(Gy6) Ocean Beach Sprint Reverse /2 6.61 km, Rajt: 2021. február 20. 19:00
Q8Oils Rallylive.hu - Média - Gy6 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Tóth Balázs (US) #1539 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
4:51.631 |
81.6
|
|
2.
|
Dominik Autengruber #62 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
4:59.143 | +7.512 +7.512 |
79.5
1.14
|
3.
|
Csoma Marcell #79 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
5:05.129 | +13.498 +5.986 |
78.0
2.04
|
4.
|
Bebesi Zoltán #421 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
5:05.680 | +14.049 +0.551 |
77.8
2.13
|
5.
|
Major Dávid #658 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
5:08.947 | +17.316 +3.267 |
77.0
2.62
|
6.
|
Tűzkő Márk Gergő #1349 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
5:11.950 | +20.319 +3.003 |
76.3
3.07
|
7.
|
Dudás Endre #101 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
5:22.354 | +30.723 +10.404 |
73.8
4.65
|
8.
|
Gál Péter #77 Renault 5 Turbo
|
Média |
5:28.893 | +37.262 +6.539 |
72.4
5.64
|
9.
|
Sztarenki Miklós #1074 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
5:35.369 | +43.738 +6.476 |
71.0
6.62
|
10.
|
Horváth Patrik #1269 Datsun 240Z
|
Média |
5:36.157 | +44.526 +0.788 |
70.8
6.74
|
11.
|
Soós Attila #1110 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
5:47.315 | +55.684 +11.158 |
68.5
8.42
|
12.
|
Móni Attila #1135 Opel Ascona 400
|
Média |
5:54.690 | +1:03.059 +7.375 |
67.1
9.54
|
13.
|
Lovay Miklós #962 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
6:23.648 | +1:32.017 +28.958 |
62.0
13.92
|
14.
|
Godány Attila #230 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
6:24.679 | +1:33.048 +1.031 |
61.9
14.08
|
15.
|
Pataky Péter #1318 Datsun 240Z
|
Média |
6:39.605 | +1:47.974 +14.926 |
59.5
16.33
|
16.
|
Módi Bence #1467 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
15:00.000 | +10:08.369 +8:20.395 |
26.4
92.04
|
=
|
Strasser Gábor #437 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
15:00.000 | +10:08.369 |
26.4
92.04
|
Q8Oils Rallylive.hu - Média - Gy6 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Tóth Balázs (US)
#1539 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
27:28.788
|
88.3
|
|
2.
|
Dominik Autengruber
#62 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
28:27.230
|
+58.442 +58.442 |
85.2
1.45
|
3.
|
Bebesi Zoltán
#421 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
28:47.099
|
+1:18.311 +19.869 |
84.3
1.94
|
4.
|
Csoma Marcell
#79 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
29:09.334
|
+1:40.546 +22.235 |
83.2
2.49
|
5.
|
Major Dávid
#658 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
29:55.813
|
+2:27.025 +46.479 |
81.0
3.64
|
6.
7.
|
Tűzkő Márk Gergő
#1349 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
30:02.840
|
+2:34.052 +7.027 |
80.7
3.81
|
7.
6.
|
Dudás Endre
#101 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
30:11.204
|
+2:42.416 +8.364 |
80.3
4.02
|
8.
|
Soós Attila
#1110 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
31:15.268
|
+3:46.480 +1:04.064 |
77.6
5.60
|
9.
11.
|
Gál Péter
#77 Renault 5 Turbo
|
Média |
31:57.691
|
+4:28.903 +42.423 |
75.9
6.65
|
10.
12.
|
Sztarenki Miklós
#1074 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
32:13.138
|
+4:44.350 +15.447 |
75.3
7.03
|
11.
9.
|
Godány Attila
#230 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
32:32.941
|
+5:04.153 +19.803 |
74.5
7.52
|
12.
14.
|
Horváth Patrik
#1269 Datsun 240Z
|
Média |
32:57.217
|
+5:28.429 +24.276 |
73.6
8.13
|
13.
|
Móni Attila
#1135 Opel Ascona 400
|
Média |
33:15.011
|
+5:46.223 +17.794 |
72.9
8.57
|
14.
15.
|
Lovay Miklós
#962 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
36:31.623
|
+9:02.835 +3:16.612 |
66.4
13.43
|
15.
16.
|
Pataky Péter
#1318 Datsun 240Z
|
Média |
38:26.767
|
+10:57.979 +1:55.144 |
63.1
16.28
|
16.
10.
|
Strasser Gábor
#437 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
41:21.572
|
+13:52.784 +2:54.805 |
58.6
20.60
|
17.
|
Módi Bence
#1467 BMW E30 M3 Evo Rally
|
Média |
1:30:00.000
|
+1:02:31.212 +48:38.428 |
26.9
92.81
|
Információ (3)
Gy6 22:12 | #101Dudás Endre : Hamarabb kellett volna elkezdeni és talán az elejének még nem volt sötét ez a szakasz... Az, hogy nincs rendes kanyarlámpa egy BMW-n, még hagyján, de hogy a rajtban senki nem takarította le a szúrófényeket, az már azért felháborító! Szerviznek megint semmi dolga nem akad... |
Gy6 22:12 | #79Csoma Marcell : Volt egy kis hibánk, leért a segge, aztán majdnem szemben a falon kötöttünk ki. |
Gy6 16:42 | #1110Soós Attila : Nagyon elfogytak a gumijaink, és szerintem csak tompított fényekkel mentünk. Volt egy megforgás a legszűkebb helyen, amit sikerült 4 Y-al korrigálni.... Azt sem tudtam, hogy jó országban vagyok-e, nem hogy mi merre van a szakaszon. |