Rally Hungary 2019 - ERC, ORB - Gy3

Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy3 szakasz eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
#3 Citroën C3 R5
RC2
13:33.3
104.8
2.
-
#1 Škoda Fabia R5 Evo
RC2
13:48.4 +15.1
+15.1
102.9
0.64
3.
-
#4 Škoda Fabia R5 Evo
RC2
13:52.2 +18.9
+3.8
102.4
0.80
4.
-
#10 Škoda Fabia R5
RC2
13:52.3 +19.0
+0.1
102.4
0.80
5.
-
#9 Ford Fiesta R5 MkII
RC2
13:55.4 +22.1
+3.1
102.0
0.93
6.
-
#5 Volkswagen Polo Gti R5
RC2
13:56.2 +22.9
+0.8
101.9
0.97
7.
-
#11 Škoda Fabia R5
RC2
13:58.8 +25.5
+2.6
101.6
1.08
8.
-
#15 Hyundai i20 R5
RC2
14:03.9 +30.6
+5.1
101.0
1.29
9.
-
#8 Škoda Fabia R5
RC2
14:07.5 +34.2
+3.6
100.5
1.44
10.
-
#16 Škoda Fabia R5
RC2
14:12.6 +39.3
+5.1
99.9
1.66
11.
-
#2 Škoda Fabia R5
RC2
14:19.1 +45.8
+6.5
99.2
1.93
12.
-
#29 Citroën C3 R5
RC2
14:24.6 +51.3
+5.5
98.6
2.17
13.
-
#18 Citroën C3 R5
RC2
14:29.7 +56.4
+5.1
98.0
2.38
14.
-
#40 Škoda Fabia R5
RC2
14:41.0 +1:07.7
+11.3
96.7
2.86
15.
-
#12 Škoda Fabia R5
RC2
14:42.8 +1:09.5
+1.8
96.5
2.94
16.
-
#61 Mitsubishi Lancer EVO IX. R4RS
14
14:46.5 +1:13.2
+3.7
96.1
3.09
17.
-
#33 Ford Fiesta R5
RC2
14:49.0 +1:15.7
+2.5
95.9
3.20
18.
-
#7 Škoda Fabia R5 Evo
RC2
14:52.6 +1:19.3
+3.6
95.5
3.35
19.
-
#63 Mitsubishi Lancer EVO IX. RS
14
14:53.0 +1:19.7
+0.4
95.4
3.37
20.
-
#43 Škoda Fabia R5
RC2
14:57.8 +1:24.5
+4.8
94.9
3.57
21.
-
#41 Škoda Fabia R5
RC2
14:59.1 +1:25.8
+1.3
94.8
3.62
22.
-
#31 Škoda Fabia R5
RC2
14:59.8 +1:26.5
+0.7
94.7
3.65
23.
-
#62 Mitsubishi Lancer EVO IX. RS
14
15:06.3 +1:33.0
+6.5
94.0
3.93
24.
-
#64 Mitsubishi Lancer EVO IX. R4
14
15:06.6 +1:33.3
+0.3
94.0
3.94
25.
-
#32 Ford Fiesta R5
RC2
15:10.6 +1:37.3
+4.0
93.6
4.11
26.
-
#23 Peugeot 208 R2
RC4
15:14.3 +1:41.0
+3.7
93.2
4.27
27.
-
#21 Mitsubishi Lancer Evo X
RC2
15:14.6 +1:41.3
+0.3
93.2
4.28
28.
-
#22 Ford Fiesta R2T
RC4
15:18.8 +1:45.5
+4.2
92.7
4.46
29.
-
#66 Mitsubishi Lancer EVO IX.
14
15:19.4 +1:46.1
+0.6
92.7
4.48
30.
-
#25 Peugeot 208 R2
RC4
15:19.7 +1:46.4
+0.3
92.7
4.50
31.
-
#20 Fiat 124 Abarth RGT
RGT
15:21.7 +1:48.4
+2.0
92.5
4.58
32.
-
#44 Ford Fiesta R5
RC2
15:29.9 +1:56.6
+8.2
91.6
4.93
=
-
#24 Peugeot 208 R2
RC4
15:29.9 +1:56.6
91.6
4.93
34.
-
#56 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
15:31.8 +1:58.5
+1.9
91.4
5.01
35.
-
#35 Škoda Fabia R5
RC2
15:32.8 +1:59.5
+1.0
91.4
5.05
36.
-
#14 Škoda Fabia R5
RC2
15:36.8 +2:03.5
+4.0
91.0
5.22
37.
-
#46 Peugeot 208 R2
RC4
15:37.6 +2:04.3
+0.8
90.9
5.25
38.
-
#70 Subaru Impreza WRC S12
14
15:50.1 +2:16.8
+12.5
89.7
5.78
39.
-
#47 Peugeot 208 R2
RC4
15:59.9 +2:26.6
+9.8
88.8
6.19
40.
-
#67 Mitsubishi Lancer EVO IX. R4
14
16:01.8 +2:28.5
+1.9
88.6
6.27
=
-
#53 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
16:01.8 +2:28.5
88.6
6.27
42.
-
#54 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
16:11.9 +2:38.6
+10.1
87.7
6.70
43.
-
#68 Ford Fiesta PROTO
14
16:12.1 +2:38.8
+0.2
87.7
6.71
44.
-
#69 Mitsubishi Lancer EVO IX.
14
16:12.8 +2:39.5
+0.7
87.6
6.74
45.
-
#102 Citroën DS3 R3T
RC3
16:22.8 +2:49.5
+10.0
86.7
7.16
46.
-
#50 Peugeot 208 R 2
RC4
16:27.4 +2:54.1
+4.6
86.3
7.36
47.
-
#59 Ford Fiesta R2
RC4
16:28.0 +2:54.7
+0.6
86.2
7.38
48.
-
#78 Lada 2105
12
16:31.8 +2:58.5
+3.8
85.9
7.54
49.
-
#27 Peugeot 208 R2
RC4
16:35.6 +3:02.3
+3.8
85.6
7.70
50.
-
#28 Peugeot 208 R2
RC4
16:43.1 +3:09.8
+7.5
84.9
8.02
51.
-
#37 Ford Fiesta R2T
RC4
16:48.7 +3:15.4
+5.6
84.5
8.26
52.
-
#49 Peugeot 208 VTi R2
RC4
16:53.3 +3:20.0
+4.6
84.1
8.45
53.
-
#26 Peugeot 208 R2
RC4
16:57.4 +3:24.1
+4.1
83.8
8.62
54.
-
#87 Volvo C30
13
17:07.8 +3:34.5
+10.4
82.9
9.06
55.
-
#75 BMW E86 Z4M
14
17:08.0 +3:34.7
+0.2
82.9
9.07
56.
-
#86 Citroën C2R2 Max
12
17:11.5 +3:38.2
+3.5
82.6
9.22
57.
-
#36 Fiat 124 Abarth RGT
RGT
17:11.7 +3:38.4
+0.2
82.6
9.23
58.
-
#93 Lada VFTS 1.6
12
17:14.2 +3:40.9
+2.5
82.4
9.33
59.
-
#82 Honda Civic
13
17:21.2 +3:47.9
+7.0
81.8
9.63
60.
-
#74 BMW E36 M3
14
17:26.4 +3:53.1
+5.2
81.4
9.85
61.
-
#73 BMW M3
14
17:33.6 +4:00.3
+7.2
80.9
10.15
62.
-
#88 Lada 2107
13
17:44.0 +4:10.7
+10.4
80.1
10.59
63.
-
#38 Ford Fiesta R2T
RC4
17:59.9 +4:26.6
+15.9
78.9
11.26
64.
-
#90 Lada VFTS
12
18:42.8 +5:09.5
+42.9
75.9
13.08
65.
-
#97 Lada 21074
12
18:46.0 +5:12.7
+3.2
75.7
13.21
66.
-
#85 Seat Ibiza
14
18:46.5 +5:13.2
+0.5
75.6
13.23
67.
-
#92 Ford Fiesta R2
RC4
18:50.8 +5:17.5
+4.3
75.4
13.41
68.
-
#57 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
18:51.5 +5:18.2
+0.7
75.3
13.44
69.
-
#39 Ford Fiesta R1T19
RC5
20:13.6 +6:40.3
+1:22.1
70.2
16.91
70.
-
#6 Ford Fiesta R5
RC2
20:33.3 +7:00.0
+19.7
69.1
17.74
=
-
#30 Ford Fiesta R5
RC2
20:33.3 +7:00.0
69.1
17.74
=
-
#17 Škoda Fabia R5 Evo
RC2
20:33.3 +7:00.0
69.1
17.74
73.
-
#58 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
20:36.7 +7:03.4
+3.4
68.9
17.89
74.
-
#91 Audi S 2
14
21:46.5 +8:13.2
+1:09.8
65.2
20.84
=
-
#77 Toyota Corolla GT
14
21:46.5 +8:13.2
65.2
20.84
=
-
#71 Subaru Impreza
14
21:46.5 +8:13.2
65.2
20.84
=
-
#65 Mitsubishi Lancer EVO VI.
14
21:46.5 +8:13.2
65.2
20.84
78.
-
#51 Peugeot 208 VTi R2
RC4
22:14.3 +8:41.0
+27.8
63.9
22.01
79.
-
#19 Fiat 124 Abarth RGT
RGT
22:21.7 +8:48.4
+7.4
63.5
22.32
80.
-
#48 Peugeot 208 R2
RC4
22:25.1 +8:51.8
+3.4
63.3
22.47
81.
-
#101 Trabant 601
11
22:35.1 +9:01.8
+10.0
62.9
22.89
82.
-
#96 Honda Civic
12
23:31.8 +9:58.5
+56.7
60.4
25.29
=
-
#95 Citroën C2R2 Max
12
23:31.8 +9:58.5
60.4
25.29
84.
-
#83 BMW E36 318is
13
24:07.8 +10:34.5
+36.0
58.9
26.81
=
-
#81 Lada VFTS
13
24:07.8 +10:34.5
58.9
26.81
=
-
#100 Opel Astra G OPC 2.0 16V
13
24:07.8 +10:34.5
58.9
26.81
87.
-
#94 Peugeot 206 GTI
13
24:08.9 +10:35.6
+1.1
58.8
26.85
88.
-
#89 Lada VFTS
12
26:05.7 +12:32.4
+1:56.8
54.4
31.79
89.
-
#55 Mitsubishi Lancer EVO IX.
RC2
34:21.9 +20:48.6
+8:16.2
41.3
52.75
90.
-
#72 BMW M3
14
38:31.0 +24:57.7
+4:09.1
36.9
63.27
Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy3 összetett eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
2.
-
RC2
27:09.7

101.7
2.
1.
-
RC2
27:27.9
+18.2
+18.2
100.5
0.40
3.
-
RC2
27:34.1
+24.4
+6.2
100.2
0.53
4.
5.
-
RC2
27:48.5
+38.8
+14.4
99.3
0.84
5.
4.
-
RC2
27:50.9
+41.2
+2.4
99.2
0.90
6.
7.
-
RC2
28:02.2
+52.5
+11.3
98.5
1.14
7.
10.
-
RC2
28:06.4
+56.7
+4.2
98.2
1.23
8.
11.
-
RC2
28:08.2
+58.5
+1.8
98.1
1.27
9.
8.
-
RC2
28:12.8
+1:03.1
+4.6
97.9
1.37
10.
6.
-
RC2
28:15.8
+1:06.1
+3.0
97.7
1.44
11.
13.
-
RC2
28:44.8
+1:35.1
+29.0
96.1
2.07
12.
14.
-
RC2
29:09.4
+1:59.7
+24.6
94.7
2.60
13.
16.
-
RC2
29:25.5
+2:15.8
+16.1
93.8
2.95
14.
15.
-
14
29:28.3
+2:18.6
+2.8
93.7
3.01
15.
18.
-
RC2
29:30.1
+2:20.4
+1.8
93.6
3.05
16.
19.
-
RC2
29:39.2
+2:29.5
+9.1
93.1
3.25
=
-
RC2
29:39.2
+2:29.5
93.1
3.25
18.
23.
-
RC2
29:42.5
+2:32.8
+3.3
92.9
3.32
19.
12.
-
RC2
29:52.7
+2:43.0
+10.2
92.4
3.54
20.
-
RC2
30:00.0
+2:50.3
+7.3
92.0
3.70
21.
22.
-
14
30:14.4
+3:04.7
+14.4
91.3
4.01
22.
25.
-
RC2
30:20.6
+3:10.9
+6.2
91.0
4.15
23.
28.
-
RC2
30:22.5
+3:12.8
+1.9
90.9
4.19
24.
21.
-
RC4
30:23.3
+3:13.6
+0.8
90.9
4.21
25.
30.
-
14
30:24.8
+3:15.1
+1.5
90.8
4.24
26.
27.
-
14
30:29.6
+3:19.9
+4.8
90.6
4.34
27.
24.
-
14
30:39.0
+3:29.3
+9.4
90.1
4.55
28.
26.
-
RC4
30:41.0
20.0
+3:31.3
+2.0
90.0
4.59
29.
37.
-
RC4
30:58.8
+3:49.1
+17.8
89.1
4.98
30.
29.
-
RC4
31:01.6
+3:51.9
+2.8
89.0
5.04
31.
36.
-
RC2
31:12.3
+4:02.6
+10.7
88.5
5.27
32.
31.
-
RC4
31:13.1
+4:03.4
+0.8
88.4
5.29
33.
32.
-
RC2
31:13.8
+4:04.1
+0.7
88.4
5.30
34.
43.
-
RC2
31:23.5
+4:13.8
+9.7
88.0
5.51
35.
38.
-
RC2
31:47.1
+4:37.4
+23.6
86.9
6.03
36.
39.
-
RC4
31:49.4
+4:39.7
+2.3
86.8
6.08
37.
44.
-
14
32:12.0
+5:02.3
+22.6
85.8
6.57
38.
56.
-
RC2
32:18.8
+5:09.1
+6.8
85.5
6.72
39.
41.
-
RC2
32:18.9
+5:09.2
+0.1
85.4
6.72
40.
-
RC4
32:32.2
+5:22.5
+13.3
84.9
7.01
41.
52.
-
14
32:55.0
+5:45.3
+22.8
83.9
7.50
42.
46.
-
RC4
32:55.4
+5:45.7
+0.4
83.9
7.51
43.
45.
-
12
32:58.1
+5:48.4
+2.7
83.8
7.57
44.
48.
-
14
33:04.1
10.0
+5:54.4
+6.0
83.5
7.70
45.
47.
-
RC4
33:09.3
+5:59.6
+5.2
83.3
7.81
46.
54.
-
RC3
33:20.8
+6:11.1
+11.5
82.8
8.06
47.
50.
-
RC4
33:34.6
+6:24.9
+13.8
82.2
8.36
48.
53.
-
RC4
33:36.6
+6:26.9
+2.0
82.2
8.41
49.
-
RC4
33:37.7
+6:28.0
+1.1
82.1
8.43
50.
51.
-
RC4
33:47.9
+6:38.2
+10.2
81.7
8.65
51.
57.
-
13
34:12.1
+7:02.4
+24.2
80.7
9.18
52.
62.
-
12
34:23.4
+7:13.7
+11.3
80.3
9.42
53.
59.
-
13
34:28.6
+7:18.9
+5.2
80.1
9.54
54.
35.
-
RC2
34:30.8
+7:21.1
+2.2
80.0
9.58
55.
9.
-
RC2
34:42.4
+7:32.7
+11.6
79.6
9.84
56.
69.
-
RC2
34:43.3
+7:33.6
+0.9
79.5
9.86
57.
60.
-
14
34:44.2
+7:34.5
+0.9
79.5
9.88
58.
55.
-
13
34:45.6
+7:35.9
+1.4
79.4
9.91
59.
68.
-
14
35:09.9
+8:00.2
+24.3
78.5
10.43
60.
64.
-
14
35:15.4
+8:05.7
+5.5
78.3
10.55
61.
65.
-
RGT
35:21.2
+8:11.5
+5.8
78.1
10.68
62.
61.
-
14
35:57.3
+8:47.6
+36.1
76.8
11.46
63.
67.
-
RC4
36:34.1
+9:24.4
+36.8
75.5
12.26
64.
71.
-
14
36:43.5
+9:33.8
+9.4
75.2
12.47
65.
78.
-
RGT
37:10.5
+10:00.8
+27.0
74.3
13.06
66.
34.
-
14
37:24.9
+10:15.2
+14.4
73.8
13.37
67.
58.
-
RC2
37:42.8
+10:33.1
+17.9
73.2
13.76
68.
70.
-
12
38:12.3
+11:02.6
+29.5
72.3
14.40
69.
42.
-
RC4
38:35.1
+11:25.4
+22.8
71.6
14.89
70.
72.
-
RC4
39:18.9
+12:09.2
+43.8
70.2
15.85
71.
81.
-
12
39:46.8
+12:37.1
+27.9
69.4
16.45
72.
66.
-
14
40:20.1
+13:10.4
+33.3
68.5
17.18
73.
75.
-
RC5
41:00.6
+13:50.9
+40.5
67.3
18.06
74.
73.
-
RC2
41:13.9
+14:04.2
+13.3
67.0
18.34
75.
74.
-
RC2
41:18.8
+14:09.1
+4.9
66.8
18.45
76.
-
14
43:00.6
+15:50.9
+1:41.8
64.2
20.66
77.
-
11
44:02.9
+16:53.2
+1:02.3
62.7
22.02
78.
80.
-
14
44:11.4
+17:01.7
+8.5
62.5
22.20
79.
-
RC4
44:13.9
+17:04.2
+2.5
62.4
22.26
80.
88.
-
12
45:12.9
+18:03.2
+59.0
61.1
23.54
81.
83.
-
12
47:02.4
+19:52.7
+1:49.5
58.7
25.92
82.
84.
-
12
47:05.1
+19:55.4
+2.7
58.6
25.98
83.
87.
-
RGT
47:11.9
+20:02.2
+6.8
58.5
26.12
84.
85.
-
13
48:09.0
+20:59.3
+57.1
57.3
27.36
85.
86.
-
13
48:14.7
+21:05.0
+5.7
57.2
27.49
86.
33.
-
RC2
49:59.1
+22:49.4
+1:44.4
55.2
29.76
87.
89.
-
13
51:12.9
+24:03.2
+1:13.8
53.9
31.36
88.
90.
-
13
53:10.4
+26:00.7
+1:57.5
51.9
33.91
89.
82.
-
14
1:01:50.0
+34:40.3
+8:39.6
44.7
45.20
90.
91.
-
12
1:07:42.3
6:50.0
+40:32.6
+5:52.3
40.8
52.86
RallyeRádió - FM107.8 - Információ (36)
Gy3 11:30 #48 Jánosa Ákos - Rubóczky Attila : Defektet kaptunk a murvás részen. Számunkra vége a versenynek, ki fogunk állni.
Gy3 11:27 #56 Kurtos Róbert - Fridrik Gergő : Lecsúsztunk az árokba, vissza kellett tolatnunk, óvatosan jöttünk.
Gy3 11:25 #53 Bacsa Tamás - Hanyik Gergely : Nagyon tapogatóztunk, nagyon féltem a defekttől, már csak egy pótkerekünk van. Igazi rally pályák.
Gy3 11:25 #50 Hibján József - Szollár Csaba : Biztonságit autóztunk, jó érzéssel jöttünk le.
Gy3 11:22 #49 Riskó Dániel - Losonczi Csaba : Ez az eddigi legrosszabb gyorsasági, sok van még hátra, haladunk tovább.
Gy3 11:19 #47 Márta János - Hényel Ágoston : A gumink nem az ideális ide, jöttünk, ahogy tudtunk, csúszkáltunk, élveztük. :)
Gy3 11:18 #44 Lencse Zoltán - Dr. Kovács Annamária : Nem jól gumiztunk erre a gyorsaságira, a közepén elfogyott a vizes gumi.
Gy3 11:17 #43 Ollé Sándor - Ollé Rebeka : Nincs több pótkerekünk, most csak úgy szabad menni, hogy nem kaphatunk defektet.
Gy3 11:16 #41 Osváth Péter - Papp Tamás : El szokott menni a fékem, de ma teljesen jó. Lefulladtunk, amatőr volt teljesen.
Gy3 11:07 #40 Német László - Szabó István : Kicsit változtattunk a beállításon. Az idő elég gatya, de legalább jobban érezzük magunkat, mint az elsőben.
Gy3 11:06 #36 Martin Rada - Jaroslav Jugas : Nagyon csúszós volt, de itt vagyunk. Nehéz szakasz.
Gy3 11:01 #37 Trencsényi Vince - Pannuska David : Érzésre elég óvatos volt, de inkább a biztosra megyünk, meglátjuk ez hova elég, holnap szeretnénk támadni.
Gy3 11:00 #31 Trencsényi József Róbert - Verba Gabor : Előző gyorsaságin összeszedtünk egy defektet, most óvatosabban megyünk, fő a biztonság.
Gy3 10:59 #29 Velenczei Ádám - Zsiros Gábor : Nagyon saras.
Gy3 10:50 #26 Nabila Tejpar - Hugo Magalhaes : Nagyon nehéz.
Gy3 10:48 #27 Ekaterina Stratieva - Georgi Avramov : Elég csúszós, de próbálkozunk. Lépésről lépésre haladunk, reméljük, hogy jobbak leszünk a következő gyorsokon.
Gy3 10:47 #23 Orhan Avcioglu - Burcin Korkmaz : Megpróbáltuk, élveztük. Megtesszük a tőlünk telhető legjobbat.
Gy3 10:42 #22 Erik Cais - Jindřiška Žáková : Jól választottunk gumit, elég száraz volt a pálya, jó volt.
Gy3 10:40 #25 Csomós Miklós - Nagy Attila : Jónak éreztem, szerintem picit sokat kaptunk, nehéz gyorsasági volt, de megyünk tovább.
Gy3 10:40 #21 Nagy Mátyás - Nagy Tamás : Az autó se százas, meg mi se. Megyünk végig.
Gy3 10:38 #20 Dariusz Poloński - Łukasz Sitek : Nagyon csúszós, élveztük a gyorsot.
Gy3 10:38 #2 Łukasz Habaj - Daniel Dymurski : Nehéz helyzet, piszkos a pálya, sok időt veszítünk.
Gy3 10:37 #7 Albert von Thurn und Taxis - Bernhard Ettel : Nagyon nehéz, csúszós szakasz, ez új nekem.
Gy3 10:30 #14 Paulo Nobre - Gabriel Morales : A kanyarok nagyon koszosak.
Gy3 10:28 #12 Lovász Pál - Kürti Tamás : Minden rendben van, valamiért nem megyünk úgy, ahogy szeretnénk.
Gy3 10:24 #16 Bútor Róbert - Tagai Robert : Gyenge a motor.
Gy3 10:22 #11 Turán Frigyes - Bagaméri László : Jól sikerült.
Gy3 10:21 #8 Érdi Tibor jun. - Kovács Szabolcs : Megforogtunk, amúgy minden oké, jó csúszkálós, élvezzük.
Gy3 10:19 #9 Hadik András - Deak Attila : Minden oké, nem igazán jók a beállításaink, de próbáljuk orvosolni.
Gy3 10:18 #15 Callum Devine - Brian Hoy : Jobb volt, minden kilométerrel az autóban gyorsabbak leszünk. Élvezzük.
Gy3 10:17 #18 Sean Johnston - Alex Kihurani : Imádom, nagyon jól szórakozunk! :)
Gy3 10:14 #10 Vincze Ferenc - Igor Bacigál : A gumink nagyon elmelegedett már a felén. Inkább visszavettünk a tempóból.
Gy3 10:13 #5 Herczig Norbert - Ferencz Ramón : Minden oké, az előző gyorson voltunk nyűgjeink.
Gy3 10:13 #1 Chris Ingram - Ross Whittock : Azt hittem, hogy defektünk van, ez megzavart egy kis időre. Fejlődnünk kell.
Gy3 10:11 #4 Filip Mareš - Jan Hloušek : Egyre jobbak és jobbak vagyunk, az autó jó, élvezem a vezetést.
Gy3 10:10 #3 Alexey Lukyanuk - Alexey Arnautov : Gyorsabb volt, nem annyira csúszós, mint az előző szakasz.
Büntetések
Gyors Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó
Kat. Büntetés / oka
Gy3 
Kaposi László
-
Beke Balázs
#89 Lada VFTS
12
1:10.0
Gy3 
László Zoltán
-
Begala Tamás
#68 Ford Fiesta PROTO
14
10.0