Gyors |
idő | km/h |
Gyorsasági eredmény |
Összetett helyezés |
|
|
|
|
Absz. |
Kat. |
Absz. |
Kat. |
Gy3 | | | 9.64 km | 4:42.9 | 122.7 | 9. | 9. | 7. | 7. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 08:15 Elégedettnek nem mondanám magamat. Próbálunk kicsit már jobban igyekezni. Mindig próbálkozunk valamivel, picit jobb és jobb, de még nincs meg az a magabiztosság, ami már megvolt hellyel-közzel a Skodánál. |
Gy4 | | | 3.48 km | 1:53.5 | 110.4 | 9. | 8. | 7. | 7. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 08:59 Nem vagyok elégedett magammal. Bátortalan vagyok, ha meglátom a sodrós részeket, akkor indokolatalnul túlfékezem. |
Gy5 | | | 16.8 km | 9:39.1 | 104.4 | 21. | 13. | 13. | 11. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 10:14 A temető környékén egy hosszú balosba becsúsztunk. a buszmegálló környékén. |
Gy6 | | | 9.64 km | 4:43.1 | 122.6 | 7. | 7. | 13. | 11. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 12:14 Nem vagyok elégedett magammal. |
Gy7 | | | 3.48 km | 1:54.4 | 109.5 | 11. | 10. | 13. | 11. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 12:58 Rosszul sikerült. Bátortalan vagyok. |
Gy8 | | | 16.8 km | 8:58.2 | 112.4 | 9. | 8. | 10. | 9. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 14:13 A közepén esik eléggé. Véggi ment az ablaktörlő. Ezt élveztem. Nem volt tökéletes, de próbáltam ügyesebb lenni. |
Gy9 | | | 9.64 km | 4:41.1 | 123.5 | 7. | 7. | 9. | 8. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 16:18 Látva az időket bíznom kell jobban a tapadásban, mert ha a többieknek elfordul, akkor nekünk is el kell, hogy forduljon. Próbálkozunk. |
Gy10 | | | 3.48 km | 1:53.0 | 110.9 | 7. | 6. | 8. | 7. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 17:01 Ádiékat nem láttuk. |
Gy11 | | | 16.8 km | 8:48.4 | 114.5 | 7. | 7. | 8. | 7. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 18:17 Élveztük, én legalábbis. :) |
Gy12 | | | 16.8 km | 8:51.2 | 113.9 | 7. | 7. | 8. | 7. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 19:39 Változatos. Volt, amit eléggé elrontottam, de sajnálom, ezért elnézést kérek. Hibáztam, próbálkoztunk, de még van mit csiszolni a tempónkon. Többieknek gratulálunk! |
Végeredmény: |
|
110.21 km |
58:04.2 |
113.9 |
|
|
8 |
|