Mikó Attila PLA con
#5010 Lancia Delta HF Integrale
Amatőr pilóta - PS4 - Kontroller
2020. december 19. (szombat)
Gyors idő km/h Gyorsasági eredmény Összetett helyezés
Absz. Kat. Absz. Kat.
Gy15.19 km
2:33.660
121.6136.26.136.26.
21:41 Elsőre a rögtön egy három fordulatos kézen átfordulást mutattunk be a nézők nagy örömére, amelyet nagy ováció fogadott.
Gy26.69 km
3:53.590
103.1172.29.144.24.
21:45 Nem értem, hiba nélkül megyek és a navigátor folyamatosan szid, hogy nem ezt beszéltük meg. Tényleg nem értem mi lehet a gond, csak kétszer fordultam át, mindkétszer talpon állt meg, de egyszer rossz irányban. Megpróbálok lassabban menni, mert nem vagyok a helyzet magaslatán, de az a baj, akkor már a nézők ki fognak fütyülni
Gy35.25 km
3:10.905
99.0170.32.147.24.
21:53 Nagyon gáz ahogy megyünk, most nem volt bukfenc helyette az alapjáraton közlekedést választottam. A következő körre találni kellene egy arany közép utat ígérem rajta leszek.
2020. december 20. (vasárnap)
Gyors idő km/h Gyorsasági eredmény Összetett helyezés
Absz. Kat. Absz. Kat.
Gy45.19 km
2:34.177
121.2137.23.140.22.
21:58 Már most egyre többet megyek négy keréken és nő is az önbizalmam de az idő az rettenetes.
Gy56.69 km
3:47.007
106.1127.22.132.22.
22:05 A pálya első szektorában ismét két szép atlétikai mutatványt vetettem be picit javult az idő de csak szigorúan magunkhoz képest értendő.
Gy65.25 km
3:08.691
100.2142.24.133.22.
22:11 Megyünk, próbáljuk csinálni amit kell, de nem nagyon adja ki. Van egy olyan reklám ami illik rám, ami úgy szól: mit ér az erő ha nem uralod!
2020. december 21. (hétfő)
Gyors idő km/h Gyorsasági eredmény Összetett helyezés
Absz. Kat. Absz. Kat.
Gy75.19 km
2:30.610
124.194.15.128.20.
22:16 Kezdek hallgatni Mills mesterre, rájöttem egy hajóban evezünk, nem akar ő rosszat, de a nyelv tudásom még mindig pici gátat szab.
Gy86.69 km
3:49.407
105.0146.25.128.20.
22:24 Óvatosan ugyan, de megyünk. Mills mester egyre jobban megtanul magyarul káromkodni.
Gy95.25 km
3:17.013
95.9222.38.134.19.
22:31 Sikerült célba érni, ez volt szerintem a nap fénypontja. A navigátorom időben szólt, hogy ez a power stage és a tankolàs után pontok járnak, de a nagy sietségben ismét tető lett, riogatva a madarakat, amiből a nézőket segítségével tudtunk csak kijönni. Köszönet a szervezők egész éves alázatos munkájáért. Gratulálok minden célba érkezőknek és köszönet RTE veteránoknak, akik nem hagytak pihenni és megfenyegettek, hogy ki ne merjem ezt a versenyt hagyni.
Végeredmény: 51.39 km 28:45.060 107.2 134