(Gy4) Penta Rallye Katlan /2 8.5 km, Rajt: 2018. május 26. 12:23
Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy4 - szakasz eredmény
# versenyző - navigátor
#rajt.sz autó
kat. idő kül. km/h
1.
Ranga Péter
-
Holczer Dániel
#11 Škoda Fabia R5
2
4:03.2
125.8
2.
Hadik András
-
Igor Bacigál
#1 Ford Fiesta R5
2
4:03.3
+0.1
+0.1
125.8
0.01
3.
Kazár Miklós
-
Tóth Zsolt
#2 Škoda Fabia R5
2
4:03.5
+0.3
+0.2
125.7
0.04
4.
Vincze Ferenc
-
Farnadi Ágnes
#3 Ford Fiesta R5
2
4:04.0
+0.8
+0.5
125.4
0.09
5.
Hevesi István
-
Bottyán János
#23 Mitsubishi Lancer Evo6
14
4:04.2
+1.0
+0.2
125.3
0.12
6.
Velenczei Ádám
-
Szedő Csaba
#5 Hyundai i20 R5
2
4:04.5
+1.3
+0.3
125.2
0.15
7.
Bútor Róbert
-
Tagai Róbert
#12 Škoda Fabia R5
2
4:05.4
+2.2
+0.9
124.7
0.26
8.
Bodolai László
-
Popovics László
#6 Ford Fiesta R5
2
4:05.8
+2.6
+0.4
124.5
0.31
9.
Balogh János
-
Szőke Tamás
#10 Škoda Fabia R5
2
4:05.9
+2.7
+0.1
124.4
0.32
10.
Gyarmati Ariel
-
Kocsis György
#21 Mitsubishi Lancer Evo8
14
4:07.7
+4.5
+1.8
123.5
0.53
11.
Matics Mihály
-
Németh Gergely
#24 Mitsubishi Lancer Evo9 RS
14
4:08.1
+4.9
+0.4
123.3
0.58
12.
Rongits Attila
-
Hannus László
#22 Mitsubishi Lancer Evo9 RS
14
4:08.3
+5.1
+0.2
123.2
0.60
13.
Trencsényi József
-
Verba Gábor
#7 Škoda Fabia R5
2
4:08.7
+5.5
+0.4
123.0
0.65
14.
Maricsek Miklós
-
Bán Viktor
#25 Mitsubishi Lancer Evo9 R4
14
4:09.0
+5.8
+0.3
122.9
0.68
15.
Kovács Antal
-
Istovics Gergely
#14 Ford Fiesta R5
2
4:09.1
+5.9
+0.1
122.8
0.69
16.
Turán Frigyes
-
Bagaméri László
#4 Hyundai i20 R5
2
4:09.3
+6.1
+0.2
122.7
0.72
17.
Osváth Péter
-
Répás Zoltán
#9 Škoda Fabia R5
2
4:11.4
+8.2
+2.1
121.7
0.96
18.
Cseh Vilmos
-
Kuti Péter
#26 Mitsubishi Lancer Evo9
3
4:13.4
+10.2
+2.0
120.8
1.20
19.
Nagy Mátyás
-
Nagy Tamás
#18 Mitsubishi Lancer Evo9
3
4:13.8
+10.6
+0.4
120.6
1.25
20.
Tóth Tibor
-
Szabó József
#20 Mitsubishi Lancer Evo9
3
4:17.1
+13.9
+3.3
119.0
1.64
21.
Molnár István
-
Bárdos Péter
#37 Mitsubishi Lancer Evo9
14
4:18.6
+15.4
+1.5
118.3
1.81
22.
Perge György
-
Kirnbauer Ernő
#28 Mitsubishi Lancer Evo9
3
4:19.2
+16.0
+0.6
118.1
1.88
23.
Kurtos Róbert
-
Szegedi Máté
#27 Mitsubishi Lancer Evo9
3
4:20.2
+17.0
+1.0
117.6
2.00
24.
Szabó Zoltán
-
Szabó Krisztián
#17 Škoda Fabia R5
2
4:20.5
+17.3
+0.3
117.5
2.04
25.
Marozsi Zsolt
-
Mihalik Péter
#16 Ford Fiesta R5
2
4:21.0
+17.8
+0.5
117.2
2.09
26.
Kocsomba Károly
-
Takács Gábor
#30 Mitsubishi Lancer Evo9
14
4:22.6
+19.4
+1.6
116.5
2.28
27.
Barna Tibor
-
Szollár Csaba
#38 Mitsubishi Lancer Evo9
3
4:26.4
+23.2
+3.8
114.9
2.73
28.
Alberti Szabolcs
-
Földi Nikolett
#39 Honda Civic R3
5
4:28.1
+24.9
+1.7
114.1
2.93
29.
Tábori Ákos
-
Kürti Tamás
#19 Mitsubishi Lancer Evo9
3
4:30.0
+26.8
+1.9
113.3
3.15
30.
Fehérvári Csaba
-
Bencsik Dániel
#35 Subaru Impreza
14
4:30.7
+27.5
+0.7
113.0
3.24
31.
Lángi Attila
-
Veres Gábor
#44 BMW E86 Z4M
14
4:31.6
+28.4
+0.9
112.7
3.34
32.
Órai Balázs
-
Vrezgó Balázs
#31 Mitsubishi Lancer Evo9
14
4:32.2
+29.0
+0.6
112.4
3.41
33.
Lencse Zoltán
-
Kovács Szabolcs
#15 Ford Fiesta R5
2
4:32.5
+29.3
+0.3
112.3
3.45
34.
Temesvári László
-
Soós István
#42 BMW E36 M3
14
4:38.9
+35.7
+6.4
109.7
4.20
35.
Hibján József
-
Szurovcsák István
#65 Citroën C2 R2 Max
6
4:39.1
+35.9
+0.2
109.6
4.22
36.
Vizelli Károly
-
Nagy Péter
#48 Lada VFTS
12
4:41.0
+37.8
+1.9
108.9
4.45
37.
Kertész Krisztián
-
Velezdi Eszter
#51 Opel Astra OPC
13
4:43.7
+40.5
+2.7
107.9
4.76
38.
Kálmánczi Balázs
-
Schmidt Balázs
#61 Lada VFTS
12
4:45.5
+42.3
+1.8
107.2
4.98
39.
Novák Balázs
-
Végh Róbert
#43 BMW 325i
14
4:45.8
+42.6
+0.3
107.1
5.01
40.
Veréb Zoltán
-
Eperjesi Péter
#59 Lada VFTS
12
4:48.5
+45.3
+2.7
106.1
5.33
41.
Galuska Szabolcs
-
Várfalvi Gábor
#58 Lada 2105 VFTS
13
4:48.6
+45.4
+0.1
106.0
5.34
42.
ifj.Kerék György
-
Bata Zsolt
#50 Lada VFTS
12
4:49.4
+46.2
+0.8
105.7
5.44
43.
Bodogán Ferenc
-
Molnár Tamás
#55 Lada 2105
12
4:50.5
+47.3
+1.1
105.3
5.56
44.
Kerék Balázs
-
Kováts Edith
#57 Suzuki Swift
7
4:51.1
+47.9
+0.6
105.1
5.64
45.
Kondella Péter
-
Szilassy Arnold
#45 Honda Civic Type-R Gr.A
5
4:51.7
+48.5
+0.6
104.9
5.71
46.
Pryma Zoltán
-
Schmidt Ádám
#46 Suzuki Swift
5
4:58.2
+55.0
+6.5
102.6
6.47
47.
Fábián Dániel
-
Bodogán Balázs
#63 Lada 2105
12
4:58.7
+55.5
+0.5
102.4
6.53
48.
Dián Attila
-
Marcsa Nikoletta
#32 Mitsubishi Lancer Evo9
3
5:02.6
+59.4
+3.9
101.1
6.99
49.
Schuck János
-
Endrődi Harri
#36 Mitsubishi Lancer Evo3
14
5:54.8
+1:51.6
+52.2
86.2
13.13
50.
Keszler Mátyás
-
Litkei Tamás
#53 Audi S 2
14
9:04.2
+5:01.0
+3:09.4
56.2
35.41
=
Berki Gábor
-
Berki-Antal Szandra
#41 BMW M3
14
9:04.2
+5:01.0
56.2
35.41
52.
Szőnyi András
-
Patkó Gábor
#62 Lada 2101-1
12
9:41.0
+5:37.8
+36.8
52.7
39.74
Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy4 - összetett eredmény
# versenyző - navigátor
#rajt.sz autó
kat. idő kül. km/h
1.
Turán Frigyes
-
Bagaméri László
#4 Hyundai i20 R5
2
18:31.3
116.6
2.
3.
Hadik András
-
Igor Bacigál
#1 Ford Fiesta R5
2
18:32.2
+0.9
+0.9
116.5
0.03
3.
4.
Vincze Ferenc
-
Farnadi Ágnes
#3 Ford Fiesta R5
2
18:37.5
+6.2
+5.3
116.0
0.17
4.
6.
Kazár Miklós
-
Tóth Zsolt
#2 Škoda Fabia R5
2
18:41.6
+10.3
+4.1
115.5
0.29
5.
Balogh János
-
Szőke Tamás
#10 Škoda Fabia R5
2
18:42.6
+11.3
+1.0
115.4
0.31
6.
8.
Ranga Péter
-
Holczer Dániel
#11 Škoda Fabia R5
2
18:43.0
+11.7
+0.4
115.4
0.32
7.
Bútor Róbert
-
Tagai Róbert
#12 Škoda Fabia R5
2
18:44.8
+13.5
+1.8
115.2
0.38
8.
9.
Bodolai László
-
Popovics László
#6 Ford Fiesta R5
2
18:48.8
+17.5
+4.0
114.8
0.49
9.
10.
Kovács Antal
-
Istovics Gergely
#14 Ford Fiesta R5
2
18:54.9
+23.6
+6.1
114.2
0.66
10.
11.
Rongits Attila
-
Hannus László
#22 Mitsubishi Lancer Evo9 RS
14
18:55.4
+24.1
+0.5
114.1
0.67
11.
12.
Trencsényi József
-
Verba Gábor
#7 Škoda Fabia R5
2
18:57.2
+25.9
+1.8
114.0
0.72
12.
13.
Hevesi István
-
Bottyán János
#23 Mitsubishi Lancer Evo6
14
19:01.3
+30.0
+4.1
113.6
0.83
13.
14.
Maricsek Miklós
-
Bán Viktor
#25 Mitsubishi Lancer Evo9 R4
14
19:06.8
+35.5
+5.5
113.0
0.99
14.
15.
Matics Mihály
-
Németh Gergely
#24 Mitsubishi Lancer Evo9 RS
14
19:10.4
+39.1
+3.6
112.7
1.09
15.
18.
Velenczei Ádám
-
Szedő Csaba
#5 Hyundai i20 R5
2
19:13.8
+42.5
+3.4
112.3
1.18
16.
19.
Gyarmati Ariel
-
Kocsis György
#21 Mitsubishi Lancer Evo8
14
19:17.6
+46.3
+3.8
112.0
1.29
17.
Osváth Péter
-
Répás Zoltán
#9 Škoda Fabia R5
2
19:18.3
+47.0
+0.7
111.9
1.31
18.
16.
Lencse Zoltán
-
Kovács Szabolcs
#15 Ford Fiesta R5
2
19:37.8
+1:06.5
+19.5
110.0
1.85
19.
21.
Tóth Tibor
-
Szabó József
#20 Mitsubishi Lancer Evo9
3
19:44.9
+1:13.6
+7.1
109.4
2.04
20.
Perge György
-
Kirnbauer Ernő
#28 Mitsubishi Lancer Evo9
3
19:46.5
+1:15.2
+1.6
109.2
2.09
21.
22.
Kurtos Róbert
-
Szegedi Máté
#27 Mitsubishi Lancer Evo9
3
19:50.8
+1:19.5
+4.3
108.8
2.21
22.
24.
Nagy Mátyás
-
Nagy Tamás
#18 Mitsubishi Lancer Evo9
3
19:53.9
+1:22.6
+3.1
108.6
2.29
23.
25.
Molnár István
-
Bárdos Péter
#37 Mitsubishi Lancer Evo9
14
19:59.2
+1:27.9
+5.3
108.1
2.44
24.
27.
Cseh Vilmos
-
Kuti Péter
#26 Mitsubishi Lancer Evo9
3
20:00.8
40.0
+1:29.5
+1.6
107.9
2.49
25.
26.
Marozsi Zsolt
-
Mihalik Péter
#16 Ford Fiesta R5
2
20:02.9
+1:31.6
+2.1
107.7
2.54
26.
28.
Szabó Zoltán
-
Szabó Krisztián
#17 Škoda Fabia R5
2
20:07.9
+1:36.6
+5.0
107.3
2.68
27.
23.
Órai Balázs
-
Vrezgó Balázs
#31 Mitsubishi Lancer Evo9
14
20:10.6
+1:39.3
+2.7
107.1
2.76
28.
29.
Barna Tibor
-
Szollár Csaba
#38 Mitsubishi Lancer Evo9
3
20:25.5
+1:54.2
+14.9
105.8
3.17
29.
30.
Tábori Ákos
-
Kürti Tamás
#19 Mitsubishi Lancer Evo9
3
20:41.5
+2:10.2
+16.0
104.4
3.62
30.
31.
Alberti Szabolcs
-
Földi Nikolett
#39 Honda Civic R3
5
20:46.3
10.0
+2:15.0
+4.8
104.0
3.75
31.
32.
Fehérvári Csaba
-
Bencsik Dániel
#35 Subaru Impreza
14
21:06.0
+2:34.7
+19.7
102.4
4.30
32.
34.
Vizelli Károly
-
Nagy Péter
#48 Lada VFTS
12
21:31.0
+2:59.7
+25.0
100.4
4.99
33.
35.
Lángi Attila
-
Veres Gábor
#44 BMW E86 Z4M
14
21:35.0
10.0
+3:03.7
+4.0
100.1
5.10
34.
36.
Hibján József
-
Szurovcsák István
#65 Citroën C2 R2 Max
6
21:44.8
+3:13.5
+9.8
99.3
5.38
35.
39.
Temesvári László
-
Soós István
#42 BMW E36 M3
14
22:05.2
30.0
+3:33.9
+20.4
97.8
5.94
36.
38.
Kertész Krisztián
-
Velezdi Eszter
#51 Opel Astra OPC
13
22:09.1
10.0
+3:37.8
+3.9
97.5
6.05
37.
Kálmánczi Balázs
-
Schmidt Balázs
#61 Lada VFTS
12
22:10.6
+3:39.3
+1.5
97.4
6.09
38.
40.
Bodogán Ferenc
-
Molnár Tamás
#55 Lada 2105
12
22:28.9
30.0
+3:57.6
+18.3
96.1
6.60
39.
49.
Kocsomba Károly
-
Takács Gábor
#30 Mitsubishi Lancer Evo9
14
22:29.0
1:40.0
+3:57.7
+0.1
96.1
6.60
40.
45.
Novák Balázs
-
Végh Róbert
#43 BMW 325i
14
22:30.2
30.0
+3:58.9
+1.2
96.0
6.64
41.
Kondella Péter
-
Szilassy Arnold
#45 Honda Civic Type-R Gr.A
5
22:30.9
+3:59.6
+0.7
95.9
6.66
42.
ifj.Kerék György
-
Bata Zsolt
#50 Lada VFTS
12
22:31.0
+3:59.7
+0.1
95.9
6.66
43.
44.
Veréb Zoltán
-
Eperjesi Péter
#59 Lada VFTS
12
22:32.4
10.0
+4:01.1
+1.4
95.8
6.70
44.
33.
Schuck János
-
Endrődi Harri
#36 Mitsubishi Lancer Evo3
14
22:37.5
+4:06.2
+5.1
95.5
6.84
45.
43.
Pryma Zoltán
-
Schmidt Ádám
#46 Suzuki Swift
5
22:40.6
+4:09.3
+3.1
95.3
6.93
46.
Kerék Balázs
-
Kováts Edith
#57 Suzuki Swift
7
22:42.3
+4:11.0
+1.7
95.1
6.97
47.
48.
Galuska Szabolcs
-
Várfalvi Gábor
#58 Lada 2105 VFTS
13
22:51.5
20.0
+4:20.2
+9.2
94.5
7.23
48.
47.
Fábián Dániel
-
Bodogán Balázs
#63 Lada 2105
12
22:53.8
+4:22.5
+2.3
94.3
7.29
49.
50.
Dián Attila
-
Marcsa Nikoletta
#32 Mitsubishi Lancer Evo9
3
23:46.3
1:40.0
+5:15.0
+52.5
90.9
8.75
50.
51.
Berki Gábor
-
Berki-Antal Szandra
#41 BMW M3
14
30:57.7
30.0
+12:26.4
+7:11.4
69.8
20.73
51.
52.
Keszler Mátyás
-
Litkei Tamás
#53 Audi S 2
14
31:45.9
+13:14.6
+48.2
68.0
22.07
52.
53.
Szőnyi András
-
Patkó Gábor
#62 Lada 2101-1
12
32:45.5
30.0
+14:14.2
+59.6
65.9
23.73
Információ (34)
Gy4 14:06
#61Kálmánczi Balázs - Schmidt Balázs : Megtiszteltük a nagy ugratót, utána jól éreztük magunkat.
Gy4 14:04
#59Veréb Zoltán - Eperjesi Péter : Szerintem elment a szervó, elég kemény lett a vége, de jó volt.
Gy4 14:02
#58Galuska Szabolcs - Várfalvi Gábor : Jó volt, egyre jobban ráérzünk az ízére.
Gy4 14:00
#57Kerék Balázs - Kováts Edith : Tök jó volt, javultunk szerintem, bár hiba még mindig volt benne.
Gy4 13:58
#65Hibján József - Szurovcsák István : Megvan a hátsó ajtó, és végre fel tudjuk tenni a szervizben. :)
Gy4 13:55
#51Kertész Krisztián - Velezdi Eszter : Jó ez, javulunk: az előbb is 10-et, most 5-öt, nagyon jó lesz.
Gy4 13:54
#50ifj.Kerék György - Bata Zsolt : Az első körben bealudtam, most próbálom behozni.
Gy4 13:53
#55Bodogán Ferenc - Molnár Tamás : Szerintem ez még ide kicsit kevés, még fel kell kötni a gatyánkat.
Gy4 13:35
#38Barna Tibor - Szollár Csaba : Szuperul le van tisztulva a gyorsasági, jó féktávokat lehet menni: kifejezetten jó volt rajta menni.
Gy4 13:32
#37Molnár István - Bárdos Péter : Egyre jobban gyorsulunk, egyre jobban érezzük magunkat.
Gy4 13:32
#36Schuck János - Endrődi Harri : Benéztem egy féktávot és keresztbe nekimentünk egy partfalnak: defektünk biztos van, és a kartervédőt is húzzuk.
Gy4 13:28
#35Fehérvári Csaba - Bencsik Dániel : Nagyon jóll éreztük magunkat. Holnap van gyereknap? Mert akkor mi ma tartjuk, annyira jól érezzük magunkat. :D
Gy4 13:27
#32Dián Attila - Marcsa Nikoletta : Kalandos volt: két helyen is. Letapad a kuplungunk és nem nagyon tudok sebességet váltani, szóval megyünk kuplungot cserélni.
Gy4 13:24
#31Órai Balázs - Vrezgó Balázs : Valószínűleg kiszakadt a géptetőkből az egyik lefogató, és nagy tempónál annyira felnyílik, hogy nem látok ki tőle, így nem merek túl gyorsan menni.
Gy4 13:22
#30Kocsomba Károly - Takács Gábor : Most már elég jó volt: megtaláltuk a guminyomást. A kocsiban több volna, de bennem talán ennyi.
Gy4 13:20
#28Perge György - Kirnbauer Ernő : Kicsit bent hagytunk, de talán majd legközelebb..
Gy4 13:18
#8Ollé Sasa - Czakó Janek : A célegyenesben a kavicsoson nyomból kijöttünk, becsúsztunk az árokba, és kiestünk.. Nagyon sajnálom, hogy nem tudunk továbbmenni, de ahogy szokták mondani, ez Sasás volt: jól mentünk-jól mentünk, aztán egyszercsak kiestünk...
Gy4 13:18
#8Ollé Sasa - Czakó Janek : Kicsúsztak és kiestek a versenyből.
Gy4 13:17
#27Kurtos Róbert - Szegedi Máté : Szerintem ugyanolyan volt, mint az előző, de érzésre jobb volt..
Gy4 13:06
#21Gyarmati Ariel - Kocsis György : Nem volt olyan rossz, de a visszafordítóknál valamiért belefullad a kocsi, ezért ott sokat bent hagyunk..
Gy4 13:03
#20Tóth Tibor - Szabó József : Javultunk hálistennek: pontosabban mentem kicsit, bár hiba még mindig volt benne.
Gy4 13:02
#19Tábori Ákos - Kürti Tamás : Egyáltalán nem vagyok elégedett az idővel: érzésre sokkal jobb volt. Még ki kell találjuk, mitől lett ez rosszabb.
Gy4 13:00
#18Nagy Mátyás - Nagy Tamás : Jó volt, kicsit javítottunk: jól érezzük magunkat.
Gy4 12:58
#17Szabó Zoltán - Szabó Krisztián : Nagyon szuper minden, nagyon élvezzük. A kocsival kezdünk összeszokni: volt ugyan egy kis hiba, de nagyon jó lesz ez!
Gy4 12:56
#4Turán Frigyes - Bagaméri László : Megforogtunk és tolatnunk kellett, de a kocsi szerencsére rendben van.
Gy4 12:54
#1Hadik András - Igor Bacigál : Próbáltunk igyekezni, de Friciék nagyon magukra találtak ezen a versenyen..
Gy4 12:52
#10Balogh János - Szőke Tamás : Minden oké, kicsit borult a gumi-taktikánk. Most szokjuk a kocsit, ez a történet.
Gy4 12:50
#12Bútor Róbert - Tagai Róbert : Úgy van, ahogy az előbb mondtam: gyorsulunk. Van még az autóban, mindig egyre jobban elvállalom, de néha még mindig szégyellem magam, hogy ha valahol nem megyek gyorsabban. Az autó szenzációs, de persze kell még idő, mire megszokom, hogy ennyire közel tudunk az élmezőnyhöz autózni.
Gy4 12:48
#3Vincze Ferenc - Farnadi Ágnes : Érzésre nem volt rossz, időnk is tetszetős, a kocsi is jó - minden jó. :)
Gy4 12:46
#5Velenczei Ádám - Szedő Csaba : Törött váltókarral jövünk, próbáltunk minél jobban jönni. Ezt leszámítva a kocsival minden rendben, ezt meg megcsinálják a srácok a szervizben.
Gy4 12:44
#2Kazár Miklós - Tóth Zsolt : Áttoltuk, de még ez is kevés...
Gy4 12:42
#6Bodolai László - Popovics László : Egész jól sikerült, de ahol orra estünk előbb, ott eléggé visszaváltottam.. Lehetne jobb is, de azért annyira nem rossz ez.
Gy4 12:36
#11Ranga Péter - Holczer Dániel : Kicsit megzavart, hogy a Sasáék becsúsztak és sokan integettek. De jó volt.
Gy4 12:36
#14Kovács Antal - Istovics Gergely : Haladós volt, de a Trencsényivel nagyon nagy csatában vagyunk..