(Gy4) Csákberény /2 12.8 km, Rajt: 2017. június 11. 12:47
Q8Oils Rallylive.hu - D - Gy4 - szakasz eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Wirtmann Ferenc - Barna György #301 Ford Escort RS Mk 2
|
D-3 |
6:52.4 |
111.7
|
|
2.
|
Gaál Ádám - Végh Attila #302 Opel Ascona B
|
D-3 |
6:55.2 | +2.8 +2.8 |
111.0
0.22
|
3.
|
Szőnyi András - Szarka Dávid #306 VAZ 21011/2106
|
D-2 |
7:07.5 | +15.1 +12.3 |
107.8
1.18
|
4.
|
Balogh Sándor - Taskó András #304 Fiat 131 Racing
|
D-3 |
7:08.0 | +15.6 +0.5 |
107.7
1.22
|
5.
|
Kalapács Zsolt - Kalapács Kornél #318 Opel Kadett C Coupe
|
D-3 |
7:13.1 | +20.7 +5.1 |
106.4
1.62
|
Q8Oils Rallylive.hu - D - Gy4 - összetett eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Gaál Ádám - Végh Attila
#302 Opel Ascona B
|
D-3 |
27:59.4
|
112.8
|
|
2.
|
Szőnyi András - Szarka Dávid
#306 VAZ 21011/2106
|
D-2 |
28:32.8
10.0
|
+33.4 +33.4 |
110.6
0.63
|
3.
|
Balogh Sándor - Taskó András
#304 Fiat 131 Racing
|
D-3 |
28:45.2
|
+45.8 +12.4 |
109.8
0.87
|
4.
5.
|
Wirtmann Ferenc - Barna György
#301 Ford Escort RS Mk 2
|
D-3 |
28:54.5
1:00.0
|
+55.1 +9.3 |
109.2
1.05
|
5.
4.
|
Kalapács Zsolt - Kalapács Kornél
#318 Opel Kadett C Coupe
|
D-3 |
29:06.8
|
+1:07.4 +12.3 |
108.4
1.28
|
Információ (5)
Gy4 13:00 | #318Kalapács Zsolt - Kalapács Kornél : Imádom minden pillanatát, szerencsére az őzikét sem ütöttük el. |
Gy4 12:57 | #306Szőnyi András - Szarka Dávid : Annyira nem vagyunk elégedettek: az idő már annyira nem fontos. Megforogtunk, és furán áll a kormány, szóval inkább célba kéne érnünk csak. |
Gy4 12:56 | #302Gaál Ádám - Végh Attila : Egy picit javítottunk, de ennyit tudunk. |
Gy4 12:55 | #304Balogh Sándor - Taskó András : Csúszkálunk, nem az igazi, de tettünk fel új gumit, hátha jobb lesz. |
Gy4 12:54 | #301Wirtmann Ferenc - Barna György : A kocsi most már rendben van, próbáljuk tolni. |
Büntetések (1)
Gyors |
versenyző - navigátor
#rajt.sz autó |
kat. | büntetés oka |
Gy4 | Szőnyi András - Szarka Dávid #306 VAZ 21011/2106 | D-2 | 10.0 FT.9.sz.hat. |