(Gy5) Borsodnádasd - Balaton /3 5.05 km, Rajt: 2016. szeptember 4. 14:00
Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy5 - szakasz eredmény
Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy5 - összetett eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Gyenes Attila - Kiss Norbert
#5 BMW 320i
|
5 kat |
18:11.2
|
83.3
|
|
2.
3.
|
Szalánczi László - Bütösi Máté
#15 Lada 2105
|
5 kat |
18:14.5
|
+3.3 +3.3 |
83.1
0.13
|
3.
2.
|
Bukulya István - Kasza László
#6 Lada 2107
|
5 kat |
18:17.0
|
+5.8 +2.5 |
82.9
0.23
|
4.
|
Riskó Dániel - Losonczi Csaba
#3 Toyota Corolla
|
5 kat |
18:28.6
|
+17.4 +11.6 |
82.0
0.69
|
5.
|
Vörös Gábor - Lendvai Szabolcs
#2 Lada 2107
|
4 kat |
18:29.5
|
+18.3 +0.9 |
81.9
0.72
|
6.
|
Krehlik Nándor - Madarász Szabolcs
#17 Lada
|
5 kat |
18:33.9
|
+22.7 +4.4 |
81.6
0.90
|
7.
8.
|
Bacsa Tamás - Jakab Ambrus
#30 Lada 21013
|
4 kat |
18:37.7
|
+26.5 +3.8 |
81.3
1.05
|
8.
7.
|
Üveges Sándor - Nagy István
#39 Lada VFTS
|
4 kat |
18:40.3
|
+29.1 +2.6 |
81.1
1.15
|
9.
10.
|
Magyar Attila - ifj. Magyar Attila
#19 Honda Civic 2.0 VTEC RC
|
5 kat |
18:43.8
|
+32.6 +3.5 |
80.9
1.29
|
10.
9.
|
Farkas "Malter Röhl" Roland - Kovács Tibor
#8 Lada 21013
|
4 kat |
18:45.6
|
+34.4 +1.8 |
80.8
1.36
|
11.
|
Fancsik Gergely - Faragó György
#4 Lada
|
5 kat |
18:47.3
|
+36.1 +1.7 |
80.6
1.43
|
12.
|
Aczél András - Major Imre
#29 Honda Civic Vti
|
4 kat |
18:57.8
|
+46.6 +10.5 |
79.9
1.85
|
13.
|
Galuska Szabolcs - Várfalvi Gábor
#1 Lada 2107
|
5 kat |
19:01.5
|
+50.3 +3.7 |
79.6
1.99
|
14.
|
Vass László - Veres László
#43 Lada VFTS
|
4 kat |
19:03.6
|
+52.4 +2.1 |
79.5
2.08
|
15.
|
Lezák Péter - Németh Alex
#48 Lada 2101
|
4 kat |
19:05.8
|
+54.6 +2.2 |
79.3
2.16
|
16.
|
Foczkó Ákos - Pásztor Tamás
#32 Lada VFTS
|
4 kat |
19:10.8
|
+59.6 +5.0 |
79.0
2.36
|
17.
18.
|
Péter Pál - Erdélyi Dávid
#18 Opel Astra
|
5 kat |
19:23.4
|
+1:12.2 +12.6 |
78.1
2.86
|
18.
20.
|
Tamás Gergely - Szász Tina
#38 Honda Civic
|
4 kat |
19:27.5
|
+1:16.3 +4.1 |
77.9
3.02
|
19.
|
Mazgon Róbert - Kovács Tamás
#57 Toyota Yaris
|
3 kat |
19:28.9
|
+1:17.7 +1.4 |
77.8
3.08
|
20.
21.
|
Kuttor Norbert - Németh Alex
#42 Lada 2105
|
4 kat |
19:37.6
|
+1:26.4 +8.7 |
77.2
3.42
|
21.
22.
|
Simon György - Simon Tímea
#31 Lada 2107
|
4 kat |
19:40.6
30.0
|
+1:29.4 +3.0 |
77.0
3.54
|
22.
23.
|
Berta Gábor - Mihalcsik József
#21 Lada 2107
|
5 kat |
19:47.9
|
+1:36.7 +7.3 |
76.5
3.83
|
23.
25.
|
Huszár Péter - Pazsiczki Zoltán
#51 Honda Civic 1,6 VTI
|
4 kat |
20:05.3
|
+1:54.1 +17.4 |
75.4
4.52
|
24.
29.
|
Orbán Gyula - Sőregi Gréta
#20 Lada VFTS
|
5 kat |
20:13.1
10.0
|
+2:01.9 +7.8 |
74.9
4.83
|
25.
27.
|
Kócs Szabolcs - Kovács Imre
#58 Suzuki Swift
|
3 kat |
20:18.1
|
+2:06.9 +5.0 |
74.6
5.03
|
26.
28.
|
Barnóczki Tamás - Pásztor Csaba
#25 Lada
|
5 kat |
20:19.6
|
+2:08.4 +1.5 |
74.5
5.09
|
27.
30.
|
Lengyel János - Váradi Zoltán
#45 Lada VFTS
|
4 kat |
20:20.1
|
+2:08.9 +0.5 |
74.5
5.10
|
28.
35.
|
Rózsahegyi Márk - Csurja János
#23 Opel Ascona 400R
|
5 kat |
20:23.6
|
+2:12.4 +3.5 |
74.3
5.24
|
29.
31.
|
Belme Attila - Katona Miklós
#37 Lada 2107
|
4 kat |
20:31.4
|
+2:20.2 +7.8 |
73.8
5.55
|
30.
33.
|
Márton Ferenc - Berencsi Zsolt
#35 Lada 2107
|
4 kat |
20:39.5
|
+2:28.3 +8.1 |
73.3
5.87
|
31.
34.
|
Bűdi Norbert - Sági Sándor
#60 Suzuki Swift GTI
|
3 kat |
20:42.0
|
+2:30.8 +2.5 |
73.2
5.97
|
32.
36.
|
Koszorús Balázs - Gróza Ferenc
#47 Lada 2101-3
|
4 kat |
20:42.1
|
+2:30.9 +0.1 |
73.2
5.98
|
33.
26.
|
ifj. Pothánszky László - Pothánszky László
#59 Suzuki Swift
|
3 kat |
20:46.2
|
+2:35.0 +4.1 |
72.9
6.14
|
34.
37.
|
Buza Zsuzsanna - Jacsó János
#28 Renault Clio
|
5 kat |
20:53.5
|
+2:42.3 +7.3 |
72.5
6.43
|
35.
38.
|
Bakos Attila - Hanyik Gergely
#36 Lada 21074
|
4 kat |
20:59.1
|
+2:47.9 +5.6 |
72.2
6.65
|
36.
41.
|
Szász Mátyás - Kovács Csongor
#27 Opel Astra
|
5 kat |
21:16.9
|
+3:05.7 +17.8 |
71.2
7.35
|
37.
40.
|
Kulcsár Gergő - Kulcsár Tamás
#55 Lada 2105-3
|
4 kat |
21:19.6
|
+3:08.4 +2.7 |
71.0
7.46
|
38.
42.
|
Kalóczkai Szabolcs - Berényi Róbert
#44 Lada 2101
|
4 kat |
21:20.6
|
+3:09.4 +1.0 |
71.0
7.50
|
39.
43.
|
Záborszki Péter - Záborszki Béla
#49 Lada 2107
|
4 kat |
21:32.2
|
+3:21.0 +11.6 |
70.3
7.96
|
40.
46.
|
Barnóczki Patrik - Farkas Martin
#24 Lada
|
5 kat |
22:01.5
|
+3:50.3 +29.3 |
68.8
9.12
|
41.
44.
|
Balogh Balázs"Csigoly" - Danku Miklós
#41 Lada 2107
|
4 kat |
22:04.7
|
+3:53.5 +3.2 |
68.6
9.25
|
42.
45.
|
Fábián Szabolcs László - Fehérvári Csaba
#52 Suzuki Swift
|
4 kat |
22:11.6
|
+4:00.4 +6.9 |
68.3
9.52
|
43.
47.
|
Dombi Denis - Kozma Gábor
#53 VW Golf
|
4 kat |
22:37.2
|
+4:26.0 +25.6 |
67.0
10.53
|
44.
48.
|
Orosházi Szabolcs - Hoffer Géza
#61 Suzuki Swift Gti
|
3 kat |
22:42.0
30.0
|
+4:30.8 +4.8 |
66.7
10.72
|
45.
51.
|
Jobbágy Krisztián - Egerszegi Noémi
#34 Lada VFTS
|
4 kat |
23:06.5
|
+4:55.3 +24.5 |
65.6
11.70
|
46.
49.
|
Lang Arnold - Magyar Levente
#50 Lada 2105
|
4 kat |
23:24.7
10.0
|
+5:13.5 +18.2 |
64.7
12.42
|
47.
50.
|
Mihályi Zsolt - Cziglédy Ádám
#56 Lada 2107
|
4 kat |
23:46.0
|
+5:34.8 +21.3 |
63.7
13.26
|
48.
52.
|
Sándor Máté - Fűzi Csaba
#26 Ford Sierra
|
5 kat |
25:59.4
|
+7:48.2 +2:13.4 |
58.3
18.54
|