Int.Baranya Kupa 2016 - Mitropa Kupa - M csoport - Gy7

Rallylive.hu - Abszolút - Gy7 szakasz eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
#4 Skoda Fabia R5
2
8:46.0
125.2
2.
-
#1 Mitsubishi Lancer Evo9
10
8:53.9 +7.9
+7.9
123.4
0.43
3.
-
#6 Ford Fiesta R5
2
8:54.7 +8.7
+0.8
123.2
0.48
4.
-
#9 Mitsubishi Lancer Evo9
2
8:58.0 +12.0
+3.3
122.5
0.66
5.
-
#2 Mitsubishi Lancer Evo8
10
8:58.4 +12.4
+0.4
122.4
0.68
6.
-
#7 Mitsubishi Lancer Evo9 RS
2
9:01.8 +15.8
+3.4
121.6
0.86
7.
-
#11 Mitsubishi Lancer Evo9
2
9:09.8 +23.8
+8.0
119.8
1.30
=
-
#10 Mitsubishi Lancer Evo9
2
9:09.8 +23.8
119.8
1.30
9.
-
#8 Peugeot 208 T16 R5
2
9:14.4 +28.4
+4.6
118.8
1.55
10.
-
#20 Citroen DS3 R3T
3
9:22.5 +36.5
+8.1
117.1
1.99
11.
-
#19 BMW E36 M3
9
9:23.9 +37.9
+1.4
116.8
2.07
12.
-
#3 Mitsubishi Lancer Evo10 R4
2
9:30.1 +44.1
+6.2
115.6
2.41
13.
-
#17 Opel Adam R2
4
9:32.9 +46.9
+2.8
115.0
2.56
14.
-
#14 Subaru Impreza
2
9:44.6 +58.6
+11.7
112.7
3.20
15.
-
#22 BMW E86 Z4M
9
9:46.4 +1:00.4
+1.8
112.3
3.30
16.
-
#18 Renault Clio S1600
3
9:47.4 +1:01.4
+1.0
112.2
3.36
17.
-
#12 Fiat Punto S2000
2
9:55.5 +1:09.5
+8.1
110.6
3.80
18.
-
#25 Citroen DS3 R3T
3
9:56.4 +1:10.4
+0.9
110.5
3.85
19.
-
#15 Mitsubishi Lancer Evo9
2
10:02.9 +1:16.9
+6.5
109.3
4.20
20.
-
#23 Honda Civic Type-R FD2
3
10:07.3 +1:21.3
+4.4
108.5
4.44
21.
-
#21 MG ZR105
6
10:45.9 +1:59.9
+38.6
102.0
6.55
22.
-
#33 Porsche Coupe 911
9
10:46.6 +2:00.6
+0.7
101.9
6.59
23.
-
#30 Lancia Delta Integrale 16V
10
10:52.2 +2:06.2
+5.6
101.0
6.90
24.
-
#34 Porsche 911 SC
9
11:18.5 +2:32.5
+26.3
97.1
8.33
25.
-
#31 Mitsubishi Lanver Evo 0
7
11:48.1 +3:02.1
+29.6
93.0
9.95
26.
-
#35 Ford Escort MK2 1600 Sport
7
14:26.5 +5:40.5
+2:38.4
76.0
18.61
27.
-
#16 Audi S2 Coupe
10
21:55.5 +13:09.5
+7:29.0
50.1
43.14
Rallylive.hu - Abszolút - Gy7 összetett eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
2
40:16.9

122.2
2.
-
2
40:52.1
+35.2
+35.2
120.5
0.43
3.
-
10
40:57.3
+40.4
+5.2
120.2
0.49
4.
-
2
41:04.3
+47.4
+7.0
119.9
0.58
5.
-
10
41:06.4
+49.5
+2.1
119.8
0.60
6.
-
2
41:19.0
+1:02.1
+12.6
119.2
0.76
7.
-
2
41:52.2
+1:35.3
+33.2
117.6
1.16
8.
-
2
42:20.3
+2:03.4
+28.1
116.3
1.50
9.
10.
-
2
42:47.9
+2:31.0
+27.6
115.0
1.84
10.
9.
-
2
43:21.5
+3:04.6
+33.6
113.5
2.25
11.
-
9
43:36.0
+3:19.1
+14.5
112.9
2.43
12.
13.
-
3
43:42.2
+3:25.3
+6.2
112.6
2.50
13.
12.
-
2
43:47.5
+3:30.6
+5.3
112.4
2.57
14.
-
2
44:13.0
+3:56.1
+25.5
111.3
2.88
15.
-
4
44:26.2
+4:09.3
+13.2
110.8
3.04
16.
-
3
45:24.0
+5:07.1
+57.8
108.4
3.74
17.
-
9
45:29.4
+5:12.5
+5.4
108.2
3.81
18.
-
3
46:28.6
1:00.0
+6:11.7
+59.2
105.9
4.53
19.
-
2
46:37.6
+6:20.7
+9.0
105.6
4.64
20.
-
3
47:31.1
+7:14.2
+53.5
103.6
5.29
21.
-
10
50:04.4
+9:47.5
+2:33.3
98.3
7.16
22.
-
9
50:08.7
+9:51.8
+4.3
98.2
7.21
23.
-
6
51:06.7
+10:49.8
+58.0
96.3
7.92
24.
-
9
52:10.5
+11:53.6
+1:03.8
94.4
8.70
25.
-
10
1:04:00.9
+23:44.0
+11:50.4
76.9
17.36
26.
-
7
1:04:55.7
+24:38.8
+54.8
75.8
18.02
27.
-
7
1:12:19.8
+32:02.9
+7:24.1
68.1
23.44
Információ (19)
Gy7 11:26 #33 Pasutti. Paolo - Campeis. Jean : Beérkezett, de hiányzik a jobb első lámpája...
Gy7 11:24 #16 Keszler Mátyás - Hágen Zoltán : Kereket cserélnek a pályán.
Gy7 11:23 #23 Juhász Csaba - Juhász István : Állítottunk a lengéscsillapítón, de semmivel nem lettünk jobbak, úgyhogy maradhatott volna akár ugyanúgy is...
Gy7 11:22 #25 Borbás Szabolcs - Harmos Gergely : Valami gond van a kocsival, mindig kiírja, hogy túl nagy a turbónyomás...
Gy7 11:21 #15 Kondella Péter - Kondella-Fülep Edina : Jó volt ez a gyors, tetszett, eddig talán ez volt a legjobb - a prológot leszámítva.
Gy7 11:19 #22 Lángi Attila - Veres Gábor : A kocsi egyre jobb, mi egyre rosszabbak vagyunk, de legalább a hangulat jó. :)
Gy7 11:16 #17 Klausz Kristóf - Kecskeméti Balázs : Jó volt, csak sajnos a beállítások nem az igazak, mert elértük az autó korlátait, de még próbálunk variálni.
Gy7 11:15 #19 Tőzsér Áron - Győri Kristóf : Jó volt, de egy traktorkereket eltaláltunk a bal elejével, szóval most nagyon rázza a kormányt.
Gy7 11:14 #14 Baumgartner Balázs - Baumgartner Péter : Tetszett nagyon. Egyre jobb a kocsi, egyre jobban megszokjuk. Az a sok beesés megijesztett, egy kicsit ott elspóroltuk.
Gy7 11:13 #8 Fogasy Gergely - Virágh Attila : Még mindig csak ismerkedünk. Próbálunk játszani a guminyomással, de még mindig nem az igazi.
Gy7 11:11 #12 Marozsi Zsolt - Mihalik Péter : Eltört a féltengely, megforogtunk, lecsúsztunk az útról....
Gy7 11:10 #11 Lovász Pál - Kürti Tamás : Gyorsulunk, de sajnos nem tudtunk eleget. Széria a kocsi, szóval a többiektől kapunk, de jól érezzük magunkat.
Gy7 11:08 #10 Amrein László - Kovács Szabolcs : Megtaláltunk egy nagy gödröt, és sajnos szétütöttük a futóművet.
Gy7 11:08 #9 Maricsek Miklós - Notheisz Ivett : Megint csúszott, de élveztük nagyon.
Gy7 11:07 #1 Hideg Krisztián - Kerék István : Ez most rendben volt, kicsit erőszakosabban jöttünk. Ennél gyorsabban már nem nagyon tudunk jönni - most már idegből jöttünk.
Gy7 11:06 #2 ifj.Ranga László - Hideg László : Elmelegedett a gumink. Érzésre nem volt túl jó, de szerencsére az időnk nem rossz...
Gy7 11:05 #7 Matics Mihály - Zejda Viktória : Az eleje nem volt túl jó, de a végére talán rendben voltunk.
Gy7 11:04 #6 Kovács Antal - Istovics Gergely : Nem volt az igazi sajnos, nem érezzük most annak..
Gy7 11:03 #4 Ranga Péter - Csányi Botond : Úgy érezzük, hogy most már nem kell annyira sietnünk.