(2.futam) 2.futam 5.41 km, Rajt: 2016. július 17. 12:30
AbszolútHK F+3500HK F-1400HK F-1600HK F-2000HK F-3500HK L+1600HK L-1600OB E+2000OB E-2000OB F+3500OB F-1600OB F-2000OB F-3500
Q8Oils Rallylive.hu - HK - 2.futam - szakasz eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
GÁL Szabolcs #39 Seat Leon
|
HK F-3500 |
2:54.511 |
111.6
|
|
2.
|
KESKENY László #75 Audi S2 V6 Turbo
|
HK F+3500 |
3:08.288 | +13.777 +13.777 |
103.4
2.55
|
3.
|
KOVÁCS Endre #45 BMW M3 DTM
|
HK F-3500 |
3:09.958 | +15.447 +1.670 |
102.5
2.86
|
4.
|
CSÉPE Gábor #202 Lada VFTS
|
HK L-1600 |
3:13.782 | +19.271 +3.824 |
100.5
3.56
|
5.
|
MAGDA Róbert #86 BMW M3
|
HK F-3500 |
3:14.646 | +20.135 +0.864 |
100.1
3.72
|
6.
|
VÖRÖS Gábor #31 Lada 2107
|
HK L-1600 |
3:14.862 | +20.351 +0.216 |
99.9
3.76
|
7.
|
HELGERT Tamás #40 BMW E36 325i
|
HK F-3500 |
3:16.008 | +21.497 +1.146 |
99.4
3.97
|
8.
|
SZEPESI Péter #77 BMW E30 320 iS
|
HK F-2000 |
3:19.604 | +25.093 +3.596 |
97.6
4.64
|
9.
|
PARÁDI Róbert #30 Lada 2107
|
HK L+1600 |
3:20.336 | +25.825 +0.732 |
97.2
4.77
|
10.
|
KERN István #35 Suzuki Swift GTI Mk1
|
HK F-1400 |
3:25.066 | +30.555 +4.730 |
95.0
5.65
|
11.
|
KENYERES Tamás #48 BMW E36 Coupe
|
HK F-3500 |
3:27.344 | +32.833 +2.278 |
93.9
6.07
|
12.
|
KÓKAI Gábor #80 Lada VFTS
|
HK L+1600 |
3:27.485 | +32.974 +0.141 |
93.9
6.10
|
13.
|
MAGYAR Attila #49 Lada Samara 1.3 RS
|
HK F-1400 |
3:27.934 | +33.423 +0.449 |
93.7
6.18
|
14.
|
BOZÓ Barnabas #15 Lada VFTS
|
HK L-1600 |
3:27.994 | +33.483 +0.060 |
93.6
6.19
|
15.
|
REDLER Zsolt #37 BMW E36 328i
|
HK F-3500 |
3:29.421 | +34.910 +1.427 |
93.0
6.45
|
16.
|
TÓTH Szabolcs #22 Lada VFTS
|
HK L-1600 |
3:29.730 | +35.219 +0.309 |
92.9
6.51
|
17.
|
VANKÓ Zoltán #34 MG ZR
|
HK F-2000 |
3:31.266 | +36.755 +1.536 |
92.2
6.79
|
18.
|
JOBBÁGY Ákos #33 Lada VFTS
|
HK L-1600 |
3:33.003 | +38.492 +1.737 |
91.4
7.11
|
19.
|
HÁMOR Iván #106 Honda CRX
|
HK F-1600 |
3:34.967 | +40.456 +1.964 |
90.6
7.48
|
20.
|
OLÁH László #26 Lada VFTS
|
HK L-1600 |
3:35.992 | +41.481 +1.025 |
90.2
7.67
|
21.
|
ZÁM Ferenc #979 Suzuki Swift
|
HK F-1600 |
3:38.348 | +43.837 +2.356 |
89.2
8.10
|
22.
|
BECSKEI Miklós Bendegúz #20 Lada 2101
|
HK L-1600 |
3:39.650 | +45.139 +1.302 |
88.7
8.34
|
23.
|
FARAGÓ Richard #28 Lada VFTS
|
HK L-1600 |
3:42.013 | +47.502 +2.363 |
87.7
8.78
|
24.
|
SZABÓ Viktor #32 BMW 2002
|
HK F-2000 |
3:49.023 | +54.512 +7.010 |
85.0
10.08
|
25.
|
BODOR Tamás #18 Lada 2105
|
HK L-1600 |
3:51.595 | +57.084 +2.572 |
84.1
10.55
|
Q8Oils Rallylive.hu - HK - 2.futam - összetett eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
GÁL Szabolcs
#39 Seat Leon
|
HK F-3500 |
5:49.043
|
111.6
|
|
2.
|
KOVÁCS Endre
#45 BMW M3 DTM
|
HK F-3500 |
6:20.248
|
+31.205 +31.205 |
102.4
2.88
|
3.
5.
|
KESKENY László
#75 Audi S2 V6 Turbo
|
HK F+3500 |
6:24.515
|
+35.472 +4.267 |
101.3
3.28
|
4.
3.
|
VÖRÖS Gábor
#31 Lada 2107
|
HK L-1600 |
6:29.447
|
+40.404 +4.932 |
100.0
3.73
|
5.
4.
|
CSÉPE Gábor
#202 Lada VFTS
|
HK L-1600 |
6:29.766
|
+40.723 +0.319 |
99.9
3.76
|
6.
7.
|
MAGDA Róbert
#86 BMW M3
|
HK F-3500 |
6:36.263
|
+47.220 +6.497 |
98.3
4.36
|
7.
9.
|
HELGERT Tamás
#40 BMW E36 325i
|
HK F-3500 |
6:37.944
|
+48.901 +1.681 |
97.9
4.52
|
8.
6.
|
SZEPESI Péter
#77 BMW E30 320 iS
|
HK F-2000 |
6:38.777
|
+49.734 +0.833 |
97.7
4.60
|
9.
8.
|
PARÁDI Róbert
#30 Lada 2107
|
HK L+1600 |
6:41.967
|
+52.924 +3.190 |
96.9
4.89
|
10.
|
KERN István
#35 Suzuki Swift GTI Mk1
|
HK F-1400 |
6:50.156
|
+1:01.113 +8.189 |
95.0
5.65
|
11.
12.
|
KÓKAI Gábor
#80 Lada VFTS
|
HK L+1600 |
6:53.557
|
+1:04.514 +3.401 |
94.2
5.96
|
12.
11.
|
TÓTH Szabolcs
#22 Lada VFTS
|
HK L-1600 |
6:55.655
|
+1:06.612 +2.098 |
93.7
6.16
|
13.
14.
|
MAGYAR Attila
#49 Lada Samara 1.3 RS
|
HK F-1400 |
6:57.541
|
+1:08.498 +1.886 |
93.3
6.33
|
14.
13.
|
REDLER Zsolt
#37 BMW E36 328i
|
HK F-3500 |
6:57.789
|
+1:08.746 +0.248 |
93.2
6.35
|
15.
|
BOZÓ Barnabas
#15 Lada VFTS
|
HK L-1600 |
6:59.708
|
+1:10.665 +1.919 |
92.8
6.53
|
16.
17.
|
KENYERES Tamás
#48 BMW E36 Coupe
|
HK F-3500 |
7:01.473
|
+1:12.430 +1.765 |
92.4
6.69
|
17.
16.
|
VANKÓ Zoltán
#34 MG ZR
|
HK F-2000 |
7:04.078
|
+1:15.035 +2.605 |
91.9
6.93
|
18.
|
HÁMOR Iván
#106 Honda CRX
|
HK F-1600 |
7:09.373
|
+1:20.330 +5.295 |
90.7
7.42
|
19.
|
OLÁH László
#26 Lada VFTS
|
HK L-1600 |
7:10.611
|
+1:21.568 +1.238 |
90.5
7.54
|
20.
21.
|
JOBBÁGY Ákos
#33 Lada VFTS
|
HK L-1600 |
7:11.610
|
+1:22.567 +0.999 |
90.2
7.63
|
21.
20.
|
BECSKEI Miklós Bendegúz
#20 Lada 2101
|
HK L-1600 |
7:14.474
|
+1:25.431 +2.864 |
89.7
7.90
|
22.
|
FARAGÓ Richard
#28 Lada VFTS
|
HK L-1600 |
7:23.614
|
+1:34.571 +9.140 |
87.8
8.74
|
23.
25.
|
ZÁM Ferenc
#979 Suzuki Swift
|
HK F-1600 |
7:32.664
|
+1:43.621 +9.050 |
86.1
9.58
|
24.
23.
|
SZABÓ Viktor
#32 BMW 2002
|
HK F-2000 |
7:37.574
|
+1:48.531 +4.910 |
85.1
10.03
|
25.
24.
|
BODOR Tamás
#18 Lada 2105
|
HK L-1600 |
7:43.931
|
+1:54.888 +6.357 |
84.0
10.62
|