(Gy3) Farkas erdő /2 16.3 km, Rajt: 2016. május 21. 12:24
Q8Oils Rallylive.hu - 14 - Gy3 - szakasz eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Strider Zoltán - Koch Péter #36 Mitsubishi Lancer Evo9
|
14 |
9:14.8 |
105.8
|
|
2.
|
Kocsomba Károly - Bárdos Péter #42 Mitsubishi Lancer Evo7
|
14 |
9:23.6 | +8.8 +8.8 |
104.1
0.54
|
3.
|
Schubert István - Mészáros Sándor #38 Mitsubishi Lancer Evo6
|
14 |
9:25.5 | +10.7 +1.9 |
103.8
0.66
|
4.
|
Czél Péter - Czél Balázs #37 Subaru Impreza
|
14 |
9:27.2 | +12.4 +1.7 |
103.5
0.76
|
5.
|
Keszler Mátyás - Kugel Tibor #49 Audi Coupe S2
|
14 |
14:14.8 | +5:00.0 +4:47.6 |
68.6
18.40
|
=
|
Latyak - Erdélyi Ágnes #41 Mitsubishi Lancer Evo8
|
14 |
14:14.8 | +5:00.0 |
68.6
18.40
|
=
|
Jedloczky László - Hubicska Melinda #39 Mitsubishi Lancer Evo8 (WRC rep)
|
14 |
14:14.8 | +5:00.0 |
68.6
18.40
|
Q8Oils Rallylive.hu - 14 - Gy3 - összetett eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Strider Zoltán - Koch Péter
#36 Mitsubishi Lancer Evo9
|
14 |
28:08.7
|
98.9
|
|
2.
|
Schubert István - Mészáros Sándor
#38 Mitsubishi Lancer Evo6
|
14 |
28:40.8
|
+32.1 +32.1 |
97.1
0.69
|
3.
4.
|
Kocsomba Károly - Bárdos Péter
#42 Mitsubishi Lancer Evo7
|
14 |
28:50.3
|
+41.6 +9.5 |
96.5
0.90
|
4.
3.
|
Czél Péter - Czél Balázs
#37 Subaru Impreza
|
14 |
28:53.7
|
+45.0 +3.4 |
96.3
0.97
|
5.
6.
|
Jedloczky László - Hubicska Melinda
#39 Mitsubishi Lancer Evo8 (WRC rep)
|
14 |
35:04.0
|
+6:55.3 +6:10.3 |
79.4
8.95
|
6.
7.
|
Latyak - Erdélyi Ágnes
#41 Mitsubishi Lancer Evo8
|
14 |
37:25.1
|
+9:16.4 +2:21.1 |
74.4
11.99
|
7.
8.
|
Keszler Mátyás - Kugel Tibor
#49 Audi Coupe S2
|
14 |
38:20.3
10.0
|
+10:11.6 +55.2 |
72.6
13.18
|
Információ (3)
Gy3 13:35 | A verseny biztonságos lebonyolítása érdekében az előfutó újra végigmegy a pályán |
Gy3 12:58 | Éles autó a pályán |
Gy3 12:41 | Várható csúszás 10 perc |
Büntetések (1)
Gyors |
versenyző - navigátor
#rajt.sz autó |
kat. | büntetés oka |
Gy3 | Keszler Mátyás - Kugel Tibor #49 Audi Coupe S2 | 14 | 10.0 |