Kovács Róbert
#1421 ŠKODA Fabia R5
Rallyongó - XBOX - Kormány 2020. május 23. (szombat)
Gyors | idő | km/h | Gyorsasági eredmény | Összetett helyezés | |||||
Absz. | Kat. | Absz. | Kat. | ||||||
Gy1 | 12.5 km | 8:58.227 | 83.6 | 495. | 268. | 495. | 268. | ||
19:03 A nagy óvatoskodás eredménye egy bal hátsó defekt, és egy elvesztett vezetőoldali ajtó. | |||||||||
Gy2 | 6.1 km | 3:53.747 | 93.9 | 368. | 198. | 466. | 256. | ||
19:20 A saját tempónkban, nagyobb hiba nélkül sikerült lejönni. | |||||||||
Gy3 | 6.64 km | 5:41.382 | 70.0 | 463. | 255. | 455. | 251. | ||
19:46 A szakasz fele után nem sokkal az autó jobb hátuljával érintettük a sziklafalat. Tetőn legalább 3x fordultunk át, és elhasználtuk az utolsó pótkereket is. | |||||||||
Gy4 | 12.86 km | 8:04.839 | 95.5 | 283. | 157. | 381. | 210. | ||
20:17 Kemény nap volt, jöhet a jól megérdemelt pihenés. Reméljük, holnapra sikerül gatyába rázni a technikát |
2020. május 24. (vasárnap)
Gyors | idő | km/h | Gyorsasági eredmény | Összetett helyezés | |||||
Absz. | Kat. | Absz. | Kat. | ||||||
Gy5 | 12.5 km | 30:00.000 | 25.0 | 382. | 215. | 389. | 215. | ||
20:32 Az első 4 szektorban már látszott a javulás az első körhöz képest. Sajnos egy ugrató utáni bal 4-et elmértem, és a fa erősebb volt. Sajnáljuk, hogy fel kellett adni a versenyt, élmény ilyen mezőnyben versenyezni, még akkor is ha az eleje fényévekre van. :) Köszönjük a szervezést! | |||||||||
Gy6 | 6.1 km | 15:00.000 | 24.4 | 373. | 210. | 387. | 213. | ||
Gy7 | 6.64 km | 15:00.000 | 26.6 | 357. | 201. | 386. | 213. | ||
Gy8 | 12.86 km | 30:00.000 | 25.7 | 327. | 184. | 380. | 209. |
2020. május 25. (hétfő)
Gyors | idő | km/h | Gyorsasági eredmény | Összetett helyezés | |||||
Absz. | Kat. | Absz. | Kat. | ||||||
Gy9 | 12.5 km | 30:00.000 | 25.0 | 293. | 167. | 368. | 201. | ||
Gy10 | 6.1 km | 15:00.000 | 24.4 | 291. | 166. | 366. | 199. | ||
Gy11 | 6.64 km | 15:00.000 | 26.6 | 284. | 162. | 365. | 198. | ||
Gy12 | 12.86 km | 30:00.000 | 25.7 | 268. | 151. | 363. | 197. | ||
Végeredmény: | 114.3 km | 3:26:38.195 | 33.2 | 363 |