(Gy4) Mátrakeresztes - Mátraszentimre /4 9 km, Rajt: 2016. augusztus 7. 16:00
Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy4 - szakasz eredmény
            Q8Oils Rallylive.hu - Abszolút - Gy4 - összetett eredmény
            | # | versenyző - navigátor #rajt.sz autó | kat. | idő | kül. | km/h | 
| 
                                    1.
                                     | Molnár Ferenc- Czinege László #6 Lada VFTS | V  | 19:19.1 |  111.8 | |
| 
                                    2.
                                     | Vörös Gábor- Lendvai Szabolcs #5 Lada 2107 | IV  | 19:47.4 | +28.3 +28.3 |  109.1   0.79 | 
| 
                                    3.
                                     
                                      5. | Bacsa Tamás- Jakab Ambrus #43 Lada 2101-3 | IV  | 19:56.0 | +36.9 +8.6 |  108.4   1.02 | 
| 
                                    4.
                                     
                                      9. | Riskó Dániel- Losonczi Csaba #3 Toyota Corolla | V  | 20:14.2 10.0 | +55.1 +18.2 |  106.7   1.53 | 
| 
                                    5.
                                     
                                      8. | Farkas "Malter Röhl" Roland- Kovács Tibor #33 Lada 2101 | IV  | 20:15.8 | +56.7 +1.6 |  106.6   1.58 | 
| 
                                    6.
                                     
                                      4. | Bíró Gergő- Bíró Balázs #8 Opel Astra Gsi | V  | 20:18.4 10.0 | +59.3 +2.6 |  106.4   1.65 | 
| 
                                    7.
                                     | Galuska Szabolcs- Várfalvi Gábor #1 Lada 2107 | V  | 20:18.5 | +59.4 +0.1 |  106.4   1.65 | 
| 
                                    8.
                                     
                                      6. | Gyenes Attila- Rigó Béla #4 BMW E36 320i | V  | 20:20.8 | +1:01.7 +2.3 |  106.2   1.71 | 
| 
                                    9.
                                     
                                      11. | Kókai Gábor- Ungvárszki Milán #7 Lada VFTS | V  | 20:32.1 | +1:13.0 +11.3 |  105.2   2.03 | 
| 
                                    10.
                                     
                                      14. | Aczél András- Major Imre #35 Honda Civic Vti | IV  | 20:32.4 | +1:13.3 +0.3 |  105.2   2.04 | 
| 
                                    11.
                                     
                                      15. | Vankó Zoltán- Varga Péter #30 MG ZR | V  | 20:34.8 10.0 | +1:15.7 +2.4 |  105.0   2.10 | 
| 
                                    12.
                                     | Geng Bence- Geng Ferenc #34 Opel Corsa A2R2 | IV  | 20:35.3 | +1:16.2 +0.5 |  104.9   2.12 | 
| 
                                    13.
                                     | Simon György- Simon Tímea #36 Lada 21074 | IV  | 20:35.7 | +1:16.6 +0.4 |  104.9   2.13 | 
| 
                                    14.
                                     
                                      16. | Dudás István Márton- Szabó Norbert #37 Lada 21011 | IV  | 20:41.5 | +1:22.4 +5.8 |  104.4   2.29 | 
| 
                                    15.
                                     
                                      19. | Rózsahegyi Márk- Csurja János #18 Opel Ascona | V  | 21:00.3 | +1:41.2 +18.8 |  102.8   2.81 | 
| 
                                    16.
                                     
                                      17. | Szlatincsán Gergő- Fenyvesi Péter #46 Lada 2105 | IV  | 21:02.3 | +1:43.2 +2.0 |  102.7   2.87 | 
| 
                                    17.
                                     
                                      20. | Kis Imre Tibor- Fellner Norbert #31 VW Golf | V  | 21:06.9 | +1:47.8 +4.6 |  102.3   2.99 | 
| 
                                    18.
                                     | Ifj. Lezák Sándor- Bartók Erik #19 BMW E36 | V  | 21:09.0 | +1:49.9 +2.1 |  102.1   3.05 | 
| 
                                    19.
                                     
                                      21. | Jacsó János- Buza Zsuzsa #23 Renault Clio | V  | 21:10.6 | +1:51.5 +1.6 |  102.0   3.10 | 
| 
                                    20.
                                     
                                      23. | Dredán György- Tóth Péter #42 Lada 2107 | IV  | 21:18.9 | +1:59.8 +8.3 |  101.3   3.33 | 
| 
                                    21.
                                     
                                      24. | Bertus Balázs- Lovász Tibor #32 BMW 318i | V  | 21:20.0 | +2:00.9 +1.1 |  101.2   3.36 | 
| 
                                    22.
                                     | Gaál Ferenc- Pósa Márk #29 Lada 2101 | V  | 21:23.1 | +2:04.0 +3.1 |  101.0   3.44 | 
| 
                                    23.
                                     
                                      26. | Héja Dániel- Kóródi Tamás #21 Lada 2101 | V  | 21:28.1 | +2:09.0 +5.0 |  100.6   3.58 | 
| 
                                    24.
                                     
                                      28. | Tokaji Tamás- Bárdos Péter #16 BMW E36 320i | V  | 21:28.5 | +2:09.4 +0.4 |  100.6   3.59 | 
| 
                                    25.
                                     | Ivony Csaba- Kreicsi Bálint #20 BMW E36 Compact | V  | 21:28.7 | +2:09.6 +0.2 |  100.6   3.60 | 
| 
                                    26.
                                     
                                      27. | Oláh László- Fodor Ernő #53 Lada | V  | 21:33.7 | +2:14.6 +5.0 |  100.2   3.74 | 
| 
                                    27.
                                     
                                      29. | Tóth Tibor- Németh Dávid #44 Opel Astra | IV  | 21:48.1 | +2:29.0 +14.4 |   99.1   4.14 | 
| 
                                    28.
                                     
                                      30. | Ifj. Pothánszky László- Holecz László #51 Suzuki Swift | III  | 21:52.3 | +2:33.2 +4.2 |   98.8   4.26 | 
| 
                                    29.
                                     
                                      31. | Csibrák Zoltán- Csibrák Csaba #39 Lada 2107 | IV  | 21:55.0 | +2:35.9 +2.7 |   98.6   4.33 | 
| 
                                    30.
                                     
                                      32. | Orbán Gyula- Sőregi Gréti #25 Lada VFTS | V  | 22:04.4 | +2:45.3 +9.4 |   97.9   4.59 | 
| 
                                    31.
                                     
                                      36. | Mazgon Róbert- Kovács Tamás #49 Toyota Yaris | III  | 22:05.3 10.0 | +2:46.2 +0.9 |   97.8   4.62 | 
| 
                                    32.
                                     
                                      34. | Kócs Szabolcs- Snaiker Dániel #50 Suzuki Swift RS | III  | 22:17.0 | +2:57.9 +11.7 |   96.9   4.94 | 
| 
                                    33.
                                     
                                      35. | Zajácz Róbert- Vizsolyi "Vizsi" Róbert #22 Fiat Stilo Abarth | V  | 22:17.3 | +2:58.2 +0.3 |   96.9   4.95 | 
| 
                                    34.
                                     
                                      37. | Hegedűs László- Nagy Ádám #27 Lada 2107 | V  | 22:33.3 | +3:14.2 +16.0 |   95.8   5.39 | 
| 
                                    35.
                                     
                                      41. | Lengyel János- Váradi Zoltán #38 Lada VFTS | IV  | 22:49.3 20.0 | +3:30.2 +16.0 |   94.6   5.84 | 
| 
                                    36.
                                     
                                      38. | Belán Attila- Pothánszky László #45 Lada 2101 | IV  | 22:55.1 | +3:36.0 +5.8 |   94.2   6.00 | 
| 
                                    37.
                                     
                                      40. | Belme Attila- Katona Miklós #40 Lada 2107 | IV  | 22:56.1 | +3:37.0 +1.0 |   94.2   6.03 | 
| 
                                    38.
                                     
                                      42. | Fábián Szabolcs László- Fehérvári Csaba #52 Suzuki Swift | III  | 23:58.7 | +4:39.6 +1:02.6 |   90.1   7.77 | 
| 
                                    39.
                                     
                                      43. | Mihályi Zsolt- Cziglédy Ádám #47 Lada 2107 | IV  | 24:59.5 | +5:40.4 +1:00.8 |   86.4   9.46 | 
Büntetések (1)
    | Gyors | versenyző - navigátor #rajt.sz autó | kat. | büntetés oka | 
| Gy4 | Bíró Gergő- Bíró Balázs #8 Opel Astra Gsi | V  | 10.0 | 

