(Gy6) Borsodbóta - Királd - Ózd /3 18.24 km, Rajt: 2017. április 29. 15:05
Q8Oils Rallylive.hu - ORB - Gy6 - szakasz eredmény
# versenyző - navigátor
#rajt.sz autó
kat. idő kül. km/h
1.
Hadik András
-
Kertész Krisztián
#4 Ford Fiesta R5
2
8:34.6
127.6
2.
Vincze Ferenc
-
Bazsó Attila
#3 Skoda Fabia R5
2
8:38.3
+3.7
+3.7
126.7
0.20
3.
Herczig Norbert
-
Bacigál. Igor
#1 Škoda Fabia R5
2
8:39.8
+5.2
+1.5
126.3
0.29
4.
Ranga Péter
-
Szőke Tamás
#5 Skoda Fabia R5
2
8:41.8
+7.2
+2.0
125.8
0.39
5.
Velenczei Ádám
-
Szedő Csaba
#14 Hyundai i20 R5
2
8:42.3
+7.7
+0.5
125.7
0.42
6.
Turán Frigyes
-
Farnadi Ágnes
#2 Ford Fiesta R5
2
8:48.1
+13.5
+5.8
124.3
0.74
7.
ifj.Kiss László
-
Kissné Varga Zsuzsanna
#7 Ford Fiesta R5 Evo
2
8:53.9
+19.3
+5.8
123.0
1.06
8.
ifj.Ranga László
-
Tóth Imre
#9 Skoda Fabia R5
2
8:54.9
+20.3
+1.0
122.8
1.11
9.
Lovász Pál
-
Kürti Tamás
#12 Hyundai i20 R5
2
9:00.9
+26.3
+6.0
121.4
1.44
10.
Kovács Antal
-
Istovics Gergely
#16 Ford Fiesta R5
2
9:02.0
+27.4
+1.1
121.2
1.50
11.
Bodolai László
-
Popovics László
#8 Ford Fiesta R5
2
9:05.0
+30.4
+3.0
120.5
1.67
12.
Trencsényi József
-
Verba Gábor
#11 Skoda Fabia R5
2
9:05.4
+30.8
+0.4
120.4
1.69
13.
Osváth Péter
-
Mesterházi Márk
#21 Mitsubishi Lancer Evo IX.
3
9:08.1
+33.5
+2.7
119.8
1.84
14.
Matics Mihály
-
Zejda Viktória
#18 Mitsubishi Lancer Evo IX. RS
3
9:10.8
+36.2
+2.7
119.2
1.98
15.
Fogasy Gergely
-
Berendi Dávid
#19 PEUGEOT 208 R5 T16
2
9:23.0
+48.4
+12.2
116.6
2.65
16.
Rafael Tamás
-
Vadász Sándor
#29 BMW [4]
3
9:34.7
+1:00.1
+11.7
114.3
3.29
17.
Lángi Attila
-
Csáki Richard
#30 BMW E86 Z4M [4]
3
9:35.7
+1:01.1
+1.0
114.1
3.35
18.
Tábori Ákos
-
Bartha Nándor
#26 Mitsubishi Lancer Evo IX.
3
9:37.3
+1:02.7
+1.6
113.7
3.44
19.
Barna Tibor
-
Szollár Csaba
#35 Mitsubishi Lancer Evo IX.
3
9:39.7
+1:05.1
+2.4
113.3
3.57
20.
Hoffer Zsolt
-
Bunkóczi László
#34 Opel Adam R2 [6]
5
9:46.8
+1:12.2
+7.1
111.9
3.96
21.
Kistuki
-
Kulcsár Dániel
#36 Citroen C2R2 Max [6]
5
9:51.1
+1:16.5
+4.3
111.1
4.19
22.
Pryma Zoltán
-
Kerekes József
#50 Suzuki Swift
5
10:05.8
+1:31.2
+14.7
108.4
5.00
23.
Czél Balázs
-
Pásztor Tamás
#43 Mitsubishi Lancer IX.
3
14:08.1
+5:33.5
+4:02.3
77.4
18.28
=
Tóth Tibor
-
Szabó József
#28 Mitsubishi Lancer Evo IX.
3
14:08.1
+5:33.5
77.4
18.28
Q8Oils Rallylive.hu - ORB - Gy6 - összetett eredmény
# versenyző - navigátor
#rajt.sz autó
kat. idő kül. km/h
1.
Hadik András
-
Kertész Krisztián
#4 Ford Fiesta R5
2
36:07.7
128.4
2.
Vincze Ferenc
-
Bazsó Attila
#3 Skoda Fabia R5
2
36:12.5
+4.8
+4.8
128.1
0.06
3.
Herczig Norbert
-
Bacigál. Igor
#1 Škoda Fabia R5
2
36:21.2
+13.5
+8.7
127.6
0.17
4.
Velenczei Ádám
-
Szedő Csaba
#14 Hyundai i20 R5
2
36:38.0
+30.3
+16.8
126.6
0.39
5.
6.
Ranga Péter
-
Szőke Tamás
#5 Skoda Fabia R5
2
36:43.0
+35.3
+5.0
126.3
0.46
6.
5.
Turán Frigyes
-
Farnadi Ágnes
#2 Ford Fiesta R5
2
36:45.5
+37.8
+2.5
126.2
0.49
7.
ifj.Ranga László
-
Tóth Imre
#9 Skoda Fabia R5
2
37:32.2
+1:24.5
+46.7
123.6
1.09
8.
Lovász Pál
-
Kürti Tamás
#12 Hyundai i20 R5
2
37:57.0
+1:49.3
+24.8
122.2
1.41
9.
12.
ifj.Kiss László
-
Kissné Varga Zsuzsanna
#7 Ford Fiesta R5 Evo
2
38:02.4
+1:54.7
+5.4
121.9
1.48
10.
11.
Kovács Antal
-
Istovics Gergely
#16 Ford Fiesta R5
2
38:07.2
+1:59.5
+4.8
121.7
1.55
11.
9.
Trencsényi József
-
Verba Gábor
#11 Skoda Fabia R5
2
38:07.6
+1:59.9
+0.4
121.7
1.55
12.
10.
Bodolai László
-
Popovics László
#8 Ford Fiesta R5
2
38:09.6
+2:01.9
+2.0
121.6
1.58
13.
Matics Mihály
-
Zejda Viktória
#18 Mitsubishi Lancer Evo IX. RS
3
38:34.5
+2:26.8
+24.9
120.2
1.90
14.
Osváth Péter
-
Mesterházi Márk
#21 Mitsubishi Lancer Evo IX.
3
38:44.1
+2:36.4
+9.6
119.8
2.02
15.
16.
Fogasy Gergely
-
Berendi Dávid
#19 PEUGEOT 208 R5 T16
2
39:28.6
+3:20.9
+44.5
117.5
2.60
16.
15.
Rafael Tamás
-
Vadász Sándor
#29 BMW [4]
3
39:29.6
+3:21.9
+1.0
117.5
2.61
17.
Lángi Attila
-
Csáki Richard
#30 BMW E86 Z4M [4]
3
39:59.0
+3:51.3
+29.4
116.0
2.99
18.
19.
Tábori Ákos
-
Bartha Nándor
#26 Mitsubishi Lancer Evo IX.
3
40:08.2
+4:00.5
+9.2
115.6
3.11
19.
20.
Barna Tibor
-
Szollár Csaba
#35 Mitsubishi Lancer Evo IX.
3
40:33.9
+4:26.2
+25.7
114.3
3.44
20.
21.
Hoffer Zsolt
-
Bunkóczi László
#34 Opel Adam R2 [6]
5
40:43.0
+4:35.3
+9.1
113.9
3.56
21.
22.
Kistuki
-
Kulcsár Dániel
#36 Citroen C2R2 Max [6]
5
41:34.9
+5:27.2
+51.9
111.6
4.23
22.
23.
Pryma Zoltán
-
Kerekes József
#50 Suzuki Swift
5
42:38.0
+6:30.3
+1:03.1
108.8
5.05
23.
24.
Tóth Tibor
-
Szabó József
#28 Mitsubishi Lancer Evo IX.
3
53:35.1
+17:27.4
+10:57.1
86.6
13.55
24.
25.
Czél Balázs
-
Pásztor Tamás
#43 Mitsubishi Lancer IX.
3
59:10.4
+23:02.7
+5:35.3
78.4
17.89
Információ (13)
Gy6 16:03
#35Barna Tibor - Szollár Csaba : Most sikerült a gumikat megtalálni, elégedett vagyok.
Gy6 16:02
#34Hoffer Zsolt - Bunkóczi László : Minden nagyon szuper volt, körülbelül ugyanolyat mentünk, mint itt az előbb. Kicsit átépítjük holnapra, de mást nem kell szerelni rajta.
Gy6 15:57
#26Tábori Ákos - Bartha Nándor : Eszünk-iszunk ma csak már - az autó tökéletes, nekem van generálra szükségem. Remélem, holnap minden jobb lesz.
Gy6 15:50
#16Kovács Antal - Istovics Gergely : Nekünk ez volt a nap legjobb gyorsa. Akármilyen lett az időeredményünk, boldogok vagyunk.
Gy6 15:48
#14Velenczei Ádám - Szedő Csaba : Meg kell majd néznünk, mert valami nem stimmel: elég sokat bent hagytunk.
Gy6 15:47
#12Lovász Pál - Kürti Tamás : Nagyon jó a kocsi, bár néha kicsit elpattog...
Gy6 15:45
#11Trencsényi József - Verba Gábor : Ugyanolyan volt, mint az első kettő. Holnapra egy kicsit átalakítjuk a kocsit, de egyébként pihenhetünk.
Gy6 15:44
#9ifj.Ranga László - Tóth Imre : Próbáltuk nyomni, de néhol még mindig elóvatoskodom.
Gy6 15:43
#8Bodolai László - Popovics László : Minden rendben volt, érzésre is volt - kicsit belógattuk a hátulját az árokba, de alapvetően rendben vagyunk.
Gy6 15:42
#7ifj.Kiss László - Kissné Varga Zsuzsanna : Volt egy olajfolyás, azt szerintem túl óvatosra vettük.
Gy6 15:42
#5Ranga Péter - Szőke Tamás : Érzésre jobb volt, holnap innen folytatjuk.
Gy6 15:38
#2Turán Frigyes - Farnadi Ágnes : Ennyi van benne - talán gyorsabbak végáttételre a többiek.
Gy6 15:37
#1Herczig Norbert - Bacigál. Igor : Találtunk egy-két másodpercet, és az érzés is jobb.