(Gy7) Route de Turini Montée /3 6.84 km, Rajt: 2020. november 21. 19:00
Q8Oils Rallylive.hu - Média - Gy7 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Dominik Autengruber #129 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
5:01.411 |
81.7
|
|
2.
|
Végh Krisztián #1319 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
5:03.606 | +2.195 +2.195 |
81.1
0.32
|
3.
|
Peremicki István #84 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
5:05.813 | +4.402 +2.207 |
80.5
0.64
|
4.
|
Csoma Marcell #50 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
5:09.625 | +8.214 +3.812 |
79.5
1.20
|
5.
|
Áfra Martin #1332 Ford Fiesta R5 MKII
|
Média |
5:22.904 | +21.493 +13.279 |
76.3
3.14
|
6.
|
Kollár Gergő #222 Mitsubishi Space Star R5
|
Média |
5:28.909 | +27.498 +6.005 |
74.9
4.02
|
7.
|
Strasser Gábor #808 Peugeot 208 T16 R5
|
Média |
5:31.651 | +30.240 +2.742 |
74.2
4.42
|
8.
|
Dudás Endre #69 Citroën C3 R5
|
Média |
5:44.405 | +42.994 +12.754 |
71.5
6.29
|
9.
|
Makai Gergely #17 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
5:47.039 | +45.628 +2.634 |
71.0
6.67
|
10.
|
Gál Péter #21 Ford Fiesta R5 MKII
|
Média |
5:49.334 | +47.923 +2.295 |
70.5
7.01
|
11.
|
Krizsanyik Zoltán #2045 Ford Fiesta R5 MKII
|
Média |
5:50.469 | +49.058 +1.135 |
70.3
7.17
|
12.
|
Soós Attila #818 Ford Fiesta R5 MKII
|
Média |
5:53.388 | +51.977 +2.919 |
69.7
7.60
|
13.
|
Horváth Patrik #8011 Peugeot 208 T16 R5
|
Média |
7:18.566 | +2:17.155 +1:25.178 |
56.1
20.05
|
14.
|
Zsemberi Viktória #3333 Ford Fiesta R5 MKII
|
Média |
8:34.510 | +3:33.099 +1:15.944 |
47.9
31.15
|
15.
|
Tamás Levente #2207 Ford Fiesta R5 MKII
|
Média |
15:00.000 | +9:58.589 +6:25.490 |
27.4
87.51
|
=
|
Báles László #1585 Citroën C3 R5
|
Média |
15:00.000 | +9:58.589 |
27.4
87.51
|
=
|
Godány Attila #1064 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
15:00.000 | +9:58.589 |
27.4
87.51
|
=
|
Bebesi Zoltán #805 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
15:00.000 | +9:58.589 |
27.4
87.51
|
=
|
Móni István #53 Ford Fiesta R5 MKII
|
Média |
15:00.000 | +9:58.589 |
27.4
87.51
|
Q8Oils Rallylive.hu - Média - Gy7 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
2.
|
Dominik Autengruber
#129 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
29:21.731
|
82.4
|
|
2.
3.
|
Csoma Marcell
#50 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
29:47.513
|
+25.782 +25.782 |
81.2
0.64
|
3.
4.
|
Peremicki István
#84 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
30:01.729
|
+39.998 +14.216 |
80.6
0.99
|
4.
5.
|
Végh Krisztián
#1319 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
30:05.349
|
+43.618 +3.620 |
80.4
1.08
|
5.
6.
|
Áfra Martin
#1332 Ford Fiesta R5 MKII
|
Média |
31:07.910
|
+1:46.179 +1:02.561 |
77.7
2.63
|
6.
7.
|
Kollár Gergő
#222 Mitsubishi Space Star R5
|
Média |
32:02.974
|
+2:41.243 +55.064 |
75.5
4.00
|
7.
8.
|
Dudás Endre
#69 Citroën C3 R5
|
Média |
32:27.535
|
+3:05.804 +24.561 |
74.5
4.61
|
8.
9.
|
Krizsanyik Zoltán
#2045 Ford Fiesta R5 MKII
|
Média |
32:56.769
|
+3:35.038 +29.234 |
73.4
5.33
|
9.
10.
|
Gál Péter
#21 Ford Fiesta R5 MKII
|
Média |
33:18.308
|
+3:56.577 +21.539 |
72.6
5.87
|
10.
11.
|
Makai Gergely
#17 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
33:20.585
|
+3:58.854 +2.277 |
72.6
5.92
|
11.
12.
|
Strasser Gábor
#808 Peugeot 208 T16 R5
|
Média |
34:06.666
|
+4:44.935 +46.081 |
70.9
7.07
|
12.
13.
|
Soós Attila
#818 Ford Fiesta R5 MKII
|
Média |
34:28.642
|
+5:06.911 +21.976 |
70.2
7.61
|
13.
14.
|
Zsemberi Viktória
#3333 Ford Fiesta R5 MKII
|
Média |
37:55.624
|
+8:33.893 +3:26.982 |
63.8
12.75
|
14.
16.
|
Horváth Patrik
#8011 Peugeot 208 T16 R5
|
Média |
38:30.425
|
+9:08.694 +34.801 |
62.8
13.61
|
15.
17.
|
Báles László
#1585 Citroën C3 R5
|
Média |
47:20.242
|
+17:58.511 +8:49.817 |
51.1
26.75
|
16.
18.
|
Bebesi Zoltán
#805 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
1:01:53.061
|
+32:31.330 +14:32.819 |
39.1
48.40
|
17.
19.
|
Móni István
#53 Ford Fiesta R5 MKII
|
Média |
1:25:19.141
|
+55:57.410 +23:26.080 |
28.4
83.27
|
18.
20.
|
Godány Attila
#1064 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
1:26:08.985
|
+56:47.254 +49.844 |
28.1
84.51
|
19.
21.
|
Tamás Levente
#2207 Ford Fiesta R5 MKII
|
Média |
1:33:24.406
|
+1:04:02.675 +7:15.421 |
25.9
95.30
|
Információ (6)
Gy7 14:51 | #21Gál Péter : Sötétben sem lett a kedvenc pályám. A lámpák jól világítanak. |
Gy7 21:53 | #818Soós Attila : Szokás szerint a 3. kanyarog volt jó a futóművünk, aztán odavertük. Ez van, próbálunk úton maradni...! |
Gy7 14:33 | #69Dudás Endre : Eljött az első hiba is: az egyik kivilágított visszafordítóban a lámpa úgy magához vonzott, mintha bogár lennék… és persze a kéziváltós rutintalanságomnak köszönhetően bent maradt jó sok, mire kievickéltem az aggregátor mágneses teréből |
Gy7 00:20 | #808Strasser Gábor : Nalam senki nem utálja az éjszakai (még élöben is) versenyt, az tuti... ennek ellenére elég jó volt.. de volt 2 kisebb megforgásunk... |
Gy7 23:05 | #17Makai Gergely : Szeretek este menni nagyon. Eszembe jutott amikor a Hyundai i20R5-el mentünk a Rebenland rally-n Szabival, mennyire jó volt az esti hosszú szakasz! Ha lehetne, képet is tennék fel róla Nektek! :) Gyerünk, megyünk tovább! |
Gy7 23:05 | #50Csoma Marcell : Felnyitották a srácok a szemem a szervizben, hogy csak biztonságosan, hisz van egy kis előnyöm a bajnokhoz képest, hihetetlen hogy hol állunk most. |