(Gy4) Balaton - Borsodnádasd /2 5.05 km, Rajt: 2018. március 25. 13:00
Q8Oils Rallylive.hu - LK-A2 - Gy4 - szakasz eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Márton Ferenc - Csák Alex #33 Lada 21074
|
4 |
4:07.8 |
73.4
|
|
2.
|
Géczi László - Fidrik Gergő #43 Lada 2107
|
4 |
4:08.0 | +0.2 +0.2 |
73.3
0.04
|
3.
|
Szegedi Zoltán - Szegedi Krisztián #35 Lada 2107
|
4 |
4:08.6 | +0.8 +0.6 |
73.1
0.16
|
4.
|
Poncsák László - Sumalán Balázs #38 Lada 2107
|
4 |
4:09.5 | +1.7 +0.9 |
72.9
0.34
|
5.
|
Szemán Ádám - Lukács Bence László #39 Lada 2107
|
4 |
4:14.0 | +6.2 +4.5 |
71.6
1.23
|
6.
|
Nagy Viktor - Nagy Bettina #34 Lada 2107
|
4 |
4:14.7 | +6.9 +0.7 |
71.4
1.37
|
7.
|
Molnár Ádám - Molnár Máté #41 Lada 2107
|
4 |
4:17.3 | +9.5 +2.6 |
70.7
1.88
|
8.
|
Czékmány Norbert - Kovács Zoltán #36 Lada 2105
|
4 |
4:23.1 | +15.3 +5.8 |
69.1
3.03
|
9.
|
Kulcsár Gergő - Kulcsár Tamás #42 Lada 2105-3
|
4 |
4:24.4 | +16.6 +1.3 |
68.8
3.29
|
Q8Oils Rallylive.hu - LK-A2 - Gy4 - összetett eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Szegedi Zoltán - Szegedi Krisztián
#35 Lada 2107
|
4 |
16:53.3
|
71.8
|
|
2.
|
Márton Ferenc - Csák Alex
#33 Lada 21074
|
4 |
16:54.7
|
+1.4 +1.4 |
71.7
0.07
|
3.
|
Géczi László - Fidrik Gergő
#43 Lada 2107
|
4 |
16:58.4
|
+5.1 +3.7 |
71.4
0.25
|
4.
|
Poncsák László - Sumalán Balázs
#38 Lada 2107
|
4 |
17:03.0
|
+9.7 +4.6 |
71.1
0.48
|
5.
|
Nagy Viktor - Nagy Bettina
#34 Lada 2107
|
4 |
17:14.4
|
+21.1 +11.4 |
70.3
1.04
|
6.
|
Molnár Ádám - Molnár Máté
#41 Lada 2107
|
4 |
17:24.7
|
+31.4 +10.3 |
69.6
1.55
|
7.
|
Czékmány Norbert - Kovács Zoltán
#36 Lada 2105
|
4 |
17:40.8
|
+47.5 +16.1 |
68.6
2.35
|
8.
|
Kulcsár Gergő - Kulcsár Tamás
#42 Lada 2105-3
|
4 |
17:57.2
|
+1:03.9 +16.4 |
67.5
3.16
|
9.
|
Szemán Ádám - Lukács Bence László
#39 Lada 2107
|
4 |
18:17.2
10.0
|
+1:23.9 +20.0 |
66.3
4.15
|
Büntetések (1)
Gyors |
versenyző - navigátor
#rajt.sz autó |
kat. | büntetés oka |
Gy4 | Szemán Ádám - Lukács Bence László #39 Lada 2107 | 4 | 10.0 |