23. Mikulás Rallye - Meghívásos + Amatőr - Gy2

Rallylive.hu - Abszolút - Gy2 szakasz eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
#2 Skoda Fabia R5
L11
10:50.6
104.0
2.
-
#3 Ford Fiesta R5
L11
10:50.7 +0.1
+0.1
104.0
0.01
3.
-
#1 Skoda Fabia R5 Evo
L11
10:53.8 +3.2
+3.1
103.5
0.17
4.
-
#13 Ford Fiesta R5
L11
11:04.4 +13.8
+10.6
101.9
0.73
5.
-
#9 Skoda Fabia R5
L11
11:06.0 +15.4
+1.6
101.6
0.82
6.
-
#14 Mitsubishi Lancer Evo VI
L11
11:08.1 +17.5
+2.1
101.3
0.93
7.
-
#8 Skoda Fabia R5
L11
11:09.8 +19.2
+1.7
101.0
1.02
8.
-
#5 Ford Fiesta R5
L11
11:13.3 +22.7
+3.5
100.5
1.21
9.
-
#4 Ford Fiesta R5
L11
11:23.0 +32.4
+9.7
99.1
1.72
10.
-
#10 Mitsubishi Lancer Evo IX
L11
11:24.3 +33.7
+1.3
98.9
1.79
11.
-
#21 Mitsubishi Lancer Evo IX
L11
11:24.6 +34.0
+0.3
98.9
1.81
12.
-
#11 Mitsubishi Lancer Evo IX
L11
11:29.9 +39.3
+5.3
98.1
2.09
13.
-
#23 Mitsubishi Lancer Evo IX
L11
11:32.0 +41.4
+2.1
97.8
2.20
14.
-
#67 Mitsubishi Lancer Evo IX
H8
11:32.3 +41.7
+0.3
97.8
2.22
15.
-
#15 Skoda Fabia R5
L11
11:33.7 +43.1
+1.4
97.6
2.29
16.
-
#12 Hyundai I20 R5
L11
11:43.4 +52.8
+9.7
96.2
2.81
17.
-
#19 Mitsubishi Lancer Evo IX
L11
11:53.1 +1:02.5
+9.7
94.9
3.32
18.
-
#20 Mitsubishi Lancer Evo IX
L11
12:04.3 +1:13.7
+11.2
93.4
3.92
19.
-
#66 Mitsubishi Lancer Evo IX
H8
12:06.6 +1:16.0
+2.3
93.1
4.04
20.
-
#22 Mitsubishi Lancer Evo IX
L11
12:11.4 +1:20.8
+4.8
92.5
4.30
21.
-
#68 Mitsubishi Lancer Evo IX
H8
12:25.1 +1:34.5
+13.7
90.8
5.03
22.
-
#69 Mitsubishi Lancer Evo IX
H8
12:26.6 +1:36.0
+1.5
90.7
5.11
23.
-
#24 Mitsubishi Lancer Evo IX
L11
12:26.9 +1:36.3
+0.3
90.6
5.12
24.
-
#27 Mitsubishi Lancer Evo IX
L11
12:27.0 +1:36.4
+0.1
90.6
5.13
=
-
#17 Skoda Fabia R5
L11
12:27.0 +1:36.4
90.6
5.13
26.
-
#70 Mitsubishi Lancer Evo VII
H8
12:39.3 +1:48.7
+12.3
89.1
5.78
27.
-
#29 Peugeot 208 R2
L9
12:42.2 +1:51.6
+2.9
88.8
5.94
28.
-
#26 Mitsubishi Lancer Evo IX
L11
12:46.9 +1:56.3
+4.7
88.3
6.19
29.
-
#57 Can Am Maverick
SBS
12:47.9 +1:57.3
+1.0
88.1
6.24
30.
-
#61 SXS Bedu
SBS
12:50.2 +1:59.6
+2.3
87.9
6.36
31.
-
#32 Citroën DS3 R3 Max
L9
12:52.2 +2:01.6
+2.0
87.6
6.47
32.
-
#46 Lada VFTS
L9
12:56.6 +2:06.0
+4.4
87.1
6.70
33.
-
#36 Toyota Corolla Gt
L10
12:58.6 +2:08.0
+2.0
86.9
6.81
34.
-
#60 Can Am Maverick X3 XRS
SBS
13:00.8 +2:10.2
+2.2
86.7
6.93
35.
-
#35 Ford Fiesta R2T19
L9
13:02.0 +2:11.4
+1.2
86.5
6.99
36.
-
#58 Yamaha Garilla
SBS
13:03.2 +2:12.6
+1.2
86.4
7.05
37.
-
#62 Can Am X3 XRC
SBS
13:04.5 +2:13.9
+1.3
86.3
7.12
38.
-
#30 Peugeot 208 R2
L9
13:09.1 +2:18.5
+4.6
85.8
7.37
39.
-
#31 Peugeot 208 R2
L9
13:15.7 +2:25.1
+6.6
85.1
7.72
40.
-
#88 Lada 21011
H6
13:16.2 +2:25.6
+0.5
85.0
7.74
41.
-
#75 BMW 330i
H7
13:20.3 +2:29.7
+4.1
84.6
7.96
42.
-
#44 Lada 2101
L9
13:23.9 +2:33.3
+3.6
84.2
8.15
43.
-
#59 Can Am Maverick
SBS
13:24.3 +2:33.7
+0.4
84.1
8.18
44.
-
#38 Citroën C2R2
L9
13:27.3 +2:36.7
+3.0
83.8
8.34
45.
-
#65 Mitsubishi Lancer Evo IX
H8
13:28.6 +2:38.0
+1.3
83.7
8.40
46.
-
#72 VW Golf I
H8
13:30.8 +2:40.2
+2.2
83.5
8.52
47.
-
#86 Citroen C2R2
H6
13:37.4 +2:46.8
+6.6
82.8
8.87
48.
-
#33 BMW E36 M3
L10
13:38.2 +2:47.6
+0.8
82.7
8.91
49.
-
#73 Lada VFTS
H7
13:46.2 +2:55.6
+8.0
81.9
9.34
50.
-
#40 Lada 2107
L9
13:48.9 +2:58.3
+2.7
81.7
9.48
51.
-
#83 Citroën C2 R2 Max
H6
13:51.5 +3:00.9
+2.6
81.4
9.62
52.
-
#74 BMW 316i
H7
13:54.8 +3:04.2
+3.3
81.1
9.80
53.
-
#78 Renault Clio Rs 2.0
H7
13:57.1 +3:06.5
+2.3
80.9
9.92
54.
-
#37 Lada 2107
L9
13:58.9 +3:08.3
+1.8
80.7
10.02
55.
-
#49 Lada VFTS
L9
14:06.2 +3:15.6
+7.3
80.0
10.40
56.
-
#41 Opel Astra
L10
14:11.2 +3:20.6
+5.0
79.5
10.67
57.
-
#95 Suzuki Swift
N3
14:14.9 +3:24.3
+3.7
79.2
10.87
58.
-
#89 Lada 2107
H6
14:18.4 +3:27.8
+3.5
78.8
11.05
59.
-
#90 Lada VFTS
H6
14:25.5 +3:34.9
+7.1
78.2
11.43
60.
-
#43 Lada 2107
L9
14:31.3 +3:40.7
+5.8
77.7
11.74
=
-
#42 Skoda Fabia
L10
14:31.3 +3:40.7
77.7
11.74
62.
-
#47 Lada 2107
L9
14:31.9 +3:41.3
+0.6
77.6
11.77
63.
-
#63 Scania P 4x4
TR
14:32.1 +3:41.5
+0.2
77.6
11.78
64.
-
#91 Lada 2107
H6
14:37.9 +3:47.3
+5.8
77.1
12.09
65.
-
#81 BMW 323i
H7
14:38.6 +3:48.0
+0.7
77.0
12.13
66.
-
#52 Suzuki Swift Gti
L8
14:46.3 +3:55.7
+7.7
76.4
12.54
67.
-
#50 Suzuki Swift
L8
14:53.3 +4:02.7
+7.0
75.8
12.91
68.
-
#94 Suzuki Ignis
N3
14:54.6 +4:04.0
+1.3
75.7
12.98
69.
-
#97 Suzuki Swift
N2
15:00.8 +4:10.2
+6.2
75.1
13.31
70.
-
#53 Volvo 740
L10
15:03.4 +4:12.8
+2.6
74.9
13.45
71.
-
#93 Suzuki Swift
A5
15:06.1 +4:15.5
+2.7
74.7
13.59
72.
-
#92 Suzuki Swift Gti
A5
15:06.4 +4:15.8
+0.3
74.7
13.61
73.
-
#96 Suzuki Swift
N3
15:25.8 +4:35.2
+19.4
73.1
14.64
74.
-
#48 Lada 2107
L9
15:47.5 +4:56.9
+21.7
71.4
15.79
75.
-
#51 Suzuki Swift
L8
16:00.7 +5:10.1
+13.2
70.4
16.49
76.
-
#87 Lada VFTS
H6
17:33.0 +6:42.4
+1:32.3
64.3
21.40
77.
-
#45 Lada VFTS
L9
21:08.1 +10:17.5
+3:35.1
53.4
32.85
78.
-
#16 Skoda Fabia R5
L11
22:17.9 +11:27.3
+1:09.8
50.6
36.56
79.
-
#54 Volvo 740
L10
24:27.8 +13:37.2
+2:09.9
46.1
43.47
Rallylive.hu - Abszolút - Gy2 összetett eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
2.
-
L11
15:33.5

107.2
2.
3.
-
L11
15:38.5
+5.0
+5.0
106.6
0.18
3.
4.
-
L11
15:42.6
+9.1
+4.1
106.2
0.33
4.
5.
-
L11
15:59.3
+25.8
+16.7
104.3
0.93
5.
7.
-
L11
16:05.3
+31.8
+6.0
103.7
1.14
6.
-
L11
16:11.7
+38.2
+6.4
103.0
1.37
7.
12.
-
L11
16:18.8
+45.3
+7.1
102.2
1.63
8.
18.
-
L11
16:24.3
+50.8
+5.5
101.7
1.83
9.
10.
-
L11
16:27.9
+54.4
+3.6
101.3
1.96
10.
8.
-
H8
16:32.0
+58.5
+4.1
100.9
2.10
=
-
L11
16:32.0
+58.5
100.9
2.10
12.
11.
-
L11
16:32.3
10.0
+58.8
+0.3
100.9
2.12
13.
9.
-
L11
16:32.7
+59.2
+0.4
100.8
2.13
14.
-
L11
16:46.2
+1:12.7
+13.5
99.5
2.62
15.
16.
-
L11
16:47.7
+1:14.2
+1.5
99.3
2.67
16.
17.
-
L11
16:59.4
+1:25.9
+11.7
98.2
3.09
17.
20.
-
L11
17:16.3
+1:42.8
+16.9
96.6
3.70
18.
19.
-
L11
17:24.6
+1:51.1
+8.3
95.8
4.00
19.
22.
-
H8
17:31.5
+1:58.0
+6.9
95.2
4.24
20.
13.
-
L11
17:38.6
+2:05.1
+7.1
94.5
4.50
21.
32.
-
L11
17:52.8
+2:19.3
+14.2
93.3
5.01
22.
29.
-
H8
18:05.2
+2:31.7
+12.4
92.2
5.46
23.
34.
-
H8
18:12.0
+2:38.5
+6.8
91.6
5.70
24.
21.
-
SBS
18:14.8
+2:41.3
+2.8
91.4
5.80
25.
38.
-
L11
18:16.0
+2:42.5
+1.2
91.3
5.85
26.
24.
-
SBS
18:17.9
+2:44.4
+1.9
91.2
5.91
27.
39.
-
L11
18:18.4
+2:44.9
+0.5
91.1
5.93
28.
33.
-
L9
18:24.6
+2:51.1
+6.2
90.6
6.15
29.
25.
-
L9
18:24.9
+2:51.4
+0.3
90.6
6.17
30.
27.
-
L10
18:34.2
+3:00.7
+9.3
89.8
6.50
31.
35.
-
L9
18:42.8
+3:09.3
+8.6
89.1
6.81
32.
30.
-
SBS
18:44.1
+3:10.6
+1.3
89.0
6.86
33.
37.
-
L9
18:49.2
+3:15.7
+5.1
88.6
7.04
34.
49.
-
H8
18:50.8
+3:17.3
+1.6
88.5
7.10
35.
39.
-
SBS
18:52.3
+3:18.8
+1.5
88.4
7.15
36.
53.
-
L11
19:02.7
+3:29.2
+10.4
87.6
7.53
37.
41.
-
L9
19:07.5
+3:34.0
+4.8
87.2
7.70
38.
44.
-
L9
19:18.9
+3:45.4
+11.4
86.4
8.11
39.
40.
-
L9
19:20.5
+3:47.0
+1.6
86.2
8.17
40.
47.
-
H6
19:22.0
+3:48.5
+1.5
86.1
8.22
41.
45.
-
H8
19:34.8
+4:01.3
+12.8
85.2
8.68
42.
23.
-
SBS
19:39.8
50.0
+4:06.3
+5.0
84.8
8.86
43.
50.
-
L9
19:41.1
+4:07.6
+1.3
84.7
8.91
44.
28.
-
L9
19:46.4
10.0
+4:12.9
+5.3
84.4
9.10
45.
51.
-
L10
19:52.5
+4:19.0
+6.1
83.9
9.32
46.
59.
-
H6
20:02.2
+4:28.7
+9.7
83.2
9.67
47.
55.
-
H7
20:05.0
+4:31.5
+2.8
83.1
9.77
48.
52.
-
H6
20:07.2
+4:33.7
+2.2
82.9
9.85
49.
58.
-
L9
20:13.6
+4:40.1
+6.4
82.5
10.08
50.
48.
-
L9
20:14.2
+4:40.7
+0.6
82.4
10.10
51.
65.
-
H8
20:23.7
20.0
+4:50.2
+9.5
81.8
10.44
52.
61.
-
H7
20:26.7
+4:53.2
+3.0
81.6
10.55
53.
67.
-
H7
20:36.3
+5:02.8
+9.6
81.0
10.89
54.
57.
-
N3
20:38.1
+5:04.6
+1.8
80.8
10.96
55.
62.
-
H6
20:49.7
+5:16.2
+11.6
80.1
11.37
56.
-
TR
20:52.9
+5:19.4
+3.2
79.9
11.49
57.
46.
-
H7
20:54.7
1:30.0
+5:21.2
+1.8
79.8
11.55
58.
42.
-
SBS
20:54.8
1:50.0
+5:21.3
+0.1
79.8
11.56
59.
60.
-
L10
21:00.7
+5:27.2
+5.9
79.4
11.77
60.
73.
-
L10
21:02.7
+5:29.2
+2.0
79.3
11.84
61.
72.
-
L9
21:23.1
20.0
+5:49.6
+20.4
78.0
12.58
62.
78.
-
H6
21:25.5
+5:52.0
+2.4
77.9
12.66
63.
68.
-
L8
21:28.6
+5:55.1
+3.1
77.7
12.77
64.
66.
-
N3
21:34.7
+6:01.2
+6.1
77.3
12.99
65.
70.
-
H6
21:36.0
10.0
+6:02.5
+1.3
77.2
13.04
66.
64.
-
L10
21:37.6
+6:04.1
+1.6
77.1
13.10
67.
71.
-
L8
21:43.6
+6:10.1
+6.0
76.8
13.31
68.
74.
-
A5
22:00.1
+6:26.6
+16.5
75.8
13.91
69.
79.
-
N2
22:02.5
+6:29.0
+2.4
75.7
13.99
70.
77.
-
A5
22:04.2
+6:30.7
+1.7
75.6
14.05
71.
69.
-
H7
22:22.8
1:00.0
+6:49.3
+18.6
74.5
14.72
72.
82.
-
N3
23:04.8
+7:31.3
+42.0
72.3
16.23
73.
81.
-
L9
23:13.4
+7:39.9
+8.6
71.8
16.54
74.
83.
-
L8
23:46.4
+8:12.9
+33.0
70.2
17.73
75.
63.
-
H6
24:05.6
+8:32.1
+19.2
69.2
18.42
76.
54.
-
L9
25:50.0
5:00.0
+10:16.5
+1:44.4
64.6
22.18
77.
15.
-
L11
28:02.1
30.0
+12:28.6
+2:12.1
59.5
26.93
78.
84.
-
L9
29:13.6
1:00.0
+13:40.1
+1:11.5
57.1
29.50
79.
72.
-
L10
31:49.0
30.0
+16:15.5
+2:35.4
52.4
35.09
RallyeRádió - FM98.3 Információ (59)
Gy2 11:08 #89 Bóka Dávid - Bóka Norbert : Jól vagyunk. Fura volt, mert ez a második murvás gyorsunk, hozzá kell még szokni
Gy2 11:06 #88 Dudás István Márton - Krahling Roland : Kaptunk az előzőn egy defektet, de eszméletlenül élveztük. Szerintem, a Zsigulit ide gyártották
Gy2 11:05 #86 Miklós Balázs - Egerszegi Dávid : Volt egy pár túlcsúszás
Gy2 11:03 #83 Németh Gergely - Kuti Péter : Minden jó, most nem csináltunk külön rumlit. Tetszik az autó, de nekem még sokat kell fejlődni hozzá
Gy2 11:03 #81 Nagyhaju Szabolcs - Botlik Péter : Beáztunk egy kicsit félúton, de ezt most a szervizben orvosoljuk
Gy2 10:58 #78 Nemes Dániel - Nemes Tibor : Semmi különös, az aszfalton kicsit nehezebb volt a murva gumival
Gy2 10:57 #75 Kecskés Roland - Hompok Melinda : Jó volt, jól éreztük magunkat. Valami kopog a hátuljában, ez a veszprémi lőtér kicsit kikezdi az autót
Gy2 10:55 #74 Tomcsányi Tamás - Tomcsányi Attila : Minden oké, de az autó kicsit kezelhetetlen, kidobálja a sebességeket, megyünk
Gy2 10:54 #73 Kókai 'Kiskókai' Gábor - Soós István : Föl van akadva a gáz, de túléltük, jöttünk így is
Gy2 10:52 #72 Biránti Lajos - Böröczky Gábor : Majdnem minden rendben, de a hátulja nem hajt, majd most megnézzük
Gy2 10:51 #69 Szabó Róbert - Csóka Tamás : A bal oldali küszöb, és a hátsó lökhárítójuk van leszakadva
Gy2 10:50 #65 Petercsák Zoltán - Csák Alex : Kilométer gyűjtés megy, de élvezzük, hogy itt vagyunk
Gy2 10:47 #68 Pap Viktor - Váradi Attila : A navigátor jobban otthon van, mint én, mert nekem fogalmam se volt róla, hogy hol vagyunk :D
Gy2 10:47 #67 Tölgyesi László - Nemes Csaba : Ezt most túlfeszegettük
Gy2 10:44 #66 Mészáros Péter - Mészáros Érdi Nikolett : Megforogtunk egy féktávon, de nagyon köszönöm Érdi Tibi bácsinak, az apósomnak, hogy felírta ezt a pályát
Gy2 10:43 #63 Fazekas Károly - Horn Albert : Minden rendben, nagyon élvezetes volt ez a gyors. Mentünk keresztben, egyenesen pedig alig
Gy2 10:41 #59 Kéry Szilveszter - Bartha Barbara Anett : Defektünk van, kettő is, jól éreztem
Gy2 10:40 #54 Karl Rumpler - Maria Rumpler : Az hajtás nem igazán működik
Gy2 10:39 #61 Trébitsch Miklós - Berger Richárd : Szerintem defektem van. Azt éreztem, hogy nem állunk meg az aszfalton, kicsit elrontottam most
Gy2 10:38 #60 Ladislav Zavrtálek - Martin Hruby : Minden oké, nagyon mókás
Gy2 10:36 #62 Urbán Csaba - Koós Viktor : Minden oké, kicsit túl sok a csúszás, de szerencsére megfogtuk
Gy2 10:29 #57 Szabó Gergő - Szűcs Gábor : Szélvédő tiszta azzal nincs semmi baj :D
Gy2 10:29 #45 Roller Gábor - Roller Zsolt : Eltörött a váltókarunk, másodikban maradt
Gy2 10:28 #52 Szőnyi Péter - Schmidt Ádám : Jöttünk ahogyan tudunk, kicsit megváltoztak a pályaviszonyok tegnap óta
Gy2 10:27 #47 Nagy Gábor - Trescsik Ákos : Nem megy a motor rendesen, nem tudom mi lett vele, mert a verseny előtt be lett minden rendesen állítva rajta
Gy2 10:25 #47 Nagy Gábor - Trescsik Ákos : Ezt azt hiszem leküzdöttük, jó volt
Gy2 10:24 #50 Belső Lajos - Belső Kristóf : Valami elszabadult hátul, nagyon zörög
Gy2 10:24 #48 Tóth József - Tóth Gyula Dávid : Minden optimális volt, tetszik minden
Gy2 10:22 #49 Czézinger Kristóf - Ősze Róbert : Kétszer megforogtunk
Gy2 10:20 #46 Hulmann Gábor - Sághy László : Most minden rendben volt, szép nagyokat repültünk, amik nem voltak bekalkulálva
Gy2 10:19 #43 Szabó Norbert - Katona Sándor : Csak 50%-ig tudom tekerni balra, valahol megütöttük, össze-vissza megy az autó
Gy2 10:18 #44 Virág Tamás - Matics Barbara : Utolértük az előttünk lévőt, de végére elengedett
Gy2 10:16 #42 Bölcs Balázs - Nagy Attila : Minden rendben van, most már kezdem megtalálni a helyem. Csúszik és egy motortartó bak kiesett, óvatosan kell mennünk, de ezt mindjárt orvosoljuk
Gy2 10:15 #41 Gyöngyösi Marcell - Kollár Károly : Nulla tapadás az aszfalton, forogtunk-pörögtünk...
Gy2 10:12 #40 Hofbauer Tamás - Kiss Gábor : Minden oké, az aszfalt csúszott, pörögtünk-forogtunk, de a benti rész tetszett nagyon
Gy2 10:12 #38 Vitek Viktor - Holecz László : Minden jó volt, csúszkáltunk, élvezzük
Gy2 10:10 #37 Baksai László - Erdei Zoltán : A harmadik kanyarban sikerült defektet kapnunk
Gy2 10:07 #35 Nikolai Landa - Günter Landa : Kell még egy pár másodperc míg meg tudok szólalni. Azt hittem rosszabb lesz, de nagyon élveztük.
Gy2 10:05 #33 Halmos Gábor - Simon Viktória : Jó volt, tetszett, a gyors felén nem láttam semmit, mikor szembe sütött a nap
Gy2 10:05 #32 Kerék Balázs - Őry Tamás : Előző gyorsot nyertük, ezt most sajnos nem, mert én hibáztam többször is
Gy2 10:04 #31 Hangodi Bendegúz - Patkó Gábor : Minden jó, élvezzük a versenyt, nem nézzük az időt
Gy2 10:03 #30 Hibján József - Jánosa Ákos : Minden rendben van, végig jöttük. Rosszabbra számítottam, de egész jó volt
Gy2 10:00 #29 László Martin - Begala Tamás : Ez most egy picit lassú volt, de majd a következő jobb lesz
Gy2 09:57 #16 Juhász Csaba - Juhász István : Élményautózás közben, sikerült felborulnunk
Gy2 09:56 #24 Vánsza Zsolt - Szedő Csaba : Minden oké. Most egy biztonságit mentünk, mert az előzőn volt egy kis kaland
Gy2 09:55 #23 Vizelli Károly - Vizelliné Jobbágy Éva : A kocsi nagyon jó
Gy2 09:53 #22 Kocsomba Károly - Bárdos Péter : Élveztem, hogy ilyen saras
Gy2 09:52 #20 Perge György - Kikiny : Megpróbáltam kijönni
Gy2 09:46 #19 Tóth Tibor - Szabó József : Csúszkálunk, de tetszett nagyon
Gy2 09:45 #12 Marozsi Zsolt - Németh : Úgy látom ez most a peches napunk lesz, mindkét gyorsaságin beestünk, tolatni kellett, leállt az autó...
Gy2 09:44 #11 Gyarmati Ariel - Kocsis György : Elvileg az autóval minden rendben van, nagyon élveztük. Egy helyen túlcsúsztunk, meg volt egy kis szerencsétlenkedés is, 8 mp biztosan bent maradt
Gy2 09:42 #10 Dudás Gergő - Szabó Bence : Lesz mit rendbe hozni most az autón, mert egy-két helyen nagyon megütöttük, a kormány is furán áll...
Gy2 09:41 #9 ifj Cseh Vilmos - Kovács Zoltán : Megjártuk az erdőt. Ez a stílus amit most képviselünk, ez nem az idő barátja. Kemény gumival jöttünk ki, ami nem volt jó választás
Gy2 09:40 #5 Lencse Zoltán - Dr Kovács Annamária : Jól vagyunk, volt egy-két túlcsúszásunk. De amúgy renden van, élveztük
Gy2 09:39 #8 Csucsu - Kailbach Gergely : Egy hete hazai pályának számít nekem a Mikulás rallye. Az autó hibátlan, de az első gyorson defektet kaptunk
Gy2 09:38 #13 Kovács Antal - Istovics Gergő : Ahhoz képest, hogy egy nagyon saras féktávon sikerült túlcsúsznunk, jól vagyunk
Gy2 09:37 #2 Bútor Róbert - Tagai Róbert : Ez a gyors már sokkal jobb volt, itt már lehetett is látni a pályát, az előzőn a köd nagyon nehezített a körülményeken.
Gy2 09:35 #3 Klausz Kristóf - Csányi Botond : Jól vagyunk, időre egész jó. Haladunk tovább, próbáljuk szokni az autót
Gy2 09:35 #7 Ollé Sasa - Tóth Zsolt : Egy szikla szétszedte a kocsi elejét, nagyon rossz helyen volt. Mi kiállunk
Büntetések
Gyors Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó
Kat. Büntetés / oka
Gy2 
Szabó Norbert
-
Katona Sándor
#43 Lada 2107
L9
10.0
Gy2 
Juhász Csaba
-
Juhász István
#16 Skoda Fabia R5
L11
30.0
Gy2 
Kéry Szilveszter
-
Bartha Barbara Anett
#59 Can Am Maverick
SBS
50.0
Gy2 
Petercsák Zoltán
-
Csák Alex
#65 Mitsubishi Lancer Evo IX
H8
20.0
Gy2 
Karl Rumpler
-
Maria Rumpler
#54 Volvo 740
L10
30.0
Gy2 
Baksai László
-
Erdei Zoltán
#37 Lada 2107
L9
10.0
Gy2 
Nagyhaju Szabolcs
-
Botlik Péter
#81 BMW 323i
H7
1:00.0
Gy2 
Tamtom Gábor
-
Imre Krisztián
#91 Lada 2107
H6
10.0
Gy2 
Kecskés Roland
-
Hompok Melinda
#75 BMW 330i
H7
1:30.0
Gy2 
Nagy Gábor
-
Trescsik Ákos
#47 Lada 2107
L9
10.0
Gy2 
Roller Gábor
-
Roller Zsolt
#45 Lada VFTS
L9
10.0
Gy2 
Urbán Csaba
-
Koós Viktor
#62 Can Am X3 XRC
SBS
1:00.0