(Gy3) Sámsonháza - Nagykeresztúr /1 5.95 km, Rajt: 2017. április 30. 09:44
Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy3 - szakasz eredmény
Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy3 - összetett eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Csomós Miklós - Nagy Attila
#201 Citroen C2R2
|
6 |
14:33.4
|
108.2
|
|
2.
|
Berényi László - Pap Tamás
#202 Opel Adam R2
|
6 |
14:42.9
|
+9.5 +9.5 |
107.0
0.36
|
3.
|
Trencsényi Vince - Pannuska Dávid
#204 Peugeot 208 R2
|
6 |
14:43.1
|
+9.7 +0.2 |
107.0
0.37
|
4.
5.
|
ifj.Kanyik Antal - Nyirfás Julianna
#203 Peugeot 208
|
6 |
14:44.8
|
+11.4 +1.7 |
106.8
0.43
|
5.
4.
|
Vizelli Károly - Nagy Péter
#206 Lada 2107
|
P-12 |
14:46.3
|
+12.9 +1.5 |
106.6
0.49
|
6.
7.
|
Hibján József - Szurovcsák István
#212 Citroen C2R2 Max
|
6 |
15:02.6
|
+29.2 +16.3 |
104.7
1.11
|
7.
8.
|
Kiss Zsolt - Berényi Gábor
#209 BMW E30
|
P-13 |
15:07.1
|
+33.7 +4.5 |
104.2
1.28
|
8.
6.
|
Bodogán Ferenc - Molnár Tamás
#210 Lada 2105
|
P-12 |
15:07.3
|
+33.9 +0.2 |
104.2
1.29
|
9.
11.
|
Jánosa Ákos - Rubóczki Attila
#205 Peugeot 208
|
6 |
15:16.5
10.0
|
+43.1 +9.2 |
103.1
1.64
|
10.
|
Fenyvesi Gábor - Tóth Tibor
#221 Lada 2101
|
P-12 |
15:20.2
|
+46.8 +3.7 |
102.7
1.78
|
11.
9.
|
Riskó Dániel - Losonczi Csaba
#224 Toyota Corolla
|
P-13 |
15:22.2
|
+48.8 +2.0 |
102.5
1.86
|
12.
|
Madari Imre - Haracska Tamás
#219 Renault Clio
|
5 |
15:28.4
|
+55.0 +6.2 |
101.8
2.10
|
13.
14.
|
Kisubi - Uborka
#232 Lada 2101
|
P-12 |
15:39.7
|
+1:06.3 +11.3 |
100.6
2.53
|
14.
17.
|
Russzó Krisztián - Geró Gábor
#207 Lada VFTS
|
P-12 |
15:44.0
|
+1:10.6 +4.3 |
100.1
2.69
|
15.
18.
|
Nagy Varga Géza - Kóródi Tamás
#214 Lada 2101
|
P-13 |
15:48.4
|
+1:15.0 +4.4 |
99.6
2.86
|
16.
|
Nyilas Péter Bálint - Friedrich László
#225 Honda Civic
|
6 |
15:49.4
|
+1:16.0 +1.0 |
99.5
2.90
|
17.
19.
|
Szepesi Marcell - Gondos Péter
#213 Honda Civic
|
7 |
16:00.2
|
+1:26.8 +10.8 |
98.4
3.31
|
18.
20.
|
Gyöngyösi Marcell - Kollár Károly
#220 Opel Astra
|
5 |
16:14.3
|
+1:40.9 +14.1 |
97.0
3.84
|
19.
21.
|
Bencs Zoltán - Bencs Gábor
#242 Skoda Felicia
|
6 |
16:28.0
|
+1:54.6 +13.7 |
95.6
4.37
|
20.
22.
|
Balics Ákos - Vig Sándor
#241 Honda Civic VTI
|
7 |
16:33.1
|
+1:59.7 +5.1 |
95.2
4.56
|
21.
27.
|
Szabó Attila - Keresztesi Péter
#211 Lada 2107
|
P-12 |
16:33.5
|
+2:00.1 +0.4 |
95.1
4.58
|
22.
25.
|
László István - Szabó Gábor
#216 Honda Civic Type-R
|
5 |
16:37.4
|
+2:04.0 +3.9 |
94.7
4.72
|
23.
28.
|
BB Csigoly - Nagy László
#231 Lada 2107
|
P-12 |
16:40.7
|
+2:07.3 +3.3 |
94.4
4.85
|
24.
23.
|
Tóth József - Prigyeni Tiszák Péter
#236 Lada 2107
|
P-12 |
16:41.0
|
+2:07.6 +0.3 |
94.4
4.86
|
25.
24.
|
Kopasz Krisztián - Papp László
#240 Honda Civic
|
7 |
16:42.1
|
+2:08.7 +1.1 |
94.3
4.90
|
26.
|
Mészáros Zsolt - Bölcsföldi Dénes
#227 BMW E30
|
P-13 |
16:43.9
|
+2:10.5 +1.8 |
94.1
4.97
|
27.
32.
|
Dudás Gergő - Marcsa Nikoletta
#228 BMW E36 320I
|
P-13 |
17:04.2
|
+2:30.8 +20.3 |
92.3
5.74
|
28.
31.
|
Fodor László - Barcsák Péter
#226 Citroen C2R2
|
6 |
17:04.3
|
+2:30.9 +0.1 |
92.3
5.75
|
29.
30.
|
Gondi Csaba - Bencze Gábor
#218 Citroen Saxo
|
7 |
17:04.6
|
+2:31.2 +0.3 |
92.2
5.76
|
30.
33.
|
Karner Zoltán - Faludi Gabriella
#234 Lada VFTS
|
P-12 |
17:09.8
|
+2:36.4 +5.2 |
91.8
5.96
|
31.
29.
|
Marton Zoltán - Doleschall István
#245 Renault Clio
|
6 |
17:13.2
|
+2:39.8 +3.4 |
91.5
6.09
|
32.
38.
|
Zsebe Gábor - Tukacs Ákos
#215 Skoda Felicia
|
P-12 |
17:18.5
2:20.0
|
+2:45.1 +5.3 |
91.0
6.29
|
33.
37.
|
Fróna János - Magyar Zsolt
#237 Honda Civic
|
7 |
17:40.5
|
+3:07.1 +22.0 |
89.1
7.13
|
34.
36.
|
Cseke Péter - Csikós Borbála
#244 Lada VFTS
|
P-12 |
17:47.2
|
+3:13.8 +6.7 |
88.5
7.38
|
35.
39.
|
Kaposi László - Beke Balázs
#238 Lada VFTS
|
P-12 |
18:23.0
|
+3:49.6 +35.8 |
85.7
8.75
|
36.
13.
|
Oroszki Tamás - Diósi János
#243 BMW E36
|
P-13 |
18:47.2
|
+4:13.8 +24.2 |
83.8
9.67
|
37.
40.
|
Tom - Szöcsi
#235 Honda Civic
|
7 |
19:37.2
1:20.0
|
+5:03.8 +50.0 |
80.3
11.57
|
38.
41.
|
Godó Tamás - Tóth Szabolcs
#233 Lada VFTS
|
P-12 |
19:41.3
2:50.0
|
+5:07.9 +4.1 |
80.0
11.73
|
Információ (20)
Gy3 10:47 | #243Oroszki Tamás - Diósi János : Most csak legurultunk, de nem tudunk tovább menni, nekünk vége... |
Gy3 10:45 | #243Oroszki Tamás - Diósi János : A gyors elején tetőre állt, de a nézők visszaborították, és mennek tovább. |
Gy3 10:37 | #234Karner Zoltán - Faludi Gabriella : Leadták a menetlevelet a beíróban. |
Gy3 10:36 | #235Tom - Szöcsi : Úgy tűnik, ég a kuplungunk. |
Gy3 10:36 | #234Karner Zoltán - Faludi Gabriella : Szétment a motor, egy hengerünk leállt - nekünk megsajnos úgy tűnik, ki kell állnunk.. |
Gy3 10:24 | #215Zsebe Gábor - Tukacs Ákos : Jó volt, minden rendben. |
Gy3 10:23 | #228Dudás Gergő - Marcsa Nikoletta : Nekem ez a kedvenc pályám, nagyon tetszett! |
Gy3 10:22 | #227Mészáros Zsolt - Bölcsföldi Dénes : Nagyon jó volt, nagyon élveztük. |
Gy3 10:17 | #226Fodor László - Barcsák Péter : A jobb hátsó fékünk befog: olyan, mintha kézifékkel vennénk minden kanyart. Remélem, a szervizben megoldjuk. |
Gy3 10:16 | #220Gyöngyösi Marcell - Kollár Károly : Volt egy kis kalandunk, mert elvittünk kicsit a bal elejével egy gumit. |
Gy3 10:14 | #218Gondi Csaba - Bencze Gábor : Az autó jó, a navigátor jó, csak én vagyok béna - fel kéne már ébrednem. |
Gy3 10:12 | #216László István - Szabó Gábor : Most még csak megnézzük, milyen, aztán gyorsulunk remélem. |
Gy3 10:10 | #213Szepesi Marcell - Gondos Péter : A pálya egész jó, jobb, mint vártuk. A kocsi nem túl jó, de a szervizben megpróbáljuk megoldani. |
Gy3 10:07 | #210Bodogán Ferenc - Molnár Tamás : Szuper volt, de kicsit rövid ez a gyors, hamar vége lett. |
Gy3 10:05 | #209Kiss Zsolt - Berényi Gábor : Nagyon tetszett, nagyon élveztem. |
Gy3 10:05 | #206Vizelli Károly - Nagy Péter : Csúszkálunk, a gumink nem az ideális. |
Gy3 10:02 | #205Jánosa Ákos - Rubóczki Attila : Nagyon élveztük, jó volt a tempó. |
Gy3 10:01 | #203ifj.Kanyik Antal - Nyirfás Julianna : Minden nagyon jó volt. |
Gy3 10:01 | #202Berényi László - Pap Tamás : Nekünk most kezdődik a verseny - most kezdenek ideálisak lenni a körülmények. |
Gy3 10:00 | #201Csomós Miklós - Nagy Attila : Úgy éreztük, hogy defektünk van, de úgy tűnik, nincs - akkor nem tudom, mitől húz oldalra a kocsi... |