Rally Hungary 2019 - ERC, ORB - Gy2

Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy2 szakasz eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
#10 Škoda Fabia R5
RC2
11:42.5
102.2
2.
-
#3 Citroën C3 R5
RC2
11:43.3 +0.8
+0.8
102.1
0.04
3.
-
#1 Škoda Fabia R5 Evo
RC2
11:51.1 +8.6
+7.8
101.0
0.43
4.
-
#15 Hyundai i20 R5
RC2
11:51.5 +9.0
+0.4
100.9
0.45
5.
-
#4 Škoda Fabia R5 Evo
RC2
12:03.0 +20.5
+11.5
99.3
1.03
6.
-
#16 Škoda Fabia R5
RC2
12:03.9 +21.4
+0.9
99.2
1.07
7.
-
#9 Ford Fiesta R5 MkII
RC2
12:05.3 +22.8
+1.4
99.0
1.14
8.
-
#11 Škoda Fabia R5
RC2
12:06.7 +24.2
+1.4
98.8
1.21
9.
-
#8 Škoda Fabia R5
RC2
12:08.5 +26.0
+1.8
98.6
1.30
10.
-
#6 Ford Fiesta R5
RC2
12:15.0 +32.5
+6.5
97.7
1.63
11.
-
#5 Volkswagen Polo Gti R5
RC2
12:17.4 +34.9
+2.4
97.4
1.75
12.
-
#35 Škoda Fabia R5
RC2
12:23.1 +40.6
+5.7
96.6
2.04
13.
-
#2 Škoda Fabia R5
RC2
12:29.7 +47.2
+6.6
95.8
2.37
14.
-
#61 Mitsubishi Lancer EVO IX. R4RS
14
12:43.7 +1:01.2
+14.0
94.0
3.07
15.
-
#18 Citroën C3 R5
RC2
12:45.9 +1:03.4
+2.2
93.8
3.18
16.
-
#40 Škoda Fabia R5
RC2
12:47.4 +1:04.9
+1.5
93.6
3.25
17.
-
#7 Škoda Fabia R5 Evo
RC2
12:48.9 +1:06.4
+1.5
93.4
3.33
18.
-
#12 Škoda Fabia R5
RC2
12:50.0 +1:07.5
+1.1
93.3
3.38
19.
-
#33 Ford Fiesta R5
RC2
12:54.6 +1:12.1
+4.6
92.7
3.61
20.
-
#22 Ford Fiesta R2T
RC4
12:56.4 +1:13.9
+1.8
92.5
3.70
21.
-
#25 Peugeot 208 R2
RC4
12:57.4 +1:14.9
+1.0
92.4
3.75
22.
-
#62 Mitsubishi Lancer EVO IX. RS
14
13:01.9 +1:19.4
+4.5
91.9
3.98
23.
-
#43 Škoda Fabia R5
RC2
13:02.7 +1:20.2
+0.8
91.8
4.02
24.
-
#64 Mitsubishi Lancer EVO IX. R4
14
13:19.4 +1:36.9
+16.7
89.8
4.86
25.
-
#66 Mitsubishi Lancer EVO IX.
14
13:22.2 +1:39.7
+2.8
89.5
5.00
=
-
#29 Citroën C3 R5
RC2
13:22.2 +1:39.7
89.5
5.00
27.
-
#41 Škoda Fabia R5
RC2
13:23.5 +1:41.0
+1.3
89.4
5.06
28.
-
#31 Škoda Fabia R5
RC2
13:24.8 +1:42.3
+1.3
89.2
5.13
29.
-
#24 Peugeot 208 R2
RC4
13:26.4 +1:43.9
+1.6
89.1
5.21
30.
-
#46 Peugeot 208 R2
RC4
13:27.7 +1:45.2
+1.3
88.9
5.27
31.
-
#23 Peugeot 208 R2
RC4
13:29.6 +1:47.1
+1.9
88.7
5.37
32.
-
#55 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
13:32.0 +1:49.5
+2.4
88.4
5.49
33.
-
#63 Mitsubishi Lancer EVO IX. RS
14
13:32.7 +1:50.2
+0.7
88.4
5.52
34.
-
#56 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
13:35.9 +1:53.4
+3.2
88.0
5.68
35.
-
#57 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
13:36.2 +1:53.7
+0.3
88.0
5.70
36.
-
#14 Škoda Fabia R5
RC2
13:36.3 +1:53.8
+0.1
88.0
5.70
37.
-
#65 Mitsubishi Lancer EVO VI.
14
13:36.9 +1:54.4
+0.6
87.9
5.73
38.
-
#53 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
13:39.7 +1:57.2
+2.8
87.6
5.87
39.
-
#47 Peugeot 208 R2
RC4
13:41.9 +1:59.4
+2.2
87.4
5.98
40.
-
#59 Ford Fiesta R2
RC4
13:52.8 +2:10.3
+10.9
86.2
6.53
41.
-
#48 Peugeot 208 R2
RC4
13:58.3 +2:15.8
+5.5
85.7
6.81
42.
-
#54 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
14:00.1 +2:17.6
+1.8
85.5
6.90
43.
-
#70 Subaru Impreza WRC S12
14
14:11.6 +2:29.1
+11.5
84.3
7.47
44.
-
#32 Ford Fiesta R5
RC2
14:14.3 +2:31.8
+2.7
84.1
7.61
45.
-
#78 Lada 2105
12
14:16.1 +2:33.6
+1.8
83.9
7.70
46.
-
#50 Peugeot 208 R 2
RC4
14:19.4 +2:36.9
+3.3
83.6
7.86
47.
-
#27 Peugeot 208 R2
RC4
14:24.2 +2:41.7
+4.8
83.1
8.11
48.
-
#68 Ford Fiesta PROTO
14
14:25.2 +2:42.7
+1.0
83.0
8.16
49.
-
#26 Peugeot 208 R2
RC4
14:31.4 +2:48.9
+6.2
82.4
8.47
50.
-
#49 Peugeot 208 VTi R2
RC4
14:31.6 +2:49.1
+0.2
82.4
8.48
51.
-
#37 Ford Fiesta R2T
RC4
14:35.0 +2:52.5
+3.4
82.1
8.65
52.
-
#88 Lada 2107
13
14:36.8 +2:54.3
+1.8
81.9
8.74
53.
-
#28 Peugeot 208 R2
RC4
14:36.9 +2:54.4
+0.1
81.9
8.74
54.
-
#102 Citroën DS3 R3T
RC3
14:43.2 +3:00.7
+6.3
81.3
9.06
55.
-
#82 Honda Civic
13
14:45.2 +3:02.7
+2.0
81.1
9.16
56.
-
#87 Volvo C30
13
14:46.7 +3:04.2
+1.5
81.0
9.23
57.
-
#93 Lada VFTS 1.6
12
14:48.6 +3:06.1
+1.9
80.8
9.33
58.
-
#85 Seat Ibiza
14
14:50.1 +3:07.6
+1.5
80.7
9.40
59.
-
#67 Mitsubishi Lancer EVO IX. R4
14
14:51.8 +3:09.3
+1.7
80.5
9.49
60.
-
#80 Lada 21074
11
14:51.9 +3:09.4
+0.1
80.5
9.49
61.
-
#21 Mitsubishi Lancer Evo X
RC2
14:55.5 +3:13.0
+3.6
80.2
9.67
62.
-
#73 BMW M3
14
14:57.8 +3:15.3
+2.3
80.0
9.79
63.
-
#58 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
15:01.8 +3:19.3
+4.0
79.6
9.99
64.
-
#86 Citroën C2R2 Max
12
15:05.6 +3:23.1
+3.8
79.3
10.18
65.
-
#74 BMW E36 M3
14
15:33.3 +3:50.8
+27.7
77.0
11.57
66.
-
#36 Fiat 124 Abarth RGT
RGT
15:48.1 +4:05.6
+14.8
75.8
12.31
67.
-
#38 Ford Fiesta R2T
RC4
16:14.3 +4:31.8
+26.2
73.7
13.62
68.
-
#77 Toyota Corolla GT
14
16:18.9 +4:36.4
+4.6
73.4
13.85
69.
-
#69 Mitsubishi Lancer EVO IX.
14
16:48.3 +5:05.8
+29.4
71.2
15.33
70.
-
#97 Lada 21074
12
17:11.6 +5:29.1
+23.3
69.6
16.50
71.
-
#44 Ford Fiesta R5
RC2
17:11.7 +5:29.2
+0.1
69.6
16.50
72.
-
#75 BMW E86 Z4M
14
17:21.0 +5:38.5
+9.3
69.0
16.97
73.
-
#90 Lada VFTS
12
17:32.0 +5:49.5
+11.0
68.3
17.52
74.
-
#92 Ford Fiesta R2
RC4
18:06.0 +6:23.5
+34.0
66.1
19.22
75.
-
#39 Ford Fiesta R1T19
RC5
18:13.7 +6:31.2
+7.7
65.7
19.61
76.
-
#71 Subaru Impreza
14
18:40.1 +6:57.6
+26.4
64.1
20.93
77.
-
#30 Ford Fiesta R5
RC2
18:42.5 +7:00.0
+2.4
64.0
21.05
=
-
#17 Škoda Fabia R5 Evo
RC2
18:42.5 +7:00.0
64.0
21.05
79.
-
#101 Trabant 601
11
18:43.8 +7:01.3
+1.3
63.9
21.12
80.
-
#20 Fiat 124 Abarth RGT
RGT
19:36.9 +7:54.4
+53.1
61.0
23.78
81.
-
#91 Audi S 2
14
19:43.7 +8:01.2
+6.8
60.7
24.12
82.
-
#51 Peugeot 208 VTi R2
RC4
19:56.4 +8:13.9
+12.7
60.0
24.76
83.
-
#72 BMW M3
14
21:03.2 +9:20.7
+1:06.8
56.9
28.11
84.
-
#96 Honda Civic
12
21:16.1 +9:33.6
+12.9
56.3
28.75
=
-
#95 Citroën C2R2 Max
12
21:16.1 +9:33.6
56.3
28.75
86.
-
#83 BMW E36 318is
13
21:36.8 +9:54.3
+20.7
55.4
29.79
=
-
#81 Lada VFTS
13
21:36.8 +9:54.3
55.4
29.79
=
-
#100 Opel Astra G OPC 2.0 16V
13
21:36.8 +9:54.3
55.4
29.79
89.
-
#19 Fiat 124 Abarth RGT
RGT
22:48.1 +11:05.6
+1:11.3
52.5
33.36
90.
-
#94 Peugeot 206 GTI
13
24:35.0 +12:52.5
+1:46.9
48.7
38.72
91.
-
#89 Lada VFTS
12
31:18.5 +19:36.0
+6:43.5
38.2
58.95
Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy2 összetett eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
RC2
13:35.6

98.7
2.
1.
-
RC2
13:36.4
+0.8
+0.8
98.6
0.04
3.
5.
-
RC2
13:45.7
+10.1
+9.3
97.4
0.45
4.
6.
-
RC2
13:47.0
+11.4
+1.3
97.3
0.51
5.
2.
-
RC2
13:56.3
+20.7
+9.3
96.2
0.93
6.
20.
-
RC2
14:03.2
+27.6
+6.9
95.4
1.23
7.
10.
-
RC2
14:03.4
+27.8
+0.2
95.4
1.24
8.
11.
-
RC2
14:05.3
+29.7
+1.9
95.2
1.33
9.
4.
-
RC2
14:09.1
+33.5
+3.8
94.8
1.50
10.
37.
-
RC2
14:11.0
+35.4
+1.9
94.5
1.58
11.
5.
-
RC2
14:12.0
+36.4
+1.0
94.4
1.63
12.
11.
-
RC2
14:19.9
+44.3
+7.9
93.6
1.98
13.
9.
-
RC2
14:25.7
+50.1
+5.8
92.9
2.24
14.
3.
-
RC2
14:39.7
+1:04.1
+14.0
91.5
2.87
15.
16.
-
14
14:41.8
+1:06.2
+2.1
91.2
2.96
16.
12.
-
RC2
14:44.5
+1:08.9
+2.7
91.0
3.08
17.
15.
-
RC2
14:46.6
+1:11.0
+2.1
90.8
3.18
18.
13.
-
RC2
14:47.3
+1:11.7
+0.7
90.7
3.21
19.
7.
-
RC2
14:50.2
+1:14.6
+2.9
90.4
3.34
20.
21.
-
RC2
15:02.2
+1:26.6
+12.0
89.2
3.87
21.
39.
-
RC4
15:03.6
+1:28.0
+1.4
89.0
3.94
22.
39.
-
14
15:08.1
+1:32.5
+4.5
88.6
4.14
23.
8.
-
RC2
15:17.9
+1:42.3
+9.8
87.7
4.58
24.
14.
-
14
15:19.6
+1:44.0
+1.7
87.5
4.65
25.
9.
-
RC2
15:20.8
+1:45.2
+1.2
87.4
4.71
26.
38.
-
RC4
15:22.2
20.0
+1:46.6
+1.4
87.2
4.77
27.
31.
-
14
15:23.0
+1:47.4
+0.8
87.2
4.81
28.
22.
-
RC2
15:23.4
+1:47.8
+0.4
87.1
4.82
29.
35.
-
RC4
15:31.7
+1:56.1
+8.3
86.4
5.19
30.
18.
-
14
15:31.8
+1:56.2
+0.1
86.3
5.20
31.
43.
-
RC4
15:35.5
+1:59.9
+3.7
86.0
5.36
32.
23.
-
RC2
15:37.0
+2:01.4
+1.5
85.9
5.43
33.
34.
-
RC2
15:37.2
+2:01.6
+0.2
85.9
5.44
34.
25.
-
14
15:38.4
+2:02.8
+1.2
85.7
5.49
35.
29.
-
RC2
15:39.3
+2:03.7
+0.9
85.7
5.53
36.
33.
-
RC2
15:40.5
+2:04.9
+1.2
85.6
5.59
37.
58.
-
RC4
15:44.5
+2:08.9
+4.0
85.2
5.77
38.
36.
-
RC2
15:45.3
+2:09.7
+0.8
85.1
5.80
39.
42.
-
RC4
15:49.5
+2:13.9
+4.2
84.7
5.99
40.
51.
-
RC4
16:04.2
+2:28.6
+14.7
83.4
6.65
41.
-
RC2
16:07.0
+2:31.4
+2.8
83.2
6.77
42.
52.
-
RC4
16:10.0
+2:34.4
+3.0
82.9
6.91
43.
17.
-
RC2
16:12.9
+2:37.3
+2.9
82.7
7.04
44.
49.
-
14
16:21.9
+2:46.3
+9.0
81.9
7.44
45.
48.
-
12
16:26.3
+2:50.7
+4.4
81.6
7.64
46.
44.
-
RC4
16:28.0
+2:52.4
+1.7
81.4
7.71
47.
-
RC4
16:33.7
+2:58.1
+5.7
81.0
7.97
48.
62.
-
14
16:42.0
+3:06.4
+8.3
80.3
8.34
49.
54.
-
RC4
16:44.4
+3:08.8
+2.4
80.1
8.45
50.
-
RC4
16:45.9
+3:10.3
+1.5
80.0
8.51
51.
65.
-
RC4
16:50.5
+3:14.9
+4.6
79.6
8.72
52.
24.
-
14
16:53.2
+3:17.6
+2.7
79.4
8.84
53.
61.
-
RC4
16:53.5
+3:17.9
+0.3
79.4
8.85
54.
57.
-
RC3
16:58.0
+3:22.4
+4.5
79.0
9.06
55.
72.
-
13
17:01.6
+3:26.0
+3.6
78.8
9.22
56.
45.
-
RC2
17:04.2
+3:28.6
+2.6
78.6
9.33
57.
64.
-
13
17:04.3
+3:28.7
+0.1
78.6
9.34
58.
32.
-
RC2
17:06.1
+3:30.5
+1.8
78.4
9.42
59.
70.
-
13
17:07.4
+3:31.8
+1.3
78.3
9.48
60.
54.
-
14
17:10.6
+3:35.0
+3.2
78.1
9.62
61.
67.
-
14
17:10.8
+3:35.2
+0.2
78.1
9.63
62.
40.
-
12
17:11.9
+3:36.3
+1.1
78.0
9.68
63.
73.
-
11
17:17.7
+3:42.1
+5.8
77.5
9.94
64.
59.
-
14
17:49.0
+4:13.4
+31.3
75.3
11.34
65.
68.
-
RGT
18:09.5
+4:33.9
+20.5
73.9
12.26
66.
56.
-
14
18:33.6
+4:58.0
+24.1
72.3
13.33
67.
66.
-
RC4
18:34.2
+4:58.6
+0.6
72.2
13.36
68.
46.
-
14
18:57.1
+5:21.5
+22.9
70.8
14.38
69.
26.
-
RC2
19:13.4
+5:37.8
+16.3
69.8
15.11
70.
56.
-
12
19:26.3
+5:50.7
+12.9
69.0
15.69
71.
55.
-
14
19:35.5
+5:59.9
+9.2
68.4
16.10
72.
69.
-
RC4
20:28.1
+6:52.5
+52.6
65.5
18.46
73.
16.
-
RC2
20:40.6
+7:05.0
+12.5
64.9
19.02
74.
28.
-
RC2
20:45.5
+7:09.9
+4.9
64.6
19.23
75.
76.
-
RC5
20:47.0
+7:11.4
+1.5
64.5
19.30
76.
77.
-
14
21:14.1
+7:38.5
+27.1
63.2
20.51
77.
79.
-
11
21:27.8
+7:52.2
+13.7
62.5
21.13
78.
53.
-
RGT
21:48.8
+8:13.2
+21.0
61.5
22.07
79.
30.
-
RC4
21:59.6
+8:24.0
+10.8
61.0
22.55
80.
78.
-
14
22:24.9
+8:49.3
+25.3
59.8
23.68
81.
82.
-
12
22:32.6
+8:57.0
+7.7
59.5
24.03
82.
60.
-
14
23:19.0
+9:43.4
+46.4
57.5
26.10
83.
55.
-
12
23:30.6
+9:55.0
+11.6
57.0
26.62
84.
63.
-
12
23:33.3
+9:57.7
+2.7
56.9
26.74
85.
71.
-
13
24:01.2
+10:25.6
+27.9
55.8
27.99
86.
75.
-
13
24:06.9
+10:31.3
+5.7
55.6
28.25
87.
27.
-
RGT
24:50.2
+11:14.6
+43.3
54.0
30.18
88.
83.
-
12
26:30.1
+12:54.5
+1:39.9
50.6
34.65
89.
74.
-
13
27:04.0
+13:28.4
+33.9
49.5
36.17
90.
81.
-
13
29:02.6
+15:27.0
+1:58.6
46.2
41.48
91.
80.
-
12
34:46.6
+21:11.0
+5:44.0
38.6
56.87
RallyeRádió - FM107.8 - Információ (28)
Gy2 10:03 #32 Ifj. Kiss László - Szegedi Máté : Jobb hátsó defektet kaptunk.
Gy2 10:01 #37 Trencsényi Vince - Pannuska David : A murvás részen szedtük össze a defektet.
Gy2 10:00 #26 Nabila Tejpar - Hugo Magalhaes : Nagyon érdekes, a túlélésről szól.
Gy2 10:00 #27 Ekaterina Stratieva - Georgi Avramov : Nagyon saras.
Gy2 09:59 #20 Dariusz Poloński - Łukasz Sitek : Nagyon szerencsétlenek vagyunk, az első kanyarban kaptunk egy defektet, nem találtunk helyet, ahol kicserélhetnénk. De nagyon szeretem ezt a gyorsot, nagyon élveztük.
Gy2 09:57 #30 Bodolai László - Szőke Tamás : Műszaki hiba miatt ki kellett állniuk.
Gy2 09:54 #23 Orhan Avcioglu - Burcin Korkmaz : Nagyon nehéz, sok sár van. Be szeretnénk érni a célba. Néha veszélyes, néha minden rendben.
Gy2 09:47 #22 Erik Cais - Jindřiška Žáková : Nagy köszönet a csapatnak, jó munkát végeztek. Harcolunk, ez nagyon nehéz volt.
Gy2 09:47 #25 Csomós Miklós - Nagy Attila : Minden oké, jó tempót jöttünk.
Gy2 09:45 #21 Nagy Mátyás - Nagy Tamás : Saras volt a pálya. Becsúsztam, egy fél percig bent voltunk szerintem.
Gy2 09:44 #2 Łukasz Habaj - Daniel Dymurski : Az autó jól működik, de lassan és óvatosan vezettem.
Gy2 09:44 #7 Albert von Thurn und Taxis - Bernhard Ettel : Nehéz, sok csúszós részvan.
Gy2 09:42 #14 Paulo Nobre - Gabriel Morales : Nem könnyű, olyan, mint az ónos eső Monte Carloban.
Gy2 09:39 #6 Nikolaus Mayr-Melnhof - Poldi Welsersheimb : Nehéz rally, óvatosak vagyunk. Tanulnunk kell még, tapasztalatot szerezni.
Gy2 09:36 38-as úton Tokaj határában traffipax.
Gy2 09:33 #12 Lovász Pál - Kürti Tamás : Nagyon finoman mentünk, a kocsi nagyon jó, jól működik.
Gy2 09:33 #17 Puskádi Janos - Gódor Barnabás : Kitörött egy kerekük.
Gy2 09:30 #16 Bútor Róbert - Tagai Robert : Nagyon első gyorsasági volt, az egyik elágban megforogtunk kicsit, tolatni kellett.
Gy2 09:27 #11 Turán Frigyes - Bagaméri László : A pálya közepén veszítettünk jó pár másodpercet. Nem nagyon lehet látni a kanyaríveket, annyira ki van járva a pálya.
Gy2 09:25 #8 Érdi Tibor jun. - Kovács Szabolcs : Minden oké, nem feszítettük túl, szeretnénk célba érni.
Gy2 09:24 #9 Hadik András - Deak Attila : Minden kanyar nagyon csúszós, őrületes ez a pálya.
Gy2 09:23 #15 Callum Devine - Brian Hoy : Próbáljuk megszokni az új autót.
Gy2 09:18 #18 Sean Johnston - Alex Kihurani : A pálya közepén szereztünk egy defektet. Nem így akartuk kezdeni a rallyt. Nagyon szeretem az autót.
Gy2 09:18 #10 Vincze Ferenc - Igor Bacigál : Nem volt jó, nagyon csúszik, veszélyes a pálya.
Gy2 09:17 #5 Herczig Norbert - Ferencz Ramón : 4-5 km-rel a cél előtt kaptunk egy defektet. A legnagyobb probléma, hogy az átbeszélőnk nem működik, nem hallottam Ramónt a gyors felétől.
Gy2 09:13 #4 Filip Mareš - Jan Hloušek : Az időnk nem túl jó. Meglátjuk tudunk-e gyorsulni.
Gy2 09:12 #1 Chris Ingram - Ross Whittock : Nem kellett váltót cserélni az autóban szerencsére.
Gy2 09:12 #3 Alexey Lukyanuk - Alexey Arnautov : Nedves az út, óvatosak voltunk. Az idő nem rossz, meglátjuk a többiek mit jönnek. Jó lenne gyorsabban menni.
Büntetések
Gyors Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó
Kat. Büntetés / oka
Gy2 
Erik Cais
-
Jindřiška Žáková
#22 Ford Fiesta R2T
RC4
20.0