(Gy5) Stor-jangen Sprint Reverse /2 6.69 km, Rajt: 2020. december 20. 11:00
Q8Oils Rallylive.hu - Média - Gy5 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Dancs István András #9029 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
3:36.957 |
111.0
|
|
2.
|
Strasser Gábor #808 SUBARU Legacy RS
|
Média |
3:38.307 | +1.350 +1.350 |
110.3
0.20
|
3.
|
Bebesi Zoltán #805 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
3:38.757 | +1.800 +0.450 |
110.1
0.27
|
4.
|
Peremicki István #84 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
3:43.191 | +6.234 +4.434 |
107.9
0.93
|
5.
|
Dudás Endre #69 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
3:48.490 | +11.533 +5.299 |
105.4
1.72
|
6.
|
Krizsanyik Zoltán #2045 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
3:48.940 | +11.983 +0.450 |
105.2
1.79
|
7.
|
Tamás Levente #2207 SUBARU Legacy RS
|
Média |
3:49.290 | +12.333 +0.350 |
105.0
1.84
|
8.
|
Sztarenki Miklós #3018 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
3:50.507 | +13.550 +1.217 |
104.5
2.03
|
9.
|
Kollár Gergő #222 SUBARU Legacy RS
|
Média |
3:54.573 | +17.616 +4.066 |
102.7
2.63
|
10.
|
Vardanjan Tigran #48 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
3:54.690 | +17.733 +0.117 |
102.6
2.65
|
11.
|
Soós Attila #818 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
3:57.757 | +20.800 +3.067 |
101.3
3.11
|
12.
|
Godány Attila #1064 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
4:04.756 | +27.799 +6.999 |
98.4
4.16
|
13.
|
Gál Péter #21 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
4:09.573 | +32.616 +4.817 |
96.5
4.88
|
14.
|
Móni István #53 Ford Escort RS Cosworth
|
Média |
4:11.739 | +34.782 +2.166 |
95.7
5.20
|
15.
|
Horváth Patrik #8011 Ford Escort RS Cosworth
|
Média |
4:30.556 | +53.599 +18.817 |
89.0
8.01
|
16.
|
Pataky Péter #9026 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
15:00.000 | +11:23.043 +10:29.444 |
26.8
102.10
|
Q8Oils Rallylive.hu - Média - Gy5 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
3.
|
Dancs István András
#9029 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
15:23.802
|
113.1
|
|
2.
4.
|
Strasser Gábor
#808 SUBARU Legacy RS
|
Média |
15:25.690
|
+1.888 +1.888 |
112.8
0.07
|
3.
1.
|
Peremicki István
#84 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
15:27.886
|
+4.084 +2.196 |
112.6
0.14
|
4.
2.
|
Tamás Levente
#2207 SUBARU Legacy RS
|
Média |
15:34.190
|
+10.388 +6.304 |
111.8
0.36
|
5.
|
Kollár Gergő
#222 SUBARU Legacy RS
|
Média |
15:57.947
|
+34.145 +23.757 |
109.0
1.18
|
6.
8.
|
Bebesi Zoltán
#805 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
16:00.119
|
+36.317 +2.172 |
108.8
1.25
|
7.
6.
|
Dudás Endre
#69 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
16:05.035
|
+41.233 +4.916 |
108.2
1.42
|
8.
7.
|
Vardanjan Tigran
#48 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
16:11.288
|
+47.486 +6.253 |
107.5
1.64
|
9.
|
Krizsanyik Zoltán
#2045 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
16:11.798
|
+47.996 +0.510 |
107.5
1.65
|
10.
|
Sztarenki Miklós
#3018 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
16:24.414
|
+1:00.612 +12.616 |
106.1
2.09
|
11.
|
Soós Attila
#818 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
16:40.390
|
+1:16.588 +15.976 |
104.4
2.64
|
12.
|
Godány Attila
#1064 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
16:53.156
|
+1:29.354 +12.766 |
103.1
3.08
|
13.
|
Gál Péter
#21 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
17:14.998
|
+1:51.196 +21.842 |
100.9
3.83
|
14.
|
Móni István
#53 Ford Escort RS Cosworth
|
Média |
17:53.222
|
+2:29.420 +38.224 |
97.3
5.15
|
15.
|
Horváth Patrik
#8011 Ford Escort RS Cosworth
|
Média |
19:27.439
|
+4:03.637 +1:34.217 |
89.5
8.40
|
16.
|
Pataky Péter
#9026 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
41:54.253
|
+26:30.451 +22:26.814 |
41.5
54.82
|
Információ (3)
Gy5 22:06 | #69Dudás Endre : Sötétben tapogatózunk, pedig világos van... Most vettem észre, hogy vannak nézők, porzik a hó, meg ilyesmi... Az új gép csodákra képes Kár, hogy nem ettől leszek gyorsabb |
Gy5 20:06 | #808Strasser Gábor : Sokkal jobb mint az első körben...lehet tempósabban autózni...elég jó időt tudtunk szaladni... |
Gy5 18:26 | #818Soós Attila : Bátrabbak lettünk, és finomítottunk is Hadik Bandi régi “franciakockás” füzetében talált beállításon, ami jobb is lett, de így volt pár helyzet, amikor igazából csak utasok voltunk. Kezdjük élvezni, hogy bármikor kieshetünk, mert túlvállaljuk magunk folyton. |