(Gy6) Cered - Zagyvaróna /2 12.76 km, Rajt: 2019. augusztus 25. 13:53
Q8Oils Rallylive.hu - Egyedi - Gy6 - szakasz eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Gyenes Attila - Tóth Viktor #254 BMW 320i
|
13 |
7:29.8 |
102.1
|
|
2.
|
Molnár Ferenc - Czinege László #232 Lada VFTS
|
13 |
7:35.4 | +5.6 +5.6 |
100.9
0.44
|
3.
|
Oroszki Tamás - Oroszki Lili #246 Honda Civic
|
12 |
7:37.8 | +8.0 +2.4 |
100.3
0.63
|
4.
|
Kiss László - Dudás György #256 Honda Civic
|
5 |
8:05.3 | +35.5 +27.5 |
94.7
2.78
|
5.
|
Nagy Viktor - Siteri Sándor #259 Lada 2107 1,6
|
12 |
8:19.5 | +49.7 +14.2 |
92.0
3.89
|
6.
|
Krampek Nándor - Kovács Gergő #261 Lada 2107
|
12 |
8:42.1 | +1:12.3 +22.6 |
88.0
5.67
|
7.
|
Molnár Ádám - Molnár Máté #258 Lada 2107 1,6
|
6 |
8:46.6 | +1:16.8 +4.5 |
87.2
6.02
|
8.
|
ifj. Pothánszky László - Pothánszky László #260 Suzuki Swift
|
11 |
9:17.2 | +1:47.4 +30.6 |
82.4
8.42
|
Q8Oils Rallylive.hu - Egyedi - Gy6 - összetett eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
2.
|
Gyenes Attila - Tóth Viktor
#254 BMW 320i
|
13 |
33:16.2
|
109.3
|
|
2.
1.
|
Molnár Ferenc - Czinege László
#232 Lada VFTS
|
13 |
33:16.2
|
109.3
|
|
3.
|
Oroszki Tamás - Oroszki Lili
#246 Honda Civic
|
12 |
33:43.9
10.0
|
+27.7 +27.7 |
107.8
0.46
|
4.
|
Kiss László - Dudás György
#256 Honda Civic
|
5 |
35:34.0
|
+2:17.8 +1:50.1 |
102.2
2.27
|
5.
6.
|
Nagy Viktor - Siteri Sándor
#259 Lada 2107 1,6
|
12 |
37:17.6
|
+4:01.4 +1:43.6 |
97.5
3.98
|
6.
5.
|
ifj. Pothánszky László - Pothánszky László
#260 Suzuki Swift
|
11 |
38:33.1
50.0
|
+5:16.9 +1:15.5 |
94.3
5.23
|
7.
|
Krampek Nándor - Kovács Gergő
#261 Lada 2107
|
12 |
38:36.7
|
+5:20.5 +3.6 |
94.2
5.29
|
8.
|
Molnár Ádám - Molnár Máté
#258 Lada 2107 1,6
|
6 |
38:46.0
|
+5:29.8 +9.3 |
93.8
5.44
|
RallyeRádió - FM99.3 Információ (1)
Gy6 14:37 | Éles versenyautók a pályán. |
Büntetések (1)
Gyors |
versenyző - navigátor
#rajt.sz autó |
kat. | büntetés oka |
Gy6 | ifj. Pothánszky László - Pothánszky László #260 Suzuki Swift | 11 | 50.0 |