(Gy4) Bátor - Pétervásárai elág. /2 13.3 km, Rajt: 2022. május 1. 12:39
Q8Oils Rallylive.hu - Rally2 - Gy4 - szakasz eredmény
            Q8Oils Rallylive.hu - Rally2 - Gy4 - összetett eredmény
            | # | versenyző - navigátor #rajt.sz autó | kat. | idő | kül. | km/h | 
| 
                                    1.
                                     | ifj.Fogarasi Attila- Toloczkó Péter #202 Honda Civic Type-R EP3 | 5/RC3  | 19:28.9 |  122.3 | |
| 
                                    2.
                                     | Fekete Gyula- Szegedi Máté #207 Citroën C2R2 Max | 6/RC4  | 19:34.4 | +5.5 +5.5 |  121.7   0.14 | 
| 
                                    3.
                                     | Zsebe Gábor- Mohácsi László #204 Škoda Felicia | P12  | 19:40.5 | +11.6 +6.1 |  121.1   0.29 | 
| 
                                    4.
                                     | Geiger Máté- Hanyik Gergely #211 Lada 2101 | P12  | 19:40.6 | +11.7 +0.1 |  121.1   0.29 | 
| 
                                    5.
                                     
                                      6. | Strider Zoltán- Apkó András #206 Peugeot 208 R2 | 6/RC4  | 19:53.3 10.0 | +24.4 +12.7 |  119.8   0.61 | 
| 
                                    6.
                                     
                                      5. | Lakatos Tamás- Marics Krisztina #237 Peugeot 208 R2 | 6/RC4  | 19:55.7 | +26.8 +2.4 |  119.5   0.68 | 
| 
                                    7.
                                     
                                      8. | Péter Pál- Varga Kristóf #220 Honda Civic Type-R | 6/RC4  | 19:56.9 | +28.0 +1.2 |  119.4   0.71 | 
| 
                                    8.
                                     
                                      9. | Spindler Jenő- Csizmadia Csaba #201 Peugeot 208 R2 | 6/RC4  | 20:00.2 | +31.3 +3.3 |  119.1   0.79 | 
| 
                                    9.
                                     
                                      10. | Bencs Zoltán- Bencs Gábor #216 Honda Civic Type-R | 5/RC3  | 20:00.5 | +31.6 +0.3 |  119.1   0.80 | 
| 
                                    10.
                                     
                                      7. | Fábián Dániel- Petrovszki Dániel #215 Lada 2105 | P12  | 20:01.2 | +32.3 +0.7 |  119.0   0.81 | 
| 
                                    11.
                                     
                                      12. | Kocsis Imre- Henszelmann Zsolt #208 Citroën C2R2 Max | 6/RC4  | 20:07.6 | +38.7 +6.4 |  118.4   0.97 | 
| 
                                    12.
                                     
                                      15. | Bukulya István- Tatara Ákos #224 Lada 2107 | P13  | 20:10.1 | +41.2 +2.5 |  118.1   1.04 | 
| 
                                    13.
                                     
                                      14. | Vitek Viktor- Holecz László #219 Peugeot 208 R2 | 6/RC4  | 20:10.3 15.0 | +41.4 +0.2 |  118.1   1.04 | 
| 
                                    14.
                                     
                                      11. | Krehlik Nándor- Kálna Tamás #222 Lada VFTS | P12  | 20:13.8 | +44.9 +3.5 |  117.7   1.13 | 
| 
                                    15.
                                     
                                      16. | Baksai László- Poczang Valér #205 Lada VFTS | P12  | 20:14.2 10.0 | +45.3 +0.4 |  117.7   1.14 | 
| 
                                    16.
                                     
                                      20. | Fábián Donát- Paukovics Lilla #221 Lada 2107 | P12  | 20:15.1 10.0 | +46.2 +0.9 |  117.6   1.16 | 
| 
                                    17.
                                     | Kovács Gergő- Csák Alex #247 BMW E36 | P14  | 20:17.7 | +48.8 +2.6 |  117.4   1.23 | 
| 
                                    18.
                                     | Urbán Márton- Bene Johanna #258 Renault Clio RS Line [7/RC5] | 6/RC4 ![Renault Clio RS Line [7/RC5] Renault Clio RS Line [7/RC5]](/images/car_logo/renault.png?v2) | 20:18.3 | +49.4 +0.6 |  117.3   1.24 | 
| 
                                    19.
                                     
                                      13. | Jobbágy Péter- Búzás Róbert #209 Lada 21053 VFTS | P12  | 20:22.4 10.0 | +53.5 +4.1 |  116.9   1.35 | 
| 
                                    20.
                                     
                                      19. | Szetei Norbert- Kalapács Zsolt #218 Citroën C2R2 Max | 6/RC4  | 20:28.6 | +59.7 +6.2 |  116.3   1.50 | 
| 
                                    21.
                                     
                                      22. | Tellér Antal- Tellér Antónia #236 Peugeot 208 R2 | 6/RC4  | 20:32.8 | +1:03.9 +4.2 |  115.9   1.61 | 
| 
                                    22.
                                     
                                      21. | Rónavölgyi Endre- Eperjesi Péter #217 Honda Civic | 6/RC4  | 20:35.6 10.0 | +1:06.7 +2.8 |  115.7   1.68 | 
| 
                                    23.
                                     
                                      24. | Ruszkai Attila- Bodnár Attila #213 Lada 2101 | P12  | 20:38.3 10.0 | +1:09.4 +2.7 |  115.4   1.75 | 
| 
                                    24.
                                     
                                      23. | Ollé Tamás- Schmidt Tamás #248 BMW E30 | P14  | 20:52.5 20.0 | +1:23.6 +14.2 |  114.1   2.11 | 
| 
                                    25.
                                     
                                      26. | Üveges Sándor- Szegedi Krisztián #214 Lada VFTS | P12  | 20:56.2 10.0 | +1:27.3 +3.7 |  113.8   2.20 | 
| 
                                    26.
                                     
                                      25. | Krajnyák Petra- Lukács Zoltán #227 Ford Fiesta R2T | 6/RC4  | 20:57.8 | +1:28.9 +1.6 |  113.6   2.24 | 
| 
                                    27.
                                     | Molnár Ferenc- Kása Ferenc #238 Honda Civic VTi | 6/RC4  | 21:02.0 | +1:33.1 +4.2 |  113.2   2.35 | 
| 
                                    28.
                                     
                                      31. | Prígyeni Péter- Erdélyi László #250 Lada 2101 | P13  | 21:10.8 10.0 | +1:41.9 +8.8 |  112.5   2.57 | 
| 
                                    29.
                                     | Kóródi Koppány- Bartók Erik #239 Citroën Saxo VTS | P13  | 21:14.9 | +1:46.0 +4.1 |  112.1   2.67 | 
| 
                                    30.
                                     
                                      37. | Simon György- Simon Timea #234 Lada 2105 | P12  | 21:27.4 10.0 | +1:58.5 +12.5 |  111.0   2.98 | 
| 
                                    31.
                                     
                                      34. | Szabó Zoltán- Répási János #252 Lada 2107 | P13  | 21:27.6 | +1:58.7 +0.2 |  111.0   2.99 | 
| 
                                    32.
                                     
                                      33. | Deli László- Losonczi Csaba #230 Lada 2107 | P12  | 21:28.4 | +1:59.5 +0.8 |  110.9   3.01 | 
| 
                                    33.
                                     
                                      30. | Riskó Dániel- Lászka Alex #231 Toyota Corolla | P13  | 21:28.7 10.0 | +1:59.8 +0.3 |  110.9   3.02 | 
| 
                                    34.
                                     
                                      32. | Jobbágy Krisztián- Bertók Tamás #233 Lada VFTS | P13  | 21:29.1 | +2:00.2 +0.4 |  110.9   3.03 | 
| 
                                    35.
                                     
                                      38. | Kovács Norbert- Vida Krisztina #257 Lada VFTS | P12  | 21:51.8 10.0 | +2:22.9 +22.7 |  108.9   3.60 | 
| 
                                    36.
                                     
                                      40. | Kiskókai- Báttya #243 Lada VFTS | P13  | 21:52.6 10.0 | +2:23.7 +0.8 |  108.9   3.62 | 
| 
                                    37.
                                     
                                      41. | Karner Zoltán- Karner-Faludi Gabriella #240 Citroën C2 | 6/RC4  | 21:58.9 10.0 | +2:30.0 +6.3 |  108.4   3.78 | 
| 
                                    38.
                                     
                                      39. | Juhász Zoltán- Krajczár Zoltán #245 Lada VFTS | P12  | 22:05.1 | +2:36.2 +6.2 |  107.9   3.93 | 
| 
                                    39.
                                     
                                      42. | Darnóvári Sándor- Nagy Gábor #253 Lada VFTS | P13  | 22:15.5 | +2:46.6 +10.4 |  107.0   4.20 | 
| 
                                    40.
                                     
                                      28. | Csapó Roland- Csapó Attila #242 Lada VFTS | P12  | 22:26.5 | +2:57.6 +11.0 |  106.1   4.47 | 
| 
                                    41.
                                     
                                      35. | Endrődi László- Faska Zoltán #251 Lada VFTS | P12  | 22:36.3 | +3:07.4 +9.8 |  105.4   4.72 | 
| 
                                    42.
                                     
                                      44. | Hervai Róbert- Szabó Zoltán #235 Lada 2105 | P13  | 22:51.7 | +3:22.8 +15.4 |  104.2   5.11 | 
| 
                                    43.
                                     | Bartha Nándor- Farkas Martin #226 Peugeot 206 | 5/RC3  | 23:42.7 10.0 | +4:13.8 +51.0 |  100.5   6.39 | 
| 
                                    44.
                                     
                                      46. | Dominik GT- Kapás Attila #244 Honda Civic Type-R | P13  | 24:07.0 1:20.0 | +4:38.1 +24.3 |   98.8   7.01 | 
| 
                                    45.
                                     | Fróna János- Németh Ádám #246 Honda Civic | 6/RC4  | 24:56.3 | +5:27.4 +49.3 |   95.5   8.25 | 
| 
                                    46.
                                     
                                      48. | Janovich Roland- Csáthy Miklós László #212 Lada 21011 | P12  | 26:20.9 1:00.0 | +6:52.0 +1:24.6 |   90.4  10.38 | 
 RallyeRádió  Információ (18)
RallyeRádió  Információ (18)| Gy4  13:05 | Sajnos a Just4Fan kategória eredményeit a kiértékelés nem tudja számunkra értelmezhető módon továbbítani, ezért ezeket az eredményeket kézzel kellett feltöltenünk... | 
| Gy4  13:03 | #221  Fábián Donát - Paukovics Lilla : Jó volt, most jobb volt mint az előző körbe mert, nem ütöttünk lassítót. | 
| Gy4  13:01 | #220  Péter Pál - Varga Kristóf : Elején már nem lehet gyorsabban menni, de a közepén igen, de jó ez így, jól érezzük magunkat. | 
| Gy4  13:01 | #218  Szetei Norbert - Kalapács Zsolt : Cseréltünk, most előre egy keményebb gumit raktunk, de még nem a legjobb. | 
| Gy4  12:59 | #212  Janovich Roland - Csáthy Miklós László : Megcsinálták a srácok, jó a kocsi. Próbáljuk kihozni a legtöbbet. | 
| Gy4  12:58 | #217  Rónavölgyi Endre - Eperjesi Péter : szerintem az elejét el óvatoskodtuk, ez van. | 
| Gy4  12:57 | #216  Bencs Zoltán - Bencs Gábor : Most kicsit igazíttattunk a hátulján, most jobban tetszett. | 
| Gy4  12:57 | #215  Fábián Dániel - Petrovszki Dániel : Jobb volt, mint az előző, tetszett nagyon. | 
| Gy4  12:55 | #214  Üveges Sándor - Szegedi Krisztián : Minden rendben. Most egy kicsit jobban érzem a dolgokat, mint reggel, de még mehetünk gyorsabban. | 
| Gy4  12:54 | #213  Ruszkai Attila - Bodnár Attila : Sikerült gyorsulnunk, de szerintem kicsi a végsebességünk. Igyekszünk. | 
| Gy4  12:53 | #211  Geiger Máté - Hanyik Gergely : Jó volt, élveztem. Volt még benne, de nagyon jó volt. | 
| Gy4  12:52 | #209  Jobbágy Péter - Búzás Róbert : Szerintünk tudtuk ugyan azt mint az előzőbe, remélhetőleg tudtunk jobbat azért. Rendben van minden, élvezzük. | 
| Gy4  12:51 | #208  Kocsis Imre - Henszelmann Zsolt : Folyamatosan javulunk, semmin nem változtattunk, minden jó. | 
| Gy4  12:50 | #207  Fekete Gyula - Szegedi Máté : Minden jó, minden szuper. | 
| Gy4  12:49 | #206  Strider Zoltán - Apkó András : Rajta vagyunk, kicsit felhordásos volt, de a másik jobban tetszik. | 
| Gy4  12:48 | #205  Baksai László - Poczang Valér : Nem mentünk neki a lassítónak, meg beraktunk hátulra egy másik rugót. | 
| Gy4  12:46 | #204  Zsebe Gábor - Mohácsi László : Nem tudok most mit mondani, hál istennek most összeszedettebben jöttünk. | 
| Gy4  12:44 | #201  Spindler Jenő - Csizmadia Csaba : Lényegesen lendületesebb volt, keményítettünk a guminkon is. | 
Büntetések (2)
    | Gyors | versenyző - navigátor #rajt.sz autó | kat. | büntetés oka | 
| Gy4 | Jobbágy Péter- Búzás Róbert #209 Lada 21053 VFTS | P12  | 10.0 Lassító | 
| Gy4 | Ollé Tamás- Schmidt Tamás #248 BMW E30 | P14  | 10.0 Lassító | 

