(Gy8) Mátrakeresztes - Mátraszentimre /3 9.74 km, Rajt: 2019. augusztus 25. 16:14
Q8Oils Rallylive.hu - 13 - Gy8 - szakasz eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Molnár Ferenc - Czinege László #232 Lada VFTS
|
13 |
6:20.8 |
92.1
|
|
2.
|
Berta József - Radvánszky Gábor #231 Peugeot 306 S16
|
13 |
6:31.4 | +10.6 +10.6 |
89.6
1.09
|
3.
|
Ivony Csaba - Kiss Norbert #243 BMW 318 TI
|
13 |
6:39.4 | +18.6 +8.0 |
87.8
1.91
|
4.
|
Darnóvári Sándor - Nagy Gábor #244 Lada VfTS
|
13 |
7:02.6 | +41.8 +23.2 |
83.0
4.29
|
5.
|
Balázs Bence - Vig Sándor #248 BMW E30 Cupe
|
13 |
7:20.8 | +1:00.0 +18.2 |
79.5
6.16
|
6.
|
Ruszkai Attila - Bodnár Attila #219 Lada 2101
|
13 |
7:45.3 | +1:24.5 +24.5 |
75.4
8.68
|
7.
|
Fancsik Gergely - Brunczvik Zoltán #218 Lada VFTS
|
13 |
7:54.6 | +1:33.8 +9.3 |
73.9
9.63
|
Q8Oils Rallylive.hu - 13 - Gy8 - összetett eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
2.
|
Molnár Ferenc - Czinege László
#232 Lada VFTS
|
13 |
43:34.9
|
107.6
|
|
2.
1.
|
Berta József - Radvánszky Gábor
#231 Peugeot 306 S16
|
13 |
43:45.1
|
+10.2 +10.2 |
107.2
0.13
|
3.
|
Ruszkai Attila - Bodnár Attila
#219 Lada 2101
|
13 |
46:02.1
|
+2:27.2 +2:17.0 |
101.8
1.88
|
4.
5.
|
Ivony Csaba - Kiss Norbert
#243 BMW 318 TI
|
13 |
46:39.2
|
+3:04.3 +37.1 |
100.5
2.36
|
5.
4.
|
Fancsik Gergely - Brunczvik Zoltán
#218 Lada VFTS
|
13 |
47:03.7
10.0
|
+3:28.8 +24.5 |
99.6
2.67
|
6.
|
Darnóvári Sándor - Nagy Gábor
#244 Lada VfTS
|
13 |
49:03.3
|
+5:28.4 +1:59.6 |
95.6
4.20
|
7.
|
Balázs Bence - Vig Sándor
#248 BMW E30 Cupe
|
13 |
50:10.7
20.0
|
+6:35.8 +1:07.4 |
93.4
5.07
|
RallyeRádió - FM99.3 Információ (4)
Gy8 17:14 | #248Balázs Bence - Vig Sándor : Az első kilóméteren se kép, se hang. Végig jöttünk, itt vagyunk. |
Gy8 16:58 | #219Ruszkai Attila - Bodnár Attila : Jobb lett volna ha inkább etap lett volna. |
Gy8 16:58 | #218Fancsik Gergely - Brunczvik Zoltán : Életveszélyes volt. Szakadt az eső. Látni nem láttunk semmit. Végiggurultunk rajta. |
Gy8 16:44 | Eső. |