23. Mikulás Rallye - Meghívásos + Amatőr - Gy4

Rallylive.hu - Abszolút - Gy4 szakasz eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
#1 Skoda Fabia R5 Evo
L11
10:39.5
105.8
2.
-
#3 Ford Fiesta R5
L11
10:40.8 +1.3
+1.3
105.6
0.07
3.
-
#14 Mitsubishi Lancer Evo VI
L11
10:47.2 +7.7
+6.4
104.6
0.41
4.
-
#9 Skoda Fabia R5
L11
10:47.6 +8.1
+0.4
104.5
0.43
5.
-
#13 Ford Fiesta R5
L11
10:50.1 +10.6
+2.5
104.1
0.56
6.
-
#21 Mitsubishi Lancer Evo IX
L11
10:51.6 +12.1
+1.5
103.9
0.64
7.
-
#2 Skoda Fabia R5
L11
10:52.5 +13.0
+0.9
103.7
0.69
8.
-
#5 Ford Fiesta R5
L11
10:53.7 +14.2
+1.2
103.5
0.76
9.
-
#4 Ford Fiesta R5
L11
10:56.5 +17.0
+2.8
103.1
0.90
10.
-
#8 Skoda Fabia R5
L11
10:57.2 +17.7
+0.7
103.0
0.94
11.
-
#11 Mitsubishi Lancer Evo IX
L11
11:03.2 +23.7
+6.0
102.1
1.26
12.
-
#12 Hyundai I20 R5
L11
11:10.5 +31.0
+7.3
100.9
1.65
13.
-
#15 Skoda Fabia R5
L11
11:12.1 +32.6
+1.6
100.7
1.73
14.
-
#10 Mitsubishi Lancer Evo IX
L11
11:15.0 +35.5
+2.9
100.3
1.89
15.
-
#20 Mitsubishi Lancer Evo IX
L11
11:22.5 +43.0
+7.5
99.2
2.29
16.
-
#19 Mitsubishi Lancer Evo IX
L11
11:24.9 +45.4
+2.4
98.8
2.41
17.
-
#67 Mitsubishi Lancer Evo IX
H8
11:27.2 +47.7
+2.3
98.5
2.54
18.
-
#16 Skoda Fabia R5
L11
11:32.5 +53.0
+5.3
97.7
2.82
19.
-
#17 Skoda Fabia R5
L11
11:36.5 +57.0
+4.0
97.2
3.03
20.
-
#23 Mitsubishi Lancer Evo IX
L11
11:47.8 +1:08.3
+11.3
95.6
3.63
21.
-
#66 Mitsubishi Lancer Evo IX
H8
11:55.2 +1:15.7
+7.4
94.6
4.03
22.
-
#61 SXS Bedu
SBS
11:56.8 +1:17.3
+1.6
94.4
4.11
23.
-
#57 Can Am Maverick
SBS
11:58.1 +1:18.6
+1.3
94.2
4.18
24.
-
#68 Mitsubishi Lancer Evo IX
H8
12:02.3 +1:22.8
+4.2
93.7
4.40
25.
-
#27 Mitsubishi Lancer Evo IX
L11
12:03.1 +1:23.6
+0.8
93.6
4.45
26.
-
#70 Mitsubishi Lancer Evo VII
H8
12:10.1 +1:30.6
+7.0
92.7
4.82
27.
-
#24 Mitsubishi Lancer Evo IX
L11
12:16.6 +1:37.1
+6.5
91.9
5.16
28.
-
#29 Peugeot 208 R2
L9
12:22.4 +1:42.9
+5.8
91.2
5.47
29.
-
#35 Ford Fiesta R2T19
L9
12:33.4 +1:53.9
+11.0
89.8
6.06
30.
-
#30 Peugeot 208 R2
L9
12:35.9 +1:56.4
+2.5
89.5
6.19
31.
-
#62 Can Am X3 XRC
SBS
12:37.3 +1:57.8
+1.4
89.4
6.27
32.
-
#31 Peugeot 208 R2
L9
12:37.4 +1:57.9
+0.1
89.4
6.27
33.
-
#60 Can Am Maverick X3 XRS
SBS
12:38.4 +1:58.9
+1.0
89.2
6.32
34.
-
#65 Mitsubishi Lancer Evo IX
H8
12:43.6 +2:04.1
+5.2
88.6
6.60
=
-
#32 Citroën DS3 R3 Max
L9
12:43.6 +2:04.1
88.6
6.60
36.
-
#46 Lada VFTS
L9
12:46.6 +2:07.1
+3.0
88.3
6.76
37.
-
#38 Citroën C2R2
L9
12:51.2 +2:11.7
+4.6
87.8
7.01
38.
-
#44 Lada 2101
L9
13:01.0 +2:21.5
+9.8
86.7
7.53
39.
-
#88 Lada 21011
H6
13:03.2 +2:23.7
+2.2
86.4
7.64
40.
-
#33 BMW E36 M3
L10
13:03.5 +2:24.0
+0.3
86.4
7.66
41.
-
#43 Lada 2107
L9
13:08.4 +2:28.9
+4.9
85.8
7.92
42.
-
#83 Citroën C2 R2 Max
H6
13:18.0 +2:38.5
+9.6
84.8
8.43
43.
-
#78 Renault Clio Rs 2.0
H7
13:20.8 +2:41.3
+2.8
84.5
8.58
44.
-
#49 Lada VFTS
L9
13:23.3 +2:43.8
+2.5
84.3
8.71
45.
-
#40 Lada 2107
L9
13:23.7 +2:44.2
+0.4
84.2
8.73
46.
-
#74 BMW 316i
H7
13:27.7 +2:48.2
+4.0
83.8
8.95
47.
-
#41 Opel Astra
L10
13:31.1 +2:51.6
+3.4
83.4
9.13
48.
-
#52 Suzuki Swift Gti
L8
13:58.1 +3:18.6
+27.0
80.8
10.56
49.
-
#75 BMW 330i
H7
13:59.4 +3:19.9
+1.3
80.6
10.63
50.
-
#63 Scania P 4x4
TR
14:07.5 +3:28.0
+8.1
79.9
11.06
51.
-
#47 Lada 2107
L9
14:16.0 +3:36.5
+8.5
79.1
11.52
52.
-
#48 Lada 2107
L9
14:21.5 +3:42.0
+5.5
78.6
11.81
53.
-
#50 Suzuki Swift
L8
14:32.7 +3:53.2
+11.2
77.6
12.40
54.
-
#45 Lada VFTS
L9
14:42.8 +4:03.3
+10.1
76.7
12.94
55.
-
#53 Volvo 740
L10
14:51.3 +4:11.8
+8.5
75.9
13.39
56.
-
#36 Toyota Corolla Gt
L10
14:56.8 +4:17.3
+5.5
75.5
13.69
57.
-
#97 Suzuki Swift
N2
15:00.0 +4:20.5
+3.2
75.2
13.86
=
-
#96 Suzuki Swift
N3
15:00.0 +4:20.5
75.2
13.86
=
-
#95 Suzuki Swift
N3
15:00.0 +4:20.5
75.2
13.86
=
-
#94 Suzuki Ignis
N3
15:00.0 +4:20.5
75.2
13.86
=
-
#93 Suzuki Swift
A5
15:00.0 +4:20.5
75.2
13.86
=
-
#92 Suzuki Swift Gti
A5
15:00.0 +4:20.5
75.2
13.86
=
-
#91 Lada 2107
H6
15:00.0 +4:20.5
75.2
13.86
=
-
#90 Lada VFTS
H6
15:00.0 +4:20.5
75.2
13.86
=
-
#89 Lada 2107
H6
15:00.0 +4:20.5
75.2
13.86
66.
-
#54 Volvo 740
L10
15:21.4 +4:41.9
+21.4
73.5
14.99
67.
-
#51 Suzuki Swift
L8
15:26.6 +4:47.1
+5.2
73.0
15.27
68.
-
#37 Lada 2107
L9
19:53.3 +9:13.8
+4:26.7
56.7
29.46
69.
-
#87 Lada VFTS
H6
31:25.1 +20:45.6
+11:31.8
35.9
66.26
Rallylive.hu - Abszolút - Gy4 összetett eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
2.
-
L11
31:03.2

107.4
2.
3.
-
L11
31:11.6
+8.4
+8.4
106.9
0.15
3.
1.
-
L11
31:12.3
+9.1
+0.7
106.9
0.16
4.
-
L11
31:41.4
+38.2
+29.1
105.3
0.69
5.
-
L11
31:45.9
+42.7
+4.5
105.0
0.77
6.
-
L11
32:05.8
+1:02.6
+19.9
103.9
1.13
7.
-
L11
32:06.1
+1:02.9
+0.3
103.9
1.13
8.
9.
-
L11
32:13.1
10.0
+1:09.9
+7.0
103.5
1.26
9.
8.
-
L11
32:16.9
+1:13.7
+3.8
103.3
1.33
10.
-
L11
32:18.6
+1:15.4
+1.7
103.2
1.36
11.
-
L11
32:31.9
+1:28.7
+13.3
102.5
1.60
12.
-
H8
32:58.3
+1:55.1
+26.4
101.2
2.07
13.
-
L11
32:59.1
+1:55.9
+0.8
101.1
2.08
14.
15.
-
L11
33:10.9
+2:07.7
+11.8
100.5
2.30
15.
16.
-
L11
33:13.6
+2:10.4
+2.7
100.4
2.35
16.
14.
-
L11
33:38.0
+2:34.8
+24.4
99.2
2.78
17.
-
L11
33:57.9
+2:54.7
+19.9
98.2
3.14
18.
-
L11
33:59.5
+2:56.3
+1.6
98.1
3.17
19.
-
L11
34:25.3
+3:22.1
+25.8
96.9
3.63
20.
-
H8
35:00.2
+3:57.0
+34.9
95.3
4.26
21.
23.
-
SBS
35:32.4
+4:29.2
+32.2
93.9
4.84
22.
21.
-
H8
35:32.7
+4:29.5
+0.3
93.9
4.85
23.
24.
-
SBS
35:34.4
+4:31.2
+1.7
93.8
4.88
24.
26.
-
L11
35:54.3
+4:51.1
+19.9
92.9
5.24
25.
27.
-
L9
36:17.9
+5:14.7
+23.6
91.9
5.66
26.
28.
-
L11
36:23.4
+5:20.2
+5.5
91.7
5.76
27.
35.
-
H8
36:39.9
+5:36.7
+16.5
91.0
6.06
28.
31.
-
L9
36:49.3
+5:46.1
+9.4
90.6
6.22
29.
-
L9
36:50.8
+5:47.6
+1.5
90.5
6.25
30.
33.
-
L9
37:06.8
+6:03.6
+16.0
89.9
6.54
31.
34.
-
SBS
37:15.3
10.0
+6:12.1
+8.5
89.5
6.69
32.
36.
-
L9
37:21.0
+6:17.8
+5.7
89.3
6.79
33.
38.
-
L9
37:36.5
+6:33.3
+15.5
88.7
7.07
34.
39.
-
L9
38:04.1
+7:00.9
+27.6
87.6
7.57
35.
40.
-
H6
38:12.9
+7:09.7
+8.8
87.3
7.73
36.
42.
-
L9
38:21.8
+7:18.6
+8.9
87.0
7.89
37.
43.
-
L10
38:50.2
+7:47.0
+28.4
85.9
8.40
38.
46.
-
H8
39:05.7
20.0
+8:02.5
+15.5
85.3
8.68
39.
30.
-
L10
39:07.4
+8:04.2
+1.7
85.3
8.71
40.
44.
-
H6
39:17.3
+8:14.1
+9.9
84.9
8.89
41.
51.
-
SBS
39:22.3
1:50.0
+8:19.1
+5.0
84.7
8.98
42.
45.
-
L9
39:29.9
+8:26.7
+7.6
84.5
9.11
43.
47.
-
L9
39:50.2
+8:47.0
+20.3
83.7
9.48
44.
50.
-
H7
40:06.7
+9:03.5
+16.5
83.2
9.78
45.
49.
-
H7
40:17.4
20.0
+9:14.2
+10.7
82.8
9.97
46.
48.
-
H7
40:35.3
1:30.0
+9:32.1
+17.9
82.2
10.29
47.
56.
-
L10
40:59.9
+9:56.7
+24.6
81.4
10.73
48.
53.
-
TR
41:09.1
+10:05.9
+9.2
81.1
10.90
49.
52.
-
N3
41:48.9
+10:45.7
+39.8
79.8
11.61
50.
61.
-
L8
42:05.2
+11:02.0
+16.3
79.3
11.91
51.
54.
-
H6
42:07.1
+11:03.9
+1.9
79.2
11.94
52.
62.
-
L8
42:44.5
+11:41.3
+37.4
78.1
12.61
53.
57.
-
H6
42:51.5
10.0
+11:48.3
+7.0
77.8
12.74
54.
60.
-
L10
42:58.2
+11:55.0
+6.7
77.6
12.86
55.
58.
-
N3
43:02.7
+11:59.5
+4.5
77.5
12.94
56.
59.
-
H6
43:06.8
10.0
+12:03.6
+4.1
77.4
13.01
57.
66.
-
L9
43:08.2
20.0
+12:05.0
+1.4
77.3
13.04
58.
63.
-
A5
43:30.2
+12:27.0
+22.0
76.7
13.44
59.
65.
-
N2
43:41.7
+12:38.5
+11.5
76.3
13.64
60.
64.
-
A5
43:53.4
20.0
+12:50.2
+11.7
76.0
13.85
61.
72.
-
L11
44:45.6
30.0
+13:42.4
+52.2
74.5
14.79
62.
71.
-
L9
44:52.4
5:00.0
+13:49.2
+6.8
74.3
14.91
63.
67.
-
L9
45:03.5
40.0
+14:00.3
+11.1
74.0
15.11
64.
41.
-
L9
45:11.1
10.0
+14:07.9
+7.6
73.8
15.25
65.
69.
-
N3
45:14.6
+14:11.4
+3.5
73.7
15.31
66.
70.
-
L8
46:23.9
+15:20.7
+1:09.3
71.9
16.56
67.
73.
-
L9
51:01.5
1:00.0
+19:58.3
+4:37.6
65.4
21.55
68.
74.
-
L10
53:43.1
30.0
+22:39.9
+2:41.6
62.1
24.46
69.
68.
-
H6
1:02:11.2
40.0
+31:08.0
+8:28.1
53.6
33.60
RallyeRádió - FM98.3 Információ (59)
Gy4 13:38 #88 Dudás István Márton - Krahling Roland : Minden jó, megint megelőztünk egy kocsit a gyorson. Nem tudom mennyire jók itt a teherautók és a buggy-k, hogy előttünk mennek, csak felül néha a kocsi, és kattog időnként a kartervédő
Gy4 13:34 Az utolsó 8 autó nem fog elrajtolni a GY4-en, mert a pályán történt egy kisebb baleset.
Gy4 13:33 #78 Nemes Dániel - Nemes Tibor : Nagyon jól sikerült, szuper volt
Gy4 13:32 #83 Németh Gergely - Kuti Péter : Jó, most már eljutottam arra szintre, hogy élvezem, próbálgatom a határait
Gy4 13:31 #74 Tomcsányi Tamás - Tomcsányi Attila : Dobálja a sebességet, ugyanolyan problémánk van, mint az előzőn
Gy4 13:28 #70 Thomas Kuselbauer - Neudel Martin : Minden szuper
Gy4 13:28 #68 Pap Viktor - Váradi Attila : Most már alakulunk
Gy4 13:25 #65 Petercsák Zoltán - Csák Alex : Lehet, hogy egy árnyalattal bátrabbat jöttünk, de sajnos valami hang jön a gépjárműből, meg kell néznünk mi van vele
Gy4 13:25 #67 Tölgyesi László - Nemes Csaba : Kicsivel jobb lett, mint az előző
Gy4 13:22 #66 Mészáros Péter - Mészáros Érdi Nikolett : Ilyen rossz váltóval csodálkozom, hogy végig értünk. Reméljük, hogy meg tudják csinálni a szervizben
Gy4 13:20 #63 Fazekas Károly - Horn Albert : Szenzációsan jó volt, köszönjük mindenkinek. A közönség is szenzációs!
Gy4 13:17 #61 Trébitsch Miklós - Berger Richárd : Most minden rendben volt, az egyedüli nehézség, hogy nagyon sokat változott már a talaj, így a féktávok rövidek, vagy nagyon hosszúak
Gy4 13:16 #62 Urbán Csaba - Koós Viktor : Minden oké, és rendben van idáig
Gy4 13:14 #57 Szabó Gergő - Szűcs Gábor : Úgy néz ki, sikerült a vízforrás problémát orvosolni a szervizparkban, egész jót is jöttünk, fincsi volt
Gy4 13:13 #54 Karl Rumpler - Maria Rumpler : A hátsó híddal van problémánk, így ezt a versenyt most befejezzük, jövőre jövünk Veszprémbe!
Gy4 13:10 “Halihó Mikulás rallys emberek/nézők! A 4. gyorsaságin (kislőtér) elveszett az SP03-14es rendszám a lökhàrítóval együtt.A 21-es versenyautóról esett le menet közben. Kérjük, a becsületes megtalálót jelentkezzen a következő telefonszámok egyikén: +36306223423 +36305996747 Fontos lenne számunkra, hogy előkerüljön!”
Gy4 13:09 #52 Szőnyi Péter - Schmidt Ádám : Most szerintem, élvezetesebbet jöttünk, mint az előbb
Gy4 13:09 #51 Szemán Sándor - Dobossy András : Ugyanolyan rossz az autó, de megpróbálunk végig menni most már
Gy4 13:08 #47 Nagy Gábor - Trescsik Ákos : Ez is jól sikerült, mint az előző kör
Gy4 13:06 #50 Belső Lajos - Belső Kristóf : Most jobb volt egy kicsit, megcsináltuk a gátlót, mert az volt leszakadva az előző körben
Gy4 13:05 #43 Szabó Norbert - Katona Sándor : Soha semmi sem oké. Most valami elment szerintem a hajtásnál, elkezdett darálni
Gy4 13:04 #49 Czézinger Kristóf - Ősze Róbert : Minden rendben volt, biztonságit mentünk
Gy4 13:04 #48 Tóth József - Tóth Gyula Dávid : Minden rendben
Gy4 13:02 #45 Roller Gábor - Roller Zsolt : Most már egész jó volt. Váltót cseréltünk, és nagyon sok idő elment a szervizben
Gy4 13:00 #37 Baksai László - Erdei Zoltán : Megint sikerült kapnunk egy bal első defektet. Most ki is estünk a versenyből, mert nagyon nagy ívben levágtuk a pályát, nekünk ennyi volt az idei év. Köszönjük Mindenkinek!
Gy4 13:00 #46 Hulmann Gábor - Sághy László : Minden rendben, ezt most nagyon élveztük, ipari volt
Gy4 12:58 #44 Virág Tamás - Matics Barbara : Jó volt, kicsit rosszabb a pálya állapota, de még használható, élveztük
Gy4 12:57 #41 Gyöngyösi Marcell - Kollár Károly : Minden rendben, nem volt kaland. Végre az első gyorsasági, amit élveztem is
Gy4 12:57 #40 Hofbauer Tamás - Kiss Gábor : Most nem forogtunk meg egyszer sem, minden jó
Gy4 12:55 #36 Páhi Csaba - Rezgő Erik : Itt a lábunknál wellness van, el kellett oltanunk az autót, nehogy már a saját autóm leégjen
Gy4 12:54 #38 Vitek Viktor - Holecz László : Próbáltunk jönni, élveztük, nekünk tetszett
Gy4 12:52 #30 Hibján József - Jánosa Ákos : Nagyon sokat száradt a pálya, jól éreztük magunkat, minden frankó
Gy4 12:51 #35 Nikolai Landa - Günter Landa : Száradt a pálya az előző gyorshoz képest, így sokkal jobb volt a tapadás, jobb lett a gyors
Gy4 12:49 #33 Halmos Gábor - Simon Viktória : Az időnk jobb, mint az előbb, élvezzük, mosolygunk, minden oké
Gy4 12:48 #32 Kerék Balázs - Őry Tamás : Sajnos, defektes pótkerekünk van, és azzal mentünk rá a gyorsra
Gy4 12:47 #31 Hangodi Bendegúz - Patkó Gábor : Még mindig nagyon jó, kicsit már ugyan nyomvályúsabb, és párásodunk is
Gy4 12:45 #29 László Martin - Begala Tamás : Az előző előtt még etapon elhagytuk az autó darabját
Gy4 12:43 #27 Balla Tamás - Bruncvik Zoltán : Ez most nagyon tetszett, már kicsit kezdünk belejönni, színezgettem is
Gy4 12:42 #24 Vánsza Zsolt - Szedő Csaba : Alakul-alakul, nem sokszor mentünk még ilyen Mitsubishi-vel
Gy4 12:39 #23 Vizelli Károly - Vizelliné Jobbágy Éva : Majdnem a legelején sikerült összeszedni a jobb hátsó defektet, így az időnk se lett jó, picit szomorúak is vagyunk
Gy4 12:38 #21 Elek István - Herczeg Péter : Rendben van minden, mi annyit mentünk keresztben, amennyit tudtunk. Szórakozunk, míg a többiek versenyeznek :D
Gy4 12:37 #20 Perge György - Kikiny : Most elkerült minket a defekt, nagyon csúszkált, főleg az aszfalton a saras murva gumival
Gy4 12:36 #19 Tóth Tibor - Szabó József : Nekünk most kezdődött, ez tetszett eddig a legjobban; a pálya jó, az idő jó
Gy4 12:35 #16 Juhász Csaba - Juhász István : Az előbb felborultunk ezen a gyorson, most óvatosabbra vettük, de majd a következőn felkapcsolunk
Gy4 12:34 #17 Schubert István - Papp Tamás : Most csak egy túlcsúszásunk volt, próbáltunk a nézőknek autózni
Gy4 12:33 #15 Várkonyi Szabolcs - Makai Gergő : Minden oké, az előzőn kicsit becsúsztunk a ködben, de szerencsére nem sérült meg az autó
Gy4 12:32 #14 Hevesi István - Józsa Péter : Minden oké, most nem volt túlcsúszásunk, mint az előbb, a féktávokon meg tudtunk állni
Gy4 12:31 #12 Marozsi Zsolt - Németh : Túlságosan nagy rumlink nem volt, de megint túlcsúsztunk. Most kevesebbet hibáztunk, mint az előbb, de majd a következőben javítunk
Gy4 12:30 #11 Gyarmati Ariel - Kocsis György : Minden rendben van, nagyon élvezzük. Megpróbálunk tényleg az élvezetre, keresztbe menni, és ehhez a gumik is nagyon jól viselkednek
Gy4 12:29 #10 Dudás Gergő - Szabó Bence : Élvezzük, nem nagyon nézzük az időt
Gy4 12:27 #9 ifj Cseh Vilmos - Kovács Zoltán : Minden oké, de volt egy kisebb túlcsúszásunk, és az aszfalton nem jött ki úgy, ahogyan akartuk
Gy4 12:27 #5 Lencse Zoltán - Dr Kovács Annamária : Most nem hibáztam semmit, nagyon jó volt, jól éreztük magunkat
Gy4 12:25 #8 Csucsu - Kailbach Gergely : Ez volt az első gyorsasági, amiben nem hibáztunk. Nagyon jól éreztem most magam, kezdünk összeszokni
Gy4 12:25 #13 Kovács Antal - Istovics Gergő : Minden rendben, élveztük
Gy4 12:23 #4 Bodolai László - Szőke Tamás : Minden rendben van, érzésre jót jöttünk, de az időnk lehetne jobb, csúszkáltunk
Gy4 12:23 #3 Klausz Kristóf - Csányi Botond : Érzetre jobb volt, pár helyen gyorsultunk is.
Gy4 12:22 #2 Bútor Róbert - Tagai Róbert : Pálya felénél szedtük össze defektet, éreztem, hogy elkezdett csúszkálni. Semmi nem sikerül, mindig van valami
Gy4 12:21 #1 Balogh János - Holczer Dániel : Jobb lett most, van egy ritmusunk, amit tudunk menni, és van egy pálya állapot.
Gy4 12:05 Az előfutók már a pályán vannak
Büntetések
Gyors Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó
Kat. Büntetés / oka
Gy4 
Nemes Dániel
-
Nemes Tibor
#78 Renault Clio Rs 2.0
H7
20.0
Gy4 
Szabó Norbert
-
Katona Sándor
#43 Lada 2107
L9
4:50.0
Gy4 
Cseke Péter
-
Csikós Borbála
#87 Lada VFTS
H6
40.0
Gy4 
Hetyei Patrik
-
Somodi Attila
#90 Lada VFTS
H6
10.0
Gy4 
Pflug Ákos
-
Pintér Kristóf
#92 Suzuki Swift Gti
A5
20.0
Gy4 
Ladislav Zavrtálek
-
Martin Hruby
#60 Can Am Maverick X3 XRS
SBS
10.0
Gy4 
Tóth József
-
Tóth Gyula Dávid
#48 Lada 2107
L9
40.0