1.
|
Turán Frigyes - Bagaméri László
#33 Škoda Fabia R5
|
RC2
|
1:09.0
|
|
52.2
|
2.
|
Grzegorz Grzyb - Tomasz Borko
#2 Škoda Fabia R5 Evo
|
RC2
|
1:11.3
|
+2.3 +2.3 |
50.5
2.30
|
3.
|
#10 Škoda Fabia R5
|
RC2
|
1:11.5
|
+2.5 +0.2 |
50.3
2.50
|
4.
|
Hadik András - Deák Attila
#1 Ford Fiesta R5
|
RC2
|
1:12.7
|
+3.7 +1.2 |
49.5
3.70
|
5.
|
Ifj. Érdi Tibor - Kovács Szabolcs
#7 Škoda Fabia R5
|
RC2
|
1:13.3
|
+4.3 +0.6 |
49.1
4.30
|
6.
|
Maricsek Miklós - Bán Viktor
#38 Mitsubishi Lancer Evo IX R4
|
14
|
1:14.6
|
+5.6 +1.3 |
48.3
5.60
|
=
|
Bodolai László - Szegedi Máté
#3 Ford Fiesta R5
|
RC2
|
1:14.6
|
+5.6 |
48.3
5.60
|
8.
|
Velenczei Ádám - Zsiros Gábor
#19 Citroën C3 R5
|
RC2
|
1:15.0
|
+6.0 +0.4 |
48.0
6.00
|
9.
|
Matics Mihály - Németh Gergely
#37 Mitsubishi Lancer Evo IX RS
|
14
|
1:15.1
|
+6.1 +0.1 |
47.9
6.10
|
10.
|
Gyarmati Ariel - Kocsis György
#41 Mitsubishi Lancer Evo 89
|
14
|
1:17.5
|
+8.5 +2.4 |
46.5
8.50
|
11.
|
Hevesi István - Józsa Péter
#40 Mitsubishi Lancer Evo VI
|
14
|
1:18.1
|
+9.1 +0.6 |
46.1
9.10
|
12.
|
Lencse Zoltán - Dr. Kovács Annamária
#5 Ford Fiesta R5
|
RC2
|
1:18.9
|
+9.9 +0.8 |
45.6
9.90
|
13.
|
#73 Škoda Fabia R5
|
RC2
|
1:19.6
|
+10.6 +0.7 |
45.2
10.60
|
14.
|
Német László - Szegő János
#4 Škoda Fabia R5
|
RC2
|
1:19.8
|
+10.8 +0.2 |
45.1
10.80
|
15.
|
Osváth Péter - Papp Tamás
#6 Škoda Fabia R5
|
RC2
|
1:20.6
|
+11.6 +0.8 |
44.7
11.60
|
16.
|
Vincze Ferenc - Bacigal Igor
#9 Škoda Fabia R5
|
RC2
|
1:20.7
|
+11.7 +0.1 |
44.6
11.70
|
17.
|
Dudás Gergő - Szabó Krisztián
#36 Mitsubishi Lancer Evo IX R4RS
|
14
|
1:20.9
|
+11.9 +0.2 |
44.5
11.90
|
18.
|
Bacsa Tamás - Hanyik Gergely
#26 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
RC2
|
1:22.1
|
+13.1 +1.2 |
43.8
13.10
|
19.
|
Órai Balázs - Vrezgó Balázs
-
#42 Mitsubishi Lancer Evo IX R4
|
14
|
1:23.6
|
+14.6 +1.5 |
43.1
14.60
|
20.
|
Szőnyi András - Patkó Gábor
#35 Citroën C2R2 Max
|
RC4
|
1:24.0
|
+15.0 +0.4 |
42.9
15.00
|
21.
|
Perge György - Kovács Zoltán
#28 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
RC2
|
1:24.9
|
+15.9 +0.9 |
42.4
15.90
|
22.
|
Tóth Tibor - Szabó József
#25 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
RC2
|
1:25.1
|
+16.1 +0.2 |
42.3
16.10
|
23.
|
Ifj. Ranga László - Czakó Janek
#23 Peugeot 208 R2
|
RC4
|
1:25.5
|
+16.5 +0.4 |
42.1
16.50
|
24.
|
Tajmel Tibor - Horváth Lajos
#44 BMW M3
|
14
|
1:26.1
|
+17.1 +0.6 |
41.8
17.10
|
25.
|
Dián Attila - Papp György
#30 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
RC2
|
1:26.2
|
+17.2 +0.1 |
41.8
17.20
|
26.
|
Márta János - Hényel Ágoston
#15 Peugeot 208 R2
|
RC4
|
1:26.3
|
+17.3 +0.1 |
41.7
17.30
|
27.
|
ifj. Fogarasi Attila - Májer Dávid
#54 Honda Civic Type-R
|
13
|
1:26.6
|
+17.6 +0.3 |
41.6
17.60
|
28.
|
Kronome Ákos - Pásztor Tamás
#60 Škoda Fabia
|
12
|
1:27.5
|
+18.5 +0.9 |
41.1
18.50
|
29.
|
Rongits Attila - Hannus László
#39 Mitsubishi Lancer Evo IX RS
|
14
|
1:27.6
|
+18.6 +0.1 |
41.1
18.60
|
30.
|
Ráti Gergő - Borok István
#55 Ford Escort Mk2
|
13
|
1:27.7
|
+18.7 +0.1 |
41.0
18.70
|
31.
|
Jánosa Ákos - Szőke Tamás
#20 Peugeot 208 R2
|
RC4
|
1:28.1
|
+19.1 +0.4 |
40.9
19.10
|
32.
|
Kurtos Róbert - Fridrik Gergő
#27 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
RC2
|
1:29.3
|
+20.3 +1.2 |
40.3
20.30
|
33.
|
Határ Attila - Deák Henrietta
#32 Honda Civic
|
RC3
|
1:30.0
|
+21.0 +0.7 |
40.0
21.00
|
34.
|
Marozsi Zsolt - Németh 16V Péter
#11 Hyundai I20 R5
|
RC2
|
1:30.9
|
+21.9 +0.9 |
39.6
21.90
|
35.
|
Lajtai Zsolt - Matulik Máté
#29 Mitsubishi Lancer
|
RC2
|
1:31.2
|
+22.2 +0.3 |
39.5
22.20
|
36.
|
Riskó Dániel - Bíró Péter
#16 Peugeot 208 VTi R2
|
RC4
|
1:31.4
|
+22.4 +0.2 |
39.4
22.40
|
37.
|
Veréb Zoltán - Eperjesi Péter
#56 Lada VFTS
|
12
|
1:31.7
|
+22.7 +0.3 |
39.3
22.70
|
38.
|
Maior Norbert - Maior Francesca
#17 Peugeot 208 R2
|
RC4
|
1:32.3
|
+23.3 +0.6 |
39.0
23.30
|
39.
|
Berki Gábor - Berki-Antal Szandra
#45 BMW M3
|
14
|
1:32.7
|
+23.7 +0.4 |
38.8
23.70
|
40.
|
Trencsényi Vince - Pannuska Dávid
#24 Ford Fiesta R2T 19
|
RC4
|
1:33.0
|
+24.0 +0.3 |
38.7
24.00
|
41.
|
Király Gábor - Fényes Szabina
#58 Lada VFTS
|
12
|
1:33.7
|
+24.7 +0.7 |
38.4
24.70
|
42.
|
Szauer Gergő - Rácz László
#14 Peugeot 208 R2
|
RC4
|
1:33.8
|
+24.8 +0.1 |
38.4
24.80
|
43.
|
Temesvári László - Soós István
#46 BMW E36 M3
|
14
|
1:35.2
|
+26.2 +1.4 |
37.8
26.20
|
44.
|
#50 Toyota Corolla GT
|
14
|
1:35.3
|
+26.3 +0.1 |
37.8
26.30
|
45.
|
Keszler Mátyás - Galgóczi István
#63 Audi S2
|
14
|
1:38.9
|
+29.9 +3.6 |
36.4
29.90
|
46.
|
Nyilas Péter - Friedrich László
#52 Honda Civic
|
13
|
1:39.2
|
+30.2 +0.3 |
36.3
30.20
|
47.
|
Csomor László - Keszthelyi János
#62 LADA VFTS
|
12
|
1:40.6
|
+31.6 +1.4 |
35.8
31.60
|
=
|
Tábori Ákos - Nagy Brigitta
#22 Peugeot 208 R2
|
RC4
|
1:40.6
|
+31.6 |
35.8
31.60
|
49.
|
Pryma Zoltán - Körmend-Marcsa Nikoletta
#34 Citroën DS3 R3T
|
RC3
|
1:43.3
|
+34.3 +2.7 |
34.8
34.30
|
50.
|
Kiscsatári Imre - Diós Dani
#53 Lada VFTS
|
13
|
1:44.1
|
+35.1 +0.8 |
34.6
35.10
|
51.
|
Ollé Rebeka - Horváth Mira
#64 Suzuki Swift
|
RC4
|
1:46.6
|
+37.6 +2.5 |
33.8
37.60
|
52.
|
Stepán Árpád - Göbölös Péter
#59 Lada VFTS
|
13
|
1:49.4
|
+40.4 +2.8 |
32.9
40.40
|
53.
|
Hangodi Bendegúz - Kulcsár Dániel
#18 Peugeot 208 VTi R2
|
RC4
|
1:52.0
|
+43.0 +2.6 |
32.1
43.00
|
54.
|
Csomós Miklós - Nagy Attila
#12 Peugeot 208 R2
|
RC4
|
1:53.5
|
+44.5 +1.5 |
31.7
44.50
|
55.
|
Tóth Ottó - Erdélyi László
#51 Lada VFTS
|
13
|
1:53.6
|
+44.6 +0.1 |
31.7
44.60
|
56.
|
Nagy János - Lakatos Miklós
#43 Mitsubishi Lancer Evo VIII
|
14
|
1:54.5
|
+45.5 +0.9 |
31.4
45.50
|
57.
|
Halmos Gábor - Simon Niki
#49 BMW 1M
|
14
|
1:57.3
|
+48.3 +2.8 |
30.7
48.30
|
58.
|
#31 Citroën DS3 R3T
|
RC3
|
2:01.1
|
+52.1 +3.8 |
29.7
52.10
|
59.
|
Bodogán Ferenc - Bodogán Balázs
#57 Lada 2105
|
12
|
2:06.9
|
+57.9 +5.8 |
28.4
57.90
|
60.
|
Hibján József - Szollár Csaba
#21 Peugeot 208 R2
|
RC4
|
2:10.0
|
+1:01.0 +3.1 |
27.7
61.00
|
61.
|
Kaposi László - Beke Balázs
#61 Lada VFTS
|
12
|
2:23.2
|
+1:14.2 +13.2 |
25.1
74.20
|