HELL 23. Miskolc Rallye - Rallye2 - Gy6

Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy6 szakasz eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
#212 Citroen C2R2
6
10:45.0
104.9
2.
-
#211 Opel Adam R2
6
10:52.1 +7.1
+7.1
103.8
0.38
3.
-
#214 Peugeot 208
6
11:08.5 +23.5
+16.4
101.2
1.25
4.
-
#203 Honda Civic Type-R
6
11:09.9 +24.9
+1.4
101.0
1.32
5.
-
#215 Peugeot 208 R2
6
11:10.2 +25.2
+0.3
101.0
1.34
6.
-
#206 Peugeot 208
6
11:12.0 +27.0
+1.8
100.7
1.44
7.
-
#204 Volvo C30
P-13
11:15.9 +30.9
+3.9
100.1
1.64
8.
-
#238 Lada VFTS
P-12
11:28.2 +43.2
+12.3
98.3
2.30
=
-
#208 Lada VFTS 1,6
P-12
11:28.2 +43.2
98.3
2.30
10.
-
#210 BMW E30
P-13
11:32.1 +47.1
+3.9
97.8
2.51
11.
-
#236 Lada 2107
P-12
11:35.5 +50.5
+3.4
97.3
2.69
12.
-
#244 Lada VFTS
P-13
11:42.2 +57.2
+6.7
96.4
3.04
13.
-
#201 Lada 2107
P-12
11:45.5 +1:00.5
+3.3
95.9
3.22
14.
-
#237 Lada 2101
P-13
11:56.6 +1:11.6
+11.1
94.4
3.81
15.
-
#250 BMW E36 318is
P-13
12:01.9 +1:16.9
+5.3
93.8
4.09
16.
-
#245 Toyota Corolla
P-13
12:06.1 +1:21.1
+4.2
93.2
4.31
17.
-
#239 Lada VFTS
P-12
12:07.2 +1:22.2
+1.1
93.1
4.37
18.
-
#224 Citroen C2R2
6
12:09.0 +1:24.0
+1.8
92.8
4.47
19.
-
#226 Honda Civic
7
12:18.3 +1:33.3
+9.3
91.7
4.96
20.
-
#223 Honda Civic
6
12:24.8 +1:39.8
+6.5
90.9
5.31
21.
-
#222 Skoda Felicia
6
12:28.7 +1:43.7
+3.9
90.4
5.52
22.
-
#241 Lada VFTS
P-12
13:10.8 +2:25.8
+42.1
85.6
7.76
23.
-
#217 Honda Civic Type-r
5
13:13.8 +2:28.8
+3.0
85.3
7.91
24.
-
#225 Honda Civic
7
13:24.3 +2:39.3
+10.5
84.1
8.47
25.
-
#243 Lada 21074
P-12
13:28.2 +2:43.2
+3.9
83.7
8.68
26.
-
#227 Honda Civic 1,6 VTi
7
13:30.3 +2:45.3
+2.1
83.5
8.79
27.
-
#249 BMW E36 320i
P-13
14:04.6 +3:19.6
+34.3
80.1
10.62
28.
-
#230 Peugeot 106 Maxi (P/11)
P-12
14:13.2 +3:28.2
+8.6
79.3
11.07
29.
-
#229 Suzuki Ignis
7
14:28.0 +3:43.0
+14.8
78.0
11.86
30.
-
#240 Lada VFTS
P-12
15:23.6 +4:38.6
+55.6
73.3
14.82
Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy6 összetett eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
6
41:35.8

105.0
2.
-
6
41:43.8
+8.0
+8.0
104.7
0.11
3.
-
6
42:06.0
+30.2
+22.2
103.8
0.41
4.
-
6
42:07.8
+32.0
+1.8
103.7
0.44
5.
6.
-
6
42:35.3
+59.5
+27.5
102.6
0.82
6.
8.
-
6
42:41.0
+1:05.2
+5.7
102.3
0.90
7.
5.
-
P-12
42:56.9
+1:21.1
+15.9
101.7
1.11
8.
7.
-
P-12
42:58.1
+1:22.3
+1.2
101.7
1.13
9.
-
P-13
43:08.6
10.0
+1:32.8
+10.5
101.2
1.27
10.
-
P-13
43:48.2
10.0
+2:12.4
+39.6
99.7
1.82
11.
-
P-12
43:51.2
+2:15.4
+3.0
99.6
1.86
12.
-
P-13
44:11.7
+2:35.9
+20.5
98.8
2.14
13.
-
P-12
44:30.1
+2:54.3
+18.4
98.2
2.39
14.
-
7
45:22.8
+3:47.0
+52.7
96.3
3.12
15.
-
P-13
45:23.5
10.0
+3:47.7
+0.7
96.2
3.13
16.
18.
-
P-13
46:04.2
+4:28.4
+40.7
94.8
3.69
17.
-
P-12
46:04.4
+4:28.6
+0.2
94.8
3.69
18.
16.
-
6
46:12.1
+4:36.3
+7.7
94.5
3.80
19.
-
P-13
46:18.6
+4:42.8
+6.5
94.3
3.88
20.
-
6
46:22.2
10.0
+4:46.4
+3.6
94.2
3.93
21.
-
5
48:03.8
+6:28.0
+1:41.6
90.9
5.33
22.
23.
-
6
48:55.7
+7:19.9
+51.9
89.3
6.04
23.
22.
-
P-12
50:23.5
30.0
+8:47.7
+1:27.8
86.7
7.25
24.
25.
-
P-12
50:42.8
+9:07.0
+19.3
86.1
7.51
25.
24.
-
7
50:53.1
10.0
+9:17.3
+10.3
85.8
7.66
26.
-
P-12
52:37.1
+11:01.3
+1:44.0
83.0
9.08
27.
-
7
55:15.0
+13:39.2
+2:37.9
79.1
11.25
28.
-
P-13
55:52.4
3:00.0
+14:16.6
+37.4
78.2
11.77
29.
-
P-12
57:14.2
1:10.0
+15:38.4
+1:21.8
76.3
12.89
30.
-
7
1:01:49.0
+20:13.2
+4:34.8
70.7
16.66
Információ (8)
Gy6 17:22 #212 Csomós Miklós - Nagy Attila : Nagyon örülünk ennek az eredménynek! :)
Gy6 17:21 #211 Berényi László - Pap Tamás : Ez kellett nekünk a végére! :)
Gy6 17:20 #210 Kiss Zsolt - Berényi Gábor : A váltó miatt spórolnunk kellett, próbáltunk vigyázni inkább a kocsira.
Gy6 17:19 #208 Ruszó Krisztián - Geró Gábor : Érzésre jó volt, de a bal első futómű miatt kicsit lassabban kellett jönnünk..
Gy6 17:18 #206 Jánosa Ákos - Rubóczki Attila : Spóroltunk, mert célba szeretnénk érni.
Gy6 17:17 #204 Papp László - Papp Csaba : A végére úgy tűnik, kicsit elspóroltuk, de nagyon tetszett ez a gyors a végén.
Gy6 17:16 #203 ifj.Fogarasi Attila - Toloczkó Péter : Ez kellett a végére, nagyon tetszett! :)
Gy6 17:15 #201 Vizelli Károly - Vizelliné Jobbágy Éva : Időnként három hengerrel szenvedtük végig a pályát... De itt vagyunk, és ez a lényeg.