(Gy4) Björklangen /2 5.19 km, Rajt: 2020. december 20. 10:00
Q8Oils Rallylive.hu - Média - Gy4 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Strasser Gábor #808 SUBARU Legacy RS
|
Média |
2:26.410 |
127.6
|
|
2.
|
Bebesi Zoltán #805 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
2:27.994 | +1.584 +1.584 |
126.2
0.31
|
3.
|
Peremicki István #84 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
2:28.910 | +2.500 +0.916 |
125.5
0.48
|
4.
|
Kollár Gergő #222 SUBARU Legacy RS
|
Média |
2:29.060 | +2.650 +0.150 |
125.3
0.51
|
5.
|
Tamás Levente #2207 SUBARU Legacy RS
|
Média |
2:29.444 | +3.034 +0.384 |
125.0
0.58
|
6.
|
Dancs István András #9029 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
2:29.893 | +3.483 +0.449 |
124.6
0.67
|
7.
|
Vardanjan Tigran #48 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
2:32.127 | +5.717 +2.234 |
122.8
1.10
|
8.
|
Krizsanyik Zoltán #2045 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
2:35.510 | +9.100 +3.383 |
120.1
1.75
|
9.
|
Dudás Endre #69 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
2:35.877 | +9.467 +0.367 |
119.9
1.82
|
10.
|
Soós Attila #818 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
2:36.810 | +10.400 +0.933 |
119.2
2.00
|
11.
|
Gál Péter #21 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
2:40.810 | +14.400 +4.000 |
116.2
2.77
|
12.
|
Godány Attila #1064 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
2:45.543 | +19.133 +4.733 |
112.9
3.69
|
13.
|
Sztarenki Miklós #3018 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
2:50.359 | +23.949 +4.816 |
109.7
4.61
|
14.
|
Horváth Patrik #8011 Ford Escort RS Cosworth
|
Média |
2:51.226 | +24.816 +0.867 |
109.1
4.78
|
15.
|
Móni István #53 Ford Escort RS Cosworth
|
Média |
2:52.959 | +26.549 +1.733 |
108.0
5.12
|
16.
|
Pataky Péter #9026 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
15:00.000 | +12:33.590 +12:07.041 |
20.8
145.20
|
Q8Oils Rallylive.hu - Média - Gy4 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
2.
|
Peremicki István
#84 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
11:44.695
|
114.0
|
|
2.
1.
|
Tamás Levente
#2207 SUBARU Legacy RS
|
Média |
11:44.900
|
+0.205 +0.205 |
114.0
0.01
|
3.
|
Dancs István András
#9029 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
11:46.845
|
+2.150 +1.945 |
113.7
0.10
|
4.
|
Strasser Gábor
#808 SUBARU Legacy RS
|
Média |
11:47.383
|
+2.688 +0.538 |
113.6
0.12
|
5.
|
Kollár Gergő
#222 SUBARU Legacy RS
|
Média |
12:03.374
|
+18.679 +15.991 |
111.1
0.84
|
6.
|
Dudás Endre
#69 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
12:16.545
|
+31.850 +13.171 |
109.1
1.43
|
7.
8.
|
Vardanjan Tigran
#48 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
12:16.598
|
+31.903 +0.053 |
109.1
1.43
|
8.
10.
|
Bebesi Zoltán
#805 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
12:21.362
|
+36.667 +4.764 |
108.4
1.64
|
9.
|
Krizsanyik Zoltán
#2045 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
12:22.858
|
+38.163 +1.496 |
108.2
1.71
|
10.
7.
|
Sztarenki Miklós
#3018 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
12:33.907
|
+49.212 +11.049 |
106.6
2.20
|
11.
12.
|
Soós Attila
#818 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
12:42.633
|
+57.938 +8.726 |
105.4
2.60
|
12.
11.
|
Godány Attila
#1064 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
12:48.400
|
+1:03.705 +5.767 |
104.6
2.85
|
13.
|
Gál Péter
#21 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
13:05.425
|
+1:20.730 +17.025 |
102.3
3.62
|
14.
|
Móni István
#53 Ford Escort RS Cosworth
|
Média |
13:41.483
|
+1:56.788 +36.058 |
97.8
5.23
|
15.
16.
|
Horváth Patrik
#8011 Ford Escort RS Cosworth
|
Média |
14:56.883
|
+3:12.188 +1:15.400 |
89.6
8.61
|
16.
15.
|
Pataky Péter
#9026 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
26:54.253
|
+15:09.558 +11:57.370 |
49.8
40.75
|
Információ (3)
Gy4 21:59 | #69Dudás Endre : Az a baj, hogy nem tűnt fel, hogy ezen a pályán már egyszer mentünk... Pedig tök jó is lehetne, ha tudnám, mi után mi jön... Kicserélem az elemet az átbeszélőben... |
Gy4 19:40 | #808Strasser Gábor : Nagyon szeretjük a havat...igy ez a verseny is pompás...nagyon élvezzük...egyre jobban tisztul a pálya... bátrabban kezdtünk a 2.ik napon...Jól tettük |
Gy4 18:24 | #818Soós Attila : Bátrabban jöttünk, mint az első körben, így most találtunk is egy kis időt, de a cél helyett most a cél melletti patakba estünk. Kiszedtek, megyünk tovább! |