Dudás Endre
#69 VOLKSWAGEN POLO GTI R5
PC - kormány 2020. március 27. (péntek)
Gyors | idő | km/h | Gyorsasági eredmény | Összetett helyezés | |||||
Absz. | Kat. | Absz. | Kat. | ||||||
Gy1 | 14.3 km | 8:25.030 | 101.9 | 218. | 63. | 218. | 63. | ||
20:57 a teszten kukára törtük a C3-at - ezúton is elnézést kérek a fiúktól - így egy teljesen ismeretlen autóval kellett indulnunk, és persze a gyári beállításokkal... Életem első éles gyorsaságija volt, nagyon izgultam | |||||||||
Gy2 | 4.6 km | 2:27.039 | 112.6 | 239. | 72. | 204. | 59. | ||
20:58 Ez egy ismerős szakasz volt, gyerekkoromban mindig erre jártunk a nagyihoz... Lehet azért is mentem ilyen lassan, sok volt az ismerős a faluban, nekik integettem. | |||||||||
Gy3 | 14.3 km | 8:23.382 | 102.3 | 215. | 62. | 186. | 54. | ||
21:00 Dehiszezvoltmár - két másodpercet javultunk az első körhöz képest. Már csak 1 kellene és ott lennénk az elejében. 1... Perc :) | |||||||||
Gy4 | 4.6 km | 2:24.963 | 114.2 | 188. | 59. | 178. | 52. | ||
21:35 Ezen a rövid szakaszon is tudtunk javulni... mondjuk volt honnan... a mezőny első harmadában autózunk (oké, hogy annak a végén), de mi már ennek is örülünk | |||||||||
Gy5 | 14.3 km | 8:44.115 | 98.2 | 274. | 77. | 197. | 59. | ||
21:40 Nagyon mérges vagyok a fotósok miatt! A visszafordítóban belevakuztak a szemembe, kilométereken keresztül farkasvaksötétben mentünk. Most komolyan, miért kell ez? El kellene tiltani őket a pályák mellöl! Vagy legalább fizessenek érte, hogy fotózhatnak... | |||||||||
Gy6 | 4.6 km | 2:27.490 | 112.3 | 209. | 60. | 196. | 59. | ||
21:44 A harmadik körre már botrányos volt a pálya. Néhol olyan levágások vannak, hogy a tritő is kevés lett volna. Ahol be volt írva a gumi, ott persze nem volt. Örülünk, hogy vége a napnak, ha az első kétszáznak jár a napi pontokból, akkor jók vagyunk... :) |
2020. március 28. (szombat)
Gyors | idő | km/h | Gyorsasági eredmény | Összetett helyezés | |||||
Absz. | Kat. | Absz. | Kat. | ||||||
Gy7 | 6.8 km | 5:08.258 | 79.4 | 422. | 95. | 241. | 71. | ||
22:01 Jó reggelt Mindenkinek! Tegnap a fotósokkal volt bajunk, most pedig a nézőkkel... Miért nem lehet otthon maradni??? Ledobott minket az út, akár még jó is lett volna, de pont ott táborozott egy csoport... Két méterre álltak egymástól, el is fértünk volna köztük, de a piknik kosáron áthajtásért kaptunk egy perc büntit... | |||||||||
Gy8 | 10.6 km | 5:40.151 | 112.2 | 220. | 61. | 230. | 68. | ||
22:11 Húúú... a szakasz első felén a navigátorom azt mondta, hogy ő nagyon fél... kicsit én is féltem, így ketten már egy EGÉSZ félelmetes párost alkotunk. A végén a Nagyi falujában újra ismerősöknek kellett integetnünk, azzal is elment egy kis idő... | |||||||||
Gy9 | 6.5 km | 3:14.784 | 120.1 | 142. | 39. | 204. | 60. | ||
22:17 Idefelé etapon olvasgattam a Rallylive-on, hogy mit nyilatkozott a mezőny eleje erről a gyorsról... Panaszkodnak, hogy sokat mennek leszabályzáson... Szerintem nekünk nagyon jó az áttételünk, vagy nagyon sokat fékeztem, de nekem ilyen gondom nem volt. Tessék? Ég a fék?? Jóó, bocsi, mennünk kell! | |||||||||
Gy10 | 6.8 km | 4:11.673 | 97.3 | 258. | 67. | 202. | 61. | ||
22:26 Szerintem voltak részek, ahol a pályabejáráson a Kombival gyorsabban mentünk... Ritmustalan volt, pedig akár jó is lehetett volna... A gumizás miatt hisztiztem már ma? | |||||||||
Gy11 | 10.6 km | 5:46.552 | 110.1 | 235. | 58. | 202. | 60. | ||
22:37 Lassan mentünk, pedig itt aztán tényleg lehetett volna gyorsan menni... Lekapcsoltam az átbeszélőt, a navi annyira félt még így is, hogy már idegesített... Mentem, amit láttam... A rajtban vettem észre, hogy a fiúk kitoltak velem és végig két pótkerékkel jöttünk... Áááá, mennyivel gyorsabbak tudtunk volna lenni anélkül... | |||||||||
Gy12 | 6.5 km | 3:39.664 | 106.5 | 241. | 61. | 187. | 55. | ||
11:27 Még sosem mentem így versenyben, hatalmas adrenalin bomba volt. Kicsit olyan, mint a 'nagyoknál'... Belülről sokkal izgalmasabb, mint kívülről nézni... Köszönöm a szervezést és a lehetőséget! Remélem a következő futamon már a C3-al tudunk indulni... | |||||||||
Végeredmény: | 104.5 km | 1:00:33.101 | 103.5 | 187 |