(Gy10) Te Awanga Forward /2 11.48 km, Rajt: 2021. február 22. 19:00
Q8Oils Rallylive.hu - Média - Gy10 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Tóth Balázs (US) #1539 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
8:28.591 |
81.3
|
|
2.
|
Bebesi Zoltán #421 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
9:02.706 | +34.115 +34.115 |
76.2
2.97
|
3.
|
Tűzkő Márk Gergő #1349 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
9:17.063 | +48.472 +14.357 |
74.2
4.22
|
4.
|
Major Dávid #658 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
9:31.633 | +1:03.042 +14.570 |
72.3
5.49
|
5.
|
Sztarenki Miklós #1074 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
9:35.245 | +1:06.654 +3.612 |
71.8
5.81
|
6.
|
Dudás Endre #101 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
9:36.588 | +1:07.997 +1.343 |
71.7
5.92
|
7.
|
Godány Attila #230 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
9:42.313 | +1:13.722 +5.725 |
71.0
6.42
|
8.
|
Soós Attila #1110 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
10:01.970 | +1:33.379 +19.657 |
68.7
8.13
|
9.
|
Móni Attila #1135 Opel Ascona 400
|
Média |
10:08.066 | +1:39.475 +6.096 |
68.0
8.67
|
10.
|
Lovay Miklós #962 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
10:09.340 | +1:40.749 +1.274 |
67.8
8.78
|
11.
|
Horváth Patrik #1269 Datsun 240Z
|
Média |
10:16.052 | +1:47.461 +6.712 |
67.1
9.36
|
12.
|
Gál Péter #77 Renault 5 Turbo
|
Média |
11:06.869 | +2:38.278 +50.817 |
62.0
13.79
|
13.
|
Pataky Péter #1318 Datsun 240Z
|
Média |
14:50.026 | +6:21.435 +3:43.157 |
46.4
33.23
|
14.
|
Módi Bence #1467 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
30:00.000 | +21:31.409 +15:09.974 |
23.0
112.49
|
=
|
Strasser Gábor #437 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
30:00.000 | +21:31.409 |
23.0
112.49
|
Q8Oils Rallylive.hu - Média - Gy10 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Tóth Balázs (US)
#1539 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
54:56.183
|
88.5
|
|
2.
|
Bebesi Zoltán
#421 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
58:08.866
|
+3:12.683 +3:12.683 |
83.6
2.38
|
3.
4.
|
Major Dávid
#658 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
59:48.656
|
+4:52.473 +1:39.790 |
81.3
3.61
|
4.
5.
|
Tűzkő Márk Gergő
#1349 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
1:00:03.840
|
+5:07.657 +15.184 |
80.9
3.80
|
5.
6.
|
Dudás Endre
#101 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
1:01:38.119
|
+6:41.936 +1:34.279 |
78.9
4.96
|
6.
7.
|
Soós Attila
#1110 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
1:03:16.745
|
+8:20.562 +1:38.626 |
76.8
6.18
|
7.
10.
|
Sztarenki Miklós
#1074 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
1:04:06.721
|
+9:10.538 +49.976 |
75.8
6.80
|
8.
|
Godány Attila
#230 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
1:04:11.396
|
+9:15.213 +4.675 |
75.7
6.85
|
9.
|
Gál Péter
#77 Renault 5 Turbo
|
Média |
1:05:37.071
|
+10:40.888 +1:25.675 |
74.1
7.91
|
10.
11.
|
Móni Attila
#1135 Opel Ascona 400
|
Média |
1:07:15.043
|
+12:18.860 +1:37.972 |
72.3
9.12
|
11.
12.
|
Lovay Miklós
#962 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
1:10:54.955
|
+15:58.772 +3:39.912 |
68.5
11.84
|
12.
13.
|
Pataky Péter
#1318 Datsun 240Z
|
Média |
1:24:42.649
|
+29:46.466 +13:47.694 |
57.4
22.06
|
13.
14.
|
Strasser Gábor
#437 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
2:11:21.572
|
+1:16:25.389 +46:38.923 |
37.0
56.61
|
14.
15.
|
Módi Bence
#1467 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
3:00:00.000
|
+2:05:03.817 +48:38.428 |
27.0
92.64
|
Információ (3)
Gy10 19:13 | #962Lovay Miklós : Vééégre leértünk. Az első gyors után elvittük a stop-ot, és szereztünk egy defektet. Bár volt nálunk pótkerék, nem volt időnk etapon kicserélni. És a következő gyors után sem... Szóval 2 komplett gyorsot mentünk felnin, csoda, hogy nem óvott meg senki (vagy csak nem volt szabályos az óvás). Becsületből végigmentünk, de nagyon nem találtuk a fonalat. Tanulságos volt, legközelebb jobban felkészülünk! Köszönjük a rendezést! |
Gy10 22:30 | #101Dudás Endre : Ha van ujjmasszőr, kormánycsapágyazó, sarokbőrkeményedésgyógyító ismerősöm (esetleg egy szeményben ez a három), ahhoz bejelentkeznék... És a sablon: Köszönjük a rendezést! És a nemsablon: köszönjük mindenkinek, aki végigküzdötte magát ezen a futamon! Gratulálunk a dobogósoknak! |
Gy10 13:50 | #1110Soós Attila : Az utolsó két körben a gyorsok állapota sokat romlott, ehhez mérten én is sokat bóklásztam a bozótban, de a lényeg hogy leértem a célig. |