Rally Hungary 2019 - ERC, ORB - Gy8

Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy8 szakasz eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
#10 Škoda Fabia R5
RC2
5:36.3
113.5
2.
-
#15 Hyundai i20 R5
RC2
5:44.3 +8.0
+8.0
110.8
0.75
3.
-
#3 Citroën C3 R5
RC2
5:47.5 +11.2
+3.2
109.8
1.06
4.
-
#6 Ford Fiesta R5
RC2
5:47.6 +11.3
+0.1
109.8
1.07
5.
-
#5 Volkswagen Polo Gti R5
RC2
5:48.0 +11.7
+0.4
109.7
1.10
6.
-
#18 Citroën C3 R5
RC2
5:50.3 +14.0
+2.3
108.9
1.32
7.
-
#11 Škoda Fabia R5
RC2
5:50.8 +14.5
+0.5
108.8
1.37
8.
-
#1 Škoda Fabia R5 Evo
RC2
5:51.8 +15.5
+1.0
108.5
1.46
9.
-
#7 Škoda Fabia R5 Evo
RC2
5:54.4 +18.1
+2.6
107.7
1.71
10.
-
#29 Citroën C3 R5
RC2
5:55.6 +19.3
+1.2
107.3
1.82
11.
-
#40 Škoda Fabia R5
RC2
5:56.0 +19.7
+0.4
107.2
1.86
12.
-
#61 Mitsubishi Lancer EVO IX. R4RS
14
5:57.0 +20.7
+1.0
106.9
1.95
13.
-
#65 Mitsubishi Lancer EVO VI.
14
5:58.9 +22.6
+1.9
106.3
2.13
14.
-
#33 Ford Fiesta R5
RC2
6:03.5 +27.2
+4.6
105.0
2.57
15.
-
#30 Ford Fiesta R5
RC2
6:04.5 +28.2
+1.0
104.7
2.66
16.
-
#62 Mitsubishi Lancer EVO IX. RS
14
6:05.9 +29.6
+1.4
104.3
2.79
=
-
#32 Ford Fiesta R5
RC2
6:05.9 +29.6
104.3
2.79
18.
-
#64 Mitsubishi Lancer EVO IX. R4
14
6:08.7 +32.4
+2.8
103.5
3.06
19.
-
#41 Škoda Fabia R5
RC2
6:10.8 +34.5
+2.1
102.9
3.25
20.
-
#63 Mitsubishi Lancer EVO IX. RS
14
6:12.4 +36.1
+1.6
102.5
3.41
21.
-
#19 Fiat 124 Abarth RGT
RGT
6:15.0 +38.7
+2.6
101.8
3.65
22.
-
#25 Peugeot 208 R2
RC4
6:17.6 +41.3
+2.6
101.1
3.90
23.
-
#44 Ford Fiesta R5
RC2
6:20.8 +44.5
+3.2
100.2
4.20
24.
-
#14 Škoda Fabia R5
RC2
6:21.6 +45.3
+0.8
100.0
4.27
25.
-
#54 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
6:23.4 +47.1
+1.8
99.5
4.44
26.
-
#22 Ford Fiesta R2T
RC4
6:24.2 +47.9
+0.8
99.3
4.52
27.
-
#46 Peugeot 208 R2
RC4
6:27.2 +50.9
+3.0
98.6
4.80
28.
-
#24 Peugeot 208 R2
RC4
6:28.1 +51.8
+0.9
98.3
4.89
29.
-
#23 Peugeot 208 R2
RC4
6:31.1 +54.8
+3.0
97.6
5.17
30.
-
#56 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
6:32.5 +56.2
+1.4
97.2
5.30
31.
-
#47 Peugeot 208 R2
RC4
6:33.7 +57.4
+1.2
96.9
5.42
32.
-
#57 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
6:36.0 +59.7
+2.3
96.4
5.63
33.
-
#53 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
6:37.2 +1:00.9
+1.2
96.1
5.75
34.
-
#78 Lada 2105
12
6:44.3 +1:08.0
+7.1
94.4
6.42
35.
-
#55 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
6:44.6 +1:08.3
+0.3
94.3
6.44
36.
-
#59 Ford Fiesta R2
RC4
6:44.8 +1:08.5
+0.2
94.3
6.46
37.
-
#8 Škoda Fabia R5
RC2
6:45.5 +1:09.2
+0.7
94.1
6.53
38.
-
#58 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
6:46.1 +1:09.8
+0.6
94.0
6.58
39.
-
#67 Mitsubishi Lancer EVO IX. R4
14
6:46.5 +1:10.2
+0.4
93.9
6.62
40.
-
#37 Ford Fiesta R2T
RC4
6:46.8 +1:10.5
+0.3
93.8
6.65
41.
-
#26 Peugeot 208 R2
RC4
6:47.5 +1:11.2
+0.7
93.6
6.72
42.
-
#72 BMW M3
14
6:48.6 +1:12.3
+1.1
93.4
6.82
43.
-
#36 Fiat 124 Abarth RGT
RGT
6:48.8 +1:12.5
+0.2
93.3
6.84
44.
-
#93 Lada VFTS 1.6
12
6:51.3 +1:15.0
+2.5
92.8
7.08
45.
-
#49 Peugeot 208 VTi R2
RC4
6:52.6 +1:16.3
+1.3
92.5
7.20
46.
-
#27 Peugeot 208 R2
RC4
6:55.5 +1:19.2
+2.9
91.8
7.47
47.
-
#28 Peugeot 208 R2
RC4
6:59.1 +1:22.8
+3.6
91.1
7.81
48.
-
#50 Peugeot 208 R 2
RC4
7:00.4 +1:24.1
+1.3
90.8
7.93
49.
-
#70 Subaru Impreza WRC S12
14
7:01.6 +1:25.3
+1.2
90.5
8.05
50.
-
#97 Lada 21074
12
7:04.3 +1:28.0
+2.7
89.9
8.30
51.
-
#71 Subaru Impreza
14
7:11.5 +1:35.2
+7.2
88.4
8.98
52.
-
#85 Seat Ibiza
14
7:16.0 +1:39.7
+4.5
87.5
9.41
53.
-
#82 Honda Civic
13
7:16.2 +1:39.9
+0.2
87.5
9.42
54.
-
#88 Lada 2107
13
7:16.9 +1:40.6
+0.7
87.3
9.49
55.
-
#95 Citroën C2R2 Max
12
7:18.0 +1:41.7
+1.1
87.1
9.59
56.
-
#51 Peugeot 208 VTi R2
RC4
7:19.6 +1:43.3
+1.6
86.8
9.75
57.
-
#73 BMW M3
14
7:21.6 +1:45.3
+2.0
86.4
9.93
58.
-
#38 Ford Fiesta R2T
RC4
7:22.5 +1:46.2
+0.9
86.2
10.02
59.
-
#90 Lada VFTS
12
7:37.0 +2:00.7
+14.5
83.5
11.39
60.
-
#94 Peugeot 206 GTI
13
7:40.5 +2:04.2
+3.5
82.9
11.72
61.
-
#100 Opel Astra G OPC 2.0 16V
13
7:47.9 +2:11.6
+7.4
81.6
12.42
62.
-
#68 Ford Fiesta PROTO
14
7:48.0 +2:11.7
+0.1
81.5
12.42
63.
-
#92 Ford Fiesta R2
RC4
7:55.3 +2:19.0
+7.3
80.3
13.11
64.
-
#91 Audi S 2
14
8:05.4 +2:29.1
+10.1
78.6
14.07
65.
-
#83 BMW E36 318is
13
8:11.9 +2:35.6
+6.5
77.6
14.68
66.
-
#39 Ford Fiesta R1T19
RC5
8:13.1 +2:36.8
+1.2
77.4
14.79
67.
-
#89 Lada VFTS
12
9:17.4 +3:41.1
+1:04.3
68.5
20.86
68.
-
#77 Toyota Corolla GT
14
9:37.9 +4:01.6
+20.5
66.0
22.79
69.
-
#12 Škoda Fabia R5
RC2
11:54.7 +6:18.4
+2:16.8
53.4
35.70
70.
-
#102 Citroën DS3 R3T
RC3
13:36.0 +7:59.7
+1:41.3
46.8
45.25
Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy8 összetett eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
RC2
1:12:26.9

99.8
2.
-
RC2
1:13:15.6
+48.7
+48.7
98.7
0.40
3.
-
RC2
1:13:35.8
+1:08.9
+20.2
98.3
0.57
4.
5.
-
RC2
1:16:03.2
+3:36.3
+2:27.4
95.1
1.79
5.
7.
-
RC2
1:16:52.4
+4:25.5
+49.2
94.1
2.20
6.
-
RC2
1:16:59.6
+4:32.7
+7.2
93.9
2.26
7.
8.
-
RC2
1:17:08.0
+4:41.1
+8.4
93.8
2.33
8.
9.
-
RC2
1:17:43.6
+5:16.7
+35.6
93.0
2.63
9.
11.
-
RC2
1:18:12.8
+5:45.9
+29.2
92.5
2.87
10.
12.
-
RC2
1:18:34.1
+6:07.2
+21.3
92.1
3.05
11.
14.
-
14
1:19:30.4
+7:03.5
+56.3
91.0
3.51
12.
15.
-
14
1:19:53.8
+7:26.9
+23.4
90.5
3.71
13.
16.
-
RC2
1:20:13.7
+7:46.8
+19.9
90.1
3.87
14.
17.
-
14
1:20:20.6
+7:53.7
+6.9
90.0
3.93
15.
18.
-
RC4
1:21:18.0
20.0
+8:51.1
+57.4
89.0
4.41
16.
19.
-
RC2
1:21:33.2
+9:06.3
+15.2
88.7
4.53
17.
20.
-
RC2
1:23:17.1
30.0
+10:50.2
+1:43.9
86.8
5.39
18.
21.
-
RC4
1:23:34.2
+11:07.3
+17.1
86.5
5.54
19.
10.
-
RC2
1:23:37.2
+11:10.3
+3.0
86.5
5.56
20.
23.
-
RC2
1:24:43.7
+12:16.8
+1:06.5
85.4
6.11
21.
24.
-
RC4
1:25:12.6
+12:45.7
+28.9
84.9
6.35
22.
27.
-
RC4
1:26:10.1
+13:43.2
+57.5
83.9
6.83
23.
25.
-
RC4
1:26:13.6
+13:46.7
+3.5
83.9
6.86
24.
26.
-
14
1:26:31.3
+14:04.4
+17.7
83.6
7.01
25.
30.
-
RC2
1:27:07.3
+14:40.4
+36.0
83.0
7.30
26.
31.
-
RC2
1:27:39.9
2:30.0
+15:13.0
+32.6
82.5
7.57
27.
29.
-
14
1:28:26.9
10.0
+16:00.0
+47.0
81.8
7.96
28.
32.
-
RC4
1:29:06.7
+16:39.8
+39.8
81.2
8.29
29.
33.
-
RC2
1:29:08.8
+16:41.9
+2.1
81.1
8.31
30.
37.
-
RC2
1:29:30.9
+17:04.0
+22.1
80.8
8.50
31.
34.
-
14
1:29:38.6
50.0
+17:11.7
+7.7
80.7
8.56
32.
35.
-
RC4
1:30:04.5
+17:37.6
+25.9
80.3
8.77
33.
36.
-
RC4
1:30:16.7
+17:49.8
+12.2
80.1
8.88
34.
41.
-
RC2
1:32:39.7
5:00.0
+20:12.8
+2:23.0
78.1
10.06
35.
39.
-
RC4
1:32:41.0
+20:14.1
+1.3
78.0
10.07
36.
40.
-
14
1:33:24.2
20.0
+20:57.3
+43.2
77.4
10.43
37.
43.
-
RGT
1:33:34.0
+21:07.1
+9.8
77.3
10.51
38.
44.
-
14
1:33:48.0
+21:21.1
+14.0
77.1
10.63
39.
42.
-
13
1:33:55.8
+21:28.9
+7.8
77.0
10.69
40.
28.
-
RC3
1:34:03.9
+21:37.0
+8.1
76.9
10.76
41.
45.
-
RC2
1:34:46.7
30.0
+22:19.8
+42.8
76.3
11.11
42.
46.
-
RC4
1:35:19.7
+22:52.8
+33.0
75.9
11.39
43.
47.
-
12
1:35:25.4
1:00.0
+22:58.5
+5.7
75.8
11.44
44.
49.
-
RC4
1:38:02.0
+25:35.1
+2:36.6
73.8
12.74
45.
52.
-
13
1:38:43.6
+26:16.7
+41.6
73.3
13.08
46.
53.
-
12
1:38:58.4
30.0
+26:31.5
+14.8
73.1
13.20
47.
54.
-
RC2
1:42:07.8
+29:40.9
+3:09.4
70.8
14.77
48.
55.
-
RC4
1:42:15.7
30.0
+29:48.8
+7.9
70.7
14.84
49.
58.
-
RC2
1:47:39.5
+35:12.6
+5:23.8
67.2
17.53
50.
59.
-
RC4
1:49:03.3
10.0
+36:36.4
+1:23.8
66.3
18.22
51.
57.
-
RC5
1:49:05.5
+36:38.6
+2.2
66.3
18.24
52.
60.
-
RC4
1:49:42.3
+37:15.4
+36.8
65.9
18.54
53.
61.
-
12
1:51:45.2
1:20.0
+39:18.3
+2:02.9
64.7
19.56
54.
63.
-
RC2
1:54:27.9
+42:01.0
+2:42.7
63.2
20.91
55.
65.
-
14
1:54:28.5
+42:01.6
+0.6
63.2
20.92
56.
62.
-
RC4
1:55:45.8
1:00.0
+43:18.9
+1:17.3
62.5
21.56
57.
66.
-
14
2:01:02.7
+48:35.8
+5:16.9
59.7
24.19
58.
67.
-
14
2:01:16.8
+48:49.9
+14.1
59.6
24.31
59.
71.
-
RC2
2:03:13.0
+50:46.1
+1:56.2
58.7
25.27
60.
68.
-
14
2:03:21.5
+50:54.6
+8.5
58.6
25.34
61.
70.
-
RC4
2:03:45.9
+51:19.0
+24.4
58.4
25.54
62.
69.
-
13
2:03:51.6
+51:24.7
+5.7
58.4
25.59
63.
73.
-
14
2:08:23.4
+55:56.5
+4:31.8
56.3
27.85
64.
74.
-
RGT
2:10:13.2
+57:46.3
+1:49.8
55.5
28.76
65.
75.
-
12
2:12:24.1
+59:57.2
+2:10.9
54.6
29.84
66.
78.
-
13
2:14:41.7
+1:02:14.8
+2:17.6
53.7
30.98
67.
77.
-
13
2:15:00.0
+1:02:33.1
+18.3
53.6
31.14
68.
79.
-
14
2:15:45.4
20.0
+1:03:18.5
+45.4
53.3
31.51
69.
80.
-
12
2:18:36.4
+1:06:09.5
+2:51.0
52.2
32.93
70.
82.
-
12
2:43:53.0
6:50.0
+1:31:26.1
+25:16.6
44.1
45.51
RallyeRádió - FM107.8 - Információ (45)
Gy8 11:10 #91 Keszler Mátyás - Galgóczi István : Minden rendben.
Gy8 11:05 #83 Forgács László - Bartók Erik : Rendben van minden. Próbálunk célba érni óvatosan.
Gy8 10:55 #78 Bodogán Ferenc - Bodogán Balázs : Egész kezelhető a pálya, pár felhordás van, azokat kell megtisztelni.
Gy8 10:53 #102 Kerék Balázs - Tóth Zsolt : Sjanos becsúsztunk egy árokba, nem tudtak kiszedni negyed órán keresztül.
Gy8 10:52 #70 Csík Zoltán - Csík Zsuzsanna : Jól sikerült, elég kalandos volt. Nagyon csúszik a pálya, de élveztük.
Gy8 10:52 #59 Német Gábor - Szegő János : Sokat álltunk a rajt előtt, nem erőltettük egyáltalán.
Gy8 10:51 #102 Kerék Balázs - Tóth Zsolt : Beestek.
Gy8 10:51 #50 Hibján József - Szollár Csaba : Leéértünk, minden rendben, borzasztóan csúszik. Van bent két autó is a pályán.
Gy8 10:49 #68 László Zoltán - Begala Tamás : Beesett előttünk egy autó, megálltunk megnézi, hogy jól vannak-e.
Gy8 10:47 #44 Lencse Zoltán - Dr. Kovács Annamária : Minden rendben, nagyon ivzes a gyorsasági, első gyorsnak tökéletes.
Gy8 10:45 #54 Tóth Tibor - Szabó József : Nagyon elóvatoskodtam, a végére már kezdett fogni a gumi, bemelegítésnek jó volt.
Gy8 10:45 #47 Márta János - Hényel Ágoston : Kemény volt szerintem, főleg hideg gumival az elején. Óvatos voltam.
Gy8 10:43 #46 Maior Norbert - Maior Francesca : Nem volt jó gyors nekünk. Nem igazán stimmelt az itiner. A másodikon próbálunk jobban menni.
Gy8 10:41 #65 Hevesi István - Józsa Péter : Imádok vizen menni, élveztem nagyon.
Gy8 10:38 #56 Kurtos Róbert - Fridrik Gergő : Megforogtunk.
Gy8 10:37 #63 Matics Mihály - Németh Gergely : Kihűlt a gumi, nem lehetett olyan tempót diktálni, amilyet szerettünk volna.
Gy8 10:36 #41 Osváth Péter - Papp Tamás : Több, mint fél órát vártunk a rajtban, nagyon kihűlt a gumi, csúszkáltunk, biztonságit próbáltunk jönni, amennyire lehet.
Gy8 10:36 #62 Rongits Attila - Hannus László : A pályán csónakázni lehetne, annyi víz van rajta.
Gy8 10:34 #40 Német László - Szabó István : 40 percet álltunk a rajtban, jéghideg gumikkal. Mire bemelegedett majdnem felértünk az első faluig, nem igazán élveztük.
Gy8 09:49 #23 Orhan Avcioglu - Burcin Korkmaz : Kuplungproblémánk van.
Gy8 09:48 #19 Andrea Nucita - Bernardo Di Caro : Nehéz körülmények vannak, több víz és sár van a pályán, nem érzem az autót.
Gy8 09:47 #36 Martin Rada - Jaroslav Jugas : Nagyon nehéz gyorsasági volt, sok víz van a pályán, de itt vagyunk! :)
Gy8 09:46 #37 Trencsényi Vince - Pannuska David : Sokkal jobban csúszik, mint gondoltam, de jó gyors volt. Meglátjuk, a következő nehéz lesz.
Gy8 09:44 #26 Nabila Tejpar - Hugo Magalhaes : Érdekes, eléggé csúszik a pálya. Próbáljuk abszolválni a napot.
Gy8 09:43 #27 Ekaterina Stratieva - Georgi Avramov : A váltóval van problémánk, de itt vagyunk.
Gy8 09:43 #24 Marijan Griebel - Alexander Rath : Biztonságit mentünk.
Gy8 09:42 #8 Érdi Tibor jun. - Kovács Szabolcs : Lecsúsztunk az útról és eltaláltunk pár fát. Lassabban kell mennünk a következő gyorsokon.
Gy8 09:39 #4 Filip Mareš - Jan Hloušek : A gyorsasági előtt elment a kormányszervónk, nehéz lenne így végigvinni a szakaszokat, ezért úgy döntöttünk, hogy visszavonulunk.
Gy8 09:38 #6 Nikolaus Mayr-Melnhof - Poldi Welsersheimb : Az autó rendben, óvatosak voltunk, lazára vettük. Vizes részek, pocsolyák vannak a pályán.
Gy8 09:36 #35 Maximilian Koch - Lisa Brunthaler : Összetörték az autót.
Gy8 09:35 #10 Vincze Ferenc - Igor Bacigál : A kezdőpozíciónk nem túl jó, elég sáros a gyorsasági.
Gy8 09:34 TRAFFIPAX! A gyorsok felé VIGYÁZZATOK! Mérnek: Tokajon, Bodrogkeresztúron, Újhután, Abaújszántón, Vámosújfalun, Sátoraljaújhely-Széphalomnál is!
Gy8 09:32 #32 Ifj. Kiss László - Szegedi Máté : Nagyon nehéz, sok víz van a pályán. Jó egy bemelegítő gyorsasági, mert a következő veszélyes.
Gy8 09:32 #14 Paulo Nobre - Gabriel Morales : Nagyon óvatosnak kellett lenni.
Gy8 09:24 #22 Erik Cais - Jindřiška Žáková : Számunkra kicsit trükkös, észnél kell lennünk, hogy ne hibázzunk és célba érhessünk második helyen a bajnokságban. :)
Gy8 09:23 #18 Sean Johnston - Alex Kihurani : Jó volt, egy kis hiba volt, félig megforogtunk, de egyébként tiszta gyors volt.
Gy8 09:22 #3 Alexey Lukyanuk - Alexey Arnautov : A gyors kezdetétől nincs hátsó fékünk, szóval az időeredményünk nem meglepő.
Gy8 09:21 #1 Chris Ingram - Ross Whittock : Megforogtunk, de amúgy rendben volt minden.
Gy8 09:19 #11 Turán Frigyes - Bagaméri László : Nagyon-nagyon csúszós volt, de mindenkinél fennáll ugyanez a probléma.
Gy8 09:17 #15 Callum Devine - Brian Hoy : Nem sikerült felvenni a ritmust, nem voltam túl magabiztos.
Gy8 09:14 #12 Lovász Pál - Kürti Tamás : Az egyik kanyarban eléggé csúszós, becsúsztunk az árokba, de a nézők segítettek kijönni.
Gy8 09:12 #5 Herczig Norbert - Ferencz Ramón : Egész jó volt, az elején vétettem egy kis hibát, de a gyors további része rendben volt.
Gy8 09:11 #33 Klausz Kristóf - Csányi Botond : Bemelegítésnek jó volt, sok víz van a pályán.
Gy8 09:05 #7 Albert von Thurn und Taxis - Bernhard Ettel : Nagyon trükkös, sok pocsolya van, nem érzek olyan magabiztosságot, amilyet egy tiszta pályán érzek.
Gy8 08:03 Ti küldtétek: Abaújszántó végén drága fotók készülnek ‼️!
Büntetések
Gyors Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó
Kat. Büntetés / oka
Gy8 
Csomós Miklós
-
Nagy Attila
#25 Peugeot 208 R2
RC4
10.0