(Gy1) Borsodbóta - Sáta /1 14.7 km, Rajt: 2016. október 16. 08:00
AbszolútMARBLicenszesBMW Kupa2WD A32WD N22WD N32WD P12WD P22WD P3Lada Kupa A1Lada Kupa A2Lada Kupa P2Lada Kupa P3
Q8Oils Rallylive.hu - Lada Kupa A2 - Gy1 - szakasz eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. |
1.
|
Somogyi Zoltán - Egerszegi Dávid #47 Lada 2107
|
4 kat |
10:44.1 | |
2.
|
Nagy Viktor - Nagy Bettina #48 Lada 2107
|
4 kat |
11:07.1 | +23.0 +23.0 |
3.
|
Siteri Sándor - Forgács Gábor #59 Lada 21074
|
4 kat |
11:11.3 | +27.2 +4.2 |
4.
|
Nagy Zsolt - Pásztor István #46 Lada 2105
|
4 kat |
11:13.9 | +29.8 +2.6 |
5.
|
Bakos Attila - Hanyik Gergely #39 Lada 21074
|
4 kat |
11:23.1 | +39.0 +9.2 |
6.
|
Szegedi Zoltán - Szegedi Krisztián #42 Lada 2107
|
4 kat |
11:28.6 | +44.5 +5.5 |
7.
|
Márton Ferenc - Berencsi Zsolt #38 Lada 2107
|
4 kat |
11:29.2 | +45.1 +0.6 |
8.
|
Poncsák László - Binda Zsolt #58 Lada 2107
|
4 kat |
12:02.9 | +1:18.8 +33.7 |
9.
|
Mihályi Zsolt - Cziglédy Ádám #45 Lada 2107
|
4 kat |
13:28.7 | +2:44.6 +1:25.8 |
10.
|
Bárdos Zsolt - Bárdos Zsolt #43 Lada 21011
|
4 kat |
13:41.7 | +2:57.6 +13.0 |
Q8Oils Rallylive.hu - Lada Kupa A2 - Gy1 - összetett eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. |
1.
|
Somogyi Zoltán - Egerszegi Dávid
#47 Lada 2107
|
4 kat |
10:44.1
|
|
2.
|
Nagy Viktor - Nagy Bettina
#48 Lada 2107
|
4 kat |
11:07.1
|
+23.0 +23.0 |
3.
|
Siteri Sándor - Forgács Gábor
#59 Lada 21074
|
4 kat |
11:11.3
|
+27.2 +4.2 |
4.
|
Nagy Zsolt - Pásztor István
#46 Lada 2105
|
4 kat |
11:13.9
|
+29.8 +2.6 |
5.
|
Bakos Attila - Hanyik Gergely
#39 Lada 21074
|
4 kat |
11:23.1
|
+39.0 +9.2 |
6.
|
Szegedi Zoltán - Szegedi Krisztián
#42 Lada 2107
|
4 kat |
11:28.6
|
+44.5 +5.5 |
7.
|
Márton Ferenc - Berencsi Zsolt
#38 Lada 2107
|
4 kat |
11:29.2
|
+45.1 +0.6 |
8.
|
Poncsák László - Binda Zsolt
#58 Lada 2107
|
4 kat |
12:02.9
|
+1:18.8 +33.7 |
9.
|
Mihályi Zsolt - Cziglédy Ádám
#45 Lada 2107
|
4 kat |
13:28.7
|
+2:44.6 +1:25.8 |
10.
|
Bárdos Zsolt - Bárdos Zsolt
#43 Lada 21011
|
4 kat |
13:41.7
|
+2:57.6 +13.0 |