(Gy10) Verpelét - Egerszalók /3 7.9 km, Rajt: 2019. március 30. 18:22
Q8Oils Rallylive.hu - 14 - Gy10 - szakasz eredmény
            Q8Oils Rallylive.hu - 14 - Gy10 - összetett eredmény
            | # | versenyző - navigátor #rajt.sz autó | kat. | idő | kül. | km/h | 
| 
                                    1.
                                     
                                      2. | #27 Mitsubishi Evo | 14  | 54:13.3 |  118.2 | |
| 
                                    2.
                                     
                                      4. | #31 Mitsubishi Evo IX RS | 14  | 55:21.2 10.0 | +1:07.9 +1:07.9 |  115.8   0.64 | 
| 
                                    3.
                                     | #42 Mitsubishi Lancer Evo 9 | 14  | 55:22.6 | +1:09.3 +1.4 |  115.7   0.65 | 
| 
                                    4.
                                     
                                      5. | #40 Subaru Impreza WRC S8 | 14  | 55:53.5 | +1:40.2 +30.9 |  114.7   0.94 | 
| 
                                    5.
                                     
                                      7. | #82 Mitsubishi Lancer Evo VI | 14  | 56:34.8 | +2:21.5 +41.3 |  113.3   1.32 | 
| 
                                    6.
                                     
                                      8. | #41 Mitsubishi Lancer Evo IX | 14  | 57:01.1 | +2:47.8 +26.3 |  112.4   1.57 | 
| 
                                    7.
                                     
                                      9. | #57 BMW M3 | 14  | 57:41.8 | +3:28.5 +40.7 |  111.1   1.95 | 
| 
                                    8.
                                     
                                      10. | #66 BMW M3 | 14  | 57:46.0 | +3:32.7 +4.2 |  110.9   1.99 | 
| 
                                    9.
                                     
                                      12. | #60 BMW M3 | 14  | 57:58.9 | +3:45.6 +12.9 |  110.5   2.11 | 
| 
                                    10.
                                     
                                      11. | #51 BMW M3 | 14  | 58:12.1 10.0 | +3:58.8 +13.2 |  110.1   2.24 | 
| 
                                    11.
                                     
                                      14. | #52 BMW E36 M3 | 14  | 58:49.5 30.0 | +4:36.2 +37.4 |  108.9   2.59 | 
| 
                                    12.
                                     
                                      15. | #56 BMW E46 M3 | 14  | 59:06.9 | +4:53.6 +17.4 |  108.4   2.75 | 
| 
                                    13.
                                     
                                      6. | #29 Mitsubishi Evo IX R4 | 14  | 59:36.0 40.0 | +5:22.7 +29.1 |  107.5   3.02 | 
| 
                                    14.
                                     
                                      16. | #53 BMW E86 Z4M | 14  | 59:46.2 10.0 | +5:32.9 +10.2 |  107.2   3.12 | 
| 
                                    15.
                                     
                                      17. | #86 BMW E30 | 14  | 1:00:17.4 | +6:04.1 +31.2 |  106.3   3.41 | 
| 
                                    16.
                                     
                                      18. | #65 Toyota Corolla GT | 14  | 1:02:07.9 | +7:54.6 +1:50.5 |  103.1   4.44 | 
| 
                                    17.
                                     
                                      19. | #84 Subaru Impreza STi N12 | 14  | 1:04:39.5 10.0 | +10:26.2 +2:31.6 |   99.1   5.86 | 
| 
                                    18.
                                     
                                      20. | #83 BMW E46 | 14  | 1:07:16.5 | +13:03.2 +2:37.0 |   95.3   7.33 | 
| 
                                    19.
                                     
                                      13. | #43 Mitsubishi Lancer Evo XI | 14  | 1:08:12.7 | +13:59.4 +56.2 |   93.9   7.86 | 
| 
                                    20.
                                     
                                      21. | #45 Subaru Impreza | 14  | 1:21:16.3 17:10.0 | +27:03.0 +13:03.6 |   78.8  15.20 | 
| 
                                    21.
                                     
                                      22. | #88 Mitsubishi Evo IX | 14  | 1:30:13.6 | +36:00.3 +8:57.3 |   71.0  20.23 | 
| 
                                    22.
                                     
                                      23. | #54 BMW 1M | 14  | 1:34:18.6 | +40:05.3 +4:05.0 |   67.9  22.52 | 
| 
                                    23.
                                     
                                      24. | #85 Audi S 2 | 14  | 1:36:01.0 | +41:47.7 +1:42.4 |   66.7  23.48 | 
| 
                                    24.
                                     
                                      25. | #61 BMW M3 | 14  | 1:39:20.2 10.0 | +45:06.9 +3:19.2 |   64.5  25.35 | 
 RallyeRádió - FM103.8 - Információ (15)
RallyeRádió - FM103.8 - Információ (15)| Gy10  20:26 | #83   | 
| Gy10  20:21 | #66   | 
| Gy10  20:19 | #65   | 
| Gy10  20:16 | #60   | 
| Gy10  20:15 | #86   | 
| Gy10  20:14 | #57   | 
| Gy10  20:13 | #56   | 
| Gy10  20:11 | #52   | 
| Gy10  20:09 | #51   | 
| Gy10  20:04 | #42   | 
| Gy10  20:03 | #41   | 
| Gy10  20:02 | #40   | 
| Gy10  20:00 | #29   | 
| Gy10  19:56 | #31   | 
| Gy10  19:53 | #27   | 
Büntetések (4)
    | Gyors | versenyző - navigátor #rajt.sz autó | kat. | büntetés oka | 
| Gy10 | #29 Mitsubishi Evo IX R4 | 14  | 10.0 | 
| Gy10 | #53 BMW E86 Z4M | 14  | 10.0 6.sz.FT.hat. | 
| Gy10 | #45 Subaru Impreza | 14  | 10:00.0 szuper rallye | 
| Gy10 | #51 BMW M3 | 14  | 10.0 11.sz.FT.hat. | 

