(2.időmérő) 2.időmérő 5.41 km, Rajt: 2016. július 16. 10:00
AbszolútHK F +3500HK F -1400HK F -1600HK F -2000HK F -3500HK L +1600HK L -1300HK L -1600OB E +2000OB E -2000OB F +3500OB F -1600OB F -2000OB F -3500OB L -1600
Q8Oils Rallylive.hu - HK - 2.időmérő - szakasz eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Gál Szabolcs #39 Seat Leon
|
HK F -3500 |
3:01.573 |
107.3
|
|
2.
|
Kovács Endre #45 BMW M3 DTM
|
HK F -3500 |
3:16.235 | +14.662 +14.662 |
99.2
2.71
|
3.
|
Vörös Gábor #31 Lada 2107
|
HK L -1600 |
3:16.514 | +14.941 +0.279 |
99.1
2.76
|
4.
|
Csépe Gábor #202 Lada VFTS
|
HK L -1600 |
3:19.812 | +18.239 +3.298 |
97.5
3.37
|
5.
|
Parádi Róbert #30 Lada 2107
|
HK L +1600 |
3:23.104 | +21.531 +3.292 |
95.9
3.98
|
6.
|
Tomcsànyi Tamás #240 Lada 2101
|
HK L -1600 |
3:23.498 | +21.925 +0.394 |
95.7
4.05
|
7.
|
Krizsán Péter #27 Lada 2107
|
HK L -1600 |
3:24.613 | +23.040 +1.115 |
95.2
4.26
|
8.
|
Helgert Tamás #40 BMW E 36 325I
|
HK F -3500 |
3:26.153 | +24.580 +1.540 |
94.5
4.54
|
9.
|
Magda Robert #86 BMW M3
|
HK F -3500 |
3:26.234 | +24.661 +0.081 |
94.4
4.56
|
10.
|
Bozó Barnabás #15 Lada VFTS
|
HK L -1600 |
3:26.422 | +24.849 +0.188 |
94.4
4.59
|
11.
|
Somogyi Zoltán #19 BMW E30
|
HK F -3500 |
3:26.468 | +24.895 +0.046 |
94.3
4.60
|
12.
|
Kókai Gábor #80 Lada VFTS
|
HK L +1600 |
3:27.353 | +25.780 +0.885 |
93.9
4.77
|
13.
|
Szepesi Péter #77 BMW E30 320 IS
|
HK F -2000 |
3:31.628 | +30.055 +4.275 |
92.0
5.56
|
14.
|
Linkecs Tamás #16 Lada VFTS
|
HK L -1600 |
3:32.158 | +30.585 +0.530 |
91.8
5.65
|
15.
|
Vankó Zoltán #34 MG ZR
|
HK F -2000 |
3:34.235 | +32.662 +2.077 |
90.9
6.04
|
16.
|
Farkas János #43 BMW
|
HK F -3500 |
3:34.432 | +32.859 +0.197 |
90.8
6.07
|
17.
|
Redler Zsolt #37 BMW E36 328i
|
HK F -3500 |
3:35.440 | +33.867 +1.008 |
90.4
6.26
|
18.
|
Godó Tamás #21 Lada VFTS
|
HK L -1600 |
3:35.774 | +34.201 +0.334 |
90.3
6.32
|
19.
|
Magyar Attila #49 Lada Samara 1.3 RS
|
HK L -1300 |
3:36.289 | +34.716 +0.515 |
90.0
6.42
|
20.
|
Kern István #35 Suzuki Swift GTI MK1
|
HK F -1400 |
3:39.715 | +38.142 +3.426 |
88.6
7.05
|
21.
|
Oláh László #26 Lada VFTS
|
HK L -1600 |
3:41.259 | +39.686 +1.544 |
88.0
7.34
|
22.
|
Zám Ferenc #979 Suzuki Swift
|
HK F -1600 |
3:42.910 | +41.337 +1.651 |
87.4
7.64
|
23.
|
Jobbágy Ákos #33 Lada VFTS
|
HK L -1600 |
3:43.709 | +42.136 +0.799 |
87.1
7.79
|
24.
|
Tóth József #25 Lada 2107
|
HK L -1600 |
3:44.264 | +42.691 +0.555 |
86.8
7.89
|
25.
|
Hámor Iván #106 Honda CRX
|
HK F -1600 |
3:45.015 | +43.442 +0.751 |
86.6
8.03
|
26.
|
Becskei Miklós Bendegúz #20 Lada 2101
|
HK L -1600 |
3:48.356 | +46.783 +3.341 |
85.3
8.65
|
27.
|
Faragó Richard #28 Lada VFTS
|
HK L -1600 |
3:52.778 | +51.205 +4.422 |
83.7
9.46
|
28.
|
Bodor Tamás #18 Lada 2105
|
HK L -1600 |
3:54.406 | +52.833 +1.628 |
83.1
9.77
|
29.
|
Czakó Zsolt #46 Lada 2101
|
HK L -1600 |
3:55.589 | +54.016 +1.183 |
82.7
9.98
|
30.
|
Suszter Szabolcs #24 Skoda Felicia
|
HK F -1400 |
4:11.648 | +1:10.075 +16.059 |
77.4
12.95
|