23. Mikulás Rallye - Meghívásos + Amatőr - Gy5

Rallylive.hu - Abszolút - Gy5 szakasz eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
#2 Skoda Fabia R5
L11
10:26.0
108.1
2.
-
#3 Ford Fiesta R5
L11
10:29.5 +3.5
+3.5
107.5
0.19
3.
-
#1 Skoda Fabia R5 Evo
L11
10:31.7 +5.7
+2.2
107.1
0.30
4.
-
#9 Skoda Fabia R5
L11
10:39.3 +13.3
+7.6
105.9
0.71
5.
-
#21 Mitsubishi Lancer Evo IX
L11
10:40.0 +14.0
+0.7
105.8
0.74
6.
-
#8 Skoda Fabia R5
L11
10:40.3 +14.3
+0.3
105.7
0.76
7.
-
#13 Ford Fiesta R5
L11
10:41.0 +15.0
+0.7
105.6
0.80
8.
-
#5 Ford Fiesta R5
L11
10:43.3 +17.3
+2.3
105.2
0.92
9.
-
#4 Ford Fiesta R5
L11
10:47.3 +21.3
+4.0
104.6
1.13
10.
-
#12 Hyundai I20 R5
L11
10:53.3 +27.3
+6.0
103.6
1.45
11.
-
#15 Skoda Fabia R5
L11
10:59.8 +33.8
+6.5
102.6
1.80
12.
-
#10 Mitsubishi Lancer Evo IX
L11
11:05.0 +39.0
+5.2
101.8
2.07
13.
-
#11 Mitsubishi Lancer Evo IX
L11
11:11.0 +45.0
+6.0
100.9
2.39
14.
-
#17 Skoda Fabia R5
L11
11:16.7 +50.7
+5.7
100.0
2.70
15.
-
#19 Mitsubishi Lancer Evo IX
L11
11:18.4 +52.4
+1.7
99.8
2.79
16.
-
#67 Mitsubishi Lancer Evo IX
H8
11:19.3 +53.3
+0.9
99.6
2.84
17.
-
#16 Skoda Fabia R5
L11
11:26.1 +1:00.1
+6.8
98.6
3.20
18.
-
#23 Mitsubishi Lancer Evo IX
L11
11:44.8 +1:18.8
+18.7
96.0
4.19
19.
-
#27 Mitsubishi Lancer Evo IX
L11
11:48.1 +1:22.1
+3.3
95.6
4.37
20.
-
#61 SXS Bedu
SBS
11:49.3 +1:23.3
+1.2
95.4
4.43
21.
-
#24 Mitsubishi Lancer Evo IX
L11
11:50.7 +1:24.7
+1.4
95.2
4.51
22.
-
#32 Citroën DS3 R3 Max
L9
12:11.6 +1:45.6
+20.9
92.5
5.62
23.
-
#35 Ford Fiesta R2T19
L9
12:12.2 +1:46.2
+0.6
92.4
5.65
24.
-
#29 Peugeot 208 R2
L9
12:13.7 +1:47.7
+1.5
92.2
5.73
25.
-
#30 Peugeot 208 R2
L9
12:22.3 +1:56.3
+8.6
91.2
6.19
26.
-
#31 Peugeot 208 R2
L9
12:23.3 +1:57.3
+1.0
91.1
6.24
27.
-
#62 Can Am X3 XRC
SBS
12:38.1 +2:12.1
+14.8
89.3
7.03
28.
-
#65 Mitsubishi Lancer Evo IX
H8
12:47.0 +2:21.0
+8.9
88.2
7.50
29.
-
#33 BMW E36 M3
L10
12:52.0 +2:26.0
+5.0
87.7
7.77
30.
-
#38 Citroën C2R2
L9
12:53.6 +2:27.6
+1.6
87.5
7.85
31.
-
#60 Can Am Maverick X3 XRS
SBS
12:54.2 +2:28.2
+0.6
87.4
7.88
32.
-
#46 Lada VFTS
L9
12:55.6 +2:29.6
+1.4
87.3
7.96
33.
-
#20 Mitsubishi Lancer Evo IX
L11
13:06.4 +2:40.4
+10.8
86.1
8.53
34.
-
#88 Lada 21011
H6
13:07.3 +2:41.3
+0.9
86.0
8.58
35.
-
#75 BMW 330i
H7
13:09.2 +2:43.2
+1.9
85.8
8.68
36.
-
#83 Citroën C2 R2 Max
H6
13:10.1 +2:44.1
+0.9
85.7
8.73
37.
-
#41 Opel Astra
L10
13:19.0 +2:53.0
+8.9
84.7
9.20
38.
-
#66 Mitsubishi Lancer Evo IX
H8
13:21.4 +2:55.4
+2.4
84.5
9.33
39.
-
#40 Lada 2107
L9
13:23.5 +2:57.5
+2.1
84.2
9.44
40.
-
#78 Renault Clio Rs 2.0
H7
13:25.3 +2:59.3
+1.8
84.0
9.54
41.
-
#74 BMW 316i
H7
13:30.1 +3:04.1
+4.8
83.5
9.79
42.
-
#36 Toyota Corolla Gt
L10
13:35.1 +3:09.1
+5.0
83.0
10.06
43.
-
#63 Scania P 4x4
TR
13:50.1 +3:24.1
+15.0
81.5
10.86
44.
-
#49 Lada VFTS
L9
14:10.8 +3:44.8
+20.7
79.5
11.96
45.
-
#45 Lada VFTS
L9
14:12.7 +3:46.7
+1.9
79.4
12.06
46.
-
#47 Lada 2107
L9
14:22.7 +3:56.7
+10.0
78.5
12.59
47.
-
#52 Suzuki Swift Gti
L8
14:30.2 +4:04.2
+7.5
77.8
12.99
48.
-
#89 Lada 2107
H6
14:31.3 +4:05.3
+1.1
77.7
13.05
49.
-
#91 Lada 2107
H6
14:33.3 +4:07.3
+2.0
77.5
13.15
50.
-
#53 Volvo 740
L10
14:33.8 +4:07.8
+0.5
77.5
13.18
51.
-
#95 Suzuki Swift
N3
14:34.3 +4:08.3
+0.5
77.4
13.21
52.
-
#50 Suzuki Swift
L8
14:37.6 +4:11.6
+3.3
77.1
13.38
53.
-
#94 Suzuki Ignis
N3
14:45.4 +4:19.4
+7.8
76.4
13.80
54.
-
#44 Lada 2101
L9
14:46.9 +4:20.9
+1.5
76.3
13.88
55.
-
#97 Suzuki Swift
N2
15:00.2 +4:34.2
+13.3
75.2
14.59
=
-
#57 Can Am Maverick
SBS
15:00.2 +4:34.2
75.2
14.59
57.
-
#48 Lada 2107
L9
15:07.3 +4:41.3
+7.1
74.6
14.96
58.
-
#96 Suzuki Swift
N3
16:02.2 +5:36.2
+54.9
70.3
17.88
59.
-
#51 Suzuki Swift
L8
16:06.0 +5:40.0
+3.8
70.1
18.09
60.
-
#92 Suzuki Swift Gti
A5
16:30.7 +6:04.7
+24.7
68.3
19.40
61.
-
#14 Mitsubishi Lancer Evo VI
L11
36:15.3 +25:49.3
+19:44.6
31.1
82.41
Rallylive.hu - Abszolút - Gy5 összetett eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
L11
41:32.7

107.4
2.
3.
-
L11
41:38.3
+5.6
+5.6
107.2
0.08
3.
2.
-
L11
41:43.3
+10.6
+5.0
107.0
0.14
4.
-
L11
42:22.4
+49.7
+39.1
105.3
0.67
5.
-
L11
42:25.2
+52.5
+2.8
105.2
0.71
6.
-
L11
42:49.1
+1:16.4
+23.9
104.3
1.03
7.
8.
-
L11
42:53.1
10.0
+1:20.4
+4.0
104.1
1.08
8.
9.
-
L11
42:57.2
+1:24.5
+4.1
103.9
1.14
9.
10.
-
L11
43:05.9
+1:33.2
+8.7
103.6
1.25
10.
11.
-
L11
43:42.9
+2:10.2
+37.0
102.1
1.75
11.
13.
-
L11
44:04.1
+2:31.4
+21.2
101.3
2.03
12.
15.
-
L11
44:06.9
+2:34.2
+2.8
101.2
2.07
13.
14.
-
L11
44:10.7
+2:38.0
+3.8
101.0
2.12
14.
12.
-
H8
44:17.6
+2:44.9
+6.9
100.8
2.22
15.
17.
-
L11
45:16.3
+3:43.6
+58.7
98.6
3.01
16.
-
L11
45:22.8
+3:50.1
+6.5
98.4
3.09
17.
19.
-
L11
45:42.0
+4:09.3
+19.2
97.7
3.35
18.
-
L11
47:05.9
+5:33.2
+1:23.9
94.8
4.48
19.
23.
-
SBS
47:23.7
+5:51.0
+17.8
94.2
4.72
20.
24.
-
L11
47:42.4
+6:09.7
+18.7
93.6
4.97
21.
26.
-
L11
48:14.1
+6:41.4
+31.7
92.5
5.40
22.
20.
-
H8
48:21.6
+6:48.9
+7.5
92.3
5.50
23.
25.
-
L9
48:31.6
+6:58.9
+10.0
92.0
5.63
24.
28.
-
L9
49:01.5
+7:28.8
+29.9
91.1
6.03
25.
29.
-
L9
49:02.4
+7:29.7
+0.9
91.0
6.04
26.
32.
-
L9
49:43.3
+8:10.6
+40.9
89.8
6.59
27.
33.
-
L9
49:59.8
+8:27.1
+16.5
89.3
6.82
28.
30.
-
L9
50:02.4
+8:29.7
+2.6
89.2
6.85
29.
31.
-
SBS
50:09.5
10.0
+8:36.8
+7.1
89.0
6.95
30.
21.
-
SBS
50:32.6
+8:59.9
+23.1
88.3
7.26
31.
36.
-
L9
51:15.4
+9:42.7
+42.8
87.1
7.83
32.
35.
-
H6
51:20.2
+9:47.5
+4.8
87.0
7.90
33.
37.
-
L10
51:42.2
+10:09.5
+22.0
86.3
8.19
34.
38.
-
H8
51:52.7
20.0
+10:20.0
+10.5
86.0
8.33
35.
41.
-
SBS
52:00.4
1:50.0
+10:27.7
+7.7
85.8
8.44
36.
40.
-
H6
52:27.4
+10:54.7
+27.0
85.1
8.80
37.
39.
-
L10
52:42.5
+11:09.8
+15.1
84.7
9.00
38.
34.
-
L9
52:51.0
+11:18.3
+8.5
84.5
9.12
39.
43.
-
L9
53:13.7
+11:41.0
+22.7
83.9
9.42
40.
44.
-
H7
53:36.8
+12:04.1
+23.1
83.3
9.73
41.
42.
-
L9
53:40.7
+12:08.0
+3.9
83.2
9.78
42.
45.
-
H7
53:42.7
20.0
+12:10.0
+2.0
83.1
9.81
43.
46.
-
H7
53:44.5
1:30.0
+12:11.8
+1.8
83.1
9.84
44.
47.
-
L10
54:18.9
+12:46.2
+34.4
82.2
10.30
45.
48.
-
TR
54:59.2
+13:26.5
+40.3
81.2
10.84
46.
61.
-
L11
56:11.7
30.0
+14:39.0
+1:12.5
79.4
11.81
47.
49.
-
N3
56:23.2
+14:50.5
+11.5
79.2
11.97
48.
50.
-
L8
56:35.4
+15:02.7
+12.2
78.9
12.13
49.
51.
-
H6
56:38.4
+15:05.7
+3.0
78.8
12.17
50.
52.
-
L8
57:22.1
+15:49.4
+43.7
77.8
12.76
51.
57.
-
L9
57:30.9
20.0
+15:58.2
+8.8
77.6
12.88
52.
54.
-
L10
57:32.0
+15:59.3
+1.1
77.6
12.89
53.
56.
-
H6
57:40.1
10.0
+16:07.4
+8.1
77.4
13.00
54.
55.
-
N3
57:48.1
+16:15.4
+8.0
77.2
13.11
55.
59.
-
N2
58:41.9
+17:09.2
+53.8
76.0
13.83
56.
63.
-
L9
1:00:10.8
40.0
+18:38.1
+1:28.9
74.2
15.03
57.
60.
-
A5
1:00:24.1
20.0
+18:51.4
+13.3
73.9
15.21
58.
65.
-
N3
1:01:16.8
+19:44.1
+52.7
72.8
15.92
59.
66.
-
L8
1:02:29.9
+20:57.2
+1:13.1
71.4
16.90
60.
67.
-
L9
1:05:14.2
1:00.0
+23:41.5
+2:44.3
68.4
19.11
61.
7.
-
L11
1:10:01.4
1:40.0
+28:28.7
+4:47.2
63.8
22.97
RallyeRádió - FM98.3 Információ (60)
Gy5 15:43 Köszönjük, hogy velünk követtétek a versenyt! Mindenkinek kellemes karácsonyi ünnepeket kívánunk!
Gy5 15:41 #96 Klemm Balázs - Gergály Tamás : Elvesztettük az itinert közben
Gy5 15:40 #97 Borbás Attila - Dávid Attila : Sajnos elrontották a játékunkat a mögöttünk lévők, mert a pálya felénél már utolértük őket, és nem engedett el
Gy5 15:38 #95 Szegedi Ferenc - Szegedi Kristóf : Lejöttünk egy biztonságit, brutál a pálya
Gy5 15:38 #92 Pflug Ákos - Pintér Kristóf : Három év sikertelen küzdelem után, végre célba értünk
Gy5 15:37 #94 Szkupi Gábor - Bossányi Richárd : Nagyon jó volt. Az előzőnél azt hittem, hogy a kuplung tönkrement, de a Suzuki Isten megsegített
Gy5 15:32 #91 Tamtom Gábor - Imre Krisztián : Ez volt a legjobb, legélvezetesebb
Gy5 15:32 #89 Bóka Dávid - Bóka Norbert : Nagyon jól érezzük magunkat, hogy célba értünk az első murvás versenyünkön
Gy5 15:29 #88 Dudás István Márton - Krahling Roland : Nagyon élveztük, nagyon munkás volt, mert sok helyen elromlott már a pálya
Gy5 15:28 #75 Kecskés Roland - Hompok Melinda : Ismételten kiszakadt a hátsó hidunk, de beértünk a célba, és jól éreztük magunk.
Gy5 15:27 #78 Nemes Dániel - Nemes Tibor : A pálya már elég viseletes, de élveztük
Gy5 15:26 #83 Németh Gergely - Kuti Péter : A cél az sikerült, most már inkább a bal egyet fogom erőltetni
Gy5 15:25 #74 Tomcsányi Tamás - Tomcsányi Attila : A pálya állapota már nagyon oda van, finoman fogalmazva...
Gy5 15:22 #65 Petercsák Zoltán - Csák Alex : Minden oké, nem nézzük az időt. Örülünk, hogy az utolsó J4-et be tudtuk végre simán fordítani
Gy5 15:21 #66 Mészáros Péter - Mészáros Érdi Nikolett : Sajnos, nem sikerült megcsinálni a szervizben a váltót, ez így jött össze
Gy5 15:21 #67 Tölgyesi László - Nemes Csaba : Nagyon jó volt
Gy5 15:20 #63 Fazekas Károly - Horn Albert : Kicsit veszélyes volt, majdnem átmentünk az előttünk lévőn, de szerencsére észrevettem őket a visszapillantó tükörben
Gy5 15:18 #62 Urbán Csaba - Koós Viktor : Nagyon jól sikerült, majdnem befutottunk a kamion alá az előzésnél, kicsit összeért a kerekünk
Gy5 15:16 #57 Szabó Gergő - Szűcs Gábor : Rosszul sikerült; megállt, megint elkezdett forrni, utolértek minket, nem élveztük
Gy5 15:11 #61 Trébitsch Miklós - Berger Richárd : Minden jó volt; nem tudom milyet mentünk, de élveztük, nem törtük össze az autót, és nagyon tetszett ez a verseny
Gy5 15:10 #52 Szőnyi Péter - Schmidt Ádám : Kicsit már az elején láttuk, hogy a pálya nem egy historic-os kocsinak való, csúszkáltunk, kellemeset mentünk
Gy5 15:10 #47 Nagy Gábor - Trescsik Ákos : Fék problémánk van
Gy5 15:09 #48 Tóth József - Tóth Gyula Dávid : Teljesítettük a tervet, ami az volt, hogy végigérünk
Gy5 15:07 #51 Szemán Sándor - Dobossy András : Célba értünk nagy nehezen, kibírta
Gy5 15:05 #49 Czézinger Kristóf - Ősze Róbert : Defekttel értek célba
Gy5 15:04 #14 Hevesi István - Józsa Péter : Lassú defektünk volt, nem álltam meg kereket cserélni. Teljesen szétszedte a kábelköteget, de szerencsére jöttek nézők, akik segítettek megcsinálni, így le tudtunk jönni
Gy5 15:03 #45 Roller Gábor - Roller Zsolt : Ezt az utolsót élveztük a legjobban
Gy5 15:02 #44 Virág Tamás - Matics Barbara : Szétrobbant a motorunk, de örülünk, hogy lejöttünk. Megpróbálunk visszamenni, azt se tudom, hogy állunk
Gy5 15:00 #46 Hulmann Gábor - Sághy László : Nagyon pozitív volt, tetszett. Az utolsó gyors volt a legjobb, űztük rendesen, ahogy kell
Gy5 14:59 #41 Gyöngyösi Marcell - Kollár Károly : Élveztük, jó volt, nem volt nagy kaland. Bent vagyunk a célban, jól éreztük magunkat a hétvégén
Gy5 14:59 #44 Virág Tamás - Matics Barbara : Vészvillogóval mennek a cél felé
Gy5 14:58 #40 Hofbauer Tamás - Kiss Gábor : Jól jöttünk. Az időnk nem jobb, mint az előbb, de romlott a pálya
Gy5 14:57 #38 Vitek Viktor - Holecz László : Nagyon jó volt, eredményt nem értünk el, de nekünk tetszett
Gy5 14:55 #36 Páhi Csaba - Rezgő Erik : Nem tudjuk, hogy mennyivel maradtunk le, megint kigyulladt, és megint eloltottam
Gy5 14:54 #30 Hibján József - Jánosa Ákos : Az Ákos sok instrukcióval segített, nagyon-nagyon jól éreztük magunkat ezen a versenyen
Gy5 14:52 #33 Halmos Gábor - Simon Viktória : A kocsi biztosan nagyon utál minket, mert a végén nagyon sokat kapott, de befejeztünk megint egy Mikulás Rallye-t
Gy5 14:51 #32 Kerék Balázs - Őry Tamás : Elment az átbeszélőnk, de szerencsére Tomi nagyon jól elmutogatta
Gy5 14:50 #31 Hangodi Bendegúz - Patkó Gábor : Ezt az utolsót nagyon leküldtük, egész végig kopott gumikkal mentünk, de ez most nagyon jó lett
Gy5 14:49 #29 László Martin - Begala Tamás : Minden rendben volt, talán megnyertük a kategóriánkat
Gy5 14:47 #27 Balla Tamás - Bruncvik Zoltán : Mondhatom azt, hogy csodálatosan nagyon élveztük. A végére már rajzoltuk, nem találok szavakat, nagyon jó volt
Gy5 14:47 #24 Vánsza Zsolt - Szedő Csaba : Jó volt az egész nap, sajnos az elején köd volt
Gy5 14:46 #23 Vizelli Károly - Vizelliné Jobbágy Éva : Örülünk, hogy célban vagyunk. Sajnos a felétől úgy jövünk, hogy meghibásodott valami a kocsin
Gy5 14:44 #20 Perge György - Kikiny : A gyors elején eltört a féltengely, de örülünk, hogy kivergődtünk valahogy, nem kellett bent maradnunk
Gy5 14:43 #21 Elek István - Herczeg Péter : Jöttünk szépen rendesen, semmi kalandunk nem volt. Még utolsóra akartunk egyet szaladni
Gy5 14:42 #19 Tóth Tibor - Szabó József : Úgy gondolom, hogy időre ez volt a legjobb, tetszett. Örülünk, hogy itt lehettünk.
Gy5 14:42 #20 Perge György - Kikiny : Vészvillogóval mennek
Gy5 14:41 #16 Juhász Csaba - Juhász István : Nagyon jó volt, tetszett. Most már borulás nélkül át tudunk jönni a gyorsaságin
Gy5 14:41 #17 Schubert István - Papp Tamás : A végére ez már tetszett, mentünk keresztül-kasul
Gy5 14:39 #14 Hevesi István - Józsa Péter : Ti küldtétek: bal első defekttel megy
Gy5 14:37 #12 Marozsi Zsolt - Németh : Az egyetlen gyorsaságink, amin nem volt rumlink. Örülünk, hogy ezt is megéltük
Gy5 14:36 #11 Gyarmati Ariel - Kocsis György : Nagyon jó volt minden, de igazából már nagyon borzalmas a pálya, nagyon szét van járva. A végén csináltunk pár kört a nézőknek, az idő már teljesen mindegy
Gy5 14:35 #10 Dudás Gergő - Szabó Bence : Jó volt, nagyon sokat romlott és tisztult is a pálya
Gy5 14:33 #9 ifj Cseh Vilmos - Kovács Zoltán : Nagyon szuper volt. Még mennék, visszaállok még egy körre, üzemanyag még talán van annyi :D
Gy5 14:33 #5 Lencse Zoltán - Dr Kovács Annamária : Ahogyan ígértük előbb a nézőknek, most elautóztuk itt az összes guminkat
Gy5 14:32 #8 Csucsu - Kailbach Gergely : Minden hibátlan volt. Azt gondolom, hogy most mentünk a legjobbat, kezdődhetne most a verseny
Gy5 14:31 #13 Kovács Antal - Istovics Gergő : Igazából élvezetes volt. Remélem, hogy elég lesz az idő ahhoz, hogy megtartsuk a negyedik helyet
Gy5 14:30 #4 Bodolai László - Szőke Tamás : Ez tetszett a legjobban mindkettőnknek. Mi nem raktunk fel új gumikat csak reggel, ez az időnkön is meglátszik
Gy5 14:29 #3 Klausz Kristóf - Csányi Botond : Jól sikerült, és úgy néz ki, hogy megnyertük.
Gy5 14:28 #2 Bútor Róbert - Tagai Róbert : Vadultunk egy kicsit, mert az előző gyorson defektet kaptunk. Sikerült egy kicsit visszaadnunk Balogh Janiéknak is a hátrányunkból
Gy5 14:27 #1 Balogh János - Holczer Dániel : Tudtuk hozni azt, amit a második körben csináltunk. Állítottunk az autón, és egész jó ritmust sikerült jönnünk
Büntetések
Gyors Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó
Kat. Büntetés / oka
Gy5 
Urbán Csaba
-
Koós Viktor
#62 Can Am X3 XRC
SBS
50.0
Gy5 
Hevesi István
-
Józsa Péter
#14 Mitsubishi Lancer Evo VI
L11
1:40.0
Gy5 
Roller Gábor
-
Roller Zsolt
#45 Lada VFTS
L9
40.0