Információ(288)
Gy12 22:46 | #69Dudás Endre : Éreztem, hogy elég lesz az egy pályabejárás... így pont időben befejeztem, ahogy szinte mindig... :) Köszönjük, hogy velünk voltatok egész évben, szeretnénk jövőre még szinvonalasabb bajnokságot és sprintfutamokat szervezni! Köszönjük a képeket, videókat és imádjuk az egész BANDÁT! BUÉK! |
Gy12 22:46 | #2066Somogyi Máté : Köszönjük az egész éves verseny szervezést! Nagyon várom a következő bajnokságot az új csapatommal! |
Gy12 22:45 | #39Dudás Máté : A célbaérés volt a lényeg az sikerült... azon kívül semmi. Ezt most nem élveztük, nem szeretem ezeket a pályákat. Köszönjük DuEn, Dávid az egész éves munkát. BUÉK MINDENKINEK!! |
Gy12 22:44 | #50Csoma Marcell : Egy nagyobb ugratás után jól érkeztünk, de valahogy a sziklafalat megérintettem és jött is a forgás, elméletileg megvan a dobogó. Köszönöm nektek Attila Havrilla és István Peremicki és persze a szervezőknek is a versenyért. |
Gy12 22:44 | #208Hoffer Zsolt : Az előző gyors törése miatt nem lehetett jól irányítani az R5-t. Sajnos megint borultam és egy jobb hátsó defekttel fejeztem be a futamot! Köszi ezt a versenyt! Baromi jó volt, álltam egész jól is! Köszi Kristof a setup-ot! BUÉK 2021 |
Gy12 22:43 | #1559Rétegi Bálint : Célban vagyunk, meglepően jó eredményel! Az autón csak a matricákat kellett időnként újraragasztani. Tréningre nem sok idő volt, a Ford MKII napokig a dekorban volt, nem tudtunk menni. Beállításnak a GTR setupot állítottuk, be de szokás szerint nem tetszett az irreális végletekre állítás. A futóművön állítottunk azért. Új ülésbeállítást használtunk, a szélvédő mögül beültünk a teljes belső kameranézetre. Ez tűnt a legfeelingisnek, pedig a lökhárítós nézet a legstabilabb, legkevesebb kormánymozdulatos nézet, de nekem nem feelinges. Remélem lesz 2021-ben is bajnokság! Köszönöm a szervezőknek az egész éves munkát! BÚÉK mindenkinek! |
Gy12 22:42 | #1492Mulicz László : Hát nem volt egyszerű ez a gyors. Az előző defektes gyors után szétestünk és kétszer leugrottunk az útról, de beértünk. javítani már nem tudtunk, de ilyen ez az év. Köszi a szervezést DuEn-nek és csapatának!!!! Gratulálok minden célba érkezőnek, nekünk elég jól sikerült (45) igaz a végére kicsit visszaestünk. Köszi fiúk! Boldog Új Évet mindenkinek! |
Gy12 22:41 | #31Harsányi Attila : Itt vagyunk, örülünk. Sokat nem volt időnk tesztelni, de nem is kellett. Ez így volt élvezetes. Egyszer-kétszer megforogtunk, de ez belefért most, jó kis pályák voltak. Gratulálunk mindenkinek, igazán kemény futam volt. Boldog Új Évet! |
Gy12 22:41 | #31Harsányi Attila : Teszteltük az új autót, egész jól összebarátkoztunk. Sikerekben gazdag boldog új évet kívánok! |
Gy12 22:40 | #2007Skrobák István : Hát ez akkor itt a vége! Jó, hogy spórolósra vettük, mert így is megtréfált néhány nyomvájú. Köszönet a szervezőknek! A típusváltás jó volt. Köszönöm a segítséget a csapatomnak, különösen az új tagjainknak, de erről bővebben a verseny utáni sajtótájékoztatón. BÚÉK Mindenkinek! |
Gy12 22:40 | #1184Nagy Márton : Leértünk. El se hiszem, egy borulással megúsztuk az egész versenyt. Nagyon tetszett, iszonyat tempós volt. Hálásak vagyunk a szervezésért csak így tovább idén is. |
Gy12 22:39 | #9092Horváth Bence : Nem jó, de nem is tragikus. Hiba nélkül sikerült abszolválni az utolsó kettőt, azért elég sok ugratót visszaminősítettem huppanóvá, kivéve az utolsó szakasz első egyenesét. Az mondjuk kegyetlen dolog padlón. Köszi a lehetőséget, nagyon komoly a mezőny, így élmény versenyezni. Boldogot mindenkinek! |
Gy11 22:35 | #69Dudás Endre : Most mentem harmadszor ezen a szakaszon (egy pályabejárásra volt idő). Mind a háromszor az elág előtt benéztem egy sima jobbot és most emblémára vettem azt a fát, amit eddig kétszer kívülről kerültem... Végig a vízhőfokot néztem, de a Citroën ebben is jó!!! |
Gy11 22:35 | #39Dudás Máté : Amit az első 3 körben felépítettünk ezen a 2 gyorson sikerült lerombolni. Megint defekt... |
Gy11 22:33 | #50Csoma Marcell : Menetközben rám szólt a navigátorom, hogy vegyek vissza, dobogón állunk, ezt jó lenne nem eldobni. |
Gy11 22:32 | #208Hoffer Zsolt : Cél előtt sikerült kb 2 km-el úgy felborulni, hogy ép elem nem maradt a kocsin, beakadt egy sziklába és ahogyan ki bírtam jönni, természetesen szembe indultam el! Még egy van! Hátha nincs nagy baja a kocsinak! |
Gy11 22:32 | #1492Mulicz László : Úgy gondoltuk csak stabilan behúzzuk az utolsó két gyorsot. Hát nem úgy sikerült. Az első szektorban egy hatalmas ugratásból elfogyott alólunk az út és egy fán landoltunk ami beforgatott az erdőbe és lebontotta az autó elejét is. Defekttel végigmentünk de nem vagyunk boldogok. |
Gy11 22:32 | #2007Skrobák István : Kétszer is sikerült megforogni, nagyon rossz az út. Az utolsót biztosan elspóroljuk csak érjünk célba... |
Gy11 22:31 | #1184Nagy Márton : Nagyon tetszett a gyorsasági. Nagyobb hiba mentesen jöttünk le. Magamhoz képest elégedett vagyok |
Gy10 22:30 | #69Dudás Endre : Jól kezdődik az év! Ezen a gyorson több WizzAir pontot gyűjtöttem, mint tavaly egész évben! Ha az előző szakaszra azt mondtuk, hogy szenzációs, akkor ez mi?! Remélem, idén minden hónapban lesz finn futam... |
Gy10 22:30 | #1028Kovács Gergely : 200-nál elkaptunk egy fát. Mondjuk ezt a mennyiségű tetőt van, aki megirigyelhetné. Eddig tartott. Köszönjük a szervezést! B.U.É.K.!! |
Gy10 22:30 | #39Dudás Máté : Első szektor defekt... |
Gy10 22:29 | #1492Mulicz László : Az előző gyors büntetését próbáljuk ledolgozni és így elég bátran kezdtünk neki a hosszú gyorsnak, de a második szektorban egy ugratásból leérve egy szikla falnak értünk ami megforgatott így volt egy 360, de utána stabilan jó tempót jöttünk. |
Gy10 22:27 | #50Csoma Marcell : Ez nagyon beteg volt gyerekek, huu szóhoz se jutok. A BigJump eddig nagyon nem ilyen volt, mint amivel itt találkoztunk. Keresztben megérkezni... hát a házból nagy szemekkel nézhettek ránk, az tuti. |
Gy9 22:27 | #69Dudás Endre : Féltem az sötéttől, de a lámpasor nagyon jól volt beállítva! Bár ehhez a tempóhoz egy halradar is elég lenne... Nem is értem azokat, akik itt, lámpával, ötödik tiltáson közlekednek... Bár gondolom nincs ilyen a mezőnyben, egy sem... |
Gy9 22:26 | #1028Kovács Gergely : Lámpa nélkül ez nagyon rossz. Bár lehetett volna rosszabb is. Szerviz, aztán jön a hosszú. Kicsit tartok tőle, de mi baj lehet?! |
Gy9 22:26 | #39Dudás Máté : Pár lámpa még javítana a komfortérzetemen. Nem merem nyomni a sötétben. |
Gy9 22:26 | #1492Mulicz László : A sötét kicsit megvicceli az érzékeket és egy helyen fűre csúsztunk, ahol nem volt semmi, de valami idióta 11 mp-el büntetett, (fellebbezünk majd) de karcmentesen végigértünk. A szervizbe csak lemosták a port a Fordról. |
Gy9 22:25 | #50Csoma Marcell : Ettől a szakasztól tartottam a legjobban. Sötétben milyen lesz majd, de igazából pár forró keresztben csúszást elnézve kategória 3.idő. |
Gy9 22:25 | #2007Skrobák István : Nem nézem az időket de Phil azt mondja, hogy lefaragtunk valamit a hátrányból! (Szerintem félrebeszél) |
Gy9 22:23 | #208Hoffer Zsolt : Az év utolsó napján rajtoltam és 9 szakasz után a 10. helyen vagyok "abszolútban" eddig. Szinte hihetetlen számomra, persze tudom, hogy ez még változhat, hiszen van még 24 óra és sok jókezű fiatal érkezik még, de nagyon örülök! Minden kanyar ajándék, ahogy szokták mondani, itt a finn pályákon ez hatványozottan igaz! Holnap a cseppet sem egyszerű, de legalább ismeretlen pályákon folytatom! Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek! Nyomjuk tovább 2021-ben is!!!! |
Gy8 22:23 | #69Dudás Endre : Ez a szakasz még mindig nagyon tetszik... mondjuk a sötét már annyira nem... az autó karcmentes, panaszra nincs okom. |
Gy8 22:23 | #1028Kovács Gergely : Talán javítottunk valamennyit. Egész szimpatikus volt most ez a gyors. |
Gy8 22:23 | #343Király Gábor : Ez most eddig tartott, egy fa kiosztotta a TD-t. |
Gy8 22:22 | #39Dudás Máté : Az autó tökéletes, nyomjuk ahogy tudjuk |
Gy8 22:22 | #1492Mulicz László : Jót jöttünk egy kisebb padkával végig jöttünk karcmentesen. Élvezzük jól haladunk. |
Gy8 22:22 | #189Biró-Ambrus Roland : Jónak éreztük |
Gy8 22:21 | #50Csoma Marcell : Huu ez azért fosósabb volt. Az elején jól jöttünk, aztán ezután jött a hideg zuhany: ugrattunk, keresztben érkeztünk tempóval a fás felé... meglett, de onnantól vissza vettem, ez meg is látszik az időn. |
Gy8 22:21 | #2007Skrobák István : Sötétedik, látszik az eredményen! |
Gy7 22:20 | #69Dudás Endre : Sokkal magabiztosabban kezelem a kormányt (értsd: W-A-S-D) De az időt nézve, másodpercen belül megyek ezen a szakaszon... ezek szerint kiautózom... |
Gy7 22:20 | #1028Kovács Gergely : Tető, fa, defekt. Ennyi |
Gy7 22:20 | #343Király Gábor : Az egyik sötét részen valamibe megakadt a jobb eleje. Defekt csodával határos módon ismét nem lett, a jobb első lámpa elveszett a küzdelemben |
Gy7 22:19 | #39Dudás Máté : Felborultunk, tetőn is maradt. |
Gy7 22:18 | #1492Mulicz László : KARCMENTESEN haladunk! Eddig több mint elégedtek lehetünk. Kifizetődik a stabil biztonsági autózás, hiszen 46-ik helyen állunk. |
Gy7 22:18 | #50Csoma Marcell : Nagyon izgulok, nagyon jól mennek a kategória társak itt, de sikerült 2.időt jönnünk. |
Gy7 22:18 | #2007Skrobák István : Vót kici kaland. Ezeöccá.... |
Gy6 22:17 | #69Dudás Endre : Uram Isten, micsoda gyorsasági szakasz ez?!! Még keyboarddal, köszvényes ujjakkal is ultraélvezet. Már most pacsi a szervezőknek, reméljük lesz ez még OB futam is... |
Gy6 22:17 | #1028Kovács Gergely : Végre eltaláltunk egyenesen a célig. Segített az aerodinamikai fejlesztés a gépjárművön. |
Gy6 22:17 | #343Király Gábor : volt egy unseen bal5, amit tényleg nem láttam... borulás lett a vége, a motor is leállt. |
Gy6 22:17 | #39Dudás Máté : Gond nélkül lejöttünk. Az elöl autózóknak a legnagyobb jóindulattal és tisztelettel üzenem, hogy betegek vagytok!! |
Gy6 22:16 | #1492Mulicz László : Stabilan megyünk és élvezzük. Volt egy két apró padkának csúszás de hiba nélkül leértünk. A szervízbe csak apróbb karcokat kell majd javítani. |
Gy6 22:16 | #2007Skrobák István : Ez is megvan.... |
Gy5 22:16 | #69Dudás Endre : Szenzációs lehet ezen a pályán gyorsan menni! Szívesen beülnék valaki mellé! Amúgy még ezzel a 'menetlevélösszeszedős' tempóval is élvezetes! |
Gy5 22:15 | #1028Kovács Gergely : Tartjuk amit lehet, magunkat nehéz. Esünk visszafele. Ilyen ez a show-biznisz. |
Gy5 22:15 | #343Király Gábor : Ezen most csak egy padkázásra futotta, ott mondjuk meg voltam győződve, hogy ebből kerékcsere lesz, de nem lett |
Gy5 22:15 | #39Dudás Máté : Majdnem hibátlan lett, segítettünk a helyi favágóknak kicsapni egy méretes fenyőt. |
Gy5 22:14 | #1492Mulicz László : Próbáljuk földön tartani az autót és pontosan menni. Egy kis padkázáson kívül sértetlen az autó. Megyünk tovább messze még a cél. |
Gy5 22:14 | #189Biró-Ambrus Roland : Most forgás nélkül sikerült. |
Gy5 22:14 | #2007Skrobák István : Még mindig a biztos célbaérés a terv... |
Gy4 22:13 | #69Dudás Endre : Próbáltam gyorsítani... Aztán egy ötven méteres tetőlemezen csúszás kicsit visszalassított... |
Gy4 22:13 | #1028Kovács Gergely : Nem lett volna rossz, megint kétszer forgtunk meg, aztán útban volt a cél fotocella. Sebaj. Megyünk amíg jól érezzük magunkat. |
Gy4 22:13 | #343Király Gábor : Annyira örültem, hogy ne estem be oda ahol az előző körben, hogy két kanyarral később már ismét a fák között találtam magam, jó ez, élvezzük ettől függetlenül |
Gy4 22:12 | #39Dudás Máté : Hál Istennek minden ok. Idő - ahogy nézem - ugyanaz mint az első körben. |
Gy4 22:12 | #1492Mulicz László : Próbálunk gyorsan és pontosan menni de nem kockáztatni, és nem nagyokat ugrálni mert mindig mikor a levegőben vagyunk akkor kanyarodik el az út. Karcmentesen megyünk tovább. |
Gy4 22:12 | #189Biró-Ambrus Roland : Ritmus nélkül itt nem lehet menni. Szerencsére kezdjük megkapni. |
Gy4 22:11 | #2007Skrobák István : Nem nézzük az időket, megyünk... |
Gy3 22:11 | #69Dudás Endre : Végig ballábfékkel, a közönség halk kuncogása között, de karcmentesen letudva az első kör... |
Gy3 22:10 | #1028Kovács Gergely : Sikerült odaérni a popsijával, így berántotta egy sziklába az elejét. Sebaj. Srácok megcsinálják a szervízben. |
Gy3 22:10 | #343Király Gábor : Ahogy mentem a pályán, be be ugrottak kanyarok, és pont mielőtt megforogtam volna, beugrott, hogy mintha itt szokott volna valami akció lenni. nem tévedtem, lett. a szervizben lesz meló |
Gy3 22:09 | #39Dudás Máté : Sikerült egy duplát forogni autó is leállt. |
Gy3 22:09 | #1492Mulicz László : Próbáltunk kicsit gyorsítani, de becsúszott két-három hiba így kétszer tolatni is kellett. A szervizbe kis javítás és go tovább |
Gy3 22:09 | #189Biró-Ambrus Roland : Végre tudtunk menni hiba nélkül. De így is kaptunk 2 másodpercet |
Gy3 22:08 | #2007Skrobák István : Megyünk.... |
Gy2 22:08 | #69Dudás Endre : Tellér zabszemet tartok a farpofáim között... szerintem a harmadik sebesség fogaskerekét majd cserélni kell, de az ötödiket alig mertem megmutatni... Hánysebességesezaszar? |
Gy2 22:06 | #1028Kovács Gergely : Tempós volt, megtisztelve mentünk végig. Sajnos itt is forgotunk 2x. |
Gy2 22:06 | #343Király Gábor : Enyhén másnaposan a számomra kevésbé ismert finn pályákon ezt az időt jónak tartjuk |
Gy2 22:05 | #39Dudás Máté : Minden rendben kategóriát nézzük csak... |
Gy2 22:05 | #1492Mulicz László : Javítottunk a tempón még mindig a biztonság az első. Megyünk tovább... |
Gy2 22:05 | #189Biró-Ambrus Roland : A cél előtt forogtunk. Nem hiszem el. |
Gy2 22:04 | #2007Skrobák István : Visszavágyunk Monacoba... |
Gy1 22:04 | #69Dudás Endre : Sajnos nem jutottam oda a kormányhoz, így billentyűzettel kellett nekivágnom. Az első gyorsot pedig letréningeztem... azért kormánnyal ennél sokkal gyorsabb lennék... Mind1, majd legközelebb |
Gy1 22:04 | #1028Kovács Gergely : Egész jó a cucc. Elszoktam a Polotól, forgotunk is párszor, de eddig tetszik. |
Gy1 22:04 | #343Király Gábor : Kezdésnek lebontottuk az autó elejét, de szerencsére a hűtő nem sérült, és defektet sem kaptunk, pedig se lökháritó, se motorháztető nem maradt |
Gy1 22:03 | #39Dudás Máté : Gond nélkül lejöttünk, a lényeg, hogy célba érjünk. |
Gy1 22:03 | #1492Mulicz László : Biztonságosan kezdtünk. Nem akarjuk felvenni a versenyt az ufókkal, csak jól érezzük magunkat. Eddig hibamentesen leértünk... |
Gy1 22:03 | #189Biró-Ambrus Roland : Szokásunkhoz híven elég sok volt a hiba az első szakaszon. |
Gy1 22:02 | #2007Skrobák István : Elütöttünk egy nézőt, utána egy bukfenc... Innentől az eredmény másodlagos. |
Gy12 21:30 | #818Soós Attila : Itt már sehol nem vettem el, estem is három hatalmasat, de minden pillanatát élveztem! |
Gy12 21:29 | #1342Ivony Bálint : Jó lett volna, ha... ugye ilyen mondat nincs az autósportban. Úgyhogy inkább úgy mondom, hogy forogtunk itt is, de ez van. Itt vagyunk a célban. Boldog új évet mindenkinek! Jövőre folytatjuk! |
Gy12 21:29 | #808Strasser Gábor : Reméljük a szakasz győzelmeink megmaradnak a kategóriánkban... Remélem ez is bekerül a Bajnokságba jövőre... :D Tökéletes verseny... Tökéletes Országban...:) Köszönjük a Főnökségnek...B.U.É.K. |
Gy12 21:28 | #9079Karmanoczki Máté : Jelenleg 100.-ak vagyunk. Szép kerek szám így első versenyre. Köszönjük a rendezők és a sportbírók munkáját. Sokkal Jobb Évet Kívánunk, SJÉK! (13:27) |
Gy12 21:28 | #1478Varga Martin : Ez az utolsó gyors jellemzi az egész évünket.. Jól mentünk aztán defekt. Köszönjük Duenéknek az egész éves munkájukat, hatalmas gratula! Jövőre találkozunk! BÚÉK mindenkinek! |
Gy12 21:28 | #16Dreska Jani : Nehéz, kalandos versenyen vagyunk túl, volt minden ami csak lehetett, de végül sikerült célba hozni az autót. Gratulálok minden célbaérkezőnek, köszönet DuEnnek és a csapatnak, hogy összehozták nekünk ezt a színvonalas bajnokságot. Természetesen Kristof Kasza neve sem maradhat ki az interjúból. Boldog Új Évet kívánok minden versenyzőtársamnak! |
Gy12 21:26 | #9030Balogh Richárd : Természetesen egy útszéli sziklát még megnéztünk, szerencsére nem okozott bajt, defektünk sem volt a verseny alatt. Örülök, hogy a célban vagyok egy ilyen hosszú verseny után... jelenleg 29.helyre elég az időnk. Ismét remek rendezés, bár a nézők nagyon a szélén álltak sok helyen... de ettől szép a finn rali. Sikeres 2021-et mindenkinek... ideinél mindenképp boldogabbat... reméljük megszokott kerékvágásban nyitunk Egerben. Gratulálok mindenkinek! |
Gy12 21:25 | #11Cseh Vilmos : sata viisikymmentä oikeaa pitkää kapenee kolmekymmentä vasen kolme :D na, de csak sikerült utána beesni az erdőbe az elején és onnantól defekttel végig a célig. Kár érte, talán ilyen jó helyen még nem is álltam eddig. Szuper volt itt finnbe :D Buék mindenkinek |
Gy12 21:25 | #29Porcs Dávid : Így az év végéhez érve kipróbáltunk egy számunkra új autót, azt gondolom, hogy jól vizsgázott. Szerencsésen megérkeztünk a célba, komolyabb hiba nélkül! Köszönjük a szervezők egész éves munkáját. BUÉK mindenkinek! |
Gy11 21:25 | #818Soós Attila : Tét nélkül megyünk már, de így kicsivel felszabadultabban az érzés! |
Gy11 21:24 | #1342Ivony Bálint : Ezt jónak éreztem! |
Gy11 21:24 | #808Strasser Gábor : Lecsúsztunk az útról sajnos... sok a hiba az utolsó napon... |
Gy11 21:24 | #1478Varga Martin : Megforogtunk ötödikbe, de amúgy semmi extra. Jön az idei utolsó gyors! Köszönjük az egész évet! |
Gy11 21:24 | #16Dreska Jani : A harmadik szektorban totál szétcsúsztam, a többi jó volt. |
Gy10 21:24 | #1184Nagy Márton : Bűn rossz volt. Borultunk keltünk mentünk borultunk +8 sec. Kezdek visszaterni a formámhoz |
Gy10 21:23 | #818Soós Attila : A gyors közepénél a nagyugrató után kivittünk egy oszlopot, az autó jelentősen sérült és dupla defektünk lett, de csak egy pót kerekünk volt... így kijöttünk felnin, de ez a gyors fantasztikus! |
Gy10 21:23 | #808Strasser Gábor : A kedvenc hosszú gyorsunk....de sajnos 2 hibát is elkövettünk...kár érte nagyon... |
Gy10 21:23 | #1342Ivony Bálint : Ez kemény volt... néhányszor nagyot ugrott a szívem, mikor repülés közben keresztben voltunk. |
Gy10 21:23 | #9079Karmanoczki Máté : Ez volt a kedvenc gyorsom, de ettől is tartottam a legjobban. |
Gy10 21:22 | #16Dreska Jani : Az utolsó előtti szektorban kaptunk egy bal hátsó defektet. |
Gy10 21:22 | #9030Balogh Richárd : Féltem ettől a hosszú szakasztól de szerencsére lehoztuk hiba nélkül aránylag jó idővel. Jöhet az utolsó kör. |
Gy9 21:22 | #9092Horváth Bence : Rendesen majréztam az esti menéstől, ezért a lassan járj késöbb érsz oda setupot választottam. Szerencsére a kilencedik gyorsra a vas is elkopott a fékbetétekről, így sikerült egész elfogadhatót menni. |
Gy9 21:21 | #9070Magyary István : Megkímélt autóval érkeztünk az éjszakai gyorsra, mert tartottunk tőle. Erre kontakt hibás (!?!) lett a szúró, random villogott, vagy lekapcsolt. Nagy nehezen értünk célba. |
Gy9 21:21 | #818Soós Attila : Az előző szervizben akkora volt a kapkodás hogy csak a fél lámpasor került fel az autóra, ami a gyors 1/3-ától egyedüli fényforrásunk maradt. Szóval párszor megint benéztünk a fasorba itt-ott. |
Gy9 21:20 | #808Strasser Gábor : Tudni kell, hogy nagyon utáljuk az éjszakai versenyt... Élöben is!!! Nem mertünk elnyomni... de ahhoz képest, hogy csak 3x teszteltünk ezen az éjszakai gyorson....elég jó lett.. |
Gy9 21:20 | #9030Balogh Richárd : Megint csak elfogyott lágy keverék.. rossz ez a taktika... közepessel fogunk legközelebb feljönni. Érintettünk egy fát, az vitte a lámpasort és a bal lámpát, utolsó negyedet vakon tettük meg... jöhet a szerviz, rá kell pihenni a holnapi hosszúra. |
Gy9 21:19 | #1342Ivony Bálint : Mondják itt a srácok, hogy nem tetszik nekik a lámpasor, mert kitakar a látótérből, meg ilyenek.... Én most bármit megadtam volna egyért. Az esti reflektor már az előző gyorson leesett, mostmár csak a fényszóróból maradt 1, de az is villogott, úgyhogy voltak másodpercek amikor szó szerint semmit nem láttam. Volt benne borulás, megforgás, minden. Holnap folytatjuk. |
Gy8 21:19 | #818Soós Attila : Voltunk tetőn, voltunk árokban, voltunk bokorban... Mire elhinném hogy fejlődök...! |
Gy8 21:18 | #808Strasser Gábor : Sajnos volt egy átfordulásunk ami 8mp-be került...mérges vagyok nagyon...mert tökéletes szakasz lett volna ez is... |
Gy8 21:18 | #9030Balogh Richárd : Eddig talán a legjobban sikerült szakasz. Tetszett. |
Gy8 21:18 | #1342Ivony Bálint : Borzasztó volt... Forogtunk vagy háromszor, a lámpasort is elvesztettük. |
Gy7 21:18 | #818Soós Attila : Ezt a gyorsot nem szeretem... sokat kaptam ismét. |
Gy7 21:17 | #808Strasser Gábor : Korán keltünk, hogy ne legyünk álmosak a versenyen... Tökéletes.... Hibamentes gyors... az idő sem rossz.... |
Gy7 21:17 | #9030Balogh Richárd : Nagyon rossz helyen állnak a nézők az egyik irányba ugratónál, apró hibát ki lehetne mozogni de repült a büntető 8mp...vigyázzunk a pálya szélén! |
Gy7 21:17 | #1342Ivony Bálint : Kiderült, hogy elnéztük az itinert, és még van egy kör a mai napból. De a lényeg, hogy megyünk tovább, itt is voltak kisebb-nagyobb hibák, de így is boldogok vagyunk a tempónkkal, mert általában az R5-ösökkel el szoktak nagyon verni, viszont ahhoz képest eddig aránylag jó helyen vagyunk. |
Gy6 21:16 | #1474Gyarmati Zoltán : Sajnos egy defektet kaptunk a szakasz elején és látszik az egy perc a szakasz végén, sajnálom |
Gy6 21:16 | #818Soós Attila : Próbálunk gyorsulni, épp ezért az autón is állítottunk, de a földijeim nem adják olcsón a bőrüket. |
Gy6 21:15 | #9030Balogh Richárd : Nagyon elfogyott a lágy keverék a kör végére, volt egy túlcsúszás-tolatás, elborultam, hogy vissza kell hozni a másodperceket, lett is belőle egy tető de visszaraktak..autó már rendben van a szervizesek megoldották. |
Gy6 21:15 | #1342Ivony Bálint : Nem volt a legjobb, egyszer forogtunk is, de várom a holnapi folytatást! |
Gy5 21:15 | #818Soós Attila : Próbálok koncentrálni, de a két gyors között még be kellett ugranom a DM-be is wc papírért...! |
Gy5 21:14 | #9030Balogh Richárd : Egy ugrató után megint lecsúsztunk az útról, szerencsére elkerülve mindent... ezen kívül tetszett! |
Gy5 21:14 | #1342Ivony Bálint : Ez nagyon tetszett. Ma még egy gyors van hátra, aztán holnap remélem, hogy innen folytatjuk (vagy előbbről :) ) |
Gy4 21:14 | #818Soós Attila : Volt két forgásunk, sietni akartunk. Át kell ezt gondolni... |
Gy4 21:13 | #1342Ivony Bálint : Na, ez jó volt, tovább is így kellene. |
Gy3 21:13 | #1474Gyarmati Zoltán : Sajnos az első nagyobb kanyarba kicsúsztunk és érthetetlenül kaptunk 27 mp büntit |
Gy3 21:13 | #9092Horváth Bence : Próbáltam 'okosba jönni, de a végefelé sajnos a lassú részen volt egy kis árok járás. A végére kicsit oda volt már a közepes gumi. Következö hármas remélem jobban adja, egyelőre 100. |
Gy3 21:12 | #818Soós Attila : Pár árkot kitakarítottunk, megyünk tovább ahogy tudunk, mert a Fehérvári médiamunkások kezdenek elhagyni. Ami nem esik túl jól! |
Gy3 21:12 | #9030Balogh Richárd : A szakasz elején bal hátsó kerék lecsúszott az útról, lementünk a bokrok közé, de elfért közte, mentünk tovább döcögve. Egyelőre épp hogy a TOP50ben. |
Gy3 21:11 | #1342Ivony Bálint : Rengetegszer beestünk. |
Gy1 20:48 | #9092Horváth Bence : Nagy levegővel kezdtem az első versenyemet. Az óvatos sietés ellenére röptében jött egy fa. Ennyit a lassan járj stratégiáról ... Nagyon jó idők vannak itt. |
Gy2 12:01 | #818Soós Attila : Nagy kaland nem volt, de az előző gyors bakijától nem 100%-a technika. |
Gy2 12:01 | #9030Balogh Richárd : Hoztunk egy keveset a hátrányon, próbálok biztonságosan gyorsulni. Nagyon megy az eleje. Ügyesek! Katlannál el vettem a gázt majdnem buki lett..haladunk! |
Gy2 12:00 | #1342Ivony Bálint : Na ez aránylag jobb volt, de még mindig nem tökéletes. |
Gy1 12:00 | #818Soós Attila : Tolattunk is, és a célt is elvittük... |
Gy1 12:00 | #7008Simon Róbert : 1 forgás, 1 tolatás, ahhoz képest nem rossz. |
Gy1 12:00 | #9030Balogh Richárd : Hadik Rally team-el teszteltünk és állítottuk be az autót. Úgy néz ki rendben lesz a beállítás,nem voltam még itt korábban,nagy a tempó vigyázok a kocsira. Nem rossz az idő, jobb mint Németországban. |
Gy1 11:59 | #1342Ivony Bálint : Hát ez mindenképp egy nagyon nehéz futam lesz. Első gyorson rögtön forogtunk egyet, de nincs nagy baja a kocsinak. Megyünk tovább. |
Gy12 20:39 | #9053Szilágyi Patrik : Hála istennek hibátlan autóval érkeztünk meg az utolsó gyors rajtjába, ezért úgy voltunk vele, próbálunk egy utolsót gyorsulni, ami sikerült is, és épségben befejeztük a versenyt. Összeségében jó versenyt zártunk, az elején tartottam egy kicsit a gyors pályáktól, de túléltük. Nagy motivációval várjuk a következő versenyt, Sziasztok és BUÉK. |
Gy12 20:38 | #5010Mikó Attila : Az előző gyors nagyon nyomot hagyott a kocsiban, így a biztos célba érést tűztük ki. Ennek megfelelően nem kockáztattunk semmit, behoztunk a célba a kocsit. Gratulálok minden célba érkezőknek, valamint sok sikert, aki még most kezdi. Gratulálok a szervezőknek is, méltó lezárása volt ez az évnek. Jövőre remélhetőleg veletek ugyanitt. Hajrá Veterànok! |
Gy12 20:37 | #219Fónagy Kristóf : Valaki pofozzon fel, most ezt behaluzom, vagy tényleg megvertem a Kaszá(s)t és Vincét? Annyira koncentráltam, hogy nem tudtam semmi baromságot kitalálni, így inkább nem írtam semmit, azt viszont sajnálom, hogy nem tudtam felvenni egy szakaszt sem, mert a gép hiába nyomkodtam az alt+f9-et, nem indította el a felvételt |
Gy12 20:37 | #14Bartók Vince : Szerencsére itt vagyunk a célban, bár a power pontokat biztos nem mi fogjuk kapni. Nagyon jó verseny volt év végére, köszi, hogy játszhattunk!!! |
Gy12 20:37 | #1366Osztás Ábel : Nagyon boldogok vagyunk, hogy eljutottunk a célig és méghozzá az eredménynek is nagyon örülünk, és persze annak is, hogy összesen egy megforgással megúsztuk a versenyt! Nagy pacsi a rendezőknek! |
Gy12 20:36 | #1170Szabó Mátyás : Sok sok küszködés után leértünk, egész jó eredménnyel, igaz, hogy még a nagyok hátra vannak, de örülünk a mostani helyezésnek is! Köszönjük az idei évet, reméljük jövőre folytatódik élőben és virtuálisan is! Boldog újévet!! |
Gy11 20:36 | #5010Mikó Attila : Volt két hiba a nagy tempó miatt féktàvon ez meg is látszik az eredményen. |
Gy11 20:36 | #14Bartók Vince : Maradt benne, túl óvatosan mentem..... |
Gy10 20:35 | #5010Mikó Attila : Nagyon hosszú és a közepe iszonyat tempós. Mondanám, hogy nem vettem el az ugratóka,t de nem így van, tele volt a gatya és azért volt, amit meg kellett tisztelni. |
Gy10 20:35 | #14Bartók Vince : Jobb az idő, mint vártuk! Király! |
Gy9 20:34 | #1184Nagy Márton : Már rendesen vártam, hogy hibázzunk, annyira jól jöttünk a szakasz feléig magunkhoz képest. Természetesen hibáztunk is. Kétszer is lükit kellett kapcsolni |
Gy9 20:33 | #5010Mikó Attila : Nem szeretem a sötétet, háromszor csusztam oldalával az árokba, de nem lett defekt, viszont sokat bent hagytunk. Annyira óvatosan akartam menni, hogy mindent elrontottam, az első becsúszás után sokáig azt sem tudtam hol vagyok és nem figyeltem a navigàtorra sem, akkor jött a második rontás. Utána meg siettem és a bukkanón a bal négybe nagyon nagy tempóval érkeztem, ott majdnem tető lett. |
Gy8 20:33 | #1184Nagy Márton : Fhu ezt most letoltuk szerintem tisztességesen. Nagyon éltem. |
Gy8 20:33 | #5010Mikó Attila : Köztudottan utálom a kiegészítő lámpasort a kilátás miatt de lehoztuk rengeteg apró hibával. Sztem többet mentem út mellett a barázdàban mint az úton sokszor a szentlélek tartott bennünket úton. |
Gy7 20:33 | #1184Nagy Márton : Kövezzetek meg de nekem ez a gyors tetszik a legjobban még igy billenytűzettel is. Itt érzem a legjobban magam és ugy erzem gyors is vagyok megis többet kapok itt mint a többin. Ez van |
Gy7 20:32 | #5010Mikó Attila : Ismét a soft gumival gurultunk ki mivel hűl a levegő és most a 6 gyorsból tanulva nem kapcsoltam világítást így nem zavart annyira össze a naplemente. Nagyon élvezetes volt és látványos is volt |
Gy6 20:32 | #808Strasser Gábor : Alakul a tempónk..de elég lassú volt ez még...galiba mentes volt az utolsó szakasz... |
Gy5 20:32 | #8013Talpas Vilmos : Öszebarátkoztunk egy oszloppal de lejöttünk. |
Gy5 20:32 | #808Strasser Gábor : Ismét volt 2 piruettünk...de szerencsére gyors forgás volt és csak kevés időveszteséggel járt ... |
Gy5 20:31 | #14Bartók Vince : Itt is gyorsultunk, úgy néz ki hagyni kell, had menjen!!! |
Gy5 20:31 | #50Csoma Marcell : Újabb kis javulás magunkhoz képest. |
Gy4 20:30 | #808Strasser Gábor : Na ez már az a gyors amit elvárunk magunktól...nagyon jó 5 telin autózni... |
Gy3 20:30 | #8013Talpas Vilmos : Pár helyen benéztünk a fák közé... de gombát nem találtunk. |
Gy3 20:30 | #808Strasser Gábor : A fiúknak lesz mit csinálni... előző gyorson elhagytuk a géptetőt és a lökhárítót.. Végre egy elfogadható idő és tempó... |
Gy3 20:29 | #14Bartók Vince : Szuper volt ez is, a világ 8. csodája lenne, ha ilyen tempóval hiba nélkül beérnénk a célba! |
Gy2 20:29 | #8013Talpas Vilmos : A repjegyeket megvettük a gyors előtt. Így már azért jobb volt. |
Gy2 20:29 | #808Strasser Gábor : Hát ez sem lett jobb menet... Elütöttünk egy fotóst....+12mp... és volt egy fa is... |
Gy2 20:29 | #14Bartók Vince : Jól megyünk, kíváncsian várjuk mikor lesz sok valahol! |
Gy1 20:28 | #8013Talpas Vilmos : Bemelegítésnek jó volt. |
Gy1 20:28 | #808Strasser Gábor : A pálya szuper...nagy a tempó és ez megbosszulja magát...Hát nagyon bekezdtünk....2 megforgás és 1 erdőben járás.. |
Gy1 20:28 | #14Bartók Vince : Peugeottal indultunk, megnézzük, hogy miért mennek ezzel olyan kevesen. Jó a beállítás, sikerült jó időt jönni. |
Gy12 15:45 | #1235Erdős Christopher : Tudjuk, hogy a mezőny java még nem ért be, de hihetetlen a mostani eredményünk! Nagyon boldogok vagyunk, még a defekt ellenére is! Várjuk a nagyokat a célba! Mi köszönjük az egész éves munkáit a szervezőknek! Boldog új évet mindenkinek! |
Gy12 15:44 | #3061Matza Iván : Sikerült teljesítenünk ezt a nehéz versenyt jó 10perces hátránnyal aminek 3-4perce büntetésből jött össze. Köszönjük a szervezőknek a lehetőséget, BUÉK mindenkinek! Szebb 2021-et! |
Gy12 15:43 | #9039Nagy Norbert : Az első 3 szakaszon sajnos arcon csúszások voltak, aztán próbáltam a lassan járj tovább érsz stílusban menni, meg is hozta az eredményét, még szakaszgyőzelem is volt, a végére feljöttem abszolút 3 ra, kíváncsi leszek a végére, ha jönnek a gamerek!:) (harmincadikán 12:30 kor írom ezt), kár az elejéért, de élveztem! Várom a következő versenyeket! |
Gy12 15:43 | #34Nagyváradi Róbert : Az utolsó 3 gyors útfelülete nagyon nyomvályús lett, nem tudtam úgy menni rajta ahogy szerettem volna. Sajnos meg kellett állnunk a leggyorsabb résznél rossz érzés volt elindulni ott ahol 180-190km/h-val kellett volna menni... |
Gy11 15:43 | #1235Erdős Christopher : Mostmár lassan szokássá válik, hogy a jobbos kanyart balra vesszük be, a balost meg jobbra. Hihetetlen, hogy az első szektor a minek volt a leggyorsabb! Irány az utolsó gyors! |
Gy10 15:42 | #1235Erdős Christopher : Iszonyat gyorsak voltunk magunkhoz képest! Élveztük esz a gyorsot. De még mindig bennünk van a tegnap esti defekt. |
Gy10 15:42 | #1478Varga Martin : Nagyon jó gyorsasági! Életembe először mentem rajt és kivételesen diktálták az itinert. Szerelünk egyet aztán utolsó kettőn elköszönünk az óévtől csakkeresztbe!! |
Gy9 15:42 | #295Csáki Alex : Hát világítás nélkül nem az igazi, bár így is sikerült hiba nélkül lejönni! |
Gy9 15:41 | #14Bartók Vince : Szerencsére kibírta a magányosan maradt lámpánk és az időnk is nagyon jó. Megyünk tovább! |
Gy9 15:41 | #1235Erdős Christopher : Sajnos bekövetkezett amitől féltem, árok, defekt! Kaptunk 1 perc 40 másodpercet az elsőtől! Rettentő sok. Szomorúan fejeztük be ezt a napot. |
Gy9 15:40 | #1Kasza Kristóf : Na ez azért nagyon meredek, 200-al ugratni az erdőbe úgy, hogy elmegy minden világítás! Csoda, hogy a célba vagyunk! |
Gy9 15:40 | #1478Varga Martin : Ez most nagyon rossz volt, itiner nélkül kicsit sok lett az egyik kanyar és levertük a lámpasort onnantól csak tapogatóztunk... |
Gy9 15:40 | #16Dreska Jani : Ez a gyors a halálom. Az egyik ugratóról keresztben érkeztünk a partoldal egyből elrobbantotta a bal hátsó kerekünket ezalatt fel is borultunk miközben az összes lámpánk ripityára tört. |
Gy9 15:40 | #34Nagyváradi Róbert : A Gy:1-4-7-et szeretném elfelejteni, a Gy:2-5-8-an egész jó érzés volt menni. Itt a sötétben csak le akartam jönni nagyobb kalamajka nélkül. Jobban élvezem, mint az elején gondoltam... |
Gy9 15:39 | #35Karsai Zsolt : A sötét nem az erdőségem, mert én kívülről nézve tudok menni meg a szemem se a legjobb, de megúsztam 2 t forgással és egy tetővel azért 20 mp minimum bent maradt. Holnap folytatás már alig várom |
Gy8 15:39 | #14Bartók Vince : A célkanyarban eltaláltunk egy fát orral, kész csoda, hogy nem lett vége a versenyünknek. Egy lámpa még maradt az éjszakai gyorsra, néha pislákol. Ez van... |
Gy8 15:39 | #295Csáki Alex : Hiba nélkül le tudtunk jönni. |
Gy8 15:38 | #1235Erdős Christopher : Első szakszban eszméletlen gyorsak voltunk. Fel se fogtuk! Aztán a második szakaszban hibáztam pár apróságot amiben sajnos veszítettünk egy kis időt. De alapjába véve, hiba mentesen jó tempóval lehoztuk! |
Gy8 15:38 | #1Kasza Kristóf : Ebben a homályban még nem zavart, hogy nincs lámpásor, de a sötétben biztos fog! |
Gy8 15:38 | #1478Varga Martin : Nem volt rossz, vigyázunk az autóra. Fontam a kalácsot szépen 1-2 kanyarban, tetszett a mitfáreremnek is. |
Gy8 15:38 | #16Dreska Jani : Ez kifejezetten tetszett. Az időnk is egész jó. |
Gy7 15:37 | #14Bartók Vince : A borulás miatt gyorsabban szeretnék menni, ez az idő jó! |
Gy7 15:37 | #295Csáki Alex : Borultunk egyet és így eltaláltunk egy fát.... |
Gy7 15:37 | #1235Erdős Christopher : Végére óvatosabbra vettük a figurát. De eszméletlen jó időt autóztunk! |
Gy7 15:37 | #1Kasza Kristóf : Látási viszonyokkal van baj, és eltaláltunk egy fát is! |
Gy7 15:37 | #1478Varga Martin : Benéztem egy kanyart emiatt lett egy defektünk... Kezd sötétedni, izgi lesz! |
Gy7 15:36 | #16Dreska Jani : Kétszer megjártuk az erdőt.. |
Gy6 15:36 | #14Bartók Vince : Felborultunk... Szerencsére talpra állt és mentünk is tovább, nem sok idő maradt benne... |
Gy6 15:36 | #50Csoma Marcell : A futóművünk nem volt az igazi, ez némelyik kanyarban okozott is meglepetést, sajnos, de itt vagyunk a szervizben továbbra is. |
Gy6 15:35 | #295Csáki Alex : Nem volt rossz, bár ismét volt egy megforgásunk. De nagyon tetszik! |
Gy6 15:35 | #1235Erdős Christopher : Ezt egy kicsit óvatosabbra vettük. Főleg a szakasz felétől. De magunkhoz képest, iszonyat jót jöttünk! Szinte hiba mentesen! |
Gy6 15:35 | #1Kasza Kristóf : Zsoltiék eltűntek, pedig volt nálam egy üveg törköly! Na mindegy, majd legközelebb! |
Gy6 15:34 | #1184Nagy Márton : Korrekt volt, de rendes erdészeti múzeumot lehetne nyitni, annyi levelet meg ágat szedtünk össze az auto végével. |
Gy6 15:34 | #5010Mikó Attila : Kellően összezavartam magam a naplamentével az első huszon pár kanyarban azt sem tudtam hol vagyok. A cél előtt pedig àtöleltem egy fát és tolatnom kellett |
Gy6 15:34 | #16Dreska Jani : Hát ez ismét nem volt makulátlan. Randevúztunk egy villanyoszloppal meg volt egy tetőnk is. |
Gy6 15:34 | #34Nagyváradi Róbert : A bevillanó napfénytől időnként teljesen vakon mentünk |
Gy5 15:33 | #295Csáki Alex : Eddigi legjobb. Bár a cél előtt megforogtunk! De más hiba nem volt. |
Gy5 15:33 | #1Kasza Kristóf : Ez a ring belső tetszik a legjobban a körben! |
Gy5 15:33 | #1235Erdős Christopher : Tempó jó volt ismét! Volt 2 apróbb hibám, mikor keresztbe álltunk az úton, de sikerült mind a kétszer összeszedni az autót. |
Gy5 15:33 | #1184Nagy Márton : Fhu nagyon óvatosan jöttünk. Semmi kockázat. Üldözzük szpilut, de így nem lesz meg. Több kell ennél. |
Gy5 15:32 | #5010Mikó Attila : Jó volt tetszett, kalandmentes volt bár sok maradt benne amit az idő mutat is |
Gy5 15:32 | #16Dreska Jani : Inkább óvatosan jöttem, mindenképpen célba szeretnénk érni és messze van még a vége. |
Gy5 15:31 | #35Karsai Zsolt : Óvatos tempó miatt elnézést, de fő a tea, a kocsi erőtlen, de csak a szervizig bírja ki |
Gy4 15:31 | #14Bartók Vince : Próbáltam kicsit lassabban menni, félünk, mert rengeteg a hibázási lehetőség a szakaszokon, mégis gyorsultunk 1,5 másodpercet az előző körhöz képest. |
Gy4 15:31 | #50Csoma Marcell : Egy picivel bátrabban, bevállalósabban jöttem le. |
Gy4 15:30 | #295Csáki Alex : Eltaláltam egy sziklát a bal hátsóval ez miatt megforogtunk. De szerencsére defekt nem lett belőle. |
Gy4 15:30 | #1Kasza Kristóf : 147-es átlagsebesség van a gyorson, és nem is az enyém a legjobb idő! Ultra lowon megyek már én is, hogy nincs kanyar?! |
Gy4 15:30 | #1235Erdős Christopher : Eddig tartjuk a tempót. Hiba mentesen lejöttünk. Boldogok vagyunk! |
Gy4 15:14 | #5010Mikó Attila : A fiúknak a szervizbe szóltam, hogy váltunk és soft gumikat raktunk fel. Jó választás volt, stabilabb a kocsi, de persze nálam a szokás törvénye alapján ez szokott lenni a baj,,, és jött is a hiba. Szűken fordultam és a belső iven a partoldal megfogott, lecsúsztunk a külső ívre ahol pár pörgés után a fák között álltunk meg. Minimális a kár, megyünk tovább. |
Gy4 15:14 | #16Dreska Jani : A szervizben állítottunk a kocsin, érzésre jobb lett de voltak döcögős részek. Nem vállaltam semmiféle kockázatot az előző gyors hibáit követően. |
Gy4 15:13 | #35Karsai Zsolt : Na a második körre nagyobb tempóra kapcsolunk, meg is lett az eredmény : 2 elég nagy bukfenc, de defekt nem lett mert, orral álltunk meg egy fának, de legalább működők a hőfok lámpa ez... is valami |
Gy3 15:13 | #295Csáki Alex : Sikerült egy nagyot hibázni. Telibe vertem egy fát, ami miatt defektet kaptam! |
Gy3 15:12 | #50Csoma Marcell : A csapatomnak szeretném megmutatni, mire is vagyok képes, ezen a gyorson ez teljes mértékben sikerült |
Gy3 15:12 | #1Kasza Kristóf : Hoffer Zsolti barátom integetett a hajtűnél belső íven, ha TK lesz valahol, akkor ide kijövünk meginni valamit! |
Gy3 15:12 | #1235Erdős Christopher : Hoztuk a tempót. Igaz a végén borultunk egy lájtosat. 12mp büntetés és mehettünk is tovább. Irány a szervízpark! |
Gy3 15:09 | #5010Mikó Attila : Nagyon jó ez a szakasz, de nagyon észnél kell lenni, ezért óvatosak vagyunk, a derékszögű kanyart azt viszont színezzük. |
Gy2 15:09 | #295Csáki Alex : Igaz most megyünk itt először, de nagyon tetszik, főleg az ugratók! Bár a tempóból most visszább vettünk |
Gy2 15:09 | #50Csoma Marcell : Huu tempós gyors, voltak meleg pillanatok, de semmi se történt velünk, hálistennek. |
Gy2 15:08 | #1Kasza Kristóf : Az előbbi ring külső jobban tetszett, de amúgy beírtam YouTube-ra, hogy Ring belső, megnéztem Csomósék tavalyi körét, hát fele így nem mentek... |
Gy2 15:08 | #1235Erdős Christopher : Jó tempót mentünk ismét! Elégedettek vagyunk az eddigi eredményeinkkel! Csak így tovább! |
Gy2 15:07 | #5010Mikó Attila : Elspórolva és megtisztelve az ugratókat karcmentes és úgy gondolom látványosan, nem az időt hajszolva sikerült teljesíteni a szakaszt. |
Gy1 15:07 | #1006Varga Zsombor : Nem ittunk bikás energy-t, valami mégis szárnyakat adott. ezen a pályán végig repültünk |
Gy1 15:06 | #295Csáki Alex : Sziasztok Fhu, hát beértünk, de nagyon sok a hiba. Sajnos egyszer sem jártunk itt, úgyhogy a pályákat nem ismerjük, de próbálunk jól menni és a célba beérni! |
Gy1 15:06 | #50Csoma Marcell : Sziasztok! Hiba nélkül lejöttünk a gyorson, a tempó se volt siralmas, de új még ez nekem |
Gy1 15:05 | #1Kasza Kristóf : Jó napot kívánok! Elég tempós reggel, de jól indul! |
Gy1 15:05 | #1235Erdős Christopher : Óvatosak voltunk. De jó tempót diktálunk így is. Az élmezőny egyszerűen repülővel mehettek végig a pályán, olyan gyorsak |
Gy1 15:05 | #5010Mikó Attila : Óvatosan kezdtünk az idő alapján túlontúl is óvatosan. A lényeg ahol lehet megy a kézi és a széles mosoly. |
Gy1 15:04 | #34Nagyváradi Róbert : Elöször megyek ezeken a pályákon, de ragaszkodom hozzá, hogy 3-ból menjek. Talán murván ez nem akkora hátrány. 1x leakadt az árokban az alja, ott megforogtam, de ennyi van bennem itt. |
Gy4 20:25 | #1184Nagy Márton : Picit beválalósabban jöttem. Ez tetszett. |
Gy3 20:25 | #35Karsai Zsolt : Ésszel mentünk a feléig, utána már nem és meg is néztem a vége előtt, hogy minden ok e a kocsi aljában |
Gy3 20:25 | #16Dreska Jani : Hát itt volt minden ráadásul duplán. Kaptunk két defektet, volt két tetőnk, két megforgásunk, és kétszer tolatni is kellett... |
Gy3 20:24 | #1184Nagy Márton : Egyik nagy ugró után kirepültünk a világból. Természetesen ezeket a lobogós részeket nem tudom úgy áttolni billentyüzettel, de elégedett vagyok. |
Gy2 20:24 | #35Karsai Zsolt : Hu ez a gyors most kiadta, hiba mentesen, ezért nem túl gyorsan . Imádom, hogy nem kell elvenni a gázt a levegőbe . |
Gy2 20:24 | #16Dreska Jani : Az első két szektorban nagyon sokat kaptunk. |
Gy2 20:21 | #1184Nagy Márton : Egyszer neki ütöttem jobb hátsót egy táblának, volt pár elmért féktáv, de elégedett vagyok. |
Gy1 20:20 | #35Karsai Zsolt : Óvatos tempóval eljöttünk a célig, majd nagy tempóval telibe vertük a céltáblát . A spori alig tudta elvenni a menet levelet, mert remegett a keze |
Gy1 20:20 | #16Dreska Jani : Kivasaltunk pár nézőt, 15mp járt érte, amúgy nem lett volna rossz. |
Gy12 18:41 | #9066Svehla Renátó : Célba értünk, amire rájöttem, túl sokat használjuk a féket es hatalmas fèktávokat veszünk... tanulni tanulni tanulni... köszönjük a rendezőknek ès Ábel Osztás a segítséget |
Gy12 18:37 | #9026Pataky Péter : És persze, hogy fejezzük be a versenyt jump-jump és jött egy jobb hátsó defekt a pálya vége felé, de már nem álltunk meg mentünk forogtunk össze vissza de akkor se álltunk meg végigküzdöttük. Köszönjük, ez nagy élmény volt! |
Gy11 18:37 | #9066Svehla Renátó : Ez volt a legjobb, remélem az utolsó gyorson célba érünk |
Gy11 18:37 | #9026Pataky Péter : Nagyon jó volt ez a gyorsasági is, ugráltunk a fotósoknak, ugráltunk a nézőknek, átmentünk egy villanyoszlopon is, az autó és az oszlop észre se vette olyan gyorsan mentünk. |
Gy10 18:36 | #9066Svehla Renátó : Ha ennyi nevező lenne dobogosok lennénk.... de a végére az utolsó 30 ba kerülünk |
Gy10 18:35 | #9026Pataky Péter : Ez a gyors nagyon adta, voltak olyan részek, ahol már tele volt a gatya, olyat mentünk. Sőt ugrottunk is akkorát és a végén ki is adta az volt a jó benne. 1 defektet cseréltünk és a végén 1 defektes kerékkel értünk célba. |
Gy9 18:35 | #9066Svehla Renátó : Mondtam, hogy nem látok sötétben, felborultunk.... |
Gy8 18:34 | #9066Svehla Renátó : Ezen még beértünk, de a következő |
Gy7 18:32 | #9066Svehla Renátó : Ezen a szakaszon talán az eddigi legjobb idő.... félek a következől, világosban sem látok..... hát akkor sötétbe? |
Gy6 18:31 | #9066Svehla Renátó : Iszonyat, tetőre vágtuk, de amikor tetőn voltuk láttuk a helikoptert felettünk biztosan lesz róla felvétel..... A srácoknak a szervizben bőven lesz melo |
Gy6 18:31 | #1478Varga Martin : Ez tetszik a legjobban! :D Itt van minden ami kell, annyit mentünk keresztbe azt se tudtuk merre vagyunk. Marha jó! |
Gy5 18:30 | #1478Varga Martin : Nem repülünk akkorát, mint a többiek az biztos, lehet ezért meg is szólnak viszont látvány itt is volt. Bocsi a két sportbírónak az egyik bukkan után kétkeréken érkeztünk feléjük... Volt futás, repült a kisszék a halászlé meg a sütik! |
Gy4 18:30 | #9066Svehla Renátó : Jó lett volna de, beforogtunk egyszer. |
Gy4 18:30 | #1478Varga Martin : Tetszett ez is! Szívemhez nőtt még év elején egy aszfaltos tesztversenyen a kis citrom, murván se okoz csalódást. A célkanyarba kicsit lelógattuk alkalmi navigátorom majdnem félre is nyelte a bejglit! |
Gy3 18:28 | #9066Svehla Renátó : Rengeteget hibáztunk, egy balosban felcsavarodtunk egy fára, de nem lett nagy gond. Örülünk, hogy nem estünk ki |
Gy3 18:27 | #1478Varga Martin : Nem bírtam ki, hogy ne fánkozzunk egyet az első visszafordítóba :D a vége fele az egyik ugratónál találkoztunk Csőrös Karolával dobtunk egy puszit és jöttünk tovább. Élvezzük! |
Gy2 18:27 | #9066Svehla Renátó : Kifejezetten tetszett |
Gy2 18:26 | #1478Varga Martin : Nem egyszerű fejből menni, inkább látvànyosan közlekedünk. Murván nem mentem még az autóval, kellemes csalódás! Eddig mosolyog mindenki aki kiszállt! |
Gy1 18:26 | #1184Nagy Márton : Clear volt és nem tudom honnan jött a 15 másodperc. Korrekt eddig. |
Gy1 18:24 | #9066Svehla Renátó : Igazából ez a 2. versenyünk, nagyon friss még nekünk ez a dolog, 52-t kaptunk az első gyorson. Ha beérünk a célba, annak is örülünk. |
Gy9 14:13 | #9026Pataky Péter : Mintha sötétbe akarnál tűt befűzni. Ez azért egy bátor menet volt, törésünk nem volt, egy megforgásunk volt csak. De a lámpákat a fiúk nem túl jól állították be, ezért kapni fognak. |
Gy8 14:13 | #9026Pataky Péter : Nem tudom, hogy, de este valahogy jobban megy. |
Gy7 14:13 | #9026Pataky Péter : Vigyáztunk az autó elejére, mert az esti gyorson a lámpákra szükségünk volt. Hiba nélkül teljesítettük a 7-es gyorsot |
Gy6 14:12 | #9026Pataky Péter : Próbáltunk vigyázni ezen a gyorson az autóra, hogy a szerviznek ne legyen sok dolga, csak sajnos itt volt egy kicsúszásunk, ami nem jelentett nagy kárt, csak időveszteséget. De támadunk tovább. És takarítjuk az utat Soós Attilának |
Gy5 14:12 | #9026Pataky Péter : Ez a gyors is nagyon jó volt már, csak a levágások miatt kaptunk egy bal első defektet és így a kerekcserével 1 percet vesztettünk de ezen kívül ez is hiba nélkül ment |
Gy4 14:11 | #9026Pataky Péter : Hiba nélkül teljesítettük ezt a gyorsot. jött a vaooo érzés |
Gy3 14:11 | #201Ferencz Dávid : A gyors közepén leért az autó hátulja, megakadt egy szikladarabban, és beestünk, ezáltal ott hagytunk pár másodpercet. |
Gy2 14:10 | #201Ferencz Dávid : A gyors közepénél nézők közé sodródtunk=időbüntetés |
Gy1 14:10 | #1478Varga Martin : Halihó! Egész jó volt, de lehet beugrottunk a rajtnál. Az időt nem nézzük, szponzorokat, ismerősöket kocsikáztatunk a TRT-s Citrommal. |
Gy3 12:47 | #9078Papp László : Az első gyorsot megcsináltam, de sajnos kidobott. DNF |
Gy3 12:46 | #53Móni István : Egy dob és szűkül jobb kanyarban megpróbáltam belül elfordulni, de nem szűkült eléggé a kanyar, így a padka tetőre tett. Három gyorsból két tető - tisztán a hagyományőrzés jegyében. |
Gy3 12:45 | #9026Pataky Péter : Vigyáztunk az autóra, mert a 45 perces szervizben mindent meg kell csinálni, ami karcos lett. Ezért nagyon odafigyelve mentünk, majd a pálya vége felé volt egy nagyon jó rész ami mindent jól kiadott és még sikerült gyorsan is menni .... egy darabig. És akkor ott is jött egy fa. De ezt is megúsztuk, csak egy defektünk lett és így kellett befejezni a hátralevő pár km-ert. |
Gy2 12:45 | #53Móni István : Borulás nélkül átértünk... |
Gy2 12:42 | #9026Pataky Péter : Ez a gyors is elég jól ment kezdem megszokni, az ugratókat és a levágós kanyarokat. És itt is csak egy kicsúszásos hiba volt. |
Gy1 12:42 | #53Móni István : A jelszó: lassan járj, több tetőt túlélsz. Amikor leértünk vezettük a billentyűzetes értékelést - mivel más még ebben a kategóriában nem is indult |
Gy1 12:41 | #9026Pataky Péter : Magamhoz képest elég jól ment az első gyors. Majdnem meg is voltam elégedve, hogy hiba nélkül végig tudtam menni, de aztán jött egy fa. Nem lett nagy baj, mert csak kis kicsúszás volt. |