(Gy1) Waimarama Sprint Forward /1 8.81 km, Rajt: 2020. május 8. 07:33
Q8Oils Rallylive.hu - Média - Gy1 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Peremicki István #84 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
4:50.251 |
109.3
|
|
2.
|
Dominik Fessl #999 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
4:50.475 | +0.224 +0.224 |
109.2
0.03
|
3.
|
Pál István Bence #803 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
5:05.226 | +14.975 +14.751 |
103.9
1.70
|
4.
|
Nigel Stately #555 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
5:07.753 | +17.502 +2.527 |
103.1
1.99
|
5.
|
Áfra Martin #1332 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
5:10.138 | +19.887 +2.385 |
102.3
2.26
|
6.
|
Kollár Gergő #222 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
5:12.885 | +22.634 +2.747 |
101.4
2.57
|
7.
|
Dudás Endre #69 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
5:13.312 | +23.061 +0.427 |
101.2
2.62
|
8.
|
Bebesi Zoltán #805 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
5:14.785 | +24.534 +1.473 |
100.8
2.78
|
9.
|
Makai Gergely #17 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
5:16.542 | +26.291 +1.757 |
100.2
2.98
|
10.
|
Vardanjan Tigran #48 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
5:25.163 | +34.912 +8.621 |
97.5
3.96
|
11.
|
Godány Attila #1064 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
5:33.007 | +42.756 +7.844 |
95.2
4.85
|
12.
|
Szalay István #2098 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
5:34.569 | +44.318 +1.562 |
94.8
5.03
|
13.
|
Labancz Krisztián #1289 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
5:34.884 | +44.633 +0.315 |
94.7
5.07
|
14.
|
Báles László #1585 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
5:48.107 | +57.856 +13.223 |
91.1
6.57
|
15.
|
Móni István #53 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
5:50.606 | +1:00.355 +2.499 |
90.5
6.85
|
16.
|
Strasser Gábor #808 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
5:55.067 | +1:04.816 +4.461 |
89.3
7.36
|
17.
|
Skuta Dávid #801 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
5:55.729 | +1:05.478 +0.662 |
89.2
7.43
|
18.
|
Gál Péter #21 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
5:57.371 | +1:07.120 +1.642 |
88.7
7.62
|
19.
|
Tóth Tibor #800 Ford Escort RS Cosworth
|
Média |
6:13.277 | +1:23.026 +15.906 |
85.0
9.42
|
Q8Oils Rallylive.hu - Média - Gy1 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Peremicki István
#84 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
4:50.251
|
109.3
|
|
2.
|
Dominik Fessl
#999 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
4:50.475
|
+0.224 +0.224 |
109.2
0.03
|
3.
|
Pál István Bence
#803 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
5:05.226
|
+14.975 +14.751 |
103.9
1.70
|
4.
|
Nigel Stately
#555 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
5:07.753
|
+17.502 +2.527 |
103.1
1.99
|
5.
|
Áfra Martin
#1332 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
5:10.138
|
+19.887 +2.385 |
102.3
2.26
|
6.
|
Kollár Gergő
#222 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
5:12.885
|
+22.634 +2.747 |
101.4
2.57
|
7.
|
Dudás Endre
#69 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
5:13.312
|
+23.061 +0.427 |
101.2
2.62
|
8.
|
Bebesi Zoltán
#805 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
5:14.785
|
+24.534 +1.473 |
100.8
2.78
|
9.
|
Makai Gergely
#17 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
5:16.542
|
+26.291 +1.757 |
100.2
2.98
|
10.
|
Vardanjan Tigran
#48 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
5:25.163
|
+34.912 +8.621 |
97.5
3.96
|
11.
|
Godány Attila
#1064 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
5:33.007
|
+42.756 +7.844 |
95.2
4.85
|
12.
|
Szalay István
#2098 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
5:34.569
|
+44.318 +1.562 |
94.8
5.03
|
13.
|
Labancz Krisztián
#1289 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
5:34.884
|
+44.633 +0.315 |
94.7
5.07
|
14.
|
Báles László
#1585 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
5:48.107
|
+57.856 +13.223 |
91.1
6.57
|
15.
|
Móni István
#53 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
5:50.606
|
+1:00.355 +2.499 |
90.5
6.85
|
16.
|
Strasser Gábor
#808 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
5:55.067
|
+1:04.816 +4.461 |
89.3
7.36
|
17.
|
Skuta Dávid
#801 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
5:55.729
|
+1:05.478 +0.662 |
89.2
7.43
|
18.
|
Gál Péter
#21 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
5:57.371
|
+1:07.120 +1.642 |
88.7
7.62
|
19.
|
Tóth Tibor
#800 Ford Escort RS Cosworth
|
Média |
6:13.277
|
+1:23.026 +15.906 |
85.0
9.42
|