(Gy4) Bajna - Lábatlan /2 9.4 km, Rajt: 2016. november 20. 13:00
Q8Oils Rallylive.hu - 5 - Gy4 - szakasz eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
ifj.Szőke András - Somodi Attila #2 Peugeot 306
|
5![]() |
5:12.3 |
108.4
|
|
2.
|
Kubovics István - Gerendás Ádám #7 Lada 2107
|
5![]() |
5:18.1 | +5.8 +5.8 |
106.4
0.62
|
3.
|
Pénzes Csaba - Mészáros Sándor #8 Lada VFTS
|
5![]() |
5:22.2 | +9.9 +4.1 |
105.0
1.05
|
4.
|
Biránti Dániel - Farkas Erik #15 VW Golf
|
5![]() |
5:37.7 | +25.4 +15.5 |
100.2
2.70
|
5.
|
Magyari Beck Szabolcs - Török András #17 Renault Clio Williams
|
5![]() |
5:39.1 | +26.8 +1.4 |
99.8
2.85
|
6.
|
Tokaji Tamás - Novák Jabba Balázs #20 BMW E36 320i
|
5![]() |
5:41.0 | +28.7 +1.9 |
99.2
3.05
|
7.
|
Kertész Csaba - Sóvágó Ádám #18 BMW E36
|
5![]() |
5:41.2 | +28.9 +0.2 |
99.2
3.07
|
8.
|
Marton Zoltán - Tőke Tamás #5 Renault Clio
|
5![]() |
5:42.7 | +30.4 +1.5 |
98.7
3.23
|
9.
|
Máte Péter - Máté-Szabó Hajni #22 Renault Clio Rs
|
5![]() |
6:01.7 | +49.4 +19.0 |
93.6
5.26
|
Q8Oils Rallylive.hu - 5 - Gy4 - összetett eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
ifj.Szőke András - Somodi Attila
#2 Peugeot 306
|
5![]() |
21:35.6
|
104.5
|
|
2.
|
Pénzes Csaba - Mészáros Sándor
#8 Lada VFTS
|
5![]() |
22:08.9
|
+33.3 +33.3 |
101.9
0.89
|
3.
|
Kubovics István - Gerendás Ádám
#7 Lada 2107
|
5![]() |
22:29.8
20.0
|
+54.2 +20.9 |
100.3
1.44
|
4.
|
Marton Zoltán - Tőke Tamás
#5 Renault Clio
|
5![]() |
23:32.4
|
+1:56.8 +1:02.6 |
95.8
3.11
|
5.
6.
|
Tokaji Tamás - Novák Jabba Balázs
#20 BMW E36 320i
|
5![]() |
23:44.0
|
+2:08.4 +11.6 |
95.1
3.41
|
6.
5.
|
Máte Péter - Máté-Szabó Hajni
#22 Renault Clio Rs
|
5![]() |
23:56.6
|
+2:21.0 +12.6 |
94.2
3.75
|
7.
|
Magyari Beck Szabolcs - Török András
#17 Renault Clio Williams
|
5![]() |
24:08.7
|
+2:33.1 +12.1 |
93.4
4.07
|
8.
|
Biránti Dániel - Farkas Erik
#15 VW Golf
|
5![]() |
24:09.9
|
+2:34.3 +1.2 |
93.4
4.10
|
9.
|
Kertész Csaba - Sóvágó Ádám
#18 BMW E36
|
5![]() |
26:09.9
2:30.0
|
+4:34.3 +2:00.0 |
86.2
7.30
|