(Gy12) Óhuta - Regéc - Fóny /2 10.6 km, Rajt: 2019. november 10. 14:55
AbszolútERCORBORCERC1ERC2ERC3RGTNR4Peugeot 208 Rally Cup HungaryProduction Car KupaORB 2WDORC 2WDORC 2WD+Egyedi rajteng
Q8Oils Rallylive.hu - ORC - Gy12 - szakasz eredmény
Q8Oils Rallylive.hu - ORC - Gy12 - összetett eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
#61 Mitsubishi Lancer EVO IX. R4RS
|
14![]() |
1:59:57.2
|
87.4
|
|
2.
|
#62 Mitsubishi Lancer EVO IX. RS
|
14![]() |
2:01:23.2
|
+1:26.0 +1:26.0 |
86.3
0.49
|
3.
4.
|
#70 Subaru Impreza WRC S12
|
14![]() |
2:11:38.1
|
+11:40.9 +10:14.9 |
79.6
4.01
|
4.
5.
|
#68 Ford Fiesta PROTO
|
14![]() |
2:14:07.6
10.0
|
+14:10.4 +2:29.5 |
78.1
4.87
|
5.
6.
|
#78 Lada 2105
|
12![]() |
2:19:21.6
1:00.0
|
+19:24.4 +5:14.0 |
75.2
6.67
|
6.
7.
|
#88 Lada 2107
|
13![]() |
2:20:13.7
|
+20:16.5 +52.1 |
74.7
6.97
|
7.
8.
|
#73 BMW M3
|
14![]() |
2:21:25.6
20.0
|
+21:28.4 +1:11.9 |
74.1
7.38
|
8.
9.
|
#82 Honda Civic
|
13![]() |
2:26:42.3
|
+26:45.1 +5:16.7 |
71.4
9.19
|
9.
10.
|
#90 Lada VFTS
|
12![]() |
2:40:08.6
1:20.0
|
+40:11.4 +13:26.3 |
65.4
13.81
|
10.
11.
|
#71 Subaru Impreza
|
14![]() |
2:53:15.2
2:40.0
|
+53:18.0 +13:06.6 |
60.5
18.31
|
11.
12.
|
#72 BMW M3
|
14![]() |
3:00:52.9
20.0
|
+1:00:55.7 +7:37.7 |
57.9
20.93
|
12.
13.
|
#91 Audi S 2
|
14![]() |
3:02:48.5
40.0
|
+1:02:51.3 +1:55.6 |
57.3
21.59
|
13.
14.
|
#83 BMW E36 318is
|
13![]() |
3:05:01.0
|
+1:05:03.8 +2:12.5 |
56.6
22.35
|
14.
15.
|
#85 Seat Ibiza
|
14![]() |
3:07:11.5
|
+1:07:14.3 +2:10.5 |
56.0
23.10
|
15.
16.
|
#89 Lada VFTS
|
12![]() |
3:45:49.0
6:20.0
|
+1:45:51.8 +38:37.5 |
46.4
36.37
|
![](storage/RallyeRadio_FM107_8.png)
Gy12 ![]() | #89![]() |
Gy12 ![]() | #83![]() |
Gy12 ![]() | #82![]() |
Gy12 ![]() | #78![]() |
Gy12 ![]() | #88![]() |
Gy12 ![]() | #72![]() |
Gy12 ![]() | #68![]() |
Gy12 ![]() | Mádon ma már nem mennek az autók! |
Büntetések (2)
Gyors |
versenyző - navigátor
#rajt.sz autó |
kat. | büntetés oka |
Gy12 | #89 Lada VFTS | 12![]() | 30.0 |
Gy12 | #71 Subaru Impreza | 14![]() | 2:40.0 |