(Gy6) Ring KÜLSŐ /3 8.95 km, Rajt: 2016. december 29. 13:55
Q8Oils Rallylive.hu - H-3 - Gy6 - szakasz eredmény
Q8Oils Rallylive.hu - H-3 - Gy6 - összetett eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Berényi László - Pap Tamás
#146 OPEL Adam R2
|
H-3 |
37:43.9
|
77.4
|
|
2.
|
Szauer Gergő - Rácz László
#202 Lada 2105
|
H-3 |
37:58.9
|
+15.0 +15.0 |
76.9
0.31
|
3.
4.
|
Csomós Miklós - Nagy Attila
#147 Citroen C2 MAX
|
H-3 |
38:32.9
|
+49.0 +34.0 |
75.7
1.01
|
4.
3.
|
Bodogán Ferenc - Molnár Tamás
#156 Lada 2105
|
H-3 |
38:33.8
|
+49.9 +0.9 |
75.7
1.03
|
5.
|
Florian Liendl - Manfred Cerny
#209 Opel Corsa B
|
H-3 |
38:55.6
|
+1:11.7 +21.8 |
75.0
1.47
|
6.
|
Kolencsik Balázs - Groholy Zoltán
#208 Peugeot 106 S16
|
H-3 |
39:05.6
|
+1:21.7 +10.0 |
74.7
1.68
|
7.
8.
|
Geng Bence - Geng Ferenc
#222 Opel Corsa
|
H-3 |
40:04.8
|
+2:20.9 +59.2 |
72.8
2.90
|
8.
9.
|
László Martin - György Anett
#153 Citroen C2R2
|
H-3 |
40:05.0
|
+2:21.1 +0.2 |
72.8
2.90
|
9.
7.
|
Jobbágy Ákos - Juhász András
#177 Lada VFTS
|
H-3 |
40:09.1
|
+2:25.2 +4.1 |
72.7
2.98
|
10.
12.
|
Trencsényi Vince - Pannuska Dávid
#152 Peugeot 208 R2
|
H-3 |
40:14.2
|
+2:30.3 +5.1 |
72.5
3.09
|
11.
10.
|
Galambos Gábor - Mátyás György
#169 Lada 2101
|
H-3 |
40:14.8
|
+2:30.9 +0.6 |
72.5
3.10
|
12.
11.
|
Szabó Zoltán - Milcsevics Lóránt
#150 Citroen C2R2 Max
|
H-3 |
40:23.2
|
+2:39.3 +8.4 |
72.3
3.27
|
13.
15.
|
Sinka Tamás - Foltin Attila
#200 Lada VFTS
|
H-3 |
40:55.4
|
+3:11.5 +32.2 |
71.3
3.94
|
14.
|
Faragó Richárd - Mihályi Zsolt
#167 Lada VFTS
|
H-3 |
40:58.6
|
+3:14.7 +3.2 |
71.2
4.00
|
15.
17.
|
Baksai László - Szunyog
#157 Lada 2107
|
H-3 |
40:59.5
|
+3:15.6 +0.9 |
71.2
4.02
|
16.
13.
|
Tamás Gergő - Szász Tina
#220 Honda Civic
|
H-3 |
41:00.3
|
+3:16.4 +0.8 |
71.2
4.04
|
17.
16.
|
Ormosi Attila - Kisbali Gábor
#190 Lada Vfts
|
H-3 |
41:15.0
|
+3:31.1 +14.7 |
70.8
4.34
|
18.
|
Simák Tamás - Gyarmati Dávid
#198 Lada VFTS
|
H-3 |
41:24.3
|
+3:40.4 +9.3 |
70.5
4.53
|
19.
|
Jakab István - Tim Attila
#175 Lada 2107 VFTS
|
H-3 |
41:52.0
|
+4:08.1 +27.7 |
69.7
5.10
|
20.
|
Bartha Nándor - Kiss Andrea
#218 Honda Civic
|
H-3 |
42:14.7
|
+4:30.8 +22.7 |
69.1
5.57
|
21.
25.
|
Pecuch Roland - Vojakovič Richard
#193 Lada 21074
|
H-3 |
42:31.1
|
+4:47.2 +16.4 |
68.7
5.90
|
22.
21.
|
Cseke Péter - Csikós Borbála
#163 Lada VFTS
|
H-3 |
42:32.0
|
+4:48.1 +0.9 |
68.6
5.92
|
23.
22.
|
Szolyka Miklós - Demeter Adrienn
#203 Lada 2107-4
|
H-3 |
42:43.3
|
+4:59.4 +11.3 |
68.3
6.15
|
24.
23.
|
Krampek Nándor - Horváth Norbert
#182 Lada 2107
|
H-3 |
43:01.3
|
+5:17.4 +18.0 |
67.8
6.52
|
25.
26.
|
Jámbor László - Jámbor Péter
#176 Lada VFTS
|
H-3 |
43:05.1
|
+5:21.2 +3.8 |
67.7
6.60
|
26.
27.
|
Gondi Csaba - Vig Sándor
#215 Citroen Saxo
|
H-3 |
43:07.2
|
+5:23.3 +2.1 |
67.7
6.65
|
27.
31.
|
Paweł Biegun - Patryk Olejniczak
#192 Lada VFTS
|
H-3 |
43:12.5
|
+5:28.6 +5.3 |
67.6
6.75
|
28.
29.
|
Szkupi Gábor - Bossányi Richárd
#225 Suzuki Swift
|
H-3 |
43:17.6
|
+5:33.7 +5.1 |
67.4
6.86
|
29.
30.
|
Tóth József - Borsfai Dávid
#224 Suzuki Ignis
|
H-3 |
43:30.4
|
+5:46.5 +12.8 |
67.1
7.12
|
30.
28.
|
Mélykúti Lajos - Gál Balázs
#217 Honda Civic Vti
|
H-3 |
43:40.3
10.0
|
+5:56.4 +9.9 |
66.8
7.33
|
31.
32.
|
Papp Arnold "Arnie" - Zombori Laca
#191 Lada Kit-Car
|
H-3 |
43:51.4
|
+6:07.5 +11.1 |
66.6
7.55
|
32.
34.
|
Karner Zoltán - Faludi Gabriella
#181 Lada VFTS
|
H-3 |
44:15.0
20.0
|
+6:31.1 +23.6 |
66.0
8.04
|
33.
36.
|
Furák Ádám - Szaniszló Anna
#168 Lada 2105 Vfts
|
H-3 |
44:15.9
|
+6:32.0 +0.9 |
65.9
8.06
|
34.
40.
|
Nagy János - Keszeli Zoltán
#189 Lada 2107
|
H-3 |
44:40.6
|
+6:56.7 +24.7 |
65.3
8.57
|
35.
|
Simon György - Simon Tímea
#199 Lada 21074
|
H-3 |
44:42.0
10.0
|
+6:58.1 +1.4 |
65.3
8.59
|
36.
37.
|
Baranyi Tibor - Fodor Gábor
#160 Lada 2107
|
H-3 |
44:42.0
10.0
|
+6:58.1 |
65.3
8.59
|
37.
39.
|
Ruszkai Máté - Vendég Navigátor
#196 Lada VFTS
|
H-3 |
44:44.7
|
+7:00.8 +2.7 |
65.2
8.65
|
38.
41.
|
Pucsok Gábor - Tucsa József
#195 Lada 2101
|
H-3 |
44:53.7
|
+7:09.8 +9.0 |
65.0
8.83
|
39.
38.
|
Tiegelmann József - Molnár Géza
#262 Peugeot 205 Gti
|
H-3 |
45:03.2
|
+7:19.3 +9.5 |
64.8
9.03
|
40.
43.
|
Artur Bal - Marcin Bal
#211 Citroën C2
|
H-3 |
45:15.7
10.0
|
+7:31.8 +12.5 |
64.5
9.29
|
41.
42.
|
Trescsik Ákos - Szarka Dávid
#204 Lada 21074
|
H-3 |
45:29.2
|
+7:45.3 +13.5 |
64.2
9.56
|
42.
44.
|
Csoba Roland - Berencsi Zsolt
#164 Lada 2107
|
H-3 |
45:38.8
|
+7:54.9 +9.6 |
63.9
9.76
|
43.
45.
|
Kugel Tibor Krisztián - Keszler Mátyás
#184 Lada 2105
|
H-3 |
46:26.3
|
+8:42.4 +47.5 |
62.9
10.74
|
44.
46.
|
Klézli Szabolcs - Leitgéb Judit
#223 Suzuki Ignis
|
H-3 |
47:13.2
|
+9:29.3 +46.9 |
61.8
11.70
|
45.
47.
|
Barabás Márió - Kormos Balázs
#158 Lada 2107
|
H-3 |
47:40.1
|
+9:56.2 +26.9 |
61.2
12.25
|
46.
48.
|
Lengyel János - Váradi Zoltán
#185 Lada VFTS
|
H-3 |
47:56.6
40.0
|
+10:12.7 +16.5 |
60.9
12.59
|
47.
49.
|
Johann Lechner - Manuel Buchner
#179 Lada 2107
|
H-3 |
48:18.9
20.0
|
+10:35.0 +22.3 |
60.4
13.05
|
48.
50.
|
Peredi Péter - Nagy Krisztián
#194 Lada Vfts
|
H-3 |
49:20.9
|
+11:37.0 +1:02.0 |
59.2
14.33
|
49.
51.
|
Csapó Roland - Csapó Attila
#162 Lada 2107
|
H-3 |
49:39.5
3:40.0
|
+11:55.6 +18.6 |
58.8
14.71
|
50.
52.
|
Haltiner Zsolt - Remete Zsolt
#172 Lada VFTS
|
H-3 |
49:53.3
2:40.0
|
+12:09.4 +13.8 |
58.5
14.99
|
51.
53.
|
Baranyi Sándor - Ifj. Baranyi Sándor
#159 Lada 2107
|
H-3 |
51:57.9
1:00.0
|
+14:14.0 +2:04.6 |
56.2
17.55
|