(Gy10) Erdőbénye - Aranyospuszta /1 11.2 km, Rajt: 2020. november 8. 08:33
AbszolútERCHUNORBORCERC1ERC1JERC2ERC3ERC3JAbarth CupPeugeot KupaProduction CarORB 2WDORC 2WDORC 2WD+YoungTimer 2WDYoungTimer 2WD+YoungTimer 4WD
Q8Oils Rallylive.hu - ERC2 - Gy10 - szakasz eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Érdi Tibor jun. - Csökő Zoltán #28 Mitsubishi Lancer Evo X
|
RC2 |
5:57.5 |
112.8
|
|
2.
|
Dmitry Feofanov - Normunds Kokins #30 Mitsubishi Lancer Evo X
|
RC2 |
6:17.2 | +19.7 +19.7 |
106.9
1.76
|
3.
|
Zelindo Melegari - Manuel Fenoli #29 Subaru Impreza Sti
|
RC2 |
6:22.9 | +25.4 +5.7 |
105.3
2.27
|
4.
|
Andrea Mabellini - Nicoló Gonella #31 Fiat 124 Abarth RGT
|
RGT |
6:30.4 | +32.9 +7.5 |
103.3
2.94
|
5.
|
Martin Rada - Jaroslav Jugas #33 Fiat 124 Abarth RGT
|
RGT |
7:01.7 | +1:04.2 +31.3 |
95.6
5.73
|
Q8Oils Rallylive.hu - ERC2 - Gy10 - összetett eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Érdi Tibor jun. - Csökő Zoltán
#28 Mitsubishi Lancer Evo X
|
RC2 |
1:22:32.7
|
96.2
|
|
2.
|
Zelindo Melegari - Manuel Fenoli
#29 Subaru Impreza Sti
|
RC2 |
1:27:09.1
|
+4:36.4 +4:36.4 |
91.1
2.09
|
3.
|
Dmitry Feofanov - Normunds Kokins
#30 Mitsubishi Lancer Evo X
|
RC2 |
1:28:24.2
|
+5:51.5 +1:15.1 |
89.8
2.66
|
4.
|
Martin Rada - Jaroslav Jugas
#33 Fiat 124 Abarth RGT
|
RGT |
1:33:42.7
|
+11:10.0 +5:18.5 |
84.8
5.06
|
5.
|
Andrea Mabellini - Nicoló Gonella
#31 Fiat 124 Abarth RGT
|
RGT |
1:34:28.9
5:00.0
|
+11:56.2 +46.2 |
84.1
5.41
|
RallyeRádió - FM99.2 - Információ (5)
Gy10 09:35 | #33 Martin Rada - Jaroslav Jugas : Ködben kezdtünk, nehéz volt, trükkös. |
Gy10 09:34 | #31 Andrea Mabellini - Nicoló Gonella : Lassan kezdtünk ezen a reggelen, nagyon csúszós és nehéz a gyors kanyarokban. |
Gy10 09:28 | #30 Dmitry Feofanov - Normunds Kokins : Próbálunk óvatosak lenni, nagyon csúszott a gyorsasági eleje. |
Gy10 09:25 | #29 Zelindo Melegari - Manuel Fenoli : Az eleje nagyon csúszós volt. |
Gy10 09:19 | #28 Érdi Tibor jun. - Csökő Zoltán : Próbáljuk tartani a pozíciókat, minél kevesebb kockázatot vállalunk. Cél a cél. |