
#97 Audi S 2
14
28:22.1 +9:14.9
+1:33.8
55.5
21.15
=
-
#54 Mitsubishi Lancer Evo VI.
14
28:22.1 +9:14.9
55.5
21.15
75.
-
#91 Lada VAZ 21011
HK1
31:16.9 +12:09.7
+2:54.8
50.3
27.81
Rallylive.hu - Abszolút - Gy2 összetett eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
3.
-
RC2
21:07.7

87.7
2.
-
2
21:16.3
+8.6
+8.6
87.1
0.28
3.
4.
-
RC2
21:17.5
+9.8
+1.2
87.0
0.32
4.
10.
-
RC2
21:29.4
+21.7
+11.9
86.2
0.70
5.
9.
-
RC2
21:45.0
+37.3
+15.6
85.2
1.21
6.
16.
-
2
21:47.2
+39.5
+2.2
85.0
1.28
7.
6.
-
RC2
21:49.9
+42.2
+2.7
84.9
1.37
8.
11.
-
RC2
21:55.7
+48.0
+5.8
84.5
1.55
9.
17.
-
RC2
22:03.4
+55.7
+7.7
84.0
1.80
10.
5.
-
RC2
22:15.0
+1:07.3
+11.6
83.3
2.18
11.
8.
-
RC2
22:26.0
+1:18.3
+11.0
82.6
2.54
12.
21.
-
RC2
22:31.4
+1:23.7
+5.4
82.3
2.71
13.
-
RC2
22:31.6
+1:23.9
+0.2
82.2
2.72
14.
22.
-
2
22:46.6
+1:38.9
+15.0
81.3
3.20
15.
23.
-
RC2
23:01.7
+1:54.0
+15.1
80.5
3.69
16.
28.
-
RC2
23:03.4
+1:55.7
+1.7
80.4
3.75
17.
12.
-
RC2
23:06.1
+1:58.4
+2.7
80.2
3.83
18.
12.
-
RC2
23:10.6
+2:02.9
+4.5
79.9
3.98
19.
20.
-
2
23:11.1
+2:03.4
+0.5
79.9
4.00
20.
30.
-
RC2
23:19.9
+2:12.2
+8.8
79.4
4.28
21.
27.
-
3
23:29.7
+2:22.0
+9.8
78.9
4.60
22.
35.
-
RC2
23:34.9
+2:27.2
+5.2
78.6
4.77
23.
33.
-
RC2
23:38.7
+2:31.0
+3.8
78.4
4.89
24.
18.
-
14
23:39.6
+2:31.9
+0.9
78.3
4.92
25.
24.
-
14
23:43.2
+2:35.5
+3.6
78.1
5.04
26.
31.
-
RC2
24:45.6
+3:37.9
+1:02.4
74.8
7.06
27.
29.
-
14
24:45.8
+3:38.1
+0.2
74.8
7.06
28.
32.
-
RC4
25:08.7
+4:01.0
+22.9
73.7
7.80
29.
46.
-
RC4
25:09.0
+4:01.3
+0.3
73.7
7.81
30.
25.
-
RC2
25:10.9
+4:03.2
+1.9
73.6
7.88
31.
45.
-
RC4
25:16.7
+4:09.0
+5.8
73.3
8.06
32.
48.
-
14
25:18.5
+4:10.8
+1.8
73.2
8.12
33.
26.
-
RC4
25:20.8
+4:13.1
+2.3
73.1
8.20
34.
-
14
25:21.9
+4:14.2
+1.1
73.0
8.23
35.
40.
-
RC4
25:24.4
+4:16.7
+2.5
72.9
8.31
36.
-
14
25:25.2
+4:17.5
+0.8
72.9
8.34
37.
54.
-
12
25:27.0
+4:19.3
+1.8
72.8
8.40
38.
55.
-
6
25:29.5
+4:21.8
+2.5
72.7
8.48
39.
59.
-
13
25:41.7
+4:34.0
+12.2
72.1
8.87
40.
58.
-
12
25:43.5
+4:35.8
+1.8
72.0
8.93
41.
37.
-
RC4
25:44.1
+4:36.4
+0.6
72.0
8.95
42.
49.
-
14
25:47.5
+4:39.8
+3.4
71.8
9.06
43.
1.
-
RC2
25:52.1
+4:44.4
+4.6
71.6
9.21
44.
50.
-
13
25:58.1
+4:50.4
+6.0
71.3
9.40
45.
23.
-
RC2
26:01.1
+4:53.4
+3.0
71.2
9.50
46.
78.
-
14
26:04.7
1:00.0
+4:57.0
+3.6
71.0
9.62
47.
52.
-
12
26:16.2
+5:08.5
+11.5
70.5
9.99
48.
7.
-
RC2
26:17.4
+5:09.7
+1.2
70.5
10.03
49.
77.
-
12
26:27.4
50.0
+5:19.7
+10.0
70.0
10.35
50.
44.
-
RC4
26:27.9
+5:20.2
+0.5
70.0
10.37
51.
69.
-
13
26:34.3
+5:26.6
+6.4
69.7
10.58
52.
41.
-
14
26:39.1
+5:31.4
+4.8
69.5
10.73
53.
67.
-
13
26:42.7
+5:35.0
+3.6
69.4
10.85
54.
66.
-
5
26:45.8
+5:38.1
+3.1
69.2
10.95
55.
62.
-
14
26:46.7
+5:39.0
+0.9
69.2
10.98
56.
64.
-
14
26:54.8
+5:47.1
+8.1
68.8
11.24
57.
42.
-
6
26:55.2
+5:47.5
+0.4
68.8
11.25
58.
38.
-
14
27:01.4
+5:53.7
+6.2
68.6
11.45
59.
15.
-
RC2
27:02.2
+5:54.5
+0.8
68.5
11.48
60.
61.
-
14
27:03.2
+5:55.5
+1.0
68.5
11.51
61.
63.
-
5
27:03.6
+5:55.9
+0.4
68.5
11.53
62.
56.
-
14
27:10.0
+6:02.3
+6.4
68.2
11.73
63.
60.
-
13
27:14.2
+6:06.5
+4.2
68.0
11.87
64.
43.
-
6
27:30.1
+6:22.4
+15.9
67.4
12.38
65.
-
13
27:47.2
+6:39.5
+17.1
66.7
12.94
66.
53.
-
12
27:54.8
+6:47.1
+7.6
66.4
13.18
67.
72.
-
12
28:09.9
+7:02.2
+15.1
65.8
13.67
68.
73.
-
7
28:16.9
+7:09.2
+7.0
65.5
13.90
69.
71.
-
14
28:47.3
+7:39.6
+30.4
64.4
14.88
70.
54.
-
RC4
28:58.2
+7:50.5
+10.9
64.0
15.24
71.
42.
-
12
29:08.0
+8:00.3
+9.8
63.6
15.55
72.
14.
-
14
30:28.3
+9:20.6
+1:20.3
60.8
18.15
73.
80.
-
RC4
30:51.9
6:00.0
+9:44.2
+23.6
60.0
18.92
74.
79.
-
HK1
36:36.7
2:20.0
+15:29.0
+5:44.8
50.6
30.08
75.
74.
-
14
46:09.0
15:00.0
+25:01.3
+9:32.3
40.1
48.62
RallyeRádió - FM103.8 - Információ (25)
Gy2 09:07 #27 Hangodi Bendegúz - Patkó Gábor : Tetszett a gyors. A fékünk beragadt az első egy kilométeren.
Gy2 09:03 #32 Kurtos Róbert - Fridrik Gergő : Jó lett volna, de több autót utolértünk, etap programmal jöttünk végig.
Gy2 09:00 #26 Maricsek Miklós - Paizs Róbert : Nagyon tetszett és itt vagyunk, ez a lényeg.
Gy2 08:59 #31 Tomáš Ondrej - Jakub Slovák : Tetszett! Jó volt.
Gy2 08:59 #22 Tóth Tibor - Szabó József : Defektet kaptunk.
Gy2 08:55 #23 Órai Balázs - Vrezgó Balázs : Élveztük, jól éreztük magunkat! Sokan kaptak defektet.
Gy2 08:53 #21 Ollé Sasa - Ollé Rebeka : Nagyon jó volt! A murva pálya való nekem, nagyon élveztük, igazi rally volt!
Gy2 08:51 #13 Kovács Antal - Istovics Gergely : Jó volt, de rosszul van felírva, úgyhogy nagyon nagy rátartással jöttünk. De jobb volt, mint amire számítottam.
Gy2 08:50 #24 Csucsu - Tóth Imre : Izgalmas volt. Ez lutri volt sajnos, a következőre legalább tudunk készülni.
Gy2 08:49 #99 Trencsényi József - Verba Gábor : Defektet kaptam még a körgyorsasági elején. Annyira rossz minőségű...nem is éreztem, nem is láttam, hogy hol történt.
Gy2 08:46 #73 Lovász Pál - Kürti Tamás : Utolértek. Rendben volt minden.
Gy2 08:45 #17 Bútor Róbert - Tagai Róbert : Defektet kaptunk, meg kellett állni kicserélni egy bal hátsót. Elpártolt tőlünk a szerencse, mindig defektet kapunk.
Gy2 08:43 #20 Klausz Kristóf - Csányi Botond : A gumizásunk nem volt a legjobb, de elég stabilan tudtunk jönni. Aszfalton kell gyorsulnunk. A murvás rész nagyon tetszik!
Gy2 08:39 #18 Botka Dávid - Gáll Csaba : Jó volt így elsőre, teljesen jó volt. Szépen lassan fel fogunk tudni jönni szerintem.
Gy2 08:38 #93 Csomós Miklós - Nagy Attila : Nem volt rossz, nem tudom milyet jöttünk.
Gy2 08:35 #3 Bodolai László - Deák Attila : Nem viselt meg, de nagyon embert próbáló. A murvát élveztük. :)
Gy2 08:35 #8 Balogh Jani - Holczer Dániel : Csúszkáltunk sokat, nem ide gumiztunk.
Gy2 08:33 #12 Igor Drotár - Matus Lejko : Csúszik a pálya, de jó ez a szakasz.
Gy2 08:32 #9 Hadik András - Kertész Krisztián : Lecsúsztam az útról, utolértem pont a Bodolai Lacit, aztán annyira néztem, hogy lecsúsztam.
Gy2 08:30 #33 Turán Frigyes - Bagaméri László : Szerintem jó volt. Volt még benne. Nagyon csúszott, próbáltunk ésszel jönni.
Gy2 08:28 #9 Hadik András - Kertész Krisztián : Beestek az árokba.
Gy2 08:26 #5 Velenczei Ádám - Szőke Tamás : Nagyon szoros volt. Nem volt egyszerű, nehéz volt megtalálni a tempót, hogy hol tudunk padlón menni.
Gy2 08:26 #1 Vincze Ferenc - Bacigal Igor : Vizes gumi kellett volna, ezzel a gumival nem tudtunk bent haladni egyáltalán. Nem tudtam gyorsabban jönni.
Gy2 08:15 Beragadt a pályán az egyik 0-s autó.
Gy2 08:14 Információink forrása a Rallye Rádió.
Büntetések
Gyors Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó
Kat. Büntetés / oka
Gy2 
Keszler Mátyás
-
Kugel Tibor
#97 Audi S 2
14
5:00.0
FT.kevesebb kör