(Gy9) Chandlers Creek Reverse /2 12.34 km, Rajt: 2020. október 26. 17:00
Q8Oils Rallylive.hu - billentyűzet - Gy9 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Varga Zsombor #1006 Volkswagen Polo GTI R5
|
Rallyongó |
6:29.377 |
114.1
|
|
2.
|
Nagy Márton #1184 Ford Fiesta R5 MKII
|
Rallyongó |
6:53.491 | +24.114 +24.114 |
107.4
1.95
|
3.
|
Király Gábor #343 Volkswagen Polo GTI R5
|
Rallyongó |
6:59.367 | +29.990 +5.876 |
105.9
2.43
|
4.
|
Skrobák István #2007 Ford Fiesta R5 MKII
|
Navigátor |
7:29.784 | +1:00.407 +30.417 |
98.8
4.90
|
5.
|
Kollár Gergő #222 Ford Fiesta R5 MKII
|
Média |
7:31.543 | +1:02.166 +1.759 |
98.4
5.04
|
6.
|
Sztarenki Miklós #3018 Mitsubishi Space Star R5
|
Rallyongó |
7:37.287 | +1:07.910 +5.744 |
97.1
5.50
|
7.
|
Pakker Zoltán #80 Ford Fiesta R5 MKII
|
Amatőr pilóta |
7:48.611 | +1:19.234 +11.324 |
94.8
6.42
|
8.
|
Ágoston Ádám #577 ŠKODA Fabia R5
|
Rally2-R3 pilóta |
9:17.854 | +2:48.477 +1:29.243 |
79.6
13.65
|
9.
|
Tóth Tibor #800 Ford Fiesta R5
|
Média |
11:12.467 | +4:43.090 +1:54.613 |
66.1
22.94
|
10.
|
Ványolos Gábor #7022 Ford Fiesta R5 MKII
|
Amatőr pilóta |
30:00.000 | +23:30.623 +18:47.533 |
24.7
114.31
|
=
|
Spisák Tamás #7011 Volkswagen Polo GTI R5
|
Rallyongó |
30:00.000 | +23:30.623 |
24.7
114.31
|
=
|
Szabó Pilu #2201 Volkswagen Polo GTI R5
|
Rallyongó |
30:00.000 | +23:30.623 |
24.7
114.31
|
=
|
Maruszki Gábor #2142 Ford Fiesta R5 MKII
|
Navigátor |
30:00.000 | +23:30.623 |
24.7
114.31
|
=
|
Kocsis Attila #1620 Ford Fiesta R5 MKII
|
Rallyongó |
30:00.000 | +23:30.623 |
24.7
114.31
|
=
|
Bezzegh Ádám #1210 Ford Fiesta R5 MKII
|
Rallyongó |
30:00.000 | +23:30.623 |
24.7
114.31
|
=
|
Móni István #53 Ford Fiesta R5 MKII
|
Média |
30:00.000 | +23:30.623 |
24.7
114.31
|
Q8Oils Rallylive.hu - billentyűzet - Gy9 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Varga Zsombor
#1006 Volkswagen Polo GTI R5
|
Rallyongó |
40:24.791
|
111.1
|
|
2.
|
Király Gábor
#343 Volkswagen Polo GTI R5
|
Rallyongó |
43:57.219
|
+3:32.428 +3:32.428 |
102.1
2.84
|
3.
|
Nagy Márton
#1184 Ford Fiesta R5 MKII
|
Rallyongó |
44:11.092
|
+3:46.301 +13.873 |
101.6
3.03
|
4.
|
Kollár Gergő
#222 Ford Fiesta R5 MKII
|
Média |
46:48.682
|
+6:23.891 +2:37.590 |
95.9
5.13
|
5.
|
Skrobák István
#2007 Ford Fiesta R5 MKII
|
Navigátor |
46:50.097
|
+6:25.306 +1.415 |
95.8
5.15
|
6.
|
Sztarenki Miklós
#3018 Mitsubishi Space Star R5
|
Rallyongó |
46:57.906
|
+6:33.115 +7.809 |
95.6
5.26
|
7.
|
Ágoston Ádám
#577 ŠKODA Fabia R5
|
Rally2-R3 pilóta |
49:28.091
|
+9:03.300 +2:30.185 |
90.7
7.26
|
8.
|
Pakker Zoltán
#80 Ford Fiesta R5 MKII
|
Amatőr pilóta |
50:03.542
|
+9:38.751 +35.451 |
89.7
7.74
|
9.
|
Tóth Tibor
#800 Ford Fiesta R5
|
Média |
57:10.269
|
+16:45.478 +7:06.727 |
78.5
13.44
|
10.
|
Maruszki Gábor
#2142 Ford Fiesta R5 MKII
|
Navigátor |
1:37:52.585
|
+57:27.794 +40:42.316 |
45.9
46.09
|
11.
|
Szabó Pilu
#2201 Volkswagen Polo GTI R5
|
Rallyongó |
2:26:19.684
|
+1:45:54.893 +48:27.099 |
30.7
84.96
|
12.
|
Bezzegh Ádám
#1210 Ford Fiesta R5 MKII
|
Rallyongó |
2:27:14.625
|
+1:46:49.834 +54.941 |
30.5
85.69
|
13.
|
Móni István
#53 Ford Fiesta R5 MKII
|
Média |
2:30:06.546
|
+1:49:41.755 +2:51.921 |
29.9
87.99
|
14.
|
Kocsis Attila
#1620 Ford Fiesta R5 MKII
|
Rallyongó |
2:30:45.665
|
+1:50:20.874 +39.119 |
29.8
88.51
|
15.
|
Ványolos Gábor
#7022 Ford Fiesta R5 MKII
|
Amatőr pilóta |
2:31:41.619
|
+1:51:16.828 +55.954 |
29.6
89.26
|
16.
|
Spisák Tamás
#7011 Volkswagen Polo GTI R5
|
Rallyongó |
2:49:14.165
|
+2:08:49.374 +17:32.546 |
26.5
103.33
|
Információ (3)
Gy9 23:42 | #577Ágoston Ádám : Most a váltó helyett választottam a karosszériát ez csak 5mp bünti, nem 10 : D Még a kapu előtt kiflibe hajtottam a kocsi bal oldalát. Mély levegőt nem tudok venni, de kis levegőkkel megoldom. Érdemes volt a karosszérát megjavítani. Még minidig utálom |
Gy9 23:40 | #2007Skrobák István : Volt egy szerencsés piruett és egy megakadás. Miből vannak ezek a szélességjelző bólyák? Szögvasból??? |
Gy9 09:12 | #343Király Gábor : Ismét kalandmentes, és ismét nagyon biztonsági. |