(Gy2) Stor-jangen Sprint Reverse /1 6.69 km, Rajt: 2020. december 19. 11:00
Q8Oils Rallylive.hu - billentyűzet - Gy2 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Skrobák István #2007 Lancia Delta HF Integrale
|
Navigátor |
3:39.841 |
109.6
|
|
2.
|
Király Gábor #343 Lancia Delta HF Integrale
|
Rallyongó |
3:40.807 | +0.966 +0.966 |
109.1
0.14
|
3.
|
Szabó Pilu #2201 Lancia Delta HF Integrale
|
Rallyongó |
3:42.441 | +2.600 +1.634 |
108.3
0.39
|
4.
|
Zsólyomi Samu #6025 Ford Escort RS Cosworth
|
Rallyongó |
3:47.590 | +7.749 +5.149 |
105.8
1.16
|
5.
|
Nagy Márton #1184 Lancia Delta HF Integrale
|
Rallyongó |
3:49.140 | +9.299 +1.550 |
105.1
1.39
|
6.
|
Kollár Gergő #222 SUBARU Legacy RS
|
Média |
3:49.490 | +9.649 +0.350 |
104.9
1.44
|
7.
|
Dudás Endre #69 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
3:50.090 | +10.249 +0.600 |
104.7
1.53
|
8.
|
Berecz Sándor #1328 Lancia Delta HF Integrale
|
Amatőr pilóta |
3:51.240 | +11.399 +1.150 |
104.2
1.70
|
9.
|
Sztarenki Miklós #3018 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
3:53.490 | +13.649 +2.250 |
103.1
2.04
|
10.
|
Gyenei Sándor #232 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Rallyongó |
4:01.590 | +21.749 +8.100 |
99.7
3.25
|
11.
|
Pakker Zoltán #80 Lancia Delta HF Integrale
|
Amatőr pilóta |
4:03.273 | +23.432 +1.683 |
99.0
3.50
|
12.
|
Kocsis Attila #1620 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Rallyongó |
4:05.090 | +25.249 +1.817 |
98.3
3.77
|
13.
|
Ágoston Ádám #577 Ford Escort RS Cosworth
|
Rally2-R3 pilóta |
4:05.690 | +25.849 +0.600 |
98.0
3.86
|
14.
|
Móni István #53 Ford Escort RS Cosworth
|
Média |
4:20.906 | +41.065 +15.216 |
92.3
6.14
|
15.
|
Ványolos Gábor #7022 Lancia Delta HF Integrale
|
Amatőr pilóta |
4:38.955 | +59.114 +18.049 |
86.3
8.84
|
16.
|
Varga Zsombor #1006 Lancia Delta HF Integrale
|
Rallyongó |
15:00.000 | +11:20.159 +10:21.045 |
26.8
101.67
|
=
|
Tani Péter #182 Ford Escort RS Cosworth
|
Rallyongó |
15:00.000 | +11:20.159 |
26.8
101.67
|
Q8Oils Rallylive.hu - billentyűzet - Gy2 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
2.
|
Szabó Pilu
#2201 Lancia Delta HF Integrale
|
Rallyongó |
6:05.901
|
116.9
|
|
2.
5.
|
Skrobák István
#2007 Lancia Delta HF Integrale
|
Navigátor |
6:12.668
|
+6.767 +6.767 |
114.8
0.57
|
3.
|
Zsólyomi Samu
#6025 Ford Escort RS Cosworth
|
Rallyongó |
6:17.667
|
+11.766 +4.999 |
113.2
0.99
|
4.
10.
|
Király Gábor
#343 Lancia Delta HF Integrale
|
Rallyongó |
6:23.317
|
+17.416 +5.650 |
111.6
1.47
|
5.
4.
|
Berecz Sándor
#1328 Lancia Delta HF Integrale
|
Amatőr pilóta |
6:23.883
|
+17.982 +0.566 |
111.4
1.51
|
6.
7.
|
Kollár Gergő
#222 SUBARU Legacy RS
|
Média |
6:27.667
|
+21.766 +3.784 |
110.3
1.83
|
7.
8.
|
Dudás Endre
#69 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
6:29.200
|
+23.299 +1.533 |
109.9
1.96
|
8.
9.
|
Sztarenki Miklós
#3018 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
6:32.716
|
+26.815 +3.516 |
108.9
2.26
|
9.
12.
|
Nagy Márton
#1184 Lancia Delta HF Integrale
|
Rallyongó |
6:38.700
|
+32.799 +5.984 |
107.3
2.76
|
10.
6.
|
Pakker Zoltán
#80 Lancia Delta HF Integrale
|
Amatőr pilóta |
6:41.016
|
+35.115 +2.316 |
106.6
2.96
|
11.
13.
|
Kocsis Attila
#1620 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Rallyongó |
6:59.966
|
+54.065 +18.950 |
101.8
4.55
|
12.
14.
|
Gyenei Sándor
#232 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Rallyongó |
7:01.516
|
+55.615 +1.550 |
101.5
4.68
|
13.
16.
|
Ágoston Ádám
#577 Ford Escort RS Cosworth
|
Rally2-R3 pilóta |
7:11.732
|
+1:05.831 +10.216 |
99.1
5.54
|
14.
15.
|
Móni István
#53 Ford Escort RS Cosworth
|
Média |
7:23.199
|
+1:17.298 +11.467 |
96.5
6.51
|
15.
17.
|
Ványolos Gábor
#7022 Lancia Delta HF Integrale
|
Amatőr pilóta |
7:52.980
|
+1:47.079 +29.781 |
90.4
9.01
|
16.
1.
|
Varga Zsombor
#1006 Lancia Delta HF Integrale
|
Rallyongó |
17:15.144
|
+11:09.243 +9:22.164 |
41.3
56.33
|
17.
18.
|
Tani Péter
#182 Ford Escort RS Cosworth
|
Rallyongó |
18:24.042
|
+12:18.141 +1:08.898 |
38.7
62.13
|
Információ (3)
Gy2 21:49 | #69Dudás Endre : Azt hittem rally, erre kiderül, hogy félcsőben sielünk... Swaney Elizabeth volt a tanárom ebben... mondjuk ő sem volt valami sikeres... |
Gy2 14:16 | #2007Skrobák István : Érdemes volt annyit foglalkozni a beállításokkal! Ezt nagyon elkaptuk, de nem lazíthatunk! |
Gy2 14:15 | #343Király Gábor : Igyekeztünk a 4 keréken maradni az előző kaland után, így ez tulajdonképpen jól sikerült. |