Információ(196)
Gy10 22:42 | #139Dudás Máté : A lényeg, hogy célba értünk, remélem a csapatnak is sikerült pár értékes pontot szerezni. Nem nagyon mennek ezek a pályák, de annak az egy kontrolleres 2. helynek örülök. Köszönjük a szervezést!! |
Gy10 22:42 | #32Háklár Marcell : Szörnyű volt ez az utolsó nekifutás is. Bőven van hova fejlődni még ezeken a pályákon. |
Gy10 22:41 | #577Ivony Csaba : Ahhoz képest, hogy nem akartam indulni, csak sikerült célba érni. Az első gyorson kellett, hogy eldobjam, onnantól lement rólam a teher és a még esélytelenebbek nyugalmával mentem. Nagyon jó lenne, ha estére végre bent maradnék az első 100-ban. Gratula a fiamnak, szokás szerint sz@rrá vert. Nem ellene megyek! Utólag nem bánom, hogy indultam. |
Gy10 22:41 | #79Csoma Marcell : Marhára jól éreztük magunkat az egész verseny során, reméljük több ilyen fantasztikus tét nélküli versenyre is el tudunk utazni a csapattal Hajrá RTE Veteránok, Hajrá RTE Akadémia. |
Gy10 22:41 | #838Skrobák István : Nem kis szerencsével célbaértünk! A "zongorista" 2-ik hely nem meglepő de a Senor 2, na az már igen! Gábor Király, Szabó István Pilu fogadjátok elismerésem, ismét jót meccseltünk! Köszönjük a szervezést, nagyon jó buli volt! |
Gy10 22:40 | #1342Csikos Patrik : Végre a célban! Ahhoz képest, mennyire nem mertem elindulni a versenyen, eléggé élveztem, biztonsági autózás volt, szeretem volna célba érni, szerencsére az autót is karcmentesen hoztam be a célba, a végére már elfogytak a gumijaink, igy kevés tapadásunk volt. Jó kis verseny volt, köszönöm a szervezést! Gratulálok minden célbaérőnek!Hajrá Car-GO Virtual Rallye Team ! |
Gy10 22:39 | #873Krizsanyik Zoltán : Semmi extra, próbáltam gond nélkül beérni. Bőven lehetett volna még gyorsulni, de itt arról szólt a történet, hogy minél stabilabb teljesítményt nyújtsak. Ez teljesült, úgyhogy örülök, jó lenne egy dobogó is végre... De még jönnek az ufókok úgyis... Köszi a rendezést! |
Gy10 22:39 | #71Király Gábor : Célban! Egy két szerencsés kalandot leszámitva sértetlen autóval! Nem gondoltam volna a lengyel pályákon. |
Gy10 22:39 | #23Martinák Balázs : Kétszer is majdnem beestünk, így egy kicsit visszábbvettünk. Örülünk ,hogy beértünk szerencsésen...amire nem fogadtunk volna az első nap után. Reméljük csapatban is jól fogunk szerepelni ezen a nehéz versenyen. Köszönjük a szervezést, patent volt minden, nem volt csúszás sem. Gratulálok a célbaérkezőknek, sok sikert a többieknek! |
Gy9 22:39 | #139Dudás Máté : Mindig jön valami, pörgünk forgunk, csak normálisan nem megyünk |
Gy9 22:38 | #32Háklár Marcell : Első értelmes időm lehetett volna, de a vége előtt nem sokkal dobtam egy tetőt. Semmi nem akar összejön... |
Gy9 22:37 | #79Csoma Marcell : Álomszerű gyors volt ez, azta mit jöttünk, nap végére ezt a tét nélküli autózást nagyon elkezdtem élvezni. |
Gy9 22:37 | #873Krizsanyik Zoltán : Ahhoz képest, hogy nem volt rumlim az előző két gyorson, csak egy-két érintő, a szervizben egész sok tennivaló volt, de bőven befértünk az időbe. Sajnos a whiskey most felejtős, mert igazából is vezetek ma, de már itt a végén hova görcsöljek? Sietni sem akarok már, nehogy a végén rontsam el szokásomhoz híven. Legurultunk lazába, gond nélkül! |
Gy9 22:37 | #71Király Gábor : Ezt a tempót tudjuk úgymond biztonságosan. Csoda, hogy eddig eljutottunk defekt nélkül, teszten szinte állandóan defektet kaptunk. Azért is megyünk két potkerékkel... |
Gy9 22:36 | #23Martinák Balázs : Az időnk nagyon jó lett magunkhoz képest. A végére kezd összeállni az autó és a pálya is. Talán most még jobban sajnáljuk a tegnapot. A pálya szuper állapotban, a nyomban lehetett autózni. |
Gy8 22:36 | #139Dudás Máté : Az első gyors ami jól sikerült magamhoz mérten. Már csak célba kellene érni |
Gy8 22:36 | #32Háklár Marcell : Több kockázatot vállaltam és forogtam is egyet azonnal. |
Gy8 22:36 | #79Csoma Marcell : Egyre jobban jövök bele jelen állás szerint sikerült egy Kat 3.időt jönnünk,megyünk tovább végül csapattal arra jutottunk. |
Gy8 22:35 | #873Krizsanyik Zoltán : Na a második fele a gyorsnak a mumus rész, ennek megfelelően meg is tiszteltem. A végére felébredt a gyerek, úgyhogy most vele játszok, a maradék 2 szakaszt később lenyomom... |
Gy8 22:35 | #71Király Gábor : 5. telin eláltunk keresztbe egy hosszu nyujtott balosban, azt se tudtam merre az előre mire megálltunk. Csoda, hogy nem lett bajunk. |
Gy8 22:35 | #23Martinák Balázs : Ma valahogy jobban sikerülnek a dolgok. Kalandmentesen, vigyorogva ütöttük el a beíróban a bácsit. |
Gy7 22:35 | #139Dudás Máté : Esek-kelek, nem megy ez nekem |
Gy7 22:34 | #32Háklár Marcell : Egész jó tempót tudtunk jönni a szakasz feléig, ahol egy jobb3-at rossz helyről kezdtem és a kanyar kijáraton megcsíptem egy fát, defektet kaptunk, amit ki is cseréltünk egyből. A verseny érdemi része itt elúszott. |
Gy7 22:34 | #79Csoma Marcell : Célon felül teljesítettünk, így 1 hellyel előrébb léptünk, innentől kezdve ezt csak tartanunk kell. |
Gy7 22:34 | #838Skrobák István : ...és megvolt a kötelező bukfenc!!! Innentől cél: A CÉL |
Gy7 22:34 | #873Krizsanyik Zoltán : A szervizeseknek szinte csak gumit kellett cserélniük, meg kicsit lecsapatni a holmit, azt mondták, ihatok még... Ez amúgy a zöld címkés Jameson. Kicsit túl édes és nem karcol annyira, de ettől függetlenül nagyon kellemes. Ez a gyors a kedvenc részeket tartalmazta, tetszett. Biztosra mentem megint. |
Gy7 22:33 | #71Király Gábor : Jó volt, látszik hogy óvatosak vagyunk, az autó sérülésmentes. |
Gy7 22:33 | #23Martinák Balázs : Kipihentük a tegnapi hibáinkat. Próbálunk abban a tempóban menni, ahogy tegnap terveztük. Élvezzük a gyorsokat, félelmetes egy két hely... |
Gy6 22:33 | #139Dudás Máté : Most már számítottam rám, hogy nem lesz tapadás, jó is lett volna de a cél előtt beestem a fák köze |
Gy6 22:33 | #838Skrobák István : Ahogy romlik a pálya, úgy nő az előnyünk. Nem lesz ennek jó vége! |
Gy6 22:32 | #79Csoma Marcell : Szakasz elején sikeresen behibáztunk, tolatnunk is kellett sajnos. |
Gy6 22:32 | #873Krizsanyik Zoltán : Minden a terv szerint halad, figyelek, hogy a whiskeyt se adagoljam túl, mert abbú baj lesz! Egyre jobban élvezem... Ésszel megyek, de igyekszem pontosan és magamhoz képest gyorsan menni. A kicsit rizikósabb részeken inkább picit visszaveszek. |
Gy6 22:32 | #71Király Gábor : Most nem volt bukfenc az elején, ennek ellenére nem igen lettünk gyorsabbak. |
Gy5 22:32 | #139Dudás Máté : Megforogtunk többször is. Próbálok haladni... |
Gy5 22:31 | #838Skrobák István : Szuper! Billentyűsöknél átvettük a vezetést! Lesz még ez így sem! |
Gy5 22:31 | #79Csoma Marcell : Hiba nélkül jöttünk le, ami sokat dobott rajtunk és kategóriánkban is előrébb léptünk. |
Gy5 22:31 | #1623Kovács Zoltán II : Rettegtem!! |
Gy5 22:31 | #873Krizsanyik Zoltán : Végre terv szerint sikerült végigjönni ezen a gyorson. A második felét elóvatoskodtam, de itt most nem akarok kockáztatni. Lehetne még sokat javulni, de ahhoz még sokat kellene foglalkozni a pálya tanulásával, amire nincs időm. Túlságosan finom a whiskey... A fiesta pedig nagyon kakas! |
Gy5 22:30 | #71Király Gábor : Most, hogy a nap is kevésbé süt, még bátortalanabb voltam a gyors részeken, de legalább sértetlen az autó |
Gy4 22:30 | #139Dudás Máté : Nem értem ezt a büntetési rendszert... 35 mp kicsúszásért |
Gy4 22:30 | #1529Farkas Zoltán : Sikerült javítani az első körhöz képest. |
Gy4 22:29 | #79Csoma Marcell : Lassabban, bizonytalanul jöttem le, de időben annyira nem látszik meg hálistennek. |
Gy4 22:29 | #873Krizsanyik Zoltán : Etapon bontottam egy whiskyt, reméljük, segíteni fog a koncentrálásban és hogy ne görcsöljem túl. Ezen a gyorson bejött, bár ezt amúgy is kedvelem. Egi |
Gy4 22:29 | #71Király Gábor : A halálom ez az aszfalton murvagumival lassitó előtt fékezni. most is megtréfált |
Gy3 22:29 | #139Dudás Máté : A gumi kuka, szinte semmit nem fogott. 25 másodperc büntetést gyűjtöttünk a nézők miatt. |
Gy3 22:29 | #1529Farkas Zoltán : A gumik elfogytak, 1 megforgás, 2 tető . Komolyabb probléma nem lett belőle. |
Gy3 22:28 | #838Skrobák István : Alakul a meccs, szépen feljöttünk, de a pálya még túl jó minőségű. Majd később belehúzunk! |
Gy3 22:28 | #873Krizsanyik Zoltán : Az előző bénázást tovább folytatva faltól falig mentem. Nem is értem, hogy nem szereztem defektet. Kicsit kell kalapálni a szervizben... |
Gy3 22:28 | #71Király Gábor : Az első kanyarban egy szerencsés bukfenc, az a fajta, amikor meg sem állsz csak nyomod neki. Lesz némi munka a szervizben, de főleg kozmetika. |
Gy2 22:27 | #139Dudás Máté : Ez már jobban sikerült. Leginkább a 50. helyhez próbálom mérni magunkat előrébb sanszunk nincs |
Gy2 22:27 | #838Skrobák István : Lehiggadtunk, haladunk... Nem kell kapkodnunk. Akiknek szerettük volna ismét kifújni az orrát, azok inkább el sem indultak! Marad a szokásos billentyűs meccs Gábor Király, Szabó István Pilu társaságában! |
Gy2 22:27 | #873Krizsanyik Zoltán : Baromi nehéz ez a gyors... Sokat lehet rajta nyerni, de bukni is. A gyors első felét próbáltam megnyomni, míg a számomra veszélyesebb második felén óvatosabb akartam lenni. Ehhez képest annyira elbuziztam az egészet, hogy 2 megforgás és egy 9mp-es bünti lett a vége. Stratégiát kell váltani, ez így nem lesz jó... |
Gy2 21:37 | #71Király Gábor : A gyors részeken nem ártana jobban ismerni a pályákat, sok helyen elférne az, csak nyomni kéne neki |
Gy1 21:37 | #139Dudás Máté : Nagyon óvatos lett elsőre de legalább nagyobb hiba nélkül értünk be. Az eleje nagyon beteg.... |
Gy1 21:36 | #838Skrobák István : Nagyon későn és idegesen kezdtünk. Valaki bemószerolt a Technikai Bizottságnál. Azt hittem, hogy a szűkítőt vizsgálják, mert bár ez már lerágott csont de vannak, akiknél örökzöld téma! Végülis csak az új, Auchanos klaviatúrámat nézték át - 3.190 Ft! - és homológnak találták, így megkaptuk a rajtengedélyt! Kezdtünk két megforgással és egy lassítóval... |
Gy1 21:36 | #873Krizsanyik Zoltán : Lengyelre sikerült nagyon jó beállításokat találni az új Fiestához, ezért azzal próbálkoztam. Próbálok végig stabil tempóval, megbízhatóan menni. Ez az első gyorson sikerült is! |
Gy1 21:21 | #71Király Gábor : Kiprobáljuk az új fordot először élesben, meglátjuk mit tud, bár a kérdés inkább az, én mit tudok kihozni belőle. Az első gyors kicsit ismerkedős volt, nagyon félünk a defekttől, két pótkerék is van. |
Gy10 00:19 | #342Hoffer Zsolt : A kormányom majdnem középre pozicionálta magát, melyet kihasználva rajtoltam is. Az első kettőn nem volt hiba, de onnantól mindig beletettem a kalandot! Törtem rendesen a Ford MKII-t de bírta! Sajnos így a jó eredmény lehetősége elment! Köszi Dávid Pannuska és Endre Dudás ! Jó volt nagyon Külön öröm, hogy a saját setup-ommal mentem, nem lett rossz! |
Gy10 00:18 | #288Bazsik Attila : Teszteltünk a versenyre és jól is sikerült a teszt. Az elsö gyors rajtjában mindent elfelejtettünk és hibát hibára halmozva lejöttünk a gyorsokon, mint a profik. Többször volt defekt és borulás, mint a csillag az égen. A pályák jók voltak! Köszi a szervezést |
Gy10 00:18 | #331Angyal Gábor : Sikerült célbaérni, és megúszni defekt nélkül. Legközelebb megpróbálunk gyorsulni. Gratulálok a csapatom tisztes helytállásához, és Ádám Péntek kiváló teljesítményéhez! Köszönöm a szervezést a Car-GO Virtual Rallye Team nevében is. Jövő héten ugyanekkor, de remélem nem ugyanitt találkozunk! |
Gy10 00:18 | #1585Péntek Ádám : Bent a célban, 8-as szakaszon volt egy megforgásunk, ott az útviszonyok miatt kicsit túl vállaltuk magunkat, de a 7-9-10-es szakasz le ment szépen, a 7-es szakasszal vagyok az egész versenyen a legjobban megelégedve, 8-as szakaszon történt megforgás után vissza vettünk a tempóból és mondhatni a 9-10-es szakaszon biztonságiba be jöttünk... |
Gy10 00:17 | #1431Gombás Gergő : Két forgás. Abból egy az autó hossztengelye körül. Remélem mostanában nem kell ezen menni. Kisebb nagyobb törésekkel célban, kiváncsi vagyok a végelszámolásnál mire lesz elég. Köszönjük a lehetőséget! |
Gy10 00:17 | #1135Móni Attila : Legyőztük a Lengyel mumust!!! Soha nem értünk még célba Lengyelországban, ez az átok most megtört! Kalandunk volt annyi, hogy egy folytatásos teleregény is kijönne belőle, de a lényeg, hogy a célban vagyunk és ez nagy öröm nekünk!!! Ugyan itt gumitámogató kerestetik, mert megint annyi defektünk volt, hogy két gyorson is defektel mentünk végig... Köszönjük a rendezőknek ezt a futamot is! |
Gy10 00:17 | #1285Faragó Gábor : Sikeresen a célban! Köszi a szervezést DuEn és Pannuska Dávid ! |
Gy10 00:16 | #20Pannuska Dávid : A powert meg akartam húzni, hát nem sikerült. Eltört a vége fele váltó kar, nem tudtam sebességet váltani, nagyon mérges vagyok |
Gy10 00:15 | #1455Lászka Alex : Az eleje nagyon gyors, így nem is próbáltam meg felvenni a versenyt velük. A cél, mint mindig, minél kevesebb hibával és egy lendületes tempóval célba érni. Az utóbbi sikerült az előbbi nagyon nem. Szinte nem volt egy tiszta gyorsaságim sem, amiért nagyon bosszús vagyok, mert sokat teszteltem és nem ment rosszul akkor, de élesben mindig más. Kb 8-10x voltam tetőn, amit olyan helyeken sikerült produkálni, ahol egyáltalán nem számítottam rá. Bosszús vagyok, mert itt egy hibamentes versenyen, talán sikerült volna egy tisztességes eredményt elérni, de sajnos ma ez nem sikerült, de majd legközelebb. Köszönöm a versenyt, gratulálok minden célba érkezőnek. |
Gy10 00:15 | #1500Szabó Félix : Nagyon szépen köszönöm az MRTB Rally Team-nek a sok biztatást és a hülyeségektől való visszatartást, ugyanakkor külön köszönet a rendezésért is! Sikerült célba érnünk és közben az autót se törtük össze a kisebb karcolásoktól eltekintve aminek nagyon örülünk! Gratulálok minden eddigi célba érkezőnek! Vár ránk a jól megérdemelt pihenés! |
Gy9 00:15 | #331Angyal Gábor : Azért látszik a gyakorlás hiánya... Ahogy telik a verseny, úgy tudok gyorsulni. Ebből is tanul az ember. A céltól nem messze azért sikerült egy piruettet bedobni. Megyünk! |
Gy9 00:14 | #1431Gombás Gergő : Igazi adrenalinbomba! Nagyon tetszik ez a gyors. Ha lenne elég politikai és pénzügyi befolyásom, kivetetném etapnak az utolsót hogy ne rontson a szájízen : ) |
Gy9 00:14 | #1342Csikos Patrik : Volt hiba rendesen! Egy szakasz maradt kibírjuk! |
Gy9 00:14 | #1285Faragó Gábor : Kétszer megforogtam, de az időm így is jobb lett mint az előző körben. |
Gy9 00:14 | #20Pannuska Dávid : Na ez nagyon jó volt így érzésre, fülig ér a szám |
Gy8 00:13 | #331Angyal Gábor : Ez a szakasz magamhoz képest jól sikerült! Még a végén megtetszik ez a lengyel verseny. |
Gy8 00:13 | #1431Gombás Gergő : A tegnapi hosszú szakasz második fele. Még mindig nem találok végig értelmesen, nem lopta be magát a szívembe |
Gy8 00:13 | #1342Csikos Patrik : Hát ez nem úgy sikerült, ahogy elterveztem, de megyünk tovább már közel a vége!! |
Gy8 00:13 | #1285Faragó Gábor : Magamhoz mérten majdnem jó volt, a következő körben próbálok rátenni még egy lapáttal. |
Gy8 00:12 | #20Pannuska Dávid : Próbálok ésszel menni, a célban van a vége |
Gy7 00:12 | #331Angyal Gábor : Ez tetszett! Nem lett egy tuti idő, de legalább nem rontottam. |
Gy7 00:12 | #1431Gombás Gergő : Tetszik ez a szakasz, jól autózható, én vagyok kevés ide. A simákban el-el emelem a gázt, biztonságosabb de itt rengeteget kapok. Ennek ellenére tetszik nagyon |
Gy7 00:12 | #1285Faragó Gábor : Sosem mentem még ezen a szakaszon. Volt két árokjáras és egy tető is |
Gy7 00:12 | #1659Szivák Ádám : Végig defekttel jöttünk |
Gy7 00:11 | #20Pannuska Dávid : a fotocella előtti balosban leúszott a hátulja és a jobb oldalával kiütöttünk egy fát. Remélem a futómű nem kapott, mert akkor a következőn baj lesz |
Gy6 00:11 | #32Háklár Marcell : Bejött a taktika sokkal jobb volt a tapadás, mint az előbb. Holnapra viszont ki kell találnunk valamit mert nagyon nincs meg a tempónk. |
Gy6 00:11 | #331Angyal Gábor : Kicsit megjártunk egy két partoldalt, de célban vagyunk. Jöhet egy kocsimosás. |
Gy6 00:10 | #235Nagy Gábor Sándor : Na ez most nagyon rossz volt. Jó hogy jön a szerviz, legább megvacsorázok.... Utánna hátha jobb lesz. |
Gy6 00:10 | #1110Soós Attila : El szeretném felejteni ezt a két kört, de gyorsan! |
Gy6 00:10 | #1342Csikos Patrik : Kezdem érezni az autót, szerintem gyorsultam egy kicsit! |
Gy6 00:10 | #78Nagyváradi Róbert : Visszatettek minket a Gy5-ön az útra, bár senki sem kérte tőlük... azt hiszem ez itt elment, nagyon bosszantó egy apró hiba miatt bent hagyni 40 mp-et..Kicsit ilyenkor elmegy a kedvem. |
Gy6 00:09 | #23Martinák Balázs : Hát itt a végén szerintem az utolsó szálak tarthatták össze a gumit...Nem maradt sok az uccsó két szektorra. Csúszkáltunk össze vissza. Ezt már nem élveztük annyira. Az autót csak le kell mosni, és mehet az esti parc fermébe aludni...meg mi is, mert zárva minden szórakozóhely.. |
Gy5 00:09 | #32Háklár Marcell : Ez a szakasz nem lesz a kedvencem, nagyon bénán megyek rajt és kapunk is bőven. |
Gy5 00:09 | #331Angyal Gábor : Mikor már azt hittem végigérünk hiba nélkül, csak sikerült a fák közé hajtani. Az autó egyben, csak sok idő volt kievickélni. |
Gy5 00:08 | #235Nagy Gábor Sándor : Nagyon hiányzot már a versenyzés. Szépen jövünk előre |
Gy5 00:08 | #1110Soós Attila : Kemény abroncs, partoldaltól partoldalig, eséskeles de a minta még tart! ...csak nem tapad! |
Gy5 00:08 | #1342Csikos Patrik : Pörgés forgás hegyén hátán! |
Gy5 00:07 | #430Zsolnai Norbert : Pályafutásunk alatt nem mentünk még ilyen jól! Idáig hibamentesen jöttünk, megfontoltan! Az autó is tökéletes! A csapat hibátlan munkát végzett, boldogok vagyunk! Reméljük ez így is marad. |
Gy5 00:07 | #23Martinák Balázs : Nem mondom, hogy minden olyan sima volt mint Édesanyám terítője az asztalon a vasárnapi ebéd alatt... Egyszer kétszer fentről tettek vissza az útra. Adrenalinbombák ezek a pályák. |
Gy4 00:06 | #32Háklár Marcell : Keményebb gumit raktunk fel abban bízva, hogy a végére több marad. Az idő nagyjából ugyanaz, mint az előbb. |
Gy4 00:06 | #331Angyal Gábor : Egy picit bátrabban, de sok kockázatot nem vállalva leértünk. |
Gy4 00:06 | #1110Soós Attila : Kalandból tettem fel kemény abroncsot, hát balgaság volt... |
Gy4 00:06 | #235Nagy Gábor Sándor : Kezdek visszarázódni. Ezt most nagyon élveztem |
Gy4 00:05 | #1342Csikos Patrik : Voltak hibáink, de nem vészesek! Kezdek egyre merészebb lenni! |
Gy4 00:05 | #23Martinák Balázs : Sikerült a szervizben orvosolni az összes problémát. Határozottan jobban viselkedett az autó. Az első gyors, ahonnan mosolyogva jöttünk le. |
Gy3 00:04 | #32Háklár Marcell : Már a szakasz elejétől nem tapadt sehol az autó, következő körre a gumin változtatni kell. |
Gy3 00:04 | #331Angyal Gábor : Ez már egész élvezhető volt. Autó szinte sértetlen, defekt nincs, eddig hozzuk amit szeretnénk. |
Gy3 00:04 | #235Nagy Gábor Sándor : Nagyon estünk a végén, de még így is javultunk. |
Gy3 00:03 | #1342Csikos Patrik : Vicces kis szakasz volt, az én hibám miatt egy két féktávot benéztem, igy füveztünk egy kicsit. Hála istennek az autónak semmi baja, defektünk nem volt!J ön a szerviz, állitunk az autón egy keveset és zúzzunk tovább! |
Gy3 00:02 | #79Csoma Marcell : Nem hiszem el, a végén sikeresen borultunk egyet, meg persze előtte a lassítót is elkúrtam, onnantól nem volt az igazi, pedig müszerfalon semmi se világított. |
Gy3 00:02 | #78Nagyváradi Róbert : Gyáva is vagyok, meg béna is... |
Gy2 00:02 | #32Háklár Marcell : Ez nagyon lassú volt és egy elágban még túl is csúsztam, maradt benne bőven. |
Gy2 00:02 | #616Lazók Gergő : TK |
Gy2 00:01 | #331Angyal Gábor : Volt egy megforgás, meg egy túlcsúszás, de az autó nem sérült. Megyünk tovább! |
Gy2 00:01 | #235Nagy Gábor Sándor : Nagyon óvatosan megyünk, de legalább előrébb jöttünk. |
Gy2 00:01 | #437Strasser Gábor : Megint defekt.... ki is szálltunk ebből így... Jó versenyt mindenkinek.. köszönjük a versenyt |
Gy2 00:00 | #1342Csikos Patrik : Merészebb voltam egy fokkal, ez meglátszik az idő eredményen is, volt egy két megforgásunk, de nem vesztettünk annyit szerencsére! Megyünk tovább |
Gy2 00:00 | #79Csoma Marcell : Nem jöttünk rosszul, szakasz közben egy bálát csíptünk meg, meg itt a végét néztünk el, de annyi. |
Gy2 00:00 | #23Martinák Balázs : A szakasz feléig biztonságban autóztunk, aztán egyszer csak azt vettük észre, hogy a jobbos kilincsen csúszik az autó oldalt. Szerencsére talpon állt meg, így mentünk tovább...csokis gatyával. |
Gy2 23:59 | #1529Farkas Zoltán : Sikerült viszonylag hiba nélkül beérni. Magunkhoz képest elég jót is mentünk. |
Gy1 23:58 | #32Háklár Marcell : Márkát váltottunk erre a versenyre, próbálom megszokni az autót, elsőre nem volt rossz. |
Gy1 23:58 | #616Lazók Gergő : Bérautóval kellett nekivágnunk. Szoknunk kell a skodát. Benéztünk egy balos kanyart, de nem volt vészes. Az idővel nem foglalkozunk, élvezni szeretnénk. |
Gy1 23:58 | #331Angyal Gábor : Kicsit óvatosan kezdtünk, de nem is nyerni jöttem. Szeretnék nagyobb hiba, és defekt nélkül végigérni. |
Gy1 23:58 | #235Nagy Gábor Sándor : Négy hónapja nem ültem szimulátor előtt. Most meg teszt nélkül neki ugrottunk. Látszik is az időn. |
Gy1 23:57 | #437Strasser Gábor : Na... Rajt után 150m defekt... a nagy semmiért megint... lehet egy fűszáltól... vagy kavicskától volt 208km/h-ná :( .És itt vette el teljesen a rendszer a kedvünket ettől az egésztől, hogy komolyan vegyük... most már csak a móka miatt megyünk MINDIG ! |
Gy1 23:56 | #1342Csikos Patrik : Próbáltunk óvatosan sérülés mentesen célba érni ez sikerült! Defektünk nem volt, ennek örülök, nem megyünk gyorsan, inkább élvezzük, sok helyen inkább elveszem mint hogy baj legyen! Megyünk tovább! |
Gy1 23:56 | #79Csoma Marcell : Sziasztok! Mi ide igazából csak tesztelni jöttünk,bajnokságba nem tudunk beleszólni így ha úgy állunk utolsó szakaszokra nem is gurulunk fel,jól érezzük itt magunkat a csapattal és kész. |
Gy1 23:56 | #23Martinák Balázs : Üdv Mindenkinek! Az előző versenyekből tanulván megpróbáltunk rögtön az elejétől tempót menni, hogy ne legyen nagy lemaradásunk...annyira jól sikerült, hogy a bal elejével elkaptunk egy közepes méretű tuját, ami lebombázta a bal elejét az új autónak. Szerencsére defekt nem lett, de a kormányközép elment mint jó csaj a diszkóban egy pia után... Nem voltunk boldogok a célban. |
Gy1 23:55 | #1110Soós Attila : Nem akartam sietni, mert kell pár gyors mire bele rázódom. Nem is feszítettem, de sikerült pár partoldalt lenyírni, meg pár kordont átrendezni. Az első gyorson kiderült az autó sem úgy viselkedik ami jó lenne... Amúgy genyó ez a gyors ebben az irányban. |
Gy1 23:55 | #1529Farkas Zoltán : 1 megforgás pár kisebb karc, próbálunk óvatosan menni. |
Gy10 21:48 | #1307Schreer Ákos : Az első kör után is voltak hibák bőven, de legalább több defekt nem volt. Nem a kedvenc pályáim, de célban! Köszönöm a versenyt! |
Gy10 21:46 | #1163Mikó Attila : Lehoztam a biztonságot szem előtt tartva és a biztos célba érkezést vàlasztva. Próbálom megszokni, de nem szeretem a naplementét, van olyan rész, mikor vakon megyek és azt nem szeretem, de persze ez másnak is ugyanolyan. Köszönet a szervezőknek ismét, szépen összeàllitottàtok a pályákat, külön köszönet az időjárásnak, hogy kegyes volt. Gratulálok aki célba értek és sok sikert akik még pàlyàn vannak. Hajrá RTE Veteránok, Hajrá RTE Akadémia! |
Gy9 21:46 | #1500Szabó Félix : Gurulunk az utolsó gyorsra. Az autó továbbra is szinte karcolás mentes és beválni latszik a "lassan de biztosan" taktikánk. |
Gy9 21:46 | #1163Mikó Attila : Ez a szakasz is csak egy lassú biztonságira sikeredett így a vége felé már jó lenne bejezeni ezt a számomra nagy mumus versenyt. |
Gy8 21:46 | #1500Szabó Félix : Továbbra is nagyon élvezzük a versenyt! Az autóval minden rendben és a navigátorral is egyre jobban kezdjük érteni egymást. Továbbra is reméljük, hogy célba érünk. |
Gy8 21:45 | #1163Mikó Attila : Talán a sok hibám miatt van, hogy esetleg tudat alatt vissza vettem, vagy nem tudom, de ezt most hiba nélkül ugyan, ritka gyenge idővel hoztuk le. |
Gy7 21:45 | #1500Szabó Félix : Fáradunk és ez a versenyzésünkre is kissé kihat de kitartunk és megyünk tovább. |
Gy7 21:44 | #1163Mikó Attila : Egyszerű nem tudok két szakaszt egymás után menni, úgy hogy ne rontsak. A szakasz első felében előbb az elejét tettem nagyon tőre és forgott így túl a hátulja. Aztán nem sokkal később ismét az aszfaltos féktàvnàl álltam meg, és néztem farkasszemet a jelzőtáblával, így persze tolatni kellett. |
Gy7 21:44 | #1357Svehla Renátó : Nagyot estünk, nekünk vége, nem értjük miért tolta el az orrát annyira. A belsőt kitesszük, várjuk a véleményeket, mi lehetett a gond |
Gy6 21:43 | #1500Szabó Félix : Sikerült lejönnünk a második kört defekt és nagyobb hiba nélkül, de azért a naplemente helyenként nagyon megzavart minket. Idő szerint lassultunk, de inkább biztosan megyünk, nehogy eldobjuk az autót. |
Gy6 21:43 | #1431Gombás Gergő : A puha gumi nagyon elfogyott a végére, ezt megünnepelendő, az utolsó kanyarban sikerült beesni. És most képzelje ide mindenki Hide the Pain Haroldot |
Gy6 21:43 | #20Pannuska Dávid : Nagyon elfogyott a gumi, de minden rendben, megyünk aludni |
Gy6 21:41 | #1285Faragó Gábor : Szerencsére nem volt semmi probléma, élveztem, az idő is jobb volt, mint az előző körben. |
Gy6 21:41 | #1163Mikó Attila : Hiába tetszik ez a szakasz, de nem tudtam rajtam másodjára sem hibamentesen menni, elrontottam a sikàn utàni derékszögű kanyar fektàvjàt, de legalább a nézőket elkerültem |
Gy6 21:40 | #1585Péntek Ádám : 2.kör is letudva, hála égnek nagy hibám egyik szakaszon se volt, ahogy terveztük, gyorsulni is tudtunk, igaz ,egy kicsit a 4-6-os szakaszon, az 5-ös az lényegében ugyanazt hoztuk, mint az első körben, összességében elégedettek vagyunk, mert pályák már azért használtak, 5-6-os szakasz naplementében volt , és nem volt hibánk igazából... |
Gy6 21:39 | #1357Svehla Renátó : Itt vagyunk,sikerült. Van meló a szerviznek bőven |
Gy5 21:39 | #1431Gombás Gergő : Kellően önbizalom romboló ez a gyors. Ha a jövőben nem lesz sikerem a nőknél, szerintem ide lesz visszavezethető : ) |
Gy5 21:39 | #1285Faragó Gábor : Tető, defekt, minden volt ezen a szakaszon. |
Gy5 21:39 | #20Pannuska Dávid : Próbálok óvatosabban menni, mert a délelőtti tempó túl kockázatos volt. |
Gy5 21:38 | #669Varga Martin : Olyan 170nél megakadt az autó hátulja és hatalmasat estünk. Mi jól vagyunk, az autó nagy része viszont a kukába megy... |
Gy5 21:38 | #1556Kanyuk Bálint : Többet voltunk a fák között, mint az úton. |
Gy5 21:37 | #1163Mikó Attila : Hát ezt most el bambáskodtam: a szakasz vége felé két megforgás is a volt, amikor partoldal megdobott és persze, hogy nem állt egyszer sem irányba vissza. |
Gy5 21:37 | #1357Svehla Renátó : Többet voltunk tetőn, mint lábon. Az autónak minden baja, csoda, ha célba érünk a 6.gyorson |
Gy4 21:37 | #1431Gombás Gergő : Az első körhöz képest katasztrófa volt, előre félek, mi lesz a hosszún |
Gy4 21:36 | #1285Faragó Gábor : A szerviz után kicsit visszavettem a tempón, a hosszú gyorsra gyúrok. |
Gy4 21:36 | #20Pannuska Dávid : Élvezzük nagyon, nagyon betegek ezek a pályák |
Gy4 21:36 | #669Varga Martin : Valami ilyet kellett volna elsőre is. Még mindig van hangolni való az autón, de van még 2 gyors. |
Gy4 21:35 | #1163Mikó Attila : Nem sok munkát adtam a szerelőknek egy kis karosszéria egyengetést leszámítva. Nem vállaltam túl most sem magam. Haladunk szépen lassan. |
Gy4 21:35 | #1357Svehla Renátó : Megint a fék, és a derékszögű. Nem adta ki |
Gy3 21:34 | #1135Móni Attila : Első etap letudva defekt nélkül és ez nagy szó nekünk! :P Most irány a szerviz, mert a sok kaland hagyott némi nyomot a kocsin. Szerintem a szervizes fiúk nem fognak unatkozni. |
Gy3 21:34 | #1500Szabó Félix : A cél előtt a B4-be odaért a jobb hátulja és egy lassú defektet sikerült összeszednünk. |
Gy3 21:34 | #1431Gombás Gergő : Sikerült kétszer megforogni az utolsó 300 méteren. A részidőket kikapcsoltam, nem frusztrálom magam, így tudok a saját tempómban, viszonylag kalandmentesen autózni |
Gy3 21:33 | #1285Faragó Gábor : Sajnos kétszer is sikerült megforogni. |
Gy3 21:33 | #1307Schreer Ákos : Az első 3 gyorson 2 defekt, nem indul jól a verseny, bent maradt legalább egy perc már az első körben... |
Gy3 21:31 | #20Pannuska Dávid : A bal elejével kiborítottam egy kis fát, szerencsére legalább defektet nem kaptam, bár a futómű nem áll túl jól |
Gy3 21:30 | #669Varga Martin : Csúszkáltunk sokat, viszont itt volt jó a gumink, úgy érzem. Variálunk kicsit, aztán meglátjuk, milyen a leányzó fekvése |
Gy3 21:30 | #1556Kanyuk Bálint : Defekt miatt nem tudtunk normálisan lejönni. |
Gy3 21:30 | #1163Mikó Attila : Csak sikerült egy fejen àtfordulást bemutatni, a második ugratónàl belső íven a fa felborított. Pörögtem párat a tisztáson és végül talpon àllt meg nagy örömömre. |
Gy3 21:29 | #1357Svehla Renátó : Kíváncsiak vagyunk,hogy célba érünk e... Elég meredek helyzetek várnak, a vállalhatatlan is próbáljuk vállalni |
Gy2 21:29 | #1135Móni Attila : Az első gyorsból tanulva végig tapogatóztuk a hosszú gyorsot, mint vak a pi......pipacsmezőt. :) Megyünk tovább! |
Gy2 21:28 | #1500Szabó Félix : Folytatjuk a lassan, de biztosan taktikát és reméljük, hogy kitartunk a végéig és célba érünk |
Gy2 21:28 | #1431Gombás Gergő : Szerintem itt tört ki a második világháború.. A németek egy baráti találkozóra jöttek volna, de a lengyelek mondták hogy tudnak egy rövidebb utat, ami szerintem pont ez a szakasz volt.. csoda hogy Jürgenék kiakadtak mire leértek??? Egyebet nem tudok hozzáfűzni ehhez a gyorshoz |
Gy2 21:28 | #368Kiskőrösi László : Hát ezt megettük. Jobb hátulját megdobta, és totálra egy fának estünk. Motor kiszakadt, futómű kuka. Ugyanitt kontrollert keresek |
Gy2 21:28 | #20Pannuska Dávid : Próbáltam "óvatosan" menni, egész jól sikerült. Jó lenne megtartani ezt a lendületet a végéig. |
Gy2 21:27 | #669Varga Martin : Volt egy nagyobb hibánk, de szerintem rossz gumival és beállítással jöttünk ki! |
Gy2 21:27 | #542Berecz Sándor Janny : Mindent elkövettem, hogy meglegyen a TD, de ez sem jött össze. |
Gy2 21:27 | #1556Kanyuk Bálint : Mondták, hogy ésszel, de nem sikerült, igy defekttel értünk be a célba |
Gy2 21:27 | #1285Faragó Gábor : Folytattam az első szakasz taktikáját... Szerencsére a defekt itt is elkerült, de az egyik lassítót sikerült telibe trafálni. |
Gy2 21:26 | #1163Mikó Attila : Próbáltam ésszel menni, nem túlvállalva magam, mert nagyon könnyű eldobni ekkora tempó mellett. Inkább ez is óvatos volt, de nagyobb hibától mentes. |
Gy2 21:26 | #1357Svehla Renátó : Hatalmasat estünk, egy nézőt is el ütöttünk |
Gy1 21:25 | #1500Szabó Félix : Egyelőre karcolások és defekt nélkül le tudtam menni a szakaszt aminek nagyon örülök. Időt nem nézzük, majd a végén meglátjuk mire lesz elég a mai autózásunk. |
Gy1 21:25 | #1135Móni Attila : Teszt helyett sikerült egyből élesben kezdeni az amúgy se nagyon imádott lengyel pályákon, ráadásul ez a gyors harmadánál derült ki, mikor a navigátoromat kérdeztem, hol a tesztpálya vége, erre közölte, ez már az éles futam és furcsálta is, hogy 1 pótkerékkel indulunk, mikor ha 30 lenne, az is kevés lenne nekünk. :) Meg is látszik az eredményünkön a felkészülés hiánya. :) Megyünk tovább ha már így alakult.... |
Gy1 21:24 | #1431Gombás Gergő : Régimódi stílusban, négyszer tréningeztem a pályákat, így azért ismerős volt a terep. Tisztában vagyok vele, hogy az eleje nagyon messze van, de ez egy hosszú verseny, bízom benne, hogy jobban sikerül majd mint az előző kettő murva kupás verseny. |
Gy1 21:24 | #368Kiskőrösi László : 1 hét kihagyás után nagy reményekkel, gyenge fékkel de megvan. |
Gy1 21:24 | #20Pannuska Dávid : Nagyon jó kis bemelegítés a hosszú előtt, nagyon élveztük, minden oké |
Gy1 21:24 | #669Varga Martin : Nem kezdtünk jól, tesztnek fogjuk fel a versenyt. |
Gy1 21:24 | #542Berecz Sándor Janny : Első gyors, első lassító, defekt...Ebből már csak sétakocsikázás lesz. |
Gy1 21:23 | #1556Kanyuk Bálint : Ez a szakasz sikerült a legjobban. |
Gy1 21:23 | #1285Faragó Gábor : Próbáltam odafigyelve, óvatosan menni, ami sikerült is, pár túlcsúszást leszámítva. Büntetés és defekt nélkül megúsztam az elsőt. |
Gy1 21:23 | #86Erdős Christopher : Hát mi nagyon csalódottak vagyunk az első szakasz után. Gondoltuk, ha már Ken Block is kipróbálja a Skodát élesben. Akkor mi is meg próbálhatjuk. De már az első szakaszon technikai probléma alakult ki az autóban. Úgy, hogy nem ütköztünk, nem tértünk le a pályáról, az első szakaszban még zöldben is voltunk. Egyszer csak a motor elkezdett akadozni, nem húz, gyenge. Szomorúak vagyunk! |
Gy1 21:22 | #1163Mikó Attila : Nagyon álmosan és óvatosan kezdtünk nem szerettem volna eldobni az elsőn. Próbálunk gyorsulni. |
Gy1 21:21 | #1357Svehla Renátó : Hatalmasat jöttünk,de a derékszögben nagyon elfèkeztük magunkat...sok lett Megbeszéltük a navigátorommal hogy ALLIN-ba megyünk, mindent egy lapra |
Gy3 23:40 | #1537Bagyánszki Máté : Első kör le tudva, nagyon jó lett volna, de értetlen okokból kaptunk egy 39mp büntetést. Próbáljuk le dolgozni... |
Gy3 23:39 | #1585Péntek Ádám : Ezzel a szakasszal az első etap letudva.... sajna második és harmadik szakaszon volt egy egy megforgásunk, a másodikon én hibáztam, a harmadikon a gumi fogyott el és az tréfált meg... de úgy gondolom a tempó jó, kezdésre... ez tartani akarjuk és gyorsulni... |
Gy3 23:39 | #1650Kavasánszki Zsolt : Az előző gyors végére széthullt az autó, ezen a gyorson csak megpróbáltunk legurulni |
Gy2 23:39 | #1537Bagyánszki Máté : Szinte hiba nélkül le tudtunk jönni egyszer kétszer kicsit megütöttük a hátulját de jó volt,motor viszont nem az igazi gyors elején elő jött egy kerregő hang, reméljük semmi komoly. |
Gy2 23:39 | #1650Kavasánszki Zsolt : 2 pótkerék három defekt, borulások a szakasz második felére irányíthatatlan autó de a fő, hogy 2 gyorson túl vagyunk |
Gy1 23:38 | #1537Bagyánszki Máté : Egész jó volt így elsőre, bele kell még rázódnunk! |
Gy1 23:38 | #1650Kavasánszki Zsolt : Elsőnek hajtottam a pályára, a korábbi versenyekből tanulva két pótkerékkel, szerencsére a defekt elkerült ezen a gyorson, de a lassítót sajnos eltaláltam és a végén a célbaérésnél buktam egy hatalmasat, de hátha sikerül valakit megelőzni a gyorsaságin majd |