(Gy3) Borsodnádasd - Balaton /2 5.05 km, Rajt: 2016. szeptember 4. 11:00
Q8Oils Rallylive.hu - MARB - Gy3 - szakasz eredmény
Q8Oils Rallylive.hu - MARB - Gy3 - összetett eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Gyenes Attila - Kiss Norbert
#5 BMW 320i
|
5 kat |
10:51.2
|
83.8
|
|
2.
|
Szalánczi László - Bütösi Máté
#15 Lada 2105
|
5 kat |
10:57.7
|
+6.5 +6.5 |
82.9
0.43
|
3.
|
Bukulya István - Kasza László
#6 Lada 2107
|
5 kat |
10:58.9
|
+7.7 +1.2 |
82.8
0.51
|
4.
5.
|
Riskó Dániel - Losonczi Csaba
#3 Toyota Corolla
|
5 kat |
11:05.8
|
+14.6 +6.9 |
81.9
0.96
|
5.
4.
|
Vörös Gábor - Lendvai Szabolcs
#2 Lada 2107
|
4 kat |
11:06.4
|
+15.2 +0.6 |
81.8
1.00
|
6.
|
Krehlik Nándor - Madarász Szabolcs
#17 Lada
|
5 kat |
11:11.8
|
+20.6 +5.4 |
81.2
1.36
|
7.
|
Üveges Sándor - Nagy István
#39 Lada VFTS
|
4 kat |
11:13.0
|
+21.8 +1.2 |
81.0
1.44
|
8.
9.
|
Magyar Attila - ifj. Magyar Attila
#19 Honda Civic 2.0 VTEC RC
|
5 kat |
11:15.1
|
+23.9 +2.1 |
80.8
1.58
|
9.
8.
|
Fancsik Gergely - Faragó György
#4 Lada
|
5 kat |
11:15.9
|
+24.7 +0.8 |
80.7
1.63
|
10.
|
Farkas "Malter Röhl" Roland - Kovács Tibor
#8 Lada 21013
|
4 kat |
11:16.6
|
+25.4 +0.7 |
80.6
1.68
|
11.
14.
|
Bacsa Tamás - Jakab Ambrus
#30 Lada 21013
|
4 kat |
11:18.6
|
+27.4 +2.0 |
80.4
1.81
|
12.
|
Aczél András - Major Imre
#29 Honda Civic Vti
|
4 kat |
11:23.2
|
+32.0 +4.6 |
79.8
2.11
|
13.
|
Vass László - Veres László
#43 Lada VFTS
|
4 kat |
11:24.6
|
+33.4 +1.4 |
79.7
2.20
|
14.
11.
|
Lezák Péter - Németh Alex
#48 Lada 2101
|
4 kat |
11:26.2
|
+35.0 +1.6 |
79.5
2.31
|
15.
|
Galuska Szabolcs - Várfalvi Gábor
#1 Lada 2107
|
5 kat |
11:27.3
|
+36.1 +1.1 |
79.4
2.38
|
16.
|
Foczkó Ákos - Pásztor Tamás
#32 Lada VFTS
|
4 kat |
11:28.8
|
+37.6 +1.5 |
79.2
2.48
|
17.
|
Dudás István Márton - Szabó Norbert
#33 Lada 21011
|
4 kat |
11:29.9
|
+38.7 +1.1 |
79.1
2.55
|
18.
21.
|
Tamás Gergely - Szász Tina
#38 Honda Civic
|
4 kat |
11:41.5
|
+50.3 +11.6 |
77.7
3.32
|
19.
18.
|
Mazgon Róbert - Kovács Tamás
#57 Toyota Yaris
|
3 kat |
11:41.7
|
+50.5 +0.2 |
77.7
3.33
|
20.
22.
|
Kuttor Norbert - Németh Alex
#42 Lada 2105
|
4 kat |
11:45.2
|
+54.0 +3.5 |
77.3
3.56
|
21.
23.
|
Péter Pál - Erdélyi Dávid
#18 Opel Astra
|
5 kat |
11:47.3
|
+56.1 +2.1 |
77.1
3.70
|
22.
24.
|
Berta Gábor - Mihalcsik József
#21 Lada 2107
|
5 kat |
11:55.2
|
+1:04.0 +7.9 |
76.3
4.22
|
23.
28.
|
Simon György - Simon Tímea
#31 Lada 2107
|
4 kat |
12:02.9
30.0
|
+1:11.7 +7.7 |
75.4
4.73
|
24.
20.
|
Szabó Zoltán - Kiss Bence Tamás
#16 Lada 2107
|
5 kat |
12:04.1
|
+1:12.9 +1.2 |
75.3
4.81
|
25.
26.
|
Huszár Péter - Pazsiczki Zoltán
#51 Honda Civic 1,6 VTI
|
4 kat |
12:07.0
|
+1:15.8 +2.9 |
75.0
5.00
|
26.
25.
|
Kócs Szabolcs - Kovács Imre
#58 Suzuki Swift
|
3 kat |
12:07.9
|
+1:16.7 +0.9 |
74.9
5.06
|
27.
29.
|
ifj. Pothánszky László - Pothánszky László
#59 Suzuki Swift
|
3 kat |
12:09.5
|
+1:18.3 +1.6 |
74.8
5.17
|
28.
27.
|
Barnóczki Tamás - Pásztor Csaba
#25 Lada
|
5 kat |
12:09.9
|
+1:18.7 +0.4 |
74.7
5.19
|
29.
30.
|
Lengyel János - Váradi Zoltán
#45 Lada VFTS
|
4 kat |
12:12.3
|
+1:21.1 +2.4 |
74.5
5.35
|
30.
32.
|
Orbán Gyula - Sőregi Gréta
#20 Lada VFTS
|
5 kat |
12:13.1
10.0
|
+1:21.9 +0.8 |
74.4
5.41
|
31.
|
Belme Attila - Katona Miklós
#37 Lada 2107
|
4 kat |
12:13.3
|
+1:22.1 +0.2 |
74.4
5.42
|
32.
33.
|
Molnár Gábor - Pálfalusi István
#22 BMW E30
|
5 kat |
12:16.5
|
+1:25.3 +3.2 |
74.1
5.63
|
33.
35.
|
Bűdi Norbert - Sági Sándor
#60 Suzuki Swift GTI
|
3 kat |
12:19.7
|
+1:28.5 +3.2 |
73.7
5.84
|
34.
|
Márton Ferenc - Berencsi Zsolt
#35 Lada 2107
|
4 kat |
12:23.9
|
+1:32.7 +4.2 |
73.3
6.12
|
35.
36.
|
Koszorús Balázs - Gróza Ferenc
#47 Lada 2101-3
|
4 kat |
12:25.6
|
+1:34.4 +1.7 |
73.1
6.23
|
36.
38.
|
Buza Zsuzsanna - Jacsó János
#28 Renault Clio
|
5 kat |
12:39.9
|
+1:48.7 +14.3 |
71.8
7.17
|
37.
41.
|
Bakos Attila - Hanyik Gergely
#36 Lada 21074
|
4 kat |
12:47.0
|
+1:55.8 +7.1 |
71.1
7.64
|
38.
46.
|
Rózsahegyi Márk - Csurja János
#23 Opel Ascona 400R
|
5 kat |
12:47.3
|
+1:56.1 +0.3 |
71.1
7.66
|
39.
|
Kalóczkai Szabolcs - Berényi Róbert
#44 Lada 2101
|
4 kat |
12:48.1
|
+1:56.9 +0.8 |
71.0
7.72
|
40.
42.
|
Sándor Máté - Fűzi Csaba
#26 Ford Sierra
|
5 kat |
12:48.1
|
+1:56.9 |
71.0
7.72
|
41.
37.
|
Kulcsár Gergő - Kulcsár Tamás
#55 Lada 2105-3
|
4 kat |
12:51.0
|
+1:59.8 +2.9 |
70.7
7.91
|
42.
43.
|
Hajdú Tamás - Hajdúné Ujhelyi Nikoletta
#46 Lada VFTS
|
4 kat |
12:51.0
30.0
|
+1:59.8 |
70.7
7.91
|
43.
40.
|
Szász Mátyás - Kovács Csongor
#27 Opel Astra
|
5 kat |
12:52.1
|
+2:00.9 +1.1 |
70.6
7.98
|
44.
|
Záborszki Péter - Záborszki Béla
#49 Lada 2107
|
4 kat |
13:01.3
|
+2:10.1 +9.2 |
69.8
8.59
|
45.
|
Balogh Balázs"Csigoly" - Danku Miklós
#41 Lada 2107
|
4 kat |
13:12.6
|
+2:21.4 +11.3 |
68.8
9.33
|
46.
47.
|
Fábián Szabolcs László - Fehérvári Csaba
#52 Suzuki Swift
|
4 kat |
13:22.9
|
+2:31.7 +10.3 |
67.9
10.01
|
47.
48.
|
Dombi Denis - Kozma Gábor
#53 VW Golf
|
4 kat |
13:40.5
|
+2:49.3 +17.6 |
66.5
11.17
|
48.
51.
|
Barnóczki Patrik - Farkas Martin
#24 Lada
|
5 kat |
13:42.4
|
+2:51.2 +1.9 |
66.3
11.30
|
49.
50.
|
Orosházi Szabolcs - Hoffer Géza
#61 Suzuki Swift Gti
|
3 kat |
13:42.6
30.0
|
+2:51.4 +0.2 |
66.3
11.31
|
50.
49.
|
Mihályi Zsolt - Cziglédy Ádám
#56 Lada 2107
|
4 kat |
14:26.1
|
+3:34.9 +43.5 |
63.0
14.18
|
51.
52.
|
Lang Arnold - Magyar Levente
#50 Lada 2105
|
4 kat |
14:34.0
10.0
|
+3:42.8 +7.9 |
62.4
14.71
|
52.
19.
|
Jobbágy Krisztián - Egerszegi Noémi
#34 Lada VFTS
|
4 kat |
15:14.0
|
+4:22.8 +40.0 |
59.7
17.35
|